Izdvojeno

Leclerc: Ferrarijeva suša s titulama mi ne predstavlja dodatni pritisak

Piše: Ante Vetma

Prije 1 mjesec, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Charles Leclerc kaže da ne razmišlja o pritisku kojeg sa sobom nosi borba za naslov svjetskog prvaka, tim više jer Ferrariju to nije pošlo za rukom još od 2007. godine s Kimijem Raikkonenom.

Leclerc je nakon prve tri utrke sezone imao 34 boda prednosti, samo da bi se nakon nekoliko problema s pouzdanošću bolida, neobičnih strateških odluka i pogrešaka vozača ta prednost istopila i pretvorila u zaostatak od čak 80 bodova.

Nadalje, Red Bull ima solidnu prednost od 97 bodova ispred Ferrarija u konstruktorskom prvenstvu, a Leclerc ima samo pet pobjedničkih postolja ove godine, što je manje čak i od Lewisa Hamiltona.

Na upit razmišlja li o pritisku titule koja odavno nije došla u Maranello, Leclerc je rekao:

“Ne, zaista ne razmišljam o tome. Iako je Ferrari danas ostao Ferrari kao i s početka milenija – ovo je vrlo različita ekipa. Mi smo trenutno u drukčijoj situaciji.”

“Prošle dvije godine su nam bile jako teške. Nevjerojatno smo napredovali u usporedbi s prošlom godinom i sad se borimo za pobjede.”

“Naravno, krajnji cilj je osvajanje titule. Iako će sad biti puno teže – nema dodatnog pritiska zbog toliko duge pauze.”

Unatoč lošoj bodovnoj situaciji, Leclerc i dalje vjeruje u svoje šanse:

“Mislim da imamo tempo za osvajanje naslova, samo moramo sve posložiti. Pouzdanost je ove godine bila problem, tu smo izgubili dosta bodova i moramo učiti iz toga.”

“Nadam se da više neće biti takvih problema ove godine, sve je moguće. I dalje sam optimističan za nastavak sezone.”

Komentiraj

7 komentara

  1. Michael Schumacher
    Unwoken European Prikaži

    Koliko god vrtili oči nad Ferrarijem, uvijek možemo napraviti još jedan krug.



    15

    0
  2. Globalno zagrijavanje u Ferrariju.



    3

    0
  3. Mislim da imamo tempo za osvajanje naslova, samo moramo sve posložiti. Pouzdanost je ove godine bila problem, tu smo izgubili dosta bodova i moramo učiti iz toga

    Nije samo pouzdanost bila problem, već i tvoje greške, kao i voilà greške tima. Nešto mi govori da će i poslije stanke imati problema i sa strategijom, a i da će ga Čarli nekoliko puta zakucati u zid. I opet će biti predstavljeno kao danak neiskustvu, mlad vozač, mlad tim itd itd…



    3

    8
    • jel mi moze neko nabrojat sve te silne greske od strane leclerca? osim francuske i imole?
      verstapen je imao otprilike isti broj gresaka ove sezone samo je imao srece da nije zavrsio u zidu… ili se to pripisuje njegovom umijecu kontrole vrteceg bolida?
      malo su mi ljudi neobjektivni po pitanju usporedbe vozaca, a i ovi clanci su napravljeni da se mogu sprdat ferrari ili leclerc a o verstapenu koji je navodno najveci talent ikad i pobjeduje s 10. mjesta ili bez DRSa i vozi utrke zivota jedva da ima po par rečenica



      13

      1
      • Ayrton Senna
        Scuderia Prikaži

        Da, za maxa ljudi nakon mađarske pisali da je odvozio savršenu utrku, a čovjek napravio grešku u rangu leclercove u francuskoj (još na potpuno novim gumama za razliku od leca, kojem su javili tada da pritišće prije boksa). Samo pukom srećom nije završio u zidu. S druge strane, lecu su neki zamjerali ono izvrtanje u q3 u barceloni, iako je izdominirao u drugom pokušaju i uzeo pole.



        9

        2
  4. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    Leclerc je najbolji vozač Ferrarija još od Schumachera! Da Ferrari kao tim proradi i siguran sam da će biti champion!



    4

    4

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni