F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Mecachrome u natječaju za dobavljanje alternativnog motora

David Vidović

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Mecachromeov koncept F1 motora

Nakon što su Ilmor i AEK već izrazili interes za konstrukciju i dobavljanje alternativnih motora koji će od 2017. biti uvedeni u Formulu 1, o čemu smo već pisali, portal Motorsport.com danas tvrdi da se u igru uključio i Mecachrome. Kako oni prenose, čelnici Mecachromea su optimistični i tvrde da mogu konstruirati motor koji će raditi na konkurentnom nivou u manje od 6 mjeseci, pogotovo nakon što su pobijedili na tenderu za dobavljanje motora GP3 seriji sljedeće sezone.

“Prije nekoliko mjeseci smo dobili ugovor za dobavljanje motora GP3 seriji u 2016., a motori će biti atmosferski 3,4l V6. Također, dobavljat ćemo motore od 2017. GP2 seriji, a motori će biti turbo V6, također 3,4 litreni. S obzirom na to da su FIA-ini uvjeti da alternativni motor bude maksimalnog obima od 2,5l, tako da naša infrastruktura i osoblje ispunjava sve uvjete. Mi smo u stanju da napravimo motor za Formulu 1 u roku od šest mjeseci, ali naši planovi su još uvijek široki i još ništa nije sigurno,” rekao je Jean-Charles Raillat, šef odjela za motosport.

Raillat je još istaknuo da će biti nepotrebno opskrbljivati bar dva tima da bi se njihovo ulaganje isplatilo, što se također podudara s FIA-inim zahtjevima koji nalažu da će dobavljač alternativnih motora morati opskrbljivati bar dvije momčadi, odnosno četiri bolida.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

David Vidović
Pulsmedia autor
320 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

13 komentara

  1. Michael Schumacher josip123 Prikaži

    Pa dokle vise s ovim!?

    Totalna katastrofa…..


    0

    0
  2. Maurizio Arrivabene Kuštelaar Prikaži

    Znaci kaj, ferrari, Mercedes, Renault i McLaren ce imat svoje motore u koje su ulozili kvadrilijarde, a ostali uzmu ove jeftine i boli ih briga????


    0

    0
    • Pa kad im veliki deru cijenu, moraju tražiti jeftinije solucije da bi preživjeli. Ali, ovo sa drugom specifikacijom motora je totalna glupost.


      0

      0
    • Kimi Raikkonen 7 Ciki-F1 Prikaži

      Ja ne vidim problem u tome, prije prelaska na V6HT-shit su obečavali manje troškove, jer to i je bila glavna poanta prelaska na te PU, tako da se male momčadi mogu lakše boriti, a što su dobili k.itu u d.upe i 10 puta veču cijenu PU.
      To bi ti bilo kao da tebe tvoj operater nazove i ponudi ti bolji , brži i jeftiniji internet ako potpišeš novi ugovor. Ti pristaneš jer nisi lud da odbiješ dobru priliku. Stari račun ti je bio 200 kn, novi 2000 kn. Pitaš ih zašto tolika razlika. Pa uložili smo puno u infrastrukturu pa moramo to isplatiti, inače nam nije profitabilno. Pa bi ih lijepo stjerao u p.m. i rekao šta to niste znali prije reči. Ne, jer inače ne bi pristao na taj novi “super” ugovor. i naravno, tržio bi drugog operatera tj. jeftinijeg.


      0

      0
    • Maurizio Arrivabene Kuštelaar Prikaži

      pa razumijem ja taj dio price, ali nije posteno prema velikima koji su ulozili masnu lovu u razvoj


      0

      0
      • Kimi Raikkonen 7 Ciki-F1 Prikaži

        A prema “malima” je pošten to da su im obečali niže troškove a dali 10 puta veče??
        Što to znači da po tvom bi mali trebali biti prisiljeni otplačivati investicije “velikih”?? Pa ne investiraju proizvođači PU za druge, več za sebe, samo troškove pokušavaju svaliti na tuđa leđa.
        Trebala je odmah u startu krojenja pravila odrediti gornju cijenu PU. pa nek investira tko koliko hoče.


        0

        0
      • Maurizio Arrivabene Kuštelaar Prikaži

        ne, nego je u startu to trebalo napravit jednostavnije, ako su mislili da ce nesto ovako komplicirano i uber ekstra moderno, biti jeftino, onda su kreteni!!!


        0

        0
  3. Jednom davno mislim da je u “auto klubu” stajao naslov “Williams sedla staru ragu i ceka na BMW”..Williams Mecachrome.


    0

    0
  4. Radit ce gp2 motore u 2016…pa jel nisu oni trenutno dobavljac?


    0

    0
  5. Juan Manuel Fangio Estoril Prikaži

    Šteta stvarno, malim momčadima je teško što se osjeti gotovo svakog gp vikenda. Veliki nedaju i moš se slikat.


    0

    0