Izdvojeno

Norris: Bolid mi nikako ne odgovara, ali morate se prilagoditi

Piše: Lovro Andraka

Prije 1 mjesec, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Iako mnogi opravdavaju loše performanse Daniela Ricciarda time da McLarenovi bolidi ne odgovaraju njegovom stilu vožnje, Lando Norris kaže kako mu ovogodišnji MCL36 nimalo ne odgovara, ali se prilagodio situaciji.

“Mislim da ni u kojem smislu ne možete reći da je bolid napravljen oko mene”, rekao je 22-godišnji Britanac za Motorsport.

“Trenutno mi bolid daje suprotno od onoga što želim! Rekao bih da bolid kojeg imam nikako ne odgovara mom vozačkom stilu i nije mi nimalo prikladan.”

“To nije loše, jednostavno je tako kako je i morate se prilagoditi tome. Zato smatram da sam odradio solidan posao ove godine prilagodbom na nešto što ne želim i ne sviđa mi se.”

“To je jedna od stvari u kojima sam se poboljšao kroz zadnjih par godina.”

S obzirom na to da se Ricciardo svojim nastupima doveo do izlaznih vrata momčadi, a Norris ima ugovor do kraja 2025., logično je da se na njega gleda kao vođu među vozačima. Priznao je da se njegov glas u zadnje vrijeme više čuje, ali da i dalje nije previše nametljiv:

“Dajem svoje mišljenje i kažem što mislim da bi mi pomoglo da budem brži. Ponekad je to nešto drukčije od onoga što Daniel ima, ali generalno smo i dalje usklađeni što se tiče stvari koje moramo poboljšati.”

“Definitivno se moj glas čuje malo više. Ne volim puno pričati jer svi imaju svoje poslove i svi su profesionalci u tim poslovima.”

Njegov sazrijevanje pohvalio je i Ricciardo:

“Ljudi mogu vidjeti da na stazi vozi jako, jako dobro, ali mislim da to također daje samopouzdanje, a onda se to samopouzdanje pokaže izvan staze. Mislim da se počeo dobro snalaziti u motiviranju ekipe.”

“Pretpostavljam da jednostavno pokazuje sazrijevanje, drugu razinu samopouzdanja uz mrvicu zrelosti.”

Norris je dosad osvojio čak 76 od 95 bodova McLarena koji se nalazi na petom mjestu konstruktorskog prvenstva, četiri boda iza Alpinea.

Komentiraj

4 komentara

  1. Mclaren
    Piro Prikaži

    Jako mi je žao što se Ricci nije snašao. Bila bi to brutalna ekipa pri vrhu. Norris je za vrh za koju godinu, samo treba dobar bolid.



    4

    0
    • Točno to. Ja sam se još veselio Ricciardovom odlasku u Renault jer mi je cijela priča djelovala da bi ta momčad s njim mogla do vrha ili barem do konstantnih postolja. Već u drugom dijelu sezone mi je bilo malo čudno da nije napravio neki značajniji rezultat, a onda dalje broj upitnika je samo rastao. Što se s njim događa.
      Kada je išao u McLaren, opet sam imao očekivanja jer sam vidio da je Renaultova momčad postala cirkus Colorado. OK, možda nije trebao biti bolji od Norrisa, ali barem da je bio podjednako dobar, ali niti to. Pa jedna sezona, pa druga sezona… ništa.
      U Drive to Survive je (zima prije Renaulta) je izjavio kako on ima killer instinct. Stari moj onaj tko ima killer instinct se ne smije po paddocku cijeli dan. Super mi je kao osoba i ne volim pljucati po njemu jer nije zaslužio, ali da je loš u odnosu na ono što bi trebao biti, loš je.



      9

      0
  2. uvik me zanimalo čime neki vozači “kupuju” fanove , “dobivaju kredite” iako ne isporučuju rezultate ?!?! kad urade nešto dobro to se uzdiže , kad kiksaju … “zaboravi” se , pređe preko toga . daniel je veličan kad je 2014. u RB pobjedija seba , zaboravilo se da je 2015. poražen od novog kolege kvyata . protiv maxa je dobro “odigra” , dvi sezone je bija uspješniji , možda bi bija i 3. da nije ima čak 8 odustajanja ( max 4 ) ali istina i da je bija puno iskusniji . naime kad je max doša u RB ima je iza sebe 23 , DR 88 trka . 2019. je odvozija pristojno s obzirom da mu je to bila prva sezona u renaultu . 17 bodova je ostavija kolegu hulkenberga (3. sezona u renaultu ) koji je također nečim “kupija” fanove koji su konstanto žalili za hulkom iako u 12 sezona , 181 trci nikad nije ništa napravija . 2020. u renaultu po meni je daniel odradija vrlo dobro , na kraju 5. tek 6 bodova iza sergia . prelaskom u McL solidan 8. s obzirom da mu je to bila recimo sezona privikavanja na novi bolid . ipak , ne treba zanemarit činjenicu da ga je neiskusni norris (38 trka do 2021. DR 188 ) pobjedija . ove sezone umisto danielovog napretka on “propada” , tek je 12. , 57 bodova manje od norrisa (7.) koji priznaje da mu bolid “ne leži” . daniela fanovi još čekaju ( da se privikne ? ) i nije im čudno šta gubi od kolege ali je mnogima čudno kako npr mick ne može bit bolji od kevina , a mora bi ?!?!? po kojim kriterijim bi mick treba bit bolji od kevina s obzirom da je do sada odvozija 34 , kevin 132 trke ? na kraju i daniel kojmu se sve tolerira i strpljivo ga se čeka da “proradi” ima tek 7 bodova više od micka koji vozi tek svoju drugu sezonu , moglo bi se reć i prvu s obzorom da je lanjski haas bija za kur . pada mi na pamet bottas .. u 5 sezona MB 4 X je završava prvenstvo među 3 najbolja , uz malo sriće ( odustajanje u bakuu 4 kruga prije kraja zbog gume ) bi svih 5 sezona završava pri vrhu ali ga se omalovažavalo jer nije moga pobjedit lewisa ?!?!? i sad u svojoj prvoj sezoni sa alfom osporavani valtteri je trenutno 9. sa 27 bodova više od daniela . je li alfa bolja od McL ? je ali samo od danielovog :) :) ali “proradit” će daniel , samo da se privikne na bolid zar ne ?



    4

    1
  3. Priznajem da sam nabrušen na Ricciarda, onako, po zadatku, navijački i čisto subjektivno, no jednostavno ne vjerujem da je kao vozač stvarno sporiji, što ja znam, 0,7 s po krugu od Norrisa.
    Jer bi to onda recimo značilo da je matematika u f1 baš tako jednostavna, da ako je npr. Ricciardo bio brži od Ocona gotovo cijelu sezonu za 0,2-0,3 s po krugu , a samo par mjeseci kasnije sporiji od Norrisa za 0,5 s pa na više……..to bi onda značilo da se po tome npr. Alpineu ne isplati ništa razvijati, stave jednostavno vozača kao što je Norris u bolid, dobiju odmah sekundu po krugu i bore se za prvenstvo.
    Ipak to nije tako, Norris može sa McLarenovim bolidom, a Ricciardu nešto jako, jako ne odgovara i ne može se nikako prilagoditi.



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni