Izdvojeno

Binotto: Ferrari je ovaj bolid počeo razvijati kad i svi ostali, u 2021. smo se borili s McLarenom pa nismo mogli napustiti razvoj

Piše: Ante Vetma

Prije 1 mjesec, 17 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Nakon dvije slabije sezone momčadi iz Maranella mnogi su pretpostavljali da su se u potpunosti fokusirali na razvoj bolida za novi tehnički pravilnik koji je na snagu stupio ove godine. Međutim, Mattia Binotto kaže da to nije točno i da je Ferrari nije krenuo ništa ranije od drugih ekipa, te da je najbrži bolid rezultat najbolje odrađenog posla u tom periodu.

Također, svjestan je da su se Mercedes i Red Bull prošle godine borili za naslov do posljednje utrke i da su u tom procesu sigurno izgubili nešto razvojnih resursa za 2022., ali kaže da se i Ferrari borio s McLarenom prošle godine i da zbog toga nisu mogli “napustiti” tu 2021. godinu.

“Pogrešno je misliti da mi imamo prednost jer smo ranije krenuli.”

“Najprije, počeli smo s razvojem u istom trenutku kao sve druge ekipe. Radi se o siječnju 2021. godine. Tad je bilo moguće krenuti sa simulacijama i ući u zračni tunel s novim bolidima. Prije toga to nije bilo moguće.”

“Ne radi se o tome da smo anticipirali start ove ere i razvijali bolid prije ostalih. Počeli smo u isto vrijeme kao drugi.”

“Možda se radi o tome koliko se resursa uložilo u novi projekt i kako su posloženi prioriteti. Možda su dvije ekipe koje su se borile za naslov uložile više resursa u 2021., ali to smo radili i mi jer smo se borili s McLarenom.”

“Završiti sezonu na 4. mjestu nije bio naš cilj. Morali smo se boriti s McLarenom do kraja sezone i zbog toga smo i mi razvijali naš bolid.”

Binotto smatra da je upravo McLaren indikator da je Ferrari napravio dobar posao ove sezone jer su se prošle godine borili s njima.

“Definitivno nismo bili fokusirani na 2021. kao Mercedes ili Red Bull, ali ne mislim da se puno razlikujemo od drugih ekipa na gridu, a sad su oni iza nas.”

“Borili smo se s McLarenom, imali smo jednake resurse i jednake opcije. Možda su oni, kao i mi, stavili prioritet na 2022. godinu, ali konačan rezultat je bio drukčiji. Možda je stvar u tome da 2020. i 2021. godine nismo funkcionirali kako zapravo možemo.”

Kad je riječ o ovoj sezoni, Ferrarijev šef ne odustaje od titule, ali kaže da to nikad nije bio njihov cilj:

“Mislim da je naš cilj bio povratak na vrh i borbe za pobjedu. Htjeli smo biti kompetitivni kroz cijelu sezonu.”

“Bili smo kompetitivni na početku sezone, a dosad smo dobro razvijali bolid i nastavili smo biti kompetitivni. Prema tome, da, ispunili smo naše prve ciljeve.”

Poredak konstruktora 2021.

#EkipaBodovi
1Mercedes613.5
2Red Bull585.5
3Ferrari323.5
4McLaren275

Komentiraj

17 komentara

  1. Dobro ste vi razvili bolid, nema problema s tim moj Binotto… što je s “razvojem” ljudi na pitwallu? To ne daj bože razvit malo i razmislit… aj budi pametan kad već ja nisam pa se svake godina nadam. 🤓



    19

    0
  2. Zar vam nije mogao Stjepan (ili neko “visoko pozicioniran”) mogao ukazati na “rupe” i “finese” u novom pravilniku? ;)
    To pogotovo pije vode, sad kad Matija kaže da nisu rano počeli razvijati bolid za 2022., zbog borbe sa Mclarenom.
    Mislim, priča (piše) narod svašta, jbga.

    https://postimg.cc/v1mHrvqZ



    2

    1
    • Stjepan je Audijev, a ne Ferrarijev čovjek i to je vrlo očito ovih dana.



      5

      1
      • Ali dzaba Ferrariju i Audiju sve dok se vozaju u Mercedesima sa Pirellijevim gumama, je li tako isla ona pričica wapi, a nije tada bilo sarkastično kao ove poveznice danas?



        1

        2
      • F1puls Portal
        Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        Wapi, možda će ti biti interesantno pogledati tko je na Hungaroring došao s kakvim automobilima:
        link.

        Recimo, na slici 4 se vidi lijepi rent-a-car za Domenicalija, a na slikama 6 i 7 se vidi što vozi FIA-in predsjednik.



        9

        1
      • Sebastian Vettel 5
        Pastor Prikaži

        A šta je to toliko očito? Misliš da nebi Audi ušao bez Domenicalija? Koliko ja znam planovi o ulasku su dosta raniji nego dolazak Domenicalija na ovu poziciju…


        0

        0
        • Nigel Mansell
          drv Prikaži

          Domenicali je bio u Ferrariju od 2008-2014.
          Zaposlenik Audija je od 2014-2020, od toga je dobar dio proveo kao CEO Lamborghinija, koji je u cestovnim autima direktni konkurent Ferrariju.

          Iz svega toga bi se složio sa Wapijem da je on Audijev čovjek (u svakom slučaju puno više nego Ferrarijev). Ne znam kada je Audi počeo sa planovima za F1, ali 2014. mi se čini dosta davno… Nitko ne kaže da Audi ne bi ušao u F1 bez njega, ali nije loše imati svog čovjeka u organizaciji da kaže za tebe koju lijepu riječ…


          0

          0
  3. Definitivno najsmješniji PR na gridu.
    Smjernice za PR su: bez obzira na situaciju Ferrari mora ispasti najbolji i bez mana.

    Rezultat toga je da je ponekad prekomično čitati te izjave 🤣



    9

    0
  4. Moje mišljenje je da je Ferrari onog trena kad se saznao pravilnik za 2022 krenuo na maximalan rad na tom bolidu. Sve ostalo su gluposti i opravdavanja za potencijalni neuspjeh kao i ove spike mlada ekipa, nisu planirali ovo ono itd. Nova su pravila i kreću svi od nule. Ako si u igri za pobjede očeluješ naslove ma koliko god to nerealno nekada bilo. Svatko tko se natječe od top ekipa a ne nada se naslovima i pobjedama nije mu mjesto na gridu. Dam se kladiti da se Mercedes i kraj onakvog bolida na početku sezone potajno nadao da će se moći boriti za pobjede i vjerovatno će uspjeti u tome. Ako u glavi nisi pobjednik i ne težiš tome da budeš na vrhu onda nikada nećeš ni biti.



    2

    0
  5. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži

    2045 je naša godina



    3

    0
  6. Sebastian Vettel 5
    Pastor Prikaži

    Pa dobro, ako je ovo istina da nisu mogli imati ovaj bolid u simulacijama i zračnom tunelu prije početka prošle godine, onda je u pravu. Druga je stvar kada su se ideje i planovi počeli iznositi na papir.
    Očito su bolji posao odradili od većine ekipa, ali od glavnih konkurenata, koji im jedino i mogu parirati po infrastrukturi i svemu ostalom, I koji su se prošle godine borili do zadnje utrke, baš i nisu. Napravili su najbolji bolid ove sezone, ali ne osjetno bolji od Red Bulla. A zbog loše pouzdanosti i ostalih gluposti koje su radili, nisu puno odmakli ni ovom drugom timu iz njihove klase. Na kraju bi mogli završiti iza oba tima iz njihove klase.
    Poređenje sa ovom nižom klasom je glupo, jer ovi su i u ovoj sezoni sa svježim startom i ograničenim budžetom pokazali da ne mogu parirati ovima iz više klase.


    0

    0
    • McLaren se lani borio sa Ferrarijem za p3. Ove godine je Ferrari napravio najbolji bolid ( kvarljiv, ali po meni najbrži) dok je McLaren pao iza Alpine, barem zasada. Ferrari zadnjih godina uopće nije bio nikakav vrh tako da je njihov napredak ogroman dok neki koji su se sa njima borili da to 3 mjesto su sada 5 no to je normalno i tko bi se lud usudio kenjat po englezima jer nisu napravili bog znašto kao i ostale britanske ekipe. No neka su Ferrarijevi ljudi neaposobni špagetari. Ferrari je napravio odličan posao. Jedino im je strategija stran pojam.


      0

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni