Izdvojeno

Horner: Vidjeli ste da Tota nije teško naživcirati

Piše: Ante Vetma

Prije 2 mjeseci, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Christian Horner ove godine s druge strane bojišta ima Mattiju Binotta, koji je vrlo različit karakter u usporedbi s Totom Wolffom koji je bio njegov rival prošle sezone.

Odnos barem zasad uopće nije toksičan, za razliku od mudrolija u koje su nas prošle godine uvlačila dva Christiana.

“Ne radi se o osobnim razmiricama, ni u kom slučaju. Toto je Toto. On je odradio sjajan posao u Mercedesu.”

“Naravno, on ima drukčiju pozadinu od mene, on dolazi iz financijskih krugova. Jako ga je lako naživcirati, što ste mogli vidjeti.”

“Ponekad je to utjecalo na njega. Kad se natječete – uvijek je zanimljivo vidjeti kako ljudi reagiraju. Ako bacaju slušalice o stol – vidite da to utječe na njih.”

Na upit novinara smatra li da je on bolji šef od Tota, Horner se nije dao uvući u te rasprave:

“To nije na meni da kažem. Ja sam usredotočen na svoj posao. Vi dečki ste suci i porota. Ja pazim na ono što ja radim, a on pazi na ono što on radi.”

Što se tiče komentara na društvenim mrežama, Horner se ne uzrujava previše zbog te vrste šunda:

“Ako vam to smeta – ne biste trebali raditi ovaj posao. Moj posao je da budem što je moguće bolji za ekipu i za ljude koje predstavljam. Mislite li da ljudi poput Sira Alexa Fergusona razmišljaju kako ih drugi doživljavaju? Ne bih rekao.”

“Moj cilj je napraviti najbolji mogući posao za ljude koje predstavljam. Bilo da se radi o poslu s promotorom, FIA-om, dioničarima, sponzorima, medijima… Učinit ću najbolje što mogu s alatima koji su mi na raspolaganju.”

Komentiraj

6 komentara

  1. Obojica rade ono što je najbolje za njihov tim, i u tome su trenutno 2 najuspešnija tipa. Igram Playstation pa se izivciram i bacim dzojstik kad izgubim a ne da vodim ekipu F1. To jedino ne mogu skontati tipovi koji sjede za računarom i glume dežurne seratote, ko se iole bavio sportom životu zna o čemu pričam..



    19

    1
  2. Ako pažljivo pročitate Horner je skicirao svoju zonu odgovornosti – sve osim tehnike i sporta. Za tehniku je Newey, a za sport Marko



    18

    0
  3. Formula 1
    tomz Prikaži

    Veoma respektiram Christiana. Odličan leader, proračunat (u smislu da gleda cijelu šahovsku tablu i nekoliko poteza unaprijed), odmjeren, nije totalno hladan ali opet nije ni usijana glava. Doima se kao veoma izbalansiran čovjek. I to je jedan od razloga zašto je Red Bull ovo što je. Volio bih ga upoznati, a bome i raditi u teamu s njim.



    27

    0
    • On nije šef. On je tampon zona koji Markove ispade bijesa i ludila kanalizira i to prezentira na normalan način. Zato ga i drže. Da je Marko glavnom i bradom šef , Red Bull bi otišao u stečaj.


      0

      1
  4. Michael Schumacher
    Unwoken European Prikaži

    On je najbolji šef F1. Istina je da je licemjer kao i svi drugi šefovi. Ali je vrhunski profesionalac. Kao Alonso u vožnji, vrhunski vozač koji licemjerno može nekome tražiti kaznu, a onda uletjeti u istu situaciju sam.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni