Vozači podijelili dojmove o novom pravilniku nakon prvih 13 utrka

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 2 godina 3 min 4 komentara

Iza nas je prvih 13 utrka pod novih tehničkim pravilnikom. Max Verstappen je na vrhu poretka s 80 bodova prednosti ispred Charlesa Leclerca, ali unatoč toj ogromnoj prednosti svjedočimo uzbudljivim GP vikendima tijekom kojih do posljednjeg trenutka ne znamo kakav će biti konačni ishod.

Praćenje bolida je vidno lakše nego proteklih godina, što daje naslutiti da je novi pravilnik urodio plodom. Verstappen se slaže:

“Mislim da je praćenje bolida puno bolje, to je pozitivno. Teško je bilo očekivati koliko bolje će to biti, ali barem što se mene tiče – lakše se utrkivati. Ipak, na nekim stazama je još uvijek vrlo teško pratiti drugi bolid. Tu onda u priču ulaze gume, njihovo pregrijavanje i tako dalje. Te stvari se još moraju malo proučiti.”

Valtteri Bottas je mjesto u Mercedesu zamijenio mjestom u Alfi Romeo:

“Uzbudljivo je. Kad pogledate sredinu poretka – svaki krug u kvalifikacijama nam je strašno bitan jer možete ispasti u toj sesiji. Uživam u tome. Svaki krug morate biti na rubu, a isto je i s duelima: blizu je i uvijek imamo neku borbu, dobro utrkivanje.”

“U sredini poretka je i strategija jako bitna. Borimo se s jako puno bolida, a ne s jednim ili dva kao prije dok sam bio u Mercedesu. Uživam u tome i pravilnik je očigledno donio ploda. Nadam se još samo da će sredina poretka biti bliže vrhu.”

Daniel Ricciardo se slaže i kaže da se i on zabavlja:

“Zabavno je. Bilo bi zabavnije da se borimo za podije i pobjede, naravno, ali naše bitke su zanimljive. Nije dobro kad ta nepredvidljivost ne ide vama u korist, ali svejedno čini stvari zanimljivima. Cool je kad ostvarite svoj naum.”

“Pravilnik je još svjež, svi još učimo i ekipe dizajniraju bolide tako da budu jači u nekim područjima… Recimo, kad imate stazu s brzim zavojima – neke ekipe će tamo briljirati, a onda opet, kad imate sporiju stazu – tamo će isplivati neke druge ekipe.”

Esteban Ocon se podsjetio 2017. i 2018. godine za koje smatra da su bile dobre sezone:

“Mislim da je tako bilo i u tim sezonama. Imali ste top 3 ekipe i nas ostale iza njih. Mislim da smo sad bliže nego prije, ali svejedno predaleko vrhu. To mora biti bliže kako bi ponekad imali druge ljude na pobjedničkom postolju ili druge pobjednike. Uvijek gledamo iste vozače.”

“Da, definitivno bi ekipe iz sredine poretka biti bliže vrhu, a nadam se da će se to i ostvariti s ograničenjem budžeta i stabilnim pravilnikom.”

Haasov Kevin Magnussen je odradio godinu dana pauze od Formule 1 prije ove sezone kad je dobio iznenadni poziv da uleti na mjesto Nikite Mazepina.

“Zaista je lijepo… Čini se da je vrlo neizvjesno svakog vikenda. Zaista možete ući u vikend očekujući dobar rezultat.”

“Ne izgleda da je lako previše zaostati. Čini mi se da je bolje za nas u sredini poretka, a pretpostavljam da je onda bolje i za ljude koji gledaju utrke.”


Odgovor

4 komentara

  1. Flavio Briatore
    Unwoken European Prikaži

    Što misle Mercedesovi vozači o novim pravilima glede podnice ?



    9
    1

    8
    • Renault
      zd1400rt Prikaži

      Hamilton se osjeća blagoslovljeno i zahvalno, a Russell sve to proživljava na jedan intenzivan i duboki emotivni način gdje nema više dupinj.. pardon, poskakivanja (kao je ispravio u izjavi u Kanadi).



      7
      6

      1
  2. Ferrari
    TJ7 Prikaži

    Daniel Ricciardo se slaže i kaže da se i on zabavlja

    Ma njega više ništa ne dira ni pol posto



    7
    7

    0
  3. Renault
    zd1400rt Prikaži

    Ocon fulao ceo futbal. U prvenstvu konstruktora uvijek će biti vrh, sredina i kraj poretka…. Pitanje je bilo koliko je samo utrkivanje lakše zbog novog pravilnika tj. da li je bolje po pitanju zavjetrine u zavojima koja je usporavala bolid iza. Njemu se očito nije ništa promijenilo jer sa starim i novim pravilnikom uspješno gura timske kolege u zid.

    Meni se novi pravilnik pokazao uspješnim. Nije da pretjecanja ima na izvoz, ali sve mi izgleda nekako bolje tj. vidi se da mogu biti na repu jedan drugome puno duže.

    Što se tiče sredine poretka, nekako je zanemarena od strane komentatora. Tamo stvarno ima masu akcije, ali kroz utrku nemaš pojma jer nema komentara o tome, a i kamere su većinu utrke na vodećima. Ne kažem da je lako sve to popratiti, ali mislim da bi se moglo i bolje.



    10
    10

    0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.