Izdvojeno

Steiner: Svi misle da moramo uzeti Daniela jer je dostupan – možda ga mi ne želimo?

Piše: Lovro Andraka

Prije 1 mjesec, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Službena potvrda odlaska Daniela Ricciarda iz McLarena na kraju sezone dodatno je aktualizirala temu njegove budućnosti, a šef Haasa Günther Steiner dao je zanimljivu izjavu u kojoj je rekao da u američkoj momčadi nisu nužno zainteresirani za njegove usluge.

Kevin Magnussen potpisao je višegodišnji ugovor s Haasom početkom godine i njegovo mjesto ne bi trebalo biti upitno, no nije sigurno hoće li Mick Schumacher ostati u momčadi – njegovo ime spominje se među Alpineovim opcijama, što bi otvorilo put eventualnom dolasku Daniela Ricciarda u Haas.

ESPN je prije nekoliko dana prenio vijest kako je Steiner kontaktirao Australca, a iako je Steiner to sada potvrdio, rekao je da moraju biti oprezni oko njegovog mogućeg angažmana.

“Razgovaram sam svima. Vidjet ćemo što ćemo učiniti. Svi pretpostavljaju da Mick više neće biti ovdje dogodine, što također nije istina. Sve je još uvijek otvoreno”, rekao je Steiner.

“Nismo donijeli nikakvu odluku o vozačima za iduću godinu. Očito je da razgovaramo, informiramo se. To je moja obaveza prema momčadi i njezinom vlasniku.”

“Svi misle da sada kada je Danny [Ricciardo] dostupan moramo uzeti Daniela – možda mi ne želimo Daniela? Što mislite zašto je napustio McLaren? Moramo biti oprezni oko toga.”

Nije niti sigurno koliko bi Ricciardo želio voziti za Haas s obzirom na njegove izjave nakon objave o napuštanju McLarena, u kojima je, između ostalog, potvrdio da je zainteresiran za povratak u Alpine.

“Vidjet ću što će se činiti ispravnim i što će biti ispravno, sve će ovisiti isključivo o tome gdje ću imati osjećaj da mogu biti najkonkurentniji”, rekao je 33-godišnji Australac koji je odbio McLarenovu ponudu za vožnju u IndyCaru i razmišlja o uzimanju pauze ukoliko ne nađe pravo mjesto u F1.

“Želim se vratiti pobjeđivanju, želim se vratiti borbama za podije i pobjede. Ono što je ostalo nepromijenjeno kod mene je to da nikad nisam želio biti vozač samo kako bih bio na gridu.”

“Naravno da volim ovaj sport i sve što on donosi, ali u ovoj fazi karijere sve se vrti oko pobjeđivanja.”

Vlasnik ekipe Gene Haas prisustvovat će idućim dvjema utrkama u Nizozemskoj i Italiji, stoga će tamo biti raspravljene vozačke opcije, čiji je broj prema Steinerovim riječima jednoznamenkast. Dodao je da ne žele uzeti debitanta u slučaju da odluče zamijeniti Schumachera i da ne moraju uzeti vozača s financijskom podrškom, a također je naglasio da njihov dobavljač motora i blizak tehnički partner Ferrari nema pravo glasa u odluci o njihovim vozačima.

Antonio Giovinazzi, koji će u Italiji i SAD-u voziti na prvim slobodnim treninzima za Haas, također je opcija prema Steineru jer ima superlicencu.

Komentiraj

3 komentara

  1. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Nemate love koju Daniel vrijedi.
    Ili bolje napisati, ne želite dati puno love za Daniela. Ako može muhte, OK.



    4

    10
  2. Antonio Giovinazzi
    Osella Prikaži

    Mislim da Daniel Ricciardo neće u Haas iz jednostavnog razloga što bi mu očito trebali dati veliki ugovor. Isto tako, sa svojim vožnjama protekle dvije sezone, Ricciardo nije pokazao da zaista vrijedi velike novce. Je li problem u njegovoj prilagodbi na bolid Mclarena – o tome se može diskutirati, no činjenica jest da je Ricciardo među plaćenijima na gridu (barem one informacije koje su dostupne na internetu).

    Haas ima jeftinijih rješenja na tržištu i uvijek mogu posegnuti za nekim iz Ferrarijevog ‘miljea’ ako Schumacher otiđe. Kao na primjer spomenutog Giovinazzija u članku – možda dobiju kakav popust na motor, na plaću ne bi puno potrošili, došao bi i koji talijanski (ili neki drugi) sponzor, a s bolidom kao što Haas ima ove sezone bi (valjda) trebao biti sposoban osvojiti štogod bodova.

    Tu su i neka druga riješenja kao npr. iskusni Hulkenberg. Na tržištu je i dosta mladih vozača koji ne koštaju ništa, a možda mogu pružiti jednako (ili i više, tko zna 🙂) kao neambiciozni Ricciardo.

    Ja Ricciarda vidim ili u Nascaru ili u Indyju. Svojim stilom mi više vuče ka američkom tržištu, a realno bi tamo povukao masu svojih fanova.



    4

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni