Ljetna stanka je skoro gotova i Formula 1 se vraća utrkivanju. Ispred nas je legendarna Velika nagrada Belgije na stazi Spa-Francorchamps.
Nakon što smo prošlih godina znali vidjeti neke ozbiljne incidente na usponu u Eau Rouge/Radillon sekciji – organizatori su dodali novu izletnu zonu. Osim toga, još neki zavoji su doživjeli određene promjene, a Pirellijev šef Mario Isola kaže da će vozači ove godine morati prilagoditi neke navike:
“Promjene donose nove izazove, ali Spa je i dalje epski izazov kao prije.”
“Ove godine vidjet ćemo jednu od većih promjena u modernoj eri Formule 1.”
“Međutim, znamo što očekivati jer je ovdje prošlog mjeseca održana 24-satna utrka. To je naš najveći događaj po pitanju ljudstva i guma. Tad smo uzeli komade asfalta za analizu.”
“U pet zavoja imamo novi asfalt, a imamo i nove šljunčane izletne zone u četiri zavoja koje su puno bliže rubu staze. Vozači će morati više paziti na granice staze, a postoji i veća šansa da se šljunak dovuče na stazu.”
“Ipak, Spa ostaje Spa, sa svim svojim tradicionalnim izazovima koji ju čine uzbudljivom.”
Prvi trening u Belgiji vozi se ovog petka u 14 sati.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
je li ovo takav problem napraviti na svakoj stazi gdje postoji problem s granicama staze? jednostavno, jeftino i efikasno. a ne kazne po principu prst-palac i kaosi u kvalifikacijama…
26
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…očito svuda poskupio građevinski materijal (čitaj: šljunak) pa je problem. Šalim se, naravno.
Apsolutno podržavam šljunak odmah do pasice (što se mene tiče) pa nek junaci testiraju granice, a ne ove asfaltne piste u svakoj krivini… koma.
19
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Njima je to cilj dramatizacija i pravljenje drame gde je ne treba biti umesto da stave sljunak ili zid oni uvode nekakve senzore i onda dele kazne 2 sekinde ili 3 jer je neko otisao malo sire i onda gledamo dramu da li ce ovaj iza ili ispred ostati u 3 sekunde sprdnja.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U globalu se slažem sa tobom, osim sa idejom zida kao granice staze, jer onda bi velika većina staza izgledala sterilno ko nekad Valencija ili sad Singapur, Azerbajdžan. Sami asfalt i betonske barijere sa žičanim ogradom. Staviti fino komad trave do asfalta, iza toga šljunčana izletna zona. Trava ima dovoljno manje gripa, donekle sprječava izlazak šljunka na asfalt, a tko dođe do šljunka kažnjen je instant. Nema slobodne procjene granica staze i za sve isto pa ko voli nek izvoli.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislio sam na zid kao u kanadi ili tako nesto pa ko voli neka izvoli
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U ovakvim slučajevima treba staviti senzore pa čim pređe određeni broj puta kazna,a ne ova lakrdija što imamo sada.Na nekoj stazi možeš na nekoj ne možeš,daj ovom tsunodi odma penalty i takvim “slabijim” vozačima a ako je u pitanju prvak ili neki drugi “jači” vozač onda ništa.
U Nascaru lupaju kazne svakome,nema tu privilegiranih.Po tom pitanju se F1 mora “amerikanizirati”.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da se nadovežem.. ne znam jel i u MotoGP u svim klasama imaju neku vrstu senzora, ali to tamo dosta dobro funkcionira. 3 prelaska granica – opomena (još smiješ preći i 4. put), ako pređeš i 5. put – long lap penalty. OK tamo se to lakše može primijeniti (mislim na kaznu long lap) jer su gabariti motora manji, a nikad nisam primjetio da netko od vozača protestira.. pa je valjda neki pravedan sustav osmišljen (senzori ili što god već)…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pratim MotoGP ponekad kad imam vremena i oni imaju glupih sudijskih odluka ali manje nego ovi F1 šarlatani.NASCAR je po tom pitanj najbolji.Prekrsio si pravilo?Odma ide kazna i zna se kolika je sve je regulisano.Regulisano je i ovdje al pravila su tu da se krše.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Drive through penalty…jednostavno i ucinkovito.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni se čini da je čovjek rekao da će vozači morati paziti na rub staze jer ako ne paze zaglavit će u pijesku. Ne trebaju senzori u ovom slučaju 👍
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako dobra fotka staze u naslovu. Neuobičajen pogled.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To sam i ja pomislio.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zna li netko po kojem ključu se prikazuju staze na shematskom prikazu. Da li bi ciljna ravnina uvijek trebala bit na X osi, pa je ona uvijek “ravna”, ili pak po stranama svijeta pa je North gore, ili pak slobodna volja autora ?
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uobičajeno je tako da je sjever na gornjoj strani
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Naprotiv, našao dvije slike standardnog prikaza Monze i Silverstonea i sjever je lijevo
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo znaci da ce biti VN Belgije ove dogine?
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
mudi isola nije spomenuo koliko je bilo probušenih guma tijekom 24 sata spa.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pozdrav
Kratko pitanje prenosi li se f1 na kojem drugom programu osim Sport Klub u hr?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ne.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hvala
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uff covjek pogleda ovu sliku staze i odmah se zaljubi. Elevacijska razlika, priroda, divljina, ovakvi zavoji…jednostavno ljubav na prvi pogled. Steta sta je u vrhuski f1 novac prije ljubavi.
0
0