Izdvojeno

Ocon: Šefovi će odlučiti, ali ja bih volio Micka u ekipi

Piše: Ante Vetma

Prije 1 mjesec, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Esteban Ocon kaže da bi volio voziti u ekipi s “dobrim prijateljem” Mickom Schumacherom, ali kaže da to nije njegova odluka i da vjeruje da će nadređeni donijeti pravu odluku.

Nakon što je Sebastian Vettel odabrao mirovinu, a Fernando Alonso Aston Martin, u Alpineu se otvorilo slobodno mjesto. Oscar Piastri nije pretjerano zainteresiran, pa se s pravom počelo nagađati tko bi mogao biti novi Oconov kolega.

Spominje se Daniel Ricciardo koji više neće biti u McLarenu, a Ocon je već bio njegov timski kolega.

“Ja ne razgovaram s ekipom o tim stvarima. U potpunosti vjerujem Laurentu Rossiju i Otmaru Szafnaueru. Oni su šefovi, oni će sad imati posla. Siguran sam da imaju na stotine poziva za to mjesto.”

“To nije moja stvar.”

“Volio bih da sa mnom vozi Mick. On je moj dobar prijatelj, ali nije da ću to sugerirati šefovima. Oni će odlučiti.”

Ocon je komentirao i mogućnost da opet dovedu Ricciarda:

“Meni nije važno tko mi je timski kolega. Nastavit ću raditi posao s ekipom kao dosad. Nastavit ću raditi na razumijevanju bolida i napretku koji je već značajan ako pogledamo početak godine i gdje se sad nalazimo.”

“Sad sam drukčiji vozač. Znam puno više o ekipi i o bolidu, znam koristiti alate koje imam u rukama. Sretan sam kako to napreduje.”

“Tko god bude uz mene kao timski kolega – nastavit ću obavljati svoj posao. Dok god sam zadovoljan performansama – nema razloga brinuti o drugoj strani garaže.”

Komentiraj

11 komentara

  1. Nego, da li je Ocon još uvijek Mercedesov vozač? :)


    0

    0
    • Sa Mercedesom nema više nikakve veze, jedino što mu je Toto menađer, ali to su njihove privatne stvari i nemaju veze sa momčadima.
      Zanimljivost kod Ocona je to da je Abiteboul obećao Wolffu da će Ocon jednu godinu prije u Renault, a onda je doveo Ricciarda. Godinu dana ga je Wolff podsjećao na đentlmentski dogovor i da su si stisnuli ruku, tako da je Ocon ipak došao godinu poslije 😃



      1

      0
  2. Charles Leclerc 16
    Disorder Prikaži

    Nas brat Ocon oce nekog novog da ga izguriva sa staze :)



    11

    0
  3. Bilo bi super da Mick dođe u “Team Enstone”, momčad u kojoj je dok se još zvala Benetton njegov otac osvojio svoja prva dva naslova prvaka, mislim 94 i 95.
    U ponedjeljak kreće komisija u vezi Piastria, za očekivati je da će dobiti dozvolu da ode u McLaren, tako da će oni valjda njega objaviti do kraja tjedna.
    A onda Alpine odlučuje o tome tko će tamo druge sezone. Očito razmišljaju i o mogućnosti da pošto slijedi isplata Ricciardu od 25 milijuna $, da u biti McLaren njega plati za vožnju druge sezone u Alpineu, pa da vide da li je ovo u McLarenu bila samo neka anomalija ili ne. U svakom slučaju će Piastri kada se uračuna sedmeroznamenkasti iznos koji će na visokom sudu od njega/McLarena potraživati Alpine (a dio i vjerovatno dobiti ), plus odšteta Ricciardu, plus njegova plaća postati valjda jedan od ako ne i najplaćeniji vozač na gridu druge sezone kad se sve zbroji. Pitam se što o svemu tome recimo misli Lando….
    Alpine će vjerovatno donijeti odluku o vozaču između Monze i Singapura.



    4

    0
  4. Carlos Sainz 55
    Tudum Donator Prikaži

    Ne vidim neki veliki potencijal u Micku, iskreno. Da sam na njihovom mjestu radije bih dao Ricciju drugu šansu. Druga sezona u Renaultu mu je bila odlična. Pitanje je jedino u kakvim odnosima su ostali nakon razlaza.



    3

    3
  5. Ovaj Ocon mi je najdodvratniji vozač na gridu. Čovjek je pravi ljigavac. Kao momčadski kolega je užas. Kladim se da želi Micka jer je siguran da će njega pobijediti, a nadam se ako Mick dode da će se jednostavno poboljšati i oprati ga. Kladim se da je sa Mickom prijatelj samo zato jer mu je tata MS. Isto kao što je prijatelj sa strollom samo zato jer ovaj ima para.



    6

    4
  6. Ma daj, ja sam bio uvjeren da želiš Pereza ili Alonsa…



    3

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni