Binotto: Prioritet su nam performanse, a ne pouzdanost pogonske jedinice

Izdvojeno

Tuzlaensis

Prije 2 godina 3 min 8 komentara

Šef ekipe Scuderia Ferrari, Mattia Binotto, se tijekom ljetne pauze nekoliko puta osvrnuo na rezultate i planove svoje ekipe u tekućoj sezoni.

Dvije godine očajne forme po standardima Ferrarija nakon tajnog sporazuma s FIA-om, stavile su naglasak na dizajn pogonske jedinice iz tvornice u Maranellu u periodu prije toga, a početkom ove sezone smo mogli posvjedočiti da se talijanska momčad vraća svojim korijenima i onome po čemu je vjerojatno bila najprepoznatljivija: motoru.

Pod nazivom 066/7, što je zapravo skraćenica za projekt koji je kasnije u internim krugovima nazvan “Superfast”, je jedan od faktora koji je Ferrari vratio u sami vrh poretka u sezoni kada su nastupila nova tehnička pravila. Međutim, nakon početnih uspjeha i demonstracije sile, pojavila su se i mnoga pitanja kao i poteškoće na nekoliko utrka. Momčad je bila na klackalici između dominantnih kvalifikacija, do završetaka utrka u plamenu, što je bio slučaj kod oba vozača u crvenim kombinezonima.

Charles Leclerc i Carlos Sainz su zadužili već po četiri specifikacije motora s unutrašnjim sagorijevanjem, što po pravilniku nosi padanje u startnom poretku nekih utrka. Ipak, Binotto je priznao da će za određena podešavanja trebati nekoliko tjedana i definirao planove za bližu budućnost:

“Ne mislim da smo otišli predaleko s performansama, jer takva stvar jednostavno ne postoji. Nikada ne možete izvući dovoljno snage iz motora, a činjenica jeste da smo performanse pretpostavili pouzdanosti. Što to zapravo znači: polako nam se približava rok za homologaciju pogonske jedinice – bitno je naglasiti da na tom frontu imamo i određene restrikcije u broju sati rada, što je također ostavilo traga.”

Nakon već spomenutih neuspješnih sezona, iz Ferrarija su shvatili da je krajnje vrijeme za hvatanje priključka s direktnim konkurentima, što su u ovom trenutku Mercedes i Honda. S tim na umu, jasno je zbog čega je odjel za pogon posvetio toliko pažnje snazi i moći motora, ne samo za ovu nego i sezone u kojima će razvoj biti zamrznut.

“Pomaknuli smo limite performansi izvan okvira onoga što bi u normalnim uvjetima puno veći naglasak bacalo na pouzdanost, ali jednostavno smo znali da moramo nadoknaditi zaostatak u odnosu na konkurente i to sve prije nastupanja četverogodišnje zabrane razvoja komponenti. Naravno, sve preinake koje se tiču pouzdanosti će biti dozvoljene u tom vremenskom prozoru, tako da se naš plan ipak čini logičnim.”

Osim toga, nekadašnji šef sektora za razvoj pogonskih jedinica u Ferrariju je dodao:

“Uzevši u obzir sve prethodno rečeno, nemojmo misliti da smo u ovaj stadij razvoja došli potpuno nepripremljeni za bilo kakve probleme s pouzdanosti. Tijekom zimskih testiranja smo isprobavali različite scenarije, ali vas ipak ništa ne može u potpunosti pripremiti za uvjete utrke. Dinamometar pokazuje samo određene parametre koji trebaju služiti kao vodilja, ali najviše ćemo definitivno naučiti iz problema koji su nas zadesili u prvom dijelu sezone.”

Do nastavka trkaćeg kalendara ostalo je deset dana, a Ferrari trenutno zauzima drugo mjesto u poretku konstruktora s 334 boda. Velika nagrada Belgije je na rasporedu od 26. do 28. kolovoza.


Odgovor

8 komentara

  1. Nelson Piquet
    graho Donator Prikaži

    Prijatelju moj prioritet je tebe vratiti gdje ti je mjesto, tj. u odjel za motore, nisi ti za ove “funkcije”. Ruedu poslati na neplaćeno, dovesti nekog ko zapravo može lupiti šakom od sto, pa da vidimo.



    22
    21

    1
  2. Lewis Hamilton
    smr201 Prikaži

    Ovi daju izjave kao da žele da ih se sprda i zajebava 🤣🤣
    Čak i da sve to je istina i da drži vodu, pa ne govoriš o tome javno moj Mattia.



    7
    7

    0
  3. Mercedes
    Har Kl Donator Prikaži

    Najvažnije je da budete dostojanstveni 😉



    5
    4

    1
  4. Brawn Gp
    F1 Zagorec Prikaži

    Neki dan sam opet (po ko zna koji put) pogledao film “Utrka života”.
    Ferrariju upravo sad treba netko poput Nikija Laude: otvoreno i bez dlake na jeziku ukazati na preočite probleme u vodstvu ekipe! Eh, da je Niki živ i da je u Ferrariju…..



    4
    4

    0
  5. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    više mi se i neda čitati ove alibi izjave


    0
    0

    0
  6. Lotus
    zion11 Prikaži

    e moj ferrari, fifi i cvijetno društvo…


    0
    0

    0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.