Izdvojeno

Steiner: Haas mora više koristiti američki identitet

Piše: Lovro Andraka

Prije 6 mjeseci, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Šef Haasa Günther Steiner smatra kako je vrijeme da njegova momčad počne više koristiti svoj američki identitet, s obzirom na rastući interes za Formulom 1 u Sjedinjenim Državama.

Prioritet vlasnika Genea Haasa kod ulaska u F1 2016. bio je povećati globalnu prepoznatljivost njegove kompanije za proizvodnju alatnih strojeva Haas Automation. Nikada nisu posebno gajili imidž američke momčadi pa su prošle godine čak imali bolid obojan u rusku zastavu zbog sponzorskog ugovora s Uralkalijem. Steiner vjeruje kako bi se zbog rastuće popularnosti sporta u SAD-u, što je između ostalog dovelo do tri utrke na američkom tlu u kalendaru za iduću sezonu, trebali više posvetiti svom domaćem tržištu.

“Moramo više koristiti to [američki identitet] zbog veće prisutnosti [u Sjedinjenim Državama]”, rekao je Steiner za Racer.

“Moramo to napraviti kao momčad, nije to direktiva. Nikada nam nije rečeno što moramo biti – ono smo što jesmo. Ali sada mislim da se možemo više fokusirati na to jer postoji veći interes.”

“Prije ste mogli pokušati stvoriti interes, ali reakcija bi bila slaba. Ali sada, znajući da je reakcija snažna, zasigurno ćemo se fokusirati na to.”

Dotaknuo se i bliske tehničke suradnje s Ferrarijem te rekao kako još uvijek nisu u mogućnosti ostvariti veću samostalnost.

“Morali bismo napraviti prevelik korak unazad da bismo napravili možda dva unaprijed, stoga si trenutno to ne možemo priuštiti.”

“Zasad nastavljamo ovim putem, a onda ćemo u nekom trenutku doći do točke gdje ćemo razmotriti promjenu strategije. Ali još uvijek nismo u toj točki. Trenutno smo fokusirani na to da izvučemo najbolje iz ovog pristupa.”

Haas zasad drži 7. mjesto u poretku konstruktora, što bi im bio drugi najbolji rezultat u povijesti nakon petog mjesta 2018. godine.

Komentiraj

1 komentar

  1. Max Verstappen
    derfahrer1996 Prikaži

    Objavljena pravila za 2026 godinu.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni