Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana.
U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama.
Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo zahvaljujući ograničenju u tehničkom pravilniku. (Članak 5, točka 5.1.3)
Delta je razlika između trenutnog i referentnog kruga. Drugim riječima – tu će vozač vidjeti koliko zaostaje ili koliko ima prednosti u datom trenutku u usporedbi s najbržim krugom. Ako se radi o prvom ili drugoj kvalifikacijskoj rundi, a vozač se nalazi u zoni ispadanja – pokazat će se razlika u odnosu na vozača koji je prvi iznad crte prolaska u iduću rundu.
U ovom polju prikazana je brzina u datom trenutku, izražena u kilometrima na sat.
Broj prikazuje krugove odrađene u trenutnoj sesiji.
SOC, odnosno, state-of-charge, je postotak napunjenosti baterije. Broj će biti prikazan crvenom bojom ako je postotak ispod 15.
Brake-bias je omjer sila kočenja između prednjih i stražnjih kotača. Zahvaljujući brake-by-wire sustavu – u Formuli 1 je ova varijabla dinamična. Odnosno, konstantno će se mijenjati prema naprijed i prema natrag kako bi se kompenzirale promjene u grupu. Vozač će time imati više pouzdanja u bolid prilikom kočenja, a bolid će biti stabilniji.
Četiri broja pokazuju razliku između trenutne i željene temperature guma. Konkretno, na ovom prikazu su prednja lijeva i prednja desna 21 stupanj iznad optimuma, stražnja lijeva je 18, a stražnja desna 17 stupnjeva iznad.
Svi bolidi u Formuli 1 imaju 8 stupnjeva prijenosa i 1 jedan za vožnju unatrag.
Posljednja tablična informacija pokazuje koliko je vremena prošlo od početka trenutne sesije.
Nastavno na informaciju pod brojem 6 – ovdje je i grafika kako bi vozač mogao vizualno jednim pogledom brzo prepoznati u kakvom je stanju njegova baterija.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Br.6 – suvišan
1
0