Izdvojeno

Isola o Belgiji: Vozači će morati više paziti na granice staze

Piše: Ante Vetma

Prije 1 mjesec, 21 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Ljetna stanka je skoro gotova i Formula 1 se vraća utrkivanju. Ispred nas je legendarna Velika nagrada Belgije na stazi Spa-Francorchamps.

Nakon što smo prošlih godina znali vidjeti neke ozbiljne incidente na usponu u Eau Rouge/Radillon sekciji – organizatori su dodali novu izletnu zonu. Osim toga, još neki zavoji su doživjeli određene promjene, a Pirellijev šef Mario Isola kaže da će vozači ove godine morati prilagoditi neke navike:

“Promjene donose nove izazove, ali Spa je i dalje epski izazov kao prije.”

“Ove godine vidjet ćemo jednu od većih promjena u modernoj eri Formule 1.”

“Međutim, znamo što očekivati jer je ovdje prošlog mjeseca održana 24-satna utrka. To je naš najveći događaj po pitanju ljudstva i guma. Tad smo uzeli komade asfalta za analizu.”

“U pet zavoja imamo novi asfalt, a imamo i nove šljunčane izletne zone u četiri zavoja koje su puno bliže rubu staze. Vozači će morati više paziti na granice staze, a postoji i veća šansa da se šljunak dovuče na stazu.”

“Ipak, Spa ostaje Spa, sa svim svojim tradicionalnim izazovima koji ju čine uzbudljivom.”

Prvi trening u Belgiji vozi se ovog petka u 14 sati.

Komentiraj

21 komentara

  1. imamo i nove šljunčane izletne zone u četiri zavoja koje su puno bliže rubu staze. Vozači će morati više paziti na granice staze, a postoji i veća šansa da se šljunak dovuče na stazu

    je li ovo takav problem napraviti na svakoj stazi gdje postoji problem s granicama staze? jednostavno, jeftino i efikasno. a ne kazne po principu prst-palac i kaosi u kvalifikacijama…



    26

    0
    • x1

      …očito svuda poskupio građevinski materijal (čitaj: šljunak) pa je problem. Šalim se, naravno.
      Apsolutno podržavam šljunak odmah do pasice (što se mene tiče) pa nek junaci testiraju granice, a ne ove asfaltne piste u svakoj krivini… koma.



      19

      0
    • Njima je to cilj dramatizacija i pravljenje drame gde je ne treba biti umesto da stave sljunak ili zid oni uvode nekakve senzore i onda dele kazne 2 sekinde ili 3 jer je neko otisao malo sire i onda gledamo dramu da li ce ovaj iza ili ispred ostati u 3 sekunde sprdnja.



      3

      0
      • Michael Schumacher
        HuMS32 Pretplatnik Prikaži

        U globalu se slažem sa tobom, osim sa idejom zida kao granice staze, jer onda bi velika većina staza izgledala sterilno ko nekad Valencija ili sad Singapur, Azerbajdžan. Sami asfalt i betonske barijere sa žičanim ogradom. Staviti fino komad trave do asfalta, iza toga šljunčana izletna zona. Trava ima dovoljno manje gripa, donekle sprječava izlazak šljunka na asfalt, a tko dođe do šljunka kažnjen je instant. Nema slobodne procjene granica staze i za sve isto pa ko voli nek izvoli.



        8

        0
  2. U ovakvim slučajevima treba staviti senzore pa čim pređe određeni broj puta kazna,a ne ova lakrdija što imamo sada.Na nekoj stazi možeš na nekoj ne možeš,daj ovom tsunodi odma penalty i takvim “slabijim” vozačima a ako je u pitanju prvak ili neki drugi “jači” vozač onda ništa.

    U Nascaru lupaju kazne svakome,nema tu privilegiranih.Po tom pitanju se F1 mora “amerikanizirati”.



    2

    1
    • Da se nadovežem.. ne znam jel i u MotoGP u svim klasama imaju neku vrstu senzora, ali to tamo dosta dobro funkcionira. 3 prelaska granica – opomena (još smiješ preći i 4. put), ako pređeš i 5. put – long lap penalty. OK tamo se to lakše može primijeniti (mislim na kaznu long lap) jer su gabariti motora manji, a nikad nisam primjetio da netko od vozača protestira.. pa je valjda neki pravedan sustav osmišljen (senzori ili što god već)…



      2

      0
    • Meni se čini da je čovjek rekao da će vozači morati paziti na rub staze jer ako ne paze zaglavit će u pijesku. Ne trebaju senzori u ovom slučaju 👍


      0

      0
  3. Kako dobra fotka staze u naslovu. Neuobičajen pogled.



    6

    0
  4. Kimi Raikkonen
    zoka Prikaži

    Ovo znaci da ce biti VN Belgije ove dogine?


    0

    2
  5. mudi isola nije spomenuo koliko je bilo probušenih guma tijekom 24 sata spa.



    2

    0
  6. Max Verstappen
    derfahrer1996 Prikaži

    Pozdrav
    Kratko pitanje prenosi li se f1 na kojem drugom programu osim Sport Klub u hr?


    0

    0
  7. Uff covjek pogleda ovu sliku staze i odmah se zaljubi. Elevacijska razlika, priroda, divljina, ovakvi zavoji…jednostavno ljubav na prvi pogled. Steta sta je u vrhuski f1 novac prije ljubavi.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni