Izdvojeno

Gasly: Spreman sam za top ekipu

Piše: Ante Vetma

Prije 2 mjeseci, 17 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Pierre Gasly kaže da je spreman otići u neku ekipu s vrha poretka, te da je sad “kompletniji vozač” nego što je bio u kratkom stintu u Red Bullu.

Francuz je drastično popravio svoju reputaciju nakon spomenute epizode u Red Bullu. Osvojio je dva pobjednička postolja – jedno u Azerbajdžanu, jedno u Brazilu, ali i pobjedu u Monzi.

Dok traje drama oko vozačkog mjesta u Alpineu, Gasly je jasno dao do znanja da bi bio zainteresiran:

“Još imam jednu godinu ugovora s njima [Red Bullom]. Mislim da glasine postoje zato što Red Bull nije javno obznanio što planiraju sa mnom, barem tako mislim.”

“Puno je glasina, a ja sam o svemu razgovarao s Helmutom. Povrh važećih ugovora – svake godine se nađem s njime da razgovaramo o budućnosti. Sad je bio vrlo jasan u namjeri da me ostavi u AlphaTauriju.”

“Kad je Perez potpisao rekli su da žele da ostanem gdje jesam dok ugovor ne istekne. Iduće godine će mi biti deseta godina u ulozi Red Bullovog vozača, što je nevjerojatno. Nakon toga? Vidjet ćemo što će se dogoditi.”

“Nakon samo jedne sezone u F1 promoviran sam u Red Bull. Tad su mi dali sjajnu priliku jer su vidjeli moj potencijal. Ako sad razmišljam o tome – vidim da sam sad puno kompletniji vozač.”

“Iskusniji sam, efikasnije surađujem s ekipom i znam točno što želim od bolida. Moje povratne informacije su puno jasnije. Rastete i učite.”

“Mislim da sam pokazao da s bolidom u sredini poretka mogu rasti i ostvarivati dobre rezultate. Uz dužno poštovanje koje imam prema AlphaTauriju – oni će uvijek kaskati za top ekipama. Možemo ostvariti podij, pa čak i pobjedu, to nije nemoguće, kao što smo dokazali.”

“Prošle godine sam imao vrlo konzistentnu sezonu i to sam htio dokazati da mogu biti uvijek na vrhuncu forme, u kvalifikacijama i u utrci. To je bila moja najuspješnija godina s AlphaTaurijem i mislim da je bilo važno pokazati da možemo sastaviti seriju nevjerojatnih utrka. Te dane ćemo dugo pamtiti.”

Za razliku od 2021., Gasly ove godine ne proživljava bajne trenutke. Samo je pet bodova ispred Yukija Tsunode koji je na nekoliko vikenda pokazao kako može biti i brži vozač od Francuza, što nismo dosad često viđali.

“Već sam spremam za 2023. godinu. Znam da ću biti s AlphaTaurijem do studenog 2023. i sad moram raditi stvari koje će biti korisne i za iduću godinu.”

“Ne kažem da smo odustali od velikih rezultata ove godine, ali sam svjestan da svaki mali korak i svaka povratna informacija može utjecati na razvoj bolida za iduću sezonu. Zato gledam to iz svoje perspektive. Dajete sve od sebe kao vozač, naravno da je zabavnije boriti se za podij nego za 15. poziciju.”

“Trenutno smo u prijelaznom periodu. Prošla godina je bila izvrsna, a ova je puno teža. U ovim trenucima moramo biti ujedinjeni i pokušavam učiniti sve što je u mojoj moći, zadržati zajedništvo ekipe. Želim napredovati i vratiti se na razinu performansi od prošle godine.”

Povezano: Kako se Gasly opet našao pod pritiskom karijere?

Komentiraj

17 komentara

  1. Max Verstappen 1
    vlado Pretplatnik Prikaži

    Tesko mi je vjerovati. Ova godina je gdje je sebe ukopao. Dokazao da nije vozac za vrh.



    4

    9
  2. Gasly u Alpinu, Mick u AT a Rici u Haas. Miriš mi na tu kombinaciju



    10

    1
    • Gdje je logika da Mick ode u AT? To je Red Bullova B momčad koju imaju da stvore nekog TOP talenta nekad, da se dodatno promoviraju i da se sklanjaju glavnom timu. To je ko Lokomotiva na gridu. Samo što srećom nema neki utjecaj na rezultat. Mick bi trebao gledati Mercedes. Jednom kad se Hamilton makne. Prije će Ricciardo u AT, ipak je on iz njihova bazena. Jest da više nije mlad…


      0

      2
  3. Neznam odakle mu to…..meni se cini da je ove sezone pao opet…Japanac nije puno dalje od njega…tako da…sory momak ali moras dosta vise pokazat da budes za neku blju momcad….



    11

    1
  4. A nikad mi on nije mirisao na neki extra talent, ono: ok vozač (trenutno mi se čini čak i u nekom padu, bez obzira na lošije performanse AT), ali ko mlaka voda. S time bi rekao da baš i nije materijal za top ekipu, čak i da se otvori mjesto.
    Jbg, svatko za sebe može smatrati da bi u RB ili Ferrariu rasturao…



    9

    1
  5. Michael Schumacher
    Unwoken European Prikaži

    I ja sam spreman za Lidiju Bačić. Rođen spreman.



    10

    0
  6. spreman si i sretno, nadam se da ćeš u 2023. ATu reć baj baj


    0

    1
  7. Bas bih voleo da ga vidim u RB posto trazi to da ga Max ukopa za vek vekova.



    4

    1
  8. Ja sam uvijek za to da se svakome pruži prilika u top bolidu. Ne da se cijela karijera provede u nekonkurentnim bolidima. Hulk pada na pamet prvi. Gasly je imao svoju šansu i nije se znao izboriti. Neka opet dobije nisam protiv toga samo on nema za čime cviliti. Sam si je kriv.



    4

    0
  9. Ljudi lupetaju malo. Gasly je malo slabija verzija Ricciarda koji je iz neobjašnjivih razloga drastično pao zadnje dvije godine. Zašto je Ricci Ric pao to nitko ne zna, ali Gasly je pokazao da neki potencijal ima. Alpine i nema nešto boljih rješenja pa zašto ne probati. Samo, ne znam koliko je to TOP momčad i hoće li se itko u bližoj ili čak daljoj budućnosti kroz nekih cca 10 godina uopće uspjeti približiti vrhu a da to nisu Ferrari, RB i Mercedes. Mislim da su nova pravila, novac, resursi i ljudi koje imaju gurnuli ovaj trojac u dominaciju. Malo je to glupo, ali tako je. Tako da, Gasly, dobio si svoju jednu pobjedu i to je to. Pozdravi Panisa. I njemu je uspjelo da jednom pogodi rupu.



    2

    1
    • Michael Schumacher
      Unwoken European Prikaži

      Ricci je pao jer je automobil koji vozi drastično van onoga što on traži kao vozač i što ide uz njegov stil vožnje, a ne može se toliko dobro prilagoditi. Rekao bih Vettelov efekt.

      Tu je draž vozača kao Alonso koji se mogu prilagoditi bilo kojem stilu vožnje.



      5

      1
      • Alain Prost
        Alain Prost Prikaži

        A je, biće da si u pravu, evo gledam Alonsa kako se od 06-te prilagođava.



        5

        3
        • Alonso nije od nijednog kolege osramocen kao Ricardo u ove dvije godine protiv Norisa. Totalno kriva usporedba. Alonso ima daleko više godina od Riciarda i opet pokazuje daleko više. A da je Riciardo na nivou McLaren bi bio ispred Alpine. To što Alonso nije osvojio naslov od 2006 apsolutno nema veze sa komentarom iznad.



          3

          2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni