Izdvojeno

Wolff priznao: Još uvijek svaki dan mislim o prošlogodšinjem Abu Dhabiju

Piše: Ante Vetma

Prije 2 mjeseci, 13 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Sad već legendarna šlampavost FIA-e i njihovih sudaca postala je prigodno medijski opjevana tek nakon što je ukrasila prošlogodišnje finale na Velikoj nagradi Abu Dhabija. Tako su u samom finišu sezone britanski mediji napokon shvatili da je nešto ipak trulo u organizaciji najprestižnijeg motosporta na svijetu.

Stoga je njihov Motorsport.com portal prije nekoliko dana priupitao Tota Wolffa razmišlja li još uvijek o tome, na što je Wolff odgovorio:

“Mislim na to svaki dan. Miran sam oko toga da je Max postao prvak zato što je to zaslužio.”

“Kako je sve odigrano, mislim da imam određene vrijednosti po pitanju poštenja, pogotovo sportskog poštenja. Zbog toga u suštini volim ovaj sport. Tog dana je taj koncept dobio snažan udarac.”

Sudački problem nije riješen ni ove godine kad su umjesto Michaela Masija instalirane dvije osobe na mjestu trkaćeg direktora. Ipak, Wolff nije nezadovoljan:

“Mislim da Mohammed Ben Sulayem pokazuje da ima smjer u kojem ide, po načinu kako zapošljava i dovodi ljude.”

“Ono što vidim je da postoji cilj transparentnosti, dobrog upravljanja i dobrog okvira za sport.”

“Bit će nezgoda na putu jer Mohammedova organizacija mora sjesti na svoje mjesto i svi moraju pronaći svoje uloge, naravno. Ali, zadovoljan sam kako trenutno napreduje.”

“Otvoreni su za ideje, nisu skloni predrasudama. Što se mene tiče, vidi se transparentnost i integritet.”

Komentiraj

13 komentara

  1. Max Verstappen 1
    vlado Pretplatnik Prikaži

    Evo skripte kako se ulizati za visu poziciju.

    Djelomicno se slazem Sa razlikom da je bilo jedno od najljepsih iskustava u f1.



    5

    3
  2. Michael Schumacher
    karte_m0lim Donator Prikaži

    i ja svaki dan mislim na Sussie kad mi je mahnula u Austriji.. iako Black tvrdi da se njemu nasmjesila.. a ipak Totto to taslaci … i onda koncept ljubavi na prvi pogled dobije snazan udarac…



    9

    1
  3. Ferrari
    RedOne Prikaži

    “Kako je sve odigrano, mislim da imam određene vrijednosti po pitanju poštenja, pogotovo sportskog poštenja. Zbog toga u suštini volim ovaj sport. Tog dana je taj koncept dobio snažan udarac.”

    Kaže on nakon tajnih testova guma, promjena konstrukcije guma usred sezone…da spomenem nacrte PU-a godinu dana unaprijed? 😃 E Toto, Toto…



    18

    6
    • Nemoj tako, sad će te napasti neki novopečeni F1 (Mercedes) navijač, i objasniće da mi nemamo pojma, da je sve to legitimno. Legitimni su i niski pritisci u gumama, sagorijevanje ulja, sve one kazne koje nisu dodijeljene vozačima Mercedesa, a jesu vozačima drugih timova. Sve je to fer, ništa sporno nema.



      18

      7
  4. To je muzika za moje usi



    3

    3
  5. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži

    I nemojmo zaboravit kako je patio dok su ga pijanog na rukama nosili u zraku kroz salu na tulumu za kraj sezone. Lisac je to, zapravo vuk 😁, svaka rečenica je upućena na neku adresu. 8 godina je razgovarao sa pozicije moći, prije u ime Merca, a sada mislim da ima neku kombu u djepu samo takvu. Ipak kako god, mislim da su Totto, Horner, Gunther, kao i nekad Todt, Flavio, Brawn osobnosti koje trebaju f1.



    5

    1
  6. Ovaj lik je guja. 7 puta toksičniji za sport od Briatorea. On je uveo koncept totalnog rata na svim frontovima od toga da mehaničari ne pomiču crijeva u boksu pa do tajnih testova i držanja FIAe u džepu, manipuliranje javnošću pomoću predstava u kojima sudjeluju on i LH.

    Briatore je barem varao samo sa svojom momčadi nisu mu trebali asistenti.

    Zapravo opet se pokazalo kao i na mnogo drugih fromtova da je prije stvar bila postavljena za finu gospodu kojoj nije trebalo propisati u detalje što je dozvoljeno, jer je sve bilo jasno jer je bilo nekog poštovanja suparnika i fair playa, a onda je došao mešetar u f1….



    9

    10
    • Samo još da nadodam. Gledano u retrovizoru, mešetar je napustio Williams nakon godinu dana upravljanja ekipom iako je imao značajan vlasnički udio, jer se vjerojatno etički nije složio s tadašnjim gazdama.



      1

      0
    • Lewis Hamilton
      smr201 Prikaži

      Da baš su bila gospoda, zato su valjda Flavia izbacili iz F1 jer je preveliki gospodin.
      Uspoređivanje Falvia i Tota nema nikakve osnove. Najbliže varanju što je Toto došao je tajni test guma 2013. za koje su trebali biti više kažnjeni. Dok je Flavio baš muški varao 1994-2008.
      Hoćeš sa gorivom, sa traction controlom, pa sve do čuvenog Singapura. Baš pravi gospodin nema šta.



      2

      1
      • Flavio nije varao u suradnji s FIAom nego FIAu. To je značajna razlika.



        4

        2
        • Mattia Binotto
          Har Kl Donator Prikaži

          A kad je Wolff varao u suradnji sa FIAom pa da i mi obični smrtnici uočimo tu značajnu razliku?



          3

          3
        • Lewis Hamilton
          smr201 Prikaži

          Ako izlobiraš promjene pravila u svoju korist to nije varanje jer si unutar pravila. O moralnosti svega toga se može raspravljati, ali nije varanje. Svi oni mogu lobirati za sebe (neki više, neki manje). Misliš da VW i Audi ne lobiraju sad za motore kakvi bi njima odgovarali najviše?
          Vlasnik RB nije sirotinja, da se može samo kupiti ljude u FIA-i kako ti kažeš on bi to mogao puno lakše nego Toto jer ima puno više para.

          Ako ideš stavljati TC u auto kad je zabranjeno ili namještati rezultat utrke to je varanje.
          Tu je značajna razlika.
          Stvarno misliš da ostale ekipe ne bi uvalile kajlu MB da mogu i da imaju osnove kao što su uvalili Ferrariju sa motorom 2019.?
          Jednu stvar ne kužim u tvojoj logici, ako su ljudi iz FIAe u Totovom džepu kako ti misliš kako se onda dogodilo da izgube prvenstvo prošle godine?



          3

          0
        • Ferrari
          RedOne Prikaži

          Jednu stvar ne kužim u tvojoj logici, ako su ljudi iz FIAe u Totovom džepu kako ti misliš kako se onda dogodilo da izgube prvenstvo prošle godine?

          Jedan iz FIA-e se usprotivio na kraju prošle sezone, zato je i dobio pedalu. Možemo to gledat iz puno kuteva. Pitanje je koji je ispravan.



          2

          1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni