Izdvojeno

Alesi ne vjeruje da će Mercedes pobijediti ove sezone

Piše: Ante Vetma

Prije 1 mjesec, 15 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Jean Alesi nije uvjeren da će Mercedes na nekoj ovogodišnjoj utrci doći do pobjede, što bi bilo prvi put od 2011. godine da se takvo što dogodi.

Red Bull i Ferrari su sezonu započeli puno uvjerljivije od aktualnih konstruktorskih prvaka, a iako su imali puno problema s poskakivanjem i unikatnim konceptom bočnih usisnika – prema sredini sezone su značajno poboljšali tempo i počeli biti redoviti na pobjedničkom postolju.

Za korak više, Alesi vjeruje, ipak će trebati nešto više vremena:

“Iz mog iskustva – kad bolid ima fundamentalnih problema od začetka – to se neće moći popraviti.”

“Možete napraviti neki kompromis, ali u Formuli 1 kompromisi ne funkcioniraju.”

“Ne vjerujem da će uspjeti pobijediti ove sezone pod normalnim uvjetima.”

Alesi je bio među mnogima koji su bili iznenađeni nešto slabijim tempom Mercedesa na početku sezone:

“Lako je danas reći, ali svi su bili šokirani. Kad su predstavili bolid u Bahreinu svi su pomislili da je to nešto posebno i da će biti nedodirljivi. No, krug za krugom – tempo nije postojao.”

“Vidjeti Lewisa da vozi takav bolid je ponekad sramotno jer je on sedmerostruki svjetski prvak. Ali, svejedno ima kapacitet poboljšati bolid, to je impresivno.”

“U Mađarskoj je bilo fantastično vidjeti Georgea na pole positionu i Lewisa kako se bori pri vrhu.”

Jean Alesi…je 58-godišnji Francuz koji je u svojoj F1 karijeri odradio 202 utrke, i to za Tyrrell, Ferrari, Benetton, Sauber, Prost i Jordan. Najpoznatiji je po svom nesretnom stintu u Ferrariju od 1991. do 1995., a jedinu pobjedu pamti iz Kanade u posljednjoj zajedničkoj sezoni.

Komentiraj

15 komentara

  1. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Jean, legendo…….bojim se da nisi pravu.

    Bojim se da će od slijedećeg vikenda, na VN Belgije ako budu normalni uvjeti na stazi, bez kiše, Mercedes pokazati da se vraća i koliko su jaki.

    Nadam se da griješim, ali čini mi se da će Mercedes najbolje i jako pozitivno iskoristi ovi ljetnu stanku u svojem Inženjeringu.



    4

    5
  2. Mclaren
    raca Prikaži

    Ne vjeruji ni oni naj vatreniji navijači Mercedesa.



    1

    2
  3. “Vidjeti Lewisa da vozi takav bolid je ponekad sramotno jer je on sedmerostruki svjetski prvak.”

    Koja glupa izjava.



    29

    5
  4. Došao sam samo da kažem da nakon promjene dizajna više ne mogu pratit portal. Ne znam zašto ste išli mijenjati.



    18

    1
  5. Sramota je bila je i da Alonso vozi onakav McLaren. Da i Vettel vozi ovakav Aston Martin.
    Ustvari , nisu to nikakve sramote. Jednostavno je tako



    26

    2
  6. Mercedes itekako može pobijediti ove sezone…neka se Red Bullu dogodi neki loš vikend (kvar/odustajanja/nesto trece), Ferrari to ionako neće iskoristiti nego za*ebat kao i obično, i eto ti Mece na najvišoj stepenici na postolju…😄



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni