Izdvojeno

McLaren potvrdio razlaz s Ricciardom na kraju sezone

Piše: Lovro Andraka

Prije 1 mjesec, 37 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Očekivani razlaz Daniela Ricciarda i McLarena službeno je potvrđen objavom iz momčadi u kojoj je navedeno da je obostranim dogovorom njihov ugovor za iduću godinu raskinut.

33-godišnji Australac potpisao je trogodišnji ugovor s britanskom momčadi kada je stigao prošle godine, no njegove razočaravajuće performanse dovele su do ranog raskida suradnje.

“Bila mi je čast biti dio McLaren Racing obitelji zadnje dvije sezone, no nakon nekoliko mjeseci rasprava sa Zakom [Brownom, izvršnim direktorom] i Andreasom [Seidlom, šefom momčadi] odlučili smo ranije raskinuti moj ugovor s momčadi i obostrano se složili o razlazu na kraju ove sezone”, rekao je Ricciardo u objavi.

Motorsport.com tvrdi da će Ricciardo biti u potpunosti plaćen za 2023., ali da će se moći natjecati gdje god želi. Iz njegove izjave očito je da želi nastaviti karijeru u Formuli 1:

“Uskoro ću objaviti svoje planove za budućnost, ali bez obzira na to što iduće poglavlje nosi, ne žalim ni za čim i ponosan sam na trud i rad koji sam uložio u McLaren, pogotovo na pobjedu u Monzi prošle sezone.”

“Nikad nisam bio motiviraniji da se natječem i budem dio sporta kojeg toliko volim i veselim se onom što slijedi.”

U objavi stoji kako će McLaren uskoro objaviti svoju vozačku postavu za 2023., a u njoj bi se pored Landa Norrisa, koji ima ugovor do 2025., trebao naći Ricciardov sunarodnjak Oscar Piastri koji još uvijek nema potpuno jasnu situaciju vezanu uz ugovor s Alpineom, momčadi kojoj je odlučno poručio da neće voziti za njih dogodine. Ricciardo bi mogao popuniti to mjesto, a kao druga opcija za njegov nastavak karijere spominje se Haas.

“Očito smo vrlo samouvjereni što se tiče naše budućnosti, koju ćemo uskoro objaviti”, kratko je komentirao Brown za Motorsport.

Komentiraj

37 komentara

  1. Rekao bi netko hvala i doviđenja ali mislim da s McLarenove strane nemaju bas previse motiva za zahvalom, a on je bome omastio brk dok se izlezavo i snimo svoje Hollywood da ne kazem šta. Sad lijepo objavi da ideš u mirovinu i mir. Valjda se neće naci nitko toliko bedast da baci silne milijune na njega.



    12

    3
  2. “Obostrani dogovor” vjerojatno znaci da je uspio potpisati za neku drugu ekipu inace bi bilo drugacije xD



    13

    0
  3. Sve pokrenuo (ili ubrzao) Alonso sa svojim odlaskom iz Alpinea…

    Iskreno, žao mi je Rikijeva karijera otišla u smjeru koji je doveo do ovoga. Prije par godina ne bi nikad ovo pogodio. S druge strane, dobiti će hrpu para a da nije ni kopao niti orao.

    Baš me zanima gdje će sada.
    Kada je Kimi prvi put odlazio iz Ferrarija isto je dobio pozamašnu hrpu novaca, ne samo radi toga što su ga otpremili prije vremena, nego i ako ne nađe zamjensko sjedalo dobiva još ekstra para. Tako da mu se nije niti isplatilo voziti iduću godinu. (ako me sjećanje dobro služi).



    6

    0
    • Kimi Raikkonen 7
      Pitstop Prikaži

      Ne razumijem ovo nepotrebno glorificiranje Alonsa u svakom događaju u kojem je uključen. Ništa Alonso nije pokrenuo, on je samo jedna karika u lancu. Ako je itko išta pokrenuo onda je to u prvom redu Vettel koji je objavio kraj karijere i time otvorio mjesto Alonsu koji nije htio pristati na jednogodišnji ugovor u Alpineu. Dodatno je sve zakuhao Piastri odbijanjem voziti za Alpine. Uostalom, Piastri je vjerojatno i prije objave Vettelove mirovine i Alonsovog odlaska u Aston Martin, bio u McLarenovim planovima te bi zamijenio Riccarda i bez svih ovih promjena. Prema tome, Alonso nije nikakav X faktor nego samo sudionik u procesu



      21

      1
      • U pravu si, ali Vettelova mirovina me nije iznenadila pa sam to i zaboravio, dok je Alonso iznenadio sa svojim potezom pa sam u zezanciji to napisao. Navijam za njega od kad je sjeo u plavo/žuti bolid i drago mi je da se makao iz Alpine-a pa makar i u AM.



        1

        1
        • Sebastian Vettel 5
          Pastor Prikaži

          Dobro Pitstop reče. Da su Vettel i Alonso ostali na istim pozicijama i u sljedećoj sezoni, ovo sa Piastrijem i Ricciardom bi se vjerovatno svejedno desilo.



          5

          0
  4. Ciao Ricci. vidimo se u Indyu ili nekom drugom dumpu onih sto ne uspiju u F1.



    7

    3
    • uspio je samo pobijediti četverostrukog svjetskog prvaka i buduceg svjetskog prvaka prije nego sto je otisao jer nije htio biti drugi vozač vozaču projektu…
      osim toga nista ekstra



      11

      8
      • Nisam spominjao koga je ili nije pobijedio. cinjenica je da nije uspio u F1.



        10

        3
        • Lewis Hamilton
          smr201 Prikaži

          Ako kao uspjeh definiraš biti svjetski prvak onda nije uspio, drugo sve je uspio ostvariti (pobjede, PP). Meni je netko tko nije uspio neki prolaznik tipa Wherlein npr. koji je otišao za par sezona.



          6

          1
        • smr jedina definicija uspjeha u f1 je wdc. sve,drugo je nista.



          2

          9
        • tako nekako. prolaznici.


          0

          0
        • Williams
          Montoya Prikaži

          Nebi se složio s time da je samo biti prvakom uspjeh u F1. Šta su onda bezvezni prolaznici bili Berger, Massa, Montoya …..



          9

          0
        • Sebastian Vettel 5
          Pastor Prikaži

          smr201, da je Mercedes stavio Wehrleina umjesto Bottasa na primjer, mogao je i ovaj uspjeti više od Ricciarda…
          Rekao bih da je to više Mercedesov neuspjeh…

          A što se tiče Ricciarda, tek se sad vidi koliko je ambiciozno kada se počne pričati o budućim svjetskim prvacima, što često čujemo od navijača. Možda sličnu sudbinu doživi i Leclerc.



          2

          3
      • > drstrain

        Vettel je tada bio rastrojen nepouzdanošću bolida i jednom nogom u Ferrariju. Takav Vettel je koma od vozača. Ako nije sve tip top, čovjek gubi fokus. Možda malo grub opis, ali ja ga tako vidim. Tako da mladi Ricciardo nije ti imao nekih problema.
        Mladi Vestappen koji je tada mislio da igra video igricu, mazao lice s losionima od pubertetskih prištića bio je brz, ali nikako konstantan kao već tada iskusniji Ricciardo. U današnjim duelima Max bi ga pojeo.

        Ili ajmo ovako. Ako si ti u pravi i bolji je od Vettela i Maxa, a katastrofa naspram Landa, onda je Lando GOAT.
        Nemoj zamjeriti, samo malo piskaram. Bolovanje u tijeku :(



        13

        0
        • Sebastian Vettel 5
          Pastor Prikaži

          Ja to vidim kao “gardening leave” za vozače, koji ustvari ne postoji. Vozači mogu biti do nove godine zaposlenici jedne ekipe, a odmah poslije nove godine početi raditi za drugu ekipu. Dok za ostale članove timova imamo gardening leave. Vettelove jedine dvije loše sezone u karijeri su bile te 6. sezone u Red Bullu i Ferrariju, gdje je očigledno bio limitiran od ikakve podrške tima. Vozač tehnički potkovan kakav je Vettel, i nakon 6 sezona provedenih u ekipi, sigurno ima dosta informacija o ekipi za prenijeti u drugu ekipu, pa tako nije nikakvo čudo da ga ekipa isključi potpuno u zadnjoj sezoni.



          3

          0
      • drstrain … gabi novak – pamtim samo sretne dane i selektivna memorija zar ne ? daniel je zapravo top “mačak” jer je pobjedija 4 X prvaka i sa aktuelnim ima omjer 2 Vs 1 . naravno , uz pismu gabi novak i selektivno pamćenje lako se “zaboravi” da je te 2014. seb ima ponešto problema za vrime FP . u RB su pragmatični šta je OK i normalno pa su podržali vozača koji ima više bodova i više šansi , a to je bija DR . ipak , sebu treba odat priznanje da ga nije “griza” ego , sujeta jer na mislim da je na dvi “poruke” pita bez problema propušta daniela . ipak , nepobitna je činjenica da je 2014. daniel odvozija bolje od seba i pokaza potencijal . po pitanju maxa … selektivno pamćenje ne dozvoljava “vidit” činjenice da je 2016. daniel iza sebe ima već 5 sezona , 88 GP – a , dvi sezone u RB i 27 godina . pobjedija je vozača koji je tada ima iza sebe sezonu , 23 GP -a i prve 4 trke prije dolaska u RB vozija za TR . osim toga bija je nezreli , bahati “balavac” od 19 godina . selektivno pamćenje također “zaboravlja” činjenicu da je daniel posli pobjede nad sebom sljedeću 2015. izgubija od neiskusnog kvyata koji je prije dolaska u RB ima tek sezonu i 19 trka iza sebe . kako onda vrednovati DR koji pobjedi 4 X prvaka , a onda izgubi od neiskusnog mladca sa kojim su se sprdali , “krstili” ga sa nickom torpedo ? posli 3 trke te 2016. DR je ima 36 , a kvyat uz jedno odustajanje 21 bod + prvo postoje za RB te sezone . da je bija iskusniji , da nije želija previše pred domaćom publikom izbacivši seba iz trke mogli bi špekulirat šta bi bilo u nastavku prvenstva zar ne ? ovako je zbog tog sudara mora svoje misto u RB “ustupit” markovom miljeniku maxu . odlaskom u renault pa kasnije McL daniel je po mom mišljenju “utonija” u prosječnost , a ove sezone kako sad stvari stoje i niže od prosječnosti . mađahni norris sa 3 X mnje trka i gotovo 3 X manje sezona ga “dere” već 2. sezonu . ali pamte se samo sretni dani kad je DR pobjedija 4 X prvaka i tada nezrelog , premladog i bahatog mladca 2 X , a zaboravlja se da je taj mladac pobjedija i njega . sa sebom su se neki sprdali da je napustija RB jer se plašija daniela iako ga je tim “stavija” na poziciju 2. vozača te 2014. , a DR je otiša u renault jer nije želija bit No2 u timu . možda se i on uplašija maxa ka navodno i seb njega ? ;) zašto tim ne bi maxa “stavija” na No 1 u ekipi ? DR je do kraja karijere u RB ostvarija 7 pobjeda u 100 trka , max 5 u tada 58 trka za RB . DR je timu donija 29 podija , max 22 u gotovo dvostruko manje trka za RB . osim toga , a s obzirom da se max pokaza uspješnim usprkos mladosti i bahatosti , nezrelosti , da je 9 godina mlađi od daniela na kojem vozaču bi ti “gradija” budućnost RB ? ne treba zaboraviti vještinu preticanja DR u RB ali ne treba smetnuti sa uma da ga tako iskusnog mladi norris “ubija” već drugu sezonu , a DR nikako da se “pronađe” . dapače , na stazi izgleda sve lošije naročito ako je sudit po ovoj sezoni . pa osporavani bottas ima od njega 27 bodova više u ipak nešto lošijoj alfi , a bodovno mu nisu daleko gasly , seb pa čak i mlađahni mick . u istom bolidu norris je trenutno 7. sa 76 , a DR 12 sa tek 19 bodova (57 manje ) , oba imaju po jedno odustajanje . u F 1 se živi na osnovu trenutno pokazanih rezultata , a ne “pobjede” nad 4 X prvakom prije 7 godina . mislim da ako su najveći “uspjesi” DR plasman te 2014. i omjer 2 Vs 1 nad tada nezrelim maxom najveći uspjesi ricciarda onda je to jako mršavo s obzirom na dužinu karijere od 11,5 sezona i 223 GP – a …



        2

        0
  5. Kao što se i očekivalo. Nadam se da će imati angažman sljedeće sezone! Predstavljam da je jedna od opcija pauzirati godinu uz milijunsku odštetu, ali ne želim godinu dana bez Badgera! 😐



    13

    0
  6. Pirelli Intermedium
    crofessional Donator Prikaži

    Od najpoželjnijeg do najnepoželjnijeg vozača na gridu u 5 godina. Eh, to ti je život!



    31

    0
  7. Previše promjena timova trčeći za lovom je došlo na naplatu.



    7

    4
    • Čak i ne bi rekao da je trčao za lovom, već za bolidom s kojim može pobjeđivati. U RB je Max br. 1 još dok je vozio u TR, a Renault/Alpine je očito na razini Hassa i iskoristio je priliku da ode u McLaren. Ja ga tu ne krivim zbog tih poteza. Samo mi je čudno da se vozač njegovog kalibra nije uspio prilagoditi drugačijem bolidu.
      Dosta je vozača mijenjalo momčadi pa se ne sjećam da su imali toliki pad performansi radi teške prilagodbe.



      20

      0
  8. Čitam samo komentare koliko zarađuje, kako trči za lovom, koliko mu je tko platio… Inače svi koji mijenjaju timove idu iz ljubavi prema marki, tehničkom direktoru ili naslovnom sponzoru…
    Da nema kvalitetu ne bi ga zvali, niti bi ga plaćali…
    Zašto Latifi ne dobije tu lovu, nego jadnik mora sam plaćati svoje mjesto…
    Činjenica je da je nakon RB-a vozio nekonkurentne bolide koji također također nisu pasali njegovom stilu vožnje i to je to… Djelomično bi se vozač trebao prilagoditi bolidu, ali isto tako bi se i bolid trebalo prilagoditi što je moguće više i vozaču… Ako ne ide šteta i za jedne i za druge da gube vrijeme zajedno kad od toga nema kruha… U takvim situacijama i nemotiviranost i frustracija je potpuno razumljiva s obje strane…



    13

    0
  9. Ako se spominje Hass kao opcija….onda Mick ide u Alpine ?



    4

    0
  10. prije mjesec i 10ak dana:
    There have been a lot of rumours around my future in Formula 1 but I want you to hear it from me,” wrote Ricciardo. “I am committed to McLaren until the end of next year and I am not walking away from the sport.”

    neugodno sam iznenađen što nije uspio u mcl-u. nadam se da neće strpat u džep 21 milju kako se pisalo, nego neki puno manji iznos. ne zamjeram mu ponašanje van staze, dapače. takav je uvijek bio i neka ga. australac za australca, to mi je ok. najradije bi ga vidio u indyu. a recimo wec ferrari? ipak je talijanskih korijena.



    5

    0
  11. Mclaren
    raca Prikaži

    bilo bi dobro da već od Spa ne vozi i da se ubaci netko ko bi osvojio ponešto bodova, a samim time i dolara kojim bi se nadoknadila odšteta, jer ovom treba pola grida odustati da osvojio bod-dva



    1

    3
  12. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Da li postoji opcija da Piastri izgubi spor sa Alpineom i da u tom slučaju Mick dođe u McLaren?


    0

    0
  13. Nevjerojatan pad u karijeri čovjeka koji je pokazivao velik, ogroman potencijal. Frentzen novog vremena, dovoljno dobar da uzima pobjede kad se ponude, ali u nedovoljno dobrim i kompetitvnim momčadima nakon RB-a. Gdje je puklo kasnije to nikome nije jasno pa je logično pitati se jel li on zaista bio tako dobar ili se našao u okolnostima koje su ga podigle malo. Nećemo znati. Nadam se da će imati mjesto na gridu, njegov shoey mi je jedna od najjačih stvari koje sam vidio izvan F1. Karizmatičan tip, zabavan i sipmatičan, vjerojatno i drag.

    Samo za kraj da spomenem još jednom da je izgled portala kaos, da se do vijesti teško dolazi, daj Ante imao si dobrih rješenja, dobar ti je sadržaj sve je kako treba, ali dizjan si promašio. Pozdrav



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni