Izdvojeno

Mika Salo: Ferrari ovako neće osvojiti naslove, ali ne vjerujem da je potrebna reorganizacija

Piše: Ante Vetma

Prije 2 mjeseci, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Finski vozač sa 111 Grand Prix vikenda iza sebe i povremeni sudac Mika Salo kaže da Ferrari neće osvajati naslove ako nastave raditi ovako kao što trenutno rade, te da za prestanak suše koja traje od 2007. godine moraju nešto promijeniti.

Salo je vozio za Ferrari 1999. godine kao zamjena za Michaela Schumachera koji je slomio nogu u Silverstoneu.

“Ferrari je definitivno jako brz, ali nešto uvijek pođe po krivu. Ne znam o čemu se radi. Ponekad vozači griješe, nekad ekipa. Tako se ne osvajaju titule.”

“Kad je sezona krenula Ferrari je bio vrlo jak, a Max Verstappen i Red Bull su imali problema s pouzdanošću. Izgledalo je kao da će ovo biti lagana titula za Ferrari i Leclerca. No, Red Bull je sve okrenuo. Max je vrlo, vrlo jak.”

Ferrari je dobar početak sezone imao 2017. i 2018. godine, ali je i tada propustio osvojiti naslove, što zbog vozačkih pogrešaka Sebastiana Vettela, što zbog loših strategija i problema s pouzdanošću i nadogradnjama.

“Teško je reći što uzrokuje te probleme. Ja nisam unutar ekipe i ne mogu reći konkretan odgovor. Ali, vjerujem da je s njima uvijek nešto pogrešno. Jako je teška situacija, ali siguran sam da će obaviti istragu, proanalizirati i riješiti to. Ovako jednostavno prepuštaju titulu.”

Salo ne vjeruje da se radi o pritisku talijanskih medija i Tifosa, ali također daje podršku Binottu i ne vjeruje u reorganizaciju:

“Na momčadi je definitivno velik pritisak, ali to vrijedi za svaku ekipu. Uprava je uvijek pod pritiskom da isporuči rezultate, a u Italiji su naravno vrlo glasni sa svojim mišljenjima. Ferrari je nekoliko puta mijenjao vodstvo.”

“Mislim da je Mattia odradio jako dobar posao i vratio Ferrari na vrh. Sad imaju još neke sitnice koje trebaju popraviti.”

“Subotama su odlični, ali ne nedjeljama. Čini se da na sastancima prije utrke rade planove kako izgubiti utrku, umjesto kako pobijediti.”

Trenutno smo u ljetnoj stanci i do Velike nagrade Belgije su preostala još dva vikenda. Verstappen je 80 bodova ispred Leclerca, a Ferrari skoro 100 iza Red Bulla.

“Kako trenutno stvari stoje u Ferrariju – ne vjerujem da zaslužuju titulu.”

“Bilo bi lijepo da se vrate s ljetne stanke s riješenim problemima zato što svi želimo gledati uzbudljivo prvenstvo. Sad je tu i Mercedes koji će se također boriti za pobjede.”

Komentiraj

6 komentara

  1. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    “Teško je reći što uzrokuje te probleme. Ja nisam unutar ekipe i ne mogu reći konkretan odgovor. Ali, vjerujem da je s njima uvijek nešto pogrešno. Jako je teška situacija, ali siguran sam da će obaviti istragu, proanalizirati i riješiti to. Ovako jednostavno prepuštaju titulu.”

    We are checking, keep your head down!
    Ista situacija kod nas kada ministarstvo pošalje neku inspekciju negdje. Nađu neke nepravilnosti, ali na kraju nikome ništa, a ovi opet po starom.



    6

    0
  2. Koji od ova 3 na slici je Mika Salo? 😏



    3

    0
  3. Sebastian Vettel 5
    GP2Engine Prikaži

    We are checking!



    1

    0
  4. Kimi Raikkonen 7
    Pitstop Prikaži

    Nije me briga za Ferrari niti želim sitničariti, ali suša traje od 2008. kad su osvojili konstruktorski naslov



    1

    0
  5. Charles Leclerc 16
    Disorder Prikaži

    Slow button on



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni