Izdvojeno

Bottas: Mislim da nikad nisam uživao kao ove sezone

Piše: Ante Vetma

Prije 2 mjeseci, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Valtteri Bottas kaže da mu je ova sezona vjerojatno najveći užitak dosad u karijeri, i to zahvaljujući stabilnosti koju mu pruža Alfa Romeo.

Bottas je u Alfu došao ove sezone nakon pet godina u Mercedesu tijekom kojih je zaradio 10 pobjeda i dva druga mjesta u konačnom poretku vozača. Finac više nije u borbama za pobjede, ali zato uživa boreći se u sredini poretka. Na kontu ima 46 bodova, dok je timski kolega Zhou na 5.

Višegodišnji ugovor koji je potpisao pruža mu sigurnost za nadolazeće sezone, što je drukčiji režim od onog kojeg je imao u Mercedesu i Williamsu.

“Ovo je prvi put da imam višegodišnji ugovor. Čak i u Williamsu je uvijek bila riječ o jednoj sezoni.”

“Ovo je prvi put da nemam taj stres odgovaranja na pitanja o karijeri. Ovaj period nije ugodan za vozače koji nemaju osigurano mjesto.”

“Mogu se u potpunosti usredotočiti na posao, tako da bih rekao da u ovoj sezoni uživam najviše dosad. U redu, možda se nekih stvari ne sjećam, ali imam dojam da uživam u Formuli 1 više nego ikad.”

“Utrkivanje je zabavno, pogotovo zato što je u sredini poretka sve izmiješano sa strategijama. Jedna odluka vas može lansirati više pozicija. To je sasvim drukčije.”

“U Mercedesu smo imali jednu ekipu protiv koje se borimo i fokusirani smo na ta dva bolida. Sad imam šest bolida oko sebe kojih moram biti svjestan. To je lijepo.”

Bottas kaže da je Alfa mlada ekipa i da je osjećaj kao da su svježi i opušteniji od Mercedesa koji se redovito borio za pobjede i naslove.

“Naravno, kad se radi onda se radi. Ali, kad sam slobodan – mogu činiti što želim. Život s ekipom i izvan F1 je lijepo balansiran.”

Komentiraj

10 komentara

  1. F1puls
    ivanh Prikaži

    Da…..staro pravilo govori da se ne mjenja ekipa koja gubi😅🤔🙄



    1

    0
  2. Naravno da je uživancija kad nema pritiska



    13

    0
  3. U ovoj sezoni 4 vozača 100% uživaju:

    1. Bottas – zbog navedenih razloga
    2. Verstapen – jer će uz pomoć očajnog tima sjajnog Ferraria obraniti naslov
    3. Russell – jer se redovito bori za velike bodove i postolja
    4. Ricciardo – vozi za momčad koja sigurno nije zadovoljna s njim, no ako ga se požele “riješiti”, on će pobrati masnu lovu a još se k tome uz vožnju u F1 stigne baviti i Hollywoodom…..



    18

    1
  4. Pa evo Valtere, ja sam full sretan radi tebe i jako mi puno znači što si sada miran i sretan u životu. Imaš kineza za pobijediti koji još ne zna sve botune na volanu. Drugim riječima, ni p od presinga više ne leži na tvojim plećima i sada možeš u miru mlatiti golim mudima od kuće do saune po snijegu.

    Dok si vozio u Williamsu i Mercedesu zgrtajući milijune uz kraljevske tretmane privatnih jetova i jahti, ja jednostavno nisam mogao spavati jer sam se brinuo za tebe.

    Evo, sada je sve u redu i kada pročitam ove izjave napokon mogu u miru zaspati dok gledam kada će opet plaća.



    6

    7
  5. Sad uživaš, a prvo si podmetnuo kičmu i morao zaraditi. Lijepo je to. Uživaj i dalje. Svaka velika momčad ima i vodonošu. Samo tko je najbolji vodonoša u povijesti sporta? Baricchello?


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni