Sponzorirani članak

Više od 1.000 studenata stiže u Novi Marof, sve je spremno za Rimac Group Formula Student Alpe Adria

Piše: Pulsmedia portal

Prije 1 mjesec, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Sve je spremno za početak Rimac Group Formula Student Alpe Adria natjecanja koje se od 23. do 28. kolovoza održava na karting stazi ST-Rauš u Novom Marofu. Riječ je o prvom službenom Formula Student događaju u Hrvatskoj na koji dolazi 50 timova studenata iz cijele Europe, kao i ekipe s Tajvana i iz Izraela.

Velik broj studenata upravo zahvaljujući iskustvu prikupljenom na natjecanju svoje karijere kasnije nastavlja u automobilskoj industriji, a projekt već nekoliko godina podržava i domaći jednorog Rimac Group.

“Pozivamo sve da dođu i vide najbolje europske, ali i svjetske Formula Student timove i bolide. Uz timove, posebno zanimljiva će biti i izlaganja naših pokrovitelja, tehnološki najatraktivnijih tvrtki u Hrvatskoj i inozemstvu. Za sve naše posjetitelje i timove, organizirali smo atraktivan program u kojem će svatko pronaći nešto za sebe, a tu su i brojna iznenađenja naših sponzora”, istaknuo je Tibor Kezelj, predsjednik udruge FSAA i predstavnik organizatora natjecanja.

Na prošlogodišnjem natjecanju okupilo se 2.500 gledatelja, dok organizatori ove godine zahvaljujući bogatom programu i impresivnoj listi stručnjaka iz automobilske industrije očekuju još veći interes. Ambiciozni studenti će svoje inženjersko znanje pokazati u statičkim i dinamičnim disciplinama. Za posjetitelje će posebno atraktivne biti četiri dinamične discipline – ubrzanje, osmica, sprint utrka i utrka izdržljivosti, dok će se timovi natjecati i u statičnim disciplinama koje uključuju inženjerski dizajn, ekonomičnost izrade vozila i poslovni plan.

“Imao sam priliku upoznati organizatore Rimac Group Formula Student Alpe Adria natjecanja i moram istaknuti da je riječ o divnim mladim ljudima punima strasti i predanosti. Tijekom godina su napravili nevjerojatan posao i postali službeno Formula Student natjecanje. Za ovu godinu zbog toga imam ogromna očekivanja i dat ću sve od sebe da na najbolji način predstavim Bugatti Rimac u ocjenjivanju natjecatelja”, dodao je Marco Arnoletti, menadžer za pogonske sklopove u Aston Martinu koji će ove godine biti glavni sudac za inženjerske timove.

Projekt Formula Student je pokrenut u SAD-u, no zbog svoje se popularnosti proširio i na Veliku Britaniju, Australiju, Japan, a potom i velik broj europskih država. Za posjetitelje će posebno atraktivne biti četiri dinamične discipline – ubrzanje, osmica, sprint utrka i utrka izdržljivosti, dok će se timovi natjecati i u statičnim disciplinama koje uključuju inženjerski dizajn, ekonomičnost izrade vozila i poslovni plan.

Zainteresirani mogu pronaći više informacija o projektu na službenoj Rimac Group Formula Student Alpe Adria web stranici, kao i na Facebooku i Instagramu.

Komentiraj

3 komentara

  1. Robert Kubica
    Yura Prikaži

    Bio sam clan formula student tima na fakultetu. Zaista odlicna prilika za spajanje teorijskog znanja, snalazljivosti i R&D-ja. Mnogima sluzi i kao odskocna daska za automobilsku industriju, a nekima i za formulu 1.

    Nazalost nasa sveucilista ne mogu se natjecati sa stranima, ali ne zbog sposobnosti studenata nego naravno iz financijskih razloga. Dok smo mi imali bijedni budzet od 170 000 kn po sezoni, ekipe iz Nizozemske (Delft), Njemacke (TU Munchen) imaju oko milijun do dva Eura budzeta. Mi smo sami placali prijevoz i participaciju na natjecanjima. Ali i tad bi bili na knap s novcima, vecinu dijelova morali smo koristiti iz starih bolida. Najbolje od svega jest da u nekim kategorijama smo cak i bili egal s njima. No, gume su najcesce bile problem obzirom da jedan set kosta oko 30 000 kn. Mi bi dosli sa samo jednim setom guma za suho i jednim za mokro, oni bi za svaki event imali spremni novi set guma (i to po 3 compounda). U tom smislu je jednostavno bio no contest.

    Na ovom podrucju nema toliko jakih firmi koje bi podrzale nekim sponzorstvom. Njemcima VW, BMW i ostali daju sponzorstva od gotovo cijelog budzeta, nama se lokalne firme cigane jer ne zele dati vise od 3000 kn za sponzorstvo 😂



    18

    0
    • Mclaren
      Piro Prikaži
      x1

      Takvo iskustvo nije mala stvar. Jednoga dana (teško, ali nada postoji) to iskustvo možda pomogne nekom mladom inžinjeru da ostvari velik rezultat. Kako za sebe, tako i za Hrvatsku. Nema predaje. Rimac je (koliko god ljudi pljuvali po njemu) napravio malo čudo, i u ovom trenutku može ići samo naprijed. Samo treba volje i želje.



      10

      0
      • Robert Kubica
        Yura Prikaži

        Apsolutno, neki od deckiju (koji su bili u nasem FS timu) imaju dobru karijeru u autoindustriji. Jedan radi u hyundai N proizvodnji u Austriji, a drugi dizajnira dijelove za F2 seriju. Moze se uspjeti, cak bih i rekao da je nase obrazovanje nesto jace od stranih po pitanju inzenjeringa



        8

        0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni