Izdvojeno

Steiner: Haas mora više koristiti američki identitet

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 mjeseci, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Šef Haasa Günther Steiner smatra kako je vrijeme da njegova momčad počne više koristiti svoj američki identitet, s obzirom na rastući interes za Formulom 1 u Sjedinjenim Državama.

Prioritet vlasnika Genea Haasa kod ulaska u F1 2016. bio je povećati globalnu prepoznatljivost njegove kompanije za proizvodnju alatnih strojeva Haas Automation. Nikada nisu posebno gajili imidž američke momčadi pa su prošle godine čak imali bolid obojan u rusku zastavu zbog sponzorskog ugovora s Uralkalijem. Steiner vjeruje kako bi se zbog rastuće popularnosti sporta u SAD-u, što je između ostalog dovelo do tri utrke na američkom tlu u kalendaru za iduću sezonu, trebali više posvetiti svom domaćem tržištu.

“Moramo više koristiti to [američki identitet] zbog veće prisutnosti [u Sjedinjenim Državama]”, rekao je Steiner za Racer.

“Moramo to napraviti kao momčad, nije to direktiva. Nikada nam nije rečeno što moramo biti – ono smo što jesmo. Ali sada mislim da se možemo više fokusirati na to jer postoji veći interes.”

“Prije ste mogli pokušati stvoriti interes, ali reakcija bi bila slaba. Ali sada, znajući da je reakcija snažna, zasigurno ćemo se fokusirati na to.”

Dotaknuo se i bliske tehničke suradnje s Ferrarijem te rekao kako još uvijek nisu u mogućnosti ostvariti veću samostalnost.

“Morali bismo napraviti prevelik korak unazad da bismo napravili možda dva unaprijed, stoga si trenutno to ne možemo priuštiti.”

“Zasad nastavljamo ovim putem, a onda ćemo u nekom trenutku doći do točke gdje ćemo razmotriti promjenu strategije. Ali još uvijek nismo u toj točki. Trenutno smo fokusirani na to da izvučemo najbolje iz ovog pristupa.”

Haas zasad drži 7. mjesto u poretku konstruktora, što bi im bio drugi najbolji rezultat u povijesti nakon petog mjesta 2018. godine.

Komentiraj

1 komentar

  1. Max Verstappen
    derfahrer1996 Prikaži

    Objavljena pravila za 2026 godinu.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni