Izdvojeno

Vozači podijelili dojmove o novom pravilniku nakon prvih 13 utrka

Piše: Ante Vetma

Prije 1 mjesec, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Iza nas je prvih 13 utrka pod novih tehničkim pravilnikom. Max Verstappen je na vrhu poretka s 80 bodova prednosti ispred Charlesa Leclerca, ali unatoč toj ogromnoj prednosti svjedočimo uzbudljivim GP vikendima tijekom kojih do posljednjeg trenutka ne znamo kakav će biti konačni ishod.

Praćenje bolida je vidno lakše nego proteklih godina, što daje naslutiti da je novi pravilnik urodio plodom. Verstappen se slaže:

“Mislim da je praćenje bolida puno bolje, to je pozitivno. Teško je bilo očekivati koliko bolje će to biti, ali barem što se mene tiče – lakše se utrkivati. Ipak, na nekim stazama je još uvijek vrlo teško pratiti drugi bolid. Tu onda u priču ulaze gume, njihovo pregrijavanje i tako dalje. Te stvari se još moraju malo proučiti.”

Valtteri Bottas je mjesto u Mercedesu zamijenio mjestom u Alfi Romeo:

“Uzbudljivo je. Kad pogledate sredinu poretka – svaki krug u kvalifikacijama nam je strašno bitan jer možete ispasti u toj sesiji. Uživam u tome. Svaki krug morate biti na rubu, a isto je i s duelima: blizu je i uvijek imamo neku borbu, dobro utrkivanje.”

“U sredini poretka je i strategija jako bitna. Borimo se s jako puno bolida, a ne s jednim ili dva kao prije dok sam bio u Mercedesu. Uživam u tome i pravilnik je očigledno donio ploda. Nadam se još samo da će sredina poretka biti bliže vrhu.”

Daniel Ricciardo se slaže i kaže da se i on zabavlja:

“Zabavno je. Bilo bi zabavnije da se borimo za podije i pobjede, naravno, ali naše bitke su zanimljive. Nije dobro kad ta nepredvidljivost ne ide vama u korist, ali svejedno čini stvari zanimljivima. Cool je kad ostvarite svoj naum.”

“Pravilnik je još svjež, svi još učimo i ekipe dizajniraju bolide tako da budu jači u nekim područjima… Recimo, kad imate stazu s brzim zavojima – neke ekipe će tamo briljirati, a onda opet, kad imate sporiju stazu – tamo će isplivati neke druge ekipe.”

Esteban Ocon se podsjetio 2017. i 2018. godine za koje smatra da su bile dobre sezone:

“Mislim da je tako bilo i u tim sezonama. Imali ste top 3 ekipe i nas ostale iza njih. Mislim da smo sad bliže nego prije, ali svejedno predaleko vrhu. To mora biti bliže kako bi ponekad imali druge ljude na pobjedničkom postolju ili druge pobjednike. Uvijek gledamo iste vozače.”

“Da, definitivno bi ekipe iz sredine poretka biti bliže vrhu, a nadam se da će se to i ostvariti s ograničenjem budžeta i stabilnim pravilnikom.”

Haasov Kevin Magnussen je odradio godinu dana pauze od Formule 1 prije ove sezone kad je dobio iznenadni poziv da uleti na mjesto Nikite Mazepina.

“Zaista je lijepo… Čini se da je vrlo neizvjesno svakog vikenda. Zaista možete ući u vikend očekujući dobar rezultat.”

“Ne izgleda da je lako previše zaostati. Čini mi se da je bolje za nas u sredini poretka, a pretpostavljam da je onda bolje i za ljude koji gledaju utrke.”

Komentiraj

4 komentara

  1. Michael Schumacher
    Unwoken European Prikaži

    Što misle Mercedesovi vozači o novim pravilima glede podnice ?



    9

    8
    • Hamilton se osjeća blagoslovljeno i zahvalno, a Russell sve to proživljava na jedan intenzivan i duboki emotivni način gdje nema više dupinj.. pardon, poskakivanja (kao je ispravio u izjavi u Kanadi).



      7

      1
  2. Ferrari
    TJ7 Prikaži

    Daniel Ricciardo se slaže i kaže da se i on zabavlja

    Ma njega više ništa ne dira ni pol posto



    7

    0
  3. Ocon fulao ceo futbal. U prvenstvu konstruktora uvijek će biti vrh, sredina i kraj poretka…. Pitanje je bilo koliko je samo utrkivanje lakše zbog novog pravilnika tj. da li je bolje po pitanju zavjetrine u zavojima koja je usporavala bolid iza. Njemu se očito nije ništa promijenilo jer sa starim i novim pravilnikom uspješno gura timske kolege u zid.

    Meni se novi pravilnik pokazao uspješnim. Nije da pretjecanja ima na izvoz, ali sve mi izgleda nekako bolje tj. vidi se da mogu biti na repu jedan drugome puno duže.

    Što se tiče sredine poretka, nekako je zanemarena od strane komentatora. Tamo stvarno ima masu akcije, ali kroz utrku nemaš pojma jer nema komentara o tome, a i kamere su većinu utrke na vodećima. Ne kažem da je lako sve to popratiti, ali mislim da bi se moglo i bolje.



    10

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni