Izdvojeno

Binotto nastavlja po svome: Nema razloga da mijenjamo pristup za drugi dio sezone

Piše: Ante Vetma

Prije 2 mjeseci, 58 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Iako je Ferrari ove godine vrlo brzo došao od impresivne ekipe s početka sezone do opće sprdnje u paddocku – Mattia Binotto ne misli da je potrebno nešto mijenjati.

S bolidom koji je bio sposoban za borbu za pobjedu na većini staza ove godine uspjeli su zaostati čak 80 bodova za Maxom Verstappenom. Strateške pogreške, problemi s pouzdanošću i vozačke greške skupo su ih koštale u prvih 13 utrka, a ako gledamo Carlosa Sainza – on je trenutno iza Georgea Russella koji u rukama najčešće nije imao mašineriju dostojnu te pozicije.

Povezan članak: Binottov all-in

“Nema potrebe ništa mijenjati. Mislim da je ključ u samopouzdanju, učenju, građenju, skupljanju iskustva i izgradnji vještina.”

“Ako pogledam balans prvog dijela sezone – ne vidim zašto bismo nešto mijenjali. Mislim da moramo shvatiti što se dogodilo u Mađarskoj i pokušati biti kompetitivni kao što smo bili u prvih 12 utrka. Nema razloga zašto ne bismo bili kompetitivni na idućoj utrci.”

Binotto i dalje tvrdi da je Mađarska bila utrka na kojoj Ferrari nije imao dovoljno brzine. Međutim, analiza vremena možda bi opravdala tu izjavu u slučaju Carlosa Sainza. U slučaju Charlesa Leclerca – nipošto.

“Mislim da Charles gradi nešto za ekipu i za sebe. Svaki GP vikend traži priliku zap objedu.”

“Pobjeđujemo i gubimo zajedno. Mađarska nije bila sjajna utrka, utrka prije toga nije bila sjajna [Francuska], ali vidim puno potencijala. Moramo se fokusirati na razloge zašto je to bilo tako. Kad to riješimo – bit ćemo puno jači.”

Sezona se nastavlja u Belgiji na legendarnoj Spa-Francorchamps u posljednjem tjednu kolovoza.

Komentiraj

58 komentara

  1. Ferrari
    TJ7 Prikaži

    Sva ta menadžerska ekipa uvijek trubi jedno te isto. Da sam zaposlenik takve kompanije već bi 6. puta dao otkaz. Takve izjave mi ne ulijevaju povjerenje u vodstvo kompanije ali možda su im interni sastanci drugačiji a pred medijima se ponašaju kao Bečki dječaci jer eto danas nije lijepo uprijeti prstom u one koji su zakazali (više puta)… Iz tog razloga mi je kao F1 fanu stvarno drago da su npr. Verstappen i Steiner dio F1 zbog svojih osobnosti i načina komunikacije jer bi inače apsolutno svaki intervju bio isti..



    14

    0
  2. Mclaren
    raca Prikaži

    Da. Pogotovo nema razloga da mijenjate prisup u boxu. Od mehaničara do odluka o taktici. Ferrari je baš ekipa, onako, na početku pa se treba učiti na svojim greškama, uzastopno ponavljajući ih.
    Avanti Mattia



    7

    0
  3. Ferrari je neprijatelj za poželjeti.



    21

    0
  4. “Mislim da je ključ u samopouzdanju, učenju, građenju, skupljanju iskustva i izgradnji vještina.”

    Momčad stara 70 godina skuplja iskustvo i gradi vještine hahaha



    24

    1
    • Mick Schumacher 47
      senna66 Donator Prikaži

      Binotto polako, ali sigurno vraća onu poznatu : “Mlada smo momčad”



      12

      0
    • Nije ekipa stara 70 godina, nego Ferari kao brend. Isto kao što ni ekipa Aston Martin nije stara 100 godina.



      7

      6
      • Nigel Mansell
        drv Prikaži

        Scuderia Ferrari je doslovno osnovan kao trkaći tim 1929. godine, kad je počeo sudjelovati na raznim trkama.
        U Formuli 1 sudjeluje od prve utrke, 1950.godine. To je apsolutno isti tim koji postoji u kontinuitetu od početka do danas.

        Takvi su u F1 još samo McLaren i Williams (čini mi se, nisam siguran), ali oni su puno mlađi. Svi ostali su odlazili, pa se onda vraćali kupujući neki drugi postojeći tim koji nema apsolutno nikakve veze sa pravim timom, tradicijom, pa čak ni lokacijom (Aston Martin, Mercedes, Renault, Alfa… ).



        5

        0
        • @ drv Niste shvatili poentu ili ste napravili post tek da nešto napišete?

          @Fittipaldi i ostali pominju Ferrari kao ekipu staru 70 godina na naj način ističu kako je Scuderia “star” tim. Starost tima (godina osnutka) je potpuno irelevatna za uspjeh u F1 (kako smo to mogli vidjeti na primjerima Lotusa, Aston Martina, Alfa Romeo, Renault). Ja sam želio istaći da tim ljudi koji čini trenutnu postavu iz Maranella vjerojatno nije ništa stariji od ekipa Mercedesa, Red Bulla ili čak Mclarena.



          1

          2
        • Nigel Mansell
          drv Prikaži

          Nisam shvatio poantu, i dalje je ne shvaćam.

          Što ste htjeli reći? Iz teksta sam razumio da negirate činjenicu da je Ferrari toliko stara ekipa, što nije istina. Aston, Mercedes i ostali uistinu nisu toliko stari. To je istina.

          Ili možda da članovi ekipe nisu stari 70 godina? Dobra fora, ali nadam se da to nije bila poanta…

          Ili da starost tima nije uopće važna? Ta mi poanta jedino ima smisla, iako je nisam tako razumio iz komentara. Osim toga, ni s tim ne slažem. Iskustvo igra važnu ulogu, ali naravno ne i najvažniju. Sigurno da je timu koji se već dugo uspješno bavi s nečim (a moramo priznati da je Ferrari unatoč ovim svim glupostima ipak dosta uspješan tim), puno lakše odrađivati posao nego nekom novom. Vidjet ćemo kako će se Audi ili Andretti snalaziti u prvim godinama. I koliko je vremena i napora trebalo Mercedesu i Red Bullu da dođu na ovaj nivo, a nisu startali od nule. Naravno, nakon nekog vremena i dovoljno iskustva, te godine više ne donose neku ekstra prednost i postanu samo zgodan broj na papiru i turistička atrakcija.



          2

          0
    • @drv kaže:

      U Formuli 1 sudjeluje od prve utrke, 1950.godine. To je apsolutno isti tim koji postoji u kontinuitetu od početka do danas.

      @drv kaže:

      Nisam shvatio poantu, i dalje je ne shvaćam.

      Sklon sam vjerovati vam na riječ da ne shvaćate, no nemate se razloga time ponositi jer je riječ o krajnje trivijalnoj stvari pa vam to priznanje dođe kao otežavajuća okolnost.

      Riječi su jednom mudrog francuza:

      Mnogi ljudi imaju pravo kada tvrde da se njihovo mišljenja nikada ne mijenja ….., no griješe kada to stavljaju na velika zvona.

      Kako je moguće da ste učenik nižih razreda osnovne škole biću fin pa ću vam približiti materiju s dalekom nadom da ćete “uhvatiti poentu”.
      Ferrari ne može biti isti tim isti tim od 1950. godine. Od ljudi iz vrha Ferrarija tek je Matia Binoto od samih početaka sa timom iz Maranella (od 1995.) Enrico Cardile je došao u F1 tek 2016., a Laurent Mekies je sa Scuderijom od 2018. Teško da ćete od važnijih ljudi naći bilo koga tko je tamo dulje od desetak godina.

      Koliko je suvremena tehnologija u F1 aktuelna najbolje govori podatak da već nakon desetak godina nitko ne brine o toj tehnologiji jer je potpuno zastarjela tj. prevaziđena. To se lako vidi na primjeru bolida starih desetak godina koji se mogu kupiti.
      Primjer povratka Honde u F1 2015. dobar je primjer koliko “staro iskustvo” ima značaja u današnjoj F1.

      Na kraju trebate znati da F1 nije takmičenje umirovljenika gdje pobjeđuje onaj tko ima više staža tj. godina, nego onaj vozač i ekipa koja je najbolja na štoperici.

      Nadam se da se nećete početi čuditi kako je Alfa Romeo slab jer su i oni od 1950. u F1.


      0

      3
      • Nigel Mansell
        drv Prikaži

        Vidim da se i dalje ne razumijemo i pričamo o različitim stvarima.

        Kako je moguće da ste učenik nižih razreda osnovne škole biti ću fin pa ću vam približiti materiju s dalekom nadom da ćete shvatiti kako odrasli ljudi podrazumijevaju termin “starost ekipe”.
        U uobičajenoj terminologiji se pod izrazom “tim star 70 godina” smatra tim koji u kontinuitetu postoji toliko dugo. Svako toliko netko ode iz tima, netko drugi dođe, i tako to ide. U kontinuitetu. U tim odlascima i dolascima se i dalje prenosi iskustvo, način rada, tehnička znanja i slično. Pri tome se prenose i pozitivne i negativne osobine tima, način komunikacije i sl. To se ne odnosi samo na F1 timove, nego i na druge entitete – firme, gradove, itd… Na primjer, kažemo da je Karlovac star 450 godina. Pri tome ne mislimo da su ljudi koji tamo žive stari 450 godina i da tamo od početka žive jedni te isti ljudi. Daimler-Benz (firma, a ne tim) je star 100 godina. Ista priča kao i sa Karlovcem. I tako dalje. Tim Ferrari po toj logici postoji već 70 godina. Alfa Romeo ne. Tim Alfa Romeo koji je sudjelovao u F1 od 1950.g. je ugašen već krajem 1951. godine, i više ne postoji. Firma Alfa Romeo je prije par godina kupila pravo da svoje ime stavlja na bolide koje radi tim Sauber. Mogli bi reći da je taj tim star 30 godina, jer je Sauber ušao u F1 1993.g. i otad postoji u kontinuitetu u F1.
        Toliko o terminologiji.

        Što se tiče toga koliko je iskustvo korisno, o tome možemo raspravljati. Slažem se da 70 godina staro iskustvo nije previše korisno u utrci, i da se takva starost može koristiti samo za marketing i za privlačenje navijača, medija i tome slično. Što Ferrari obilato koristi. Ali reći da općenito iskustvo kao takvo nije korisno, je velika glupost. Očiti primjer, Honda je izašla iz F1 i izgubila kontinuitet u ljudima, iskustvu i svemu ostalom. Kad su se vratili krenuli su od nule, i trebalo im je jako dugo da ponovo steknu sve to i postanu konkurentni. A to je samo proizvodnja motora. Ista priča vrijedi i za Mercedes, a oni su se vratili u postojeći tim koji je već funkcionirao, tako da su barem preskočili neke dječje bolesti. Toyota je pak odlučila krenuti od apsolutne nule i raditi sve ispočetka, imali su najveći budžet na gridu u vrijeme dok nije bilo nikakvog limita, pa su prve godine osvojili samo 2 boda. U osam godina postojanja nisu pobijedili ni na jednoj trci. Sigurno da iskustvo nije jedini razlog tome, ali vjerujem da su ušli u neki postojeći tim i iskoristili postojeće znanje, i rezultati bi bili bolji i ranije bi došli.

        Drago mi je da mislite da sam tako mlad, ali ja sam bio u osnovnoj školi dok je Senna vozio na kišnoj trci u Monacu. Gledao sam to…



        5

        1
        • U redu shvaćam da postoji motivacija da se ne razumijemo. Prihvaćam to.
          No, shvaćam i to da sam pogriješio i da nisam smio na jeftin način pokušati da poentiran tako da pokušam umanjiti vaše znanje konstatacijom da ste praktično naivni te da ste možda

          učenik nižih razreda osnovne škole

          Nikakva rasprava nije vrijedna umanjivanja vrijednosti druge osobe.

          Izvinjavam se bezuvjetno, potpuno i najiskrenije.



          1

          0
  5. Ovaj je na teskim drogama ili zivi u paralelenom svemiru pa malo svrati u ovaj pametovat.
    Problem je sljedeci:
    Binotto nije samo sef ekipe nego je duboko ukorijenjen u ostale segmente. Zna sve o motoru jer mu je to i bio primaran posao. To je problem koji sam davno prije navodio da “tehnicki” ljudi ne mogu biti na rukovodecim pozicijama, barem ne onim najvise rangiranim.
    Sto sad? On sigurno nece pristat da ga se degradira na sefa nekog odjela, motora ili slicno, pa da bude neko iznad njega kad je sad veliki sef.
    Otpustit ga kompletno i sve “tajne” Ferrarijevog motora i ostalih dijelova ce zavrsit u nekoj drugoj momcadi jer ponavljam, Binotto nije obican sef ekipe, on je tehnicar koji je bio ukljucen u sklapanje motora i bolida, cak je i propustao utrke da bi se tome posvetio.
    Greska je bila postaviti njega na celo ekipe i to tvrdim od pocetka.
    Na celu ekipe mora biti covjek koji zna s ljudima i malo tehnicki potkovan da razumije materiju, ali glavni posao je postaviti i voditi prave ljude. Ako to ne uspije, otkaz i dolazi novi covjek. Otpusteni covjek nema toliko uvida u tehnikalije.
    Mislim da je to i jedini razlog zasto je Binotto jos uvijek tu. Ne znaju kako ce s njim, ali ne znaju ni kako ce bez njega.



    30

    2
    • Slažem se sa napisanim. Dobar tim vodi dobar manager, čovjek koji je dobar kordinator i selektor ljudi. On u suradnji sa svojim timo odredi prioritete i podijeli zadatke. Ne mora znati ništa o motoru ili šasiji ali zna što treba svaki od njih odraditi da bi to funkcioniralo. Koliko je meni u sjećanju on je došao na čelo sapunjajući dasku MA a poslije smrti Sergio Marchionnea. Nakon toga je došala nova uprava i tu je MB lobirao. Možda griješim ali ako laže koza ne laže rog a to su rezultati i kako ekipa funkcionira na stazi i politički. Nikako.



      16

      0
      • Max Verstappen
        derfahrer1996 Prikaži

        Mozete Ferrariju šefove svaki tjedan mijenjat i govorit ovaj ima ovo ovaj ima ono treba im jedan vozac koji vozi i ne boji se pritiska i koji ce ga do Pedal to the metal stinsut. Raikkonen je bio zadnji koji je to uspio. Kad vozac povede Ferrari onda ide kao i Lauda koji je srao po ferrariju. Gilles nazalost nije uspio ali Schumi i jos par su uspjeli. Charles je dobar ali dosao je u igraonicu gdje mora u 8 na spavanje



        11

        0
    • Nigel Mansell
      drv Prikaži

      Jako dobro razmišljanje i potpuno se slažem.
      Ali šta sad?
      Binotto je bio tehnički šef i napravio je bolid koji je realno najbrži na većini staza. Sjajan posao. I kako sad postaviti nekoga da vodi tim u drugim ne-tehničkim aspektima, jer je Binotto dokazao da za to nema kapaciteta?

      Za početak, trebao bi iznad njega biti netko moćan i voljan se umiješati, tipa Luca di Montezemolo, Sergio Marchionne ili slično. Nisam siguran da je to trenutno slučaj. Kad bi netko takav i postojao, što se može napraviti?

      1. Izbaciti Binotta iz tima i s time se svjesno odreći njegovog znanja i iskustva u razvoju trenutnog pobjedničkog bolida. Ne kažem da bi morali u razvoju krenuti od nule, ali sigurno bi se osjetile posljedice i to treba prihvatiti. I kud onda s njim da se spriječi prelijevanje znanja u konkurenciju? Možda neka primamljiva pozicija u matičnoj firmi na razvoju cestovnih automobila?
      2. Potpuno ga izbaciti i zaboraviti na njega. Odrezati stvari. Hmmm, puno negativnih posljedica u ovom slučaju. Realista je to dobro opisao.
      3. Ostaviti ga na istoj poziciji, ali dovesti nekoga u tim na funkciju koja faktično ima veće ovlasti u managerskom poslu. Na papiru nije degradiran, ali realno je. Ovo ne izgleda loše, ali pitanje je kako bi on prihvatio takav razvoj situacije, tim više što je u prošlosti i sam sudjelovao u politikanstvu i očito se kuži u te stvari.
      4. Ostaviti stvari kakve jesu i nadati se najboljem. Eventualno stvoriti pritisak na njega da se promijeni Inaki Rueda i možda još netko od te ekipe…

      Kako stvari stoje, zasad je 4. scenario u igri, ali to se može promijeniti i preko noći…



      8

      0
    • Fantastičan komentar kolega!!

      A ovo:
      “Na celu ekipe mora biti covjek koji zna s ljudima i malo tehnicki potkovan da razumije materiju”

      Arrivabene!!
      Tip je nažalost kratko vodio ekipu, ali je bio karakter i znao je posao!
      Nema uvlačenja u guzicu novinarima, Tedu sa bilježnicom i slično. Čovjek je imao stav, a ne ovaj klaun koji se opravdava i sudcu kraj staze, (bez omalovažavanja tih ljudi!) zašto i kako!



      3

      0
      • Lewis Hamilton
        smr201 Prikaži

        Horner i Toto su isti takav tip šefa, vrhunski menadžeri, koji ne znaju tehničke detalje dijelova bolida, za to su tu Allison i Newey tu.


        0

        0
        • RB ima trijumvirat:
          Horner, Newey, Marko.

          Marko je zapravo glavni za sve sportske odluke i na vezi s big bossom za strateške odluke.
          Horner je “poslovni direktor”, u biti ne donosi sportske odluke, odrađuje zakonski definiranu rutinu upravljanja ogromnom firmom, ovlašteni potpisnik i odgovorna osoba.
          Newey je glavni za tehniku.



          2

          0
  6. Ma da…..na pravom ste putu da imenica Ferrari za koju godinu uđe u talijanski (ili međunarodni) riječnik kao riječ koja će označavati “neuspjeh potaknut silnom željom za samouništenjem”!
    Hm…..a kakvo bi tek značenje u tom riječniku mogla imati riječ Binotto…..😂😂

    Šalu na stranu…..OVO JE STRAŠNO!
    Luđe ne može…..nadam se



    5

    0
  7. Williams
    Montoya Prikaži

    Skupljaju polako iskustvo za 2023. u kojoj će fokus bit na 2024.



    9

    0
    • Michael Schumacher
      Unwoken European Prikaži

      Binnoto je kao Jadranka Kosor. On je na putu da dođe na put koji bi vodio prema borbi za naslov prvaka.
      Siguran je da će se Ferrari moći ravnopravno boriti za titulu do 2065. samo trebaju ići zacrtanim putem.



      3

      0
  8. ‘Ta ka’e naš drug Mate

    Mislim da moramo shvatiti što se dogodilo u Mađarskoj

    🤦
    Biće bolje, rođače



    8

    0
  9. Nista bice zanimljiv drugi deo sezone i borba Leklera i Ferarija se nastavlja jedva cekam trke.



    5

    0
  10. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Jedini nacin da shvatim ovu ludu Binottovu logiku, jeste da je on vecinom upleten u strateske odluke! Jer, kako da otpusti sebe, kada nema razlog za nekog drugog!?



    9

    0
  11. Charles Leclerc 16
    Disorder Prikaži

    Lakse mi je bilo kad ferrari nije bia najbrzi,manje razocarenja je bilo…



    14

    0
  12. Max Verstappen
    derfahrer1996 Prikaži

    Talijani puno pricaju :D strasan je ovaj portal komentira se ferrari iz dana u dan ili blati hamiltona o Verstappenu koji ocito ima vise talenta od svih ostalih na gridu slabo se govori. 😶‍🌫️



    3

    4
  13. Ovaj nije normalan!
    Matija, ti nisi normalan!



    2

    0
  14. Prije svake utrke Binotto uzme kockice da odredi koju taktiku će njegovi vozači imati tu utrku.



    1

    0
  15. Zaista nema potrebe da išta mijenjate pogotovo ako je cilj da ostanete na ovom putu. Nego ja mislim da u Ferrariju imaju dobru taktiku, a zove se čeličanje svojih vozača. Stavljaju ih u gotovo nemoguće situacije i od njih očekuju da pobjeđuju i osvajaju naslove. Ako u tome uspiju, pa nitko im neće biti ravan. Treba naučit voziti i po grabama, a ne samo po ravnom. Dobar plan Ferrari. Sviđa mi se. Bit će uspjeha.



    7

    0
  16. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    “Nema potrebe ništa mijenjati. Mislim da je ključ u samopouzdanju, učenju, građenju, skupljanju iskustva i izgradnji vještina.”

    Moram nać Matijinu sliku visoke rezolucije, zalijepit ovaj tekst na nju, isprintat, uokvirit i stavit na zid da me podsjeti da nisam baš tolika budala u životu i da ima barem jedan idiot veći od mene.



    11

    0
  17. Bikovi (a i Mečke) lajkaju izjavu
    👍


    0

    0
  18. Što bi ekipa na portalu mijenjala da je na čelu Ferrarija umjesto Binotta?


    0

    0
    • Monisha Kaltenborn
      monkeyseat Prikaži

      Vratila Matiju u garažu da se bavi onim čime najbolje zna, najurio glavnog stratega i doveo nekog na zid (nekog sa mudima) umjesto Matije koji će znat dreknut i lupit šakom kad to bude potrebno.
      Alfa i omega u timu mora bit nekad i šupak i govno, a ne mekušac koji će davat sladunjave PR izjave kojima se čitav svijet smije.



      7

      1
  19. Mick Schumacher
    Ante Maras novinar Prikaži

    Unpopular opinion:
    Iako su Binotto i cijeli strateški tim na čelu s Ruedom veliki problem u Ferrariju, pa čak i neki dijelovi tehničkog odjela Ferrarija su problem u Ferrariju(pouzdanost nije baš na nivou), Ferrari neće moći samo tako njih zamijeniti zato što glavnina ljudi u F1 gravitira u Velikoj Britaniji, točnije oko Londona i malo kome se da u potpunosti se preseliti iz Velike Britanije u Italiju, u potpuno novo okruženje bez obzira koliko su uvjeti rada u Maranellu možda miljama iznad ostalih momčadi te koliko god nekome bila čast raditi u Ferrariju. Pa čak Mercedes(njemački automobilski div), Red Bull(možda najjača austrijska kompanija) i Alpine/ex Renault(perspektivni francuski brend u vlasništvu jednog od najvećih automobilskih kompanija) imaju značajan dio svojih pogona i ljudstva u Velikoj Britaniji, tj u Brixworthu, Milton Keynesu i Enstoneu jer su svjesni da je to možda i glavni način privlačenja kvalitetnog kadra. Pa ako jedan Newey kojem bi bila iznimna čast raditi u Ferrariju nije htio prijeći u Ferrariju upravo zato što bi se morao preseliti u Italiju, mislim da to dovoljno govori. Istina je da u vrijeme Schumacherove dominacije u Ferrariju su mnogi prešli iz Benettona u Ferrari, tj iz Enstonea u Maranello, to su samo uradili zato što ih je poveo sa sobom Michael Schumacher, uključujući i Rossa Brawna, a takav utjecaj na trenutnom gridu imaju jedino Verstappen i Hamilton, a nijedan neće tako skoro prijeći u Ferrari. Prvo bi valjalo izgraditi kvalitetne pogone u Velikoj Britaniji(Ferrari je čak imao svoj odjel Ferrari Aero u Velikoj Britaniji dok je u Ferrariju bio John Barnard) i onda početi graditi momčad za naslov. Prije toga će titulu vidjeti samo uz neku ludu sreću.



    2

    2
    • Monisha Kaltenborn
      monkeyseat Prikaži

      I Barnard je svojevremeno preselio u Maranello jer je bilo problematično radit na daljinu.
      Danas je puno lakše jer postoji tehnologija, ali ništa ne može zamijeniti eye-to-eye pristup pogotovo kod sastanaka. Preko Zooma možeš sjedit u košulji i imat kravatu, a dolje gol i mrsit muda jer te zaboli za posao. Uživo nisi sam u sobi i svatko te gleda šta ćeš i kako ćeš reć. Komunikacija tj. očiti nedostatak iste je dio velikog problema u timu.



      1

      1
      • Mick Schumacher
        Ante Maras novinar Prikaži

        On je 1997. od Ferrarija otkupio taj odjel kojeg su napravili samo zbog njega te je poslije surađivao s Arrowsom i Prostom. Izgradnja nekog pogona ili kupnja postojećeg od neke tvrtke povezane s F1(osim naravno “ukletog” pogona u Leafieldu) bi Ferrariju značajno digla šanse, a Ferrariju svakako ne nedostaje novca za to.


        0

        0
        • Monisha Kaltenborn
          monkeyseat Prikaži

          Ferrari ima i više nego dovoljno infrastrukture u Italiji i mislim da nije problem u tome što nema neku tvornicu u Engleskoj. Milijuni ljudi rade van svojih država godinama pa čak su i obitelj poveli sa sobom (šta bi tek mehaničari trebali reć kojih nema 300 dana godišnje kući). Problem Ferrarija je prvo što ne znaju postavit ljude na pravo mjesto, a očito ne znaju niti prepoznat kad dođe do zasićenja neke osobe na nekom radnom mjestu i na vrijeme reagirat i premjestit ju ili zamjenit. Ljudi su problem. U Ferrariju postoji navodno dosta ljudi iz Schumacherovog doba. Ne kažem da su su loši, ali godine idu i treba ulagat u mlađi kadar. Na staroj slavi se ne živi. Lijepo je imat uspomene, ali sutra je budućnost.



          6

          0
        • Mick Schumacher
          Ante Maras novinar Prikaži

          Nije problem otpustiti dio ljudi koji više ne doprinose kolektivu, problem nastaje s kim ih zamijeniti? Ne vjerujem da postoji dovoljan broj ljudi u Mercedesu, Red Bullu, McLarenu itd. koji bi se preselili iz VB u Italiju samo zato što ih zove Ferrari i što im nude višestruko bolje uvjete nego sadašnje momčadi. Nažalost 80% F1 ljudstva gravitira u VB i jednostavno se Ferrari mora tome prilagoditi.



          1

          1
        • Monisha Kaltenborn
          monkeyseat Prikaži

          Prije nekoliko godina je netko iz jedne momčadi rekao (zaboravio sam tko pa da ne kažem nešto krivo) da svakome imponira da ga zove Ferrari, ali problem je što mu ta momčad trenutno djeluje kao obezglavljena, a pare i ugovor su sporedna stvar.
          Svi inženjeri i osobe na položaju u F1 gravitiraju da doprinesu nešto i da znaju zašto su tu. Novac im nije problem jer vjerujem da su pristojno plaćeni. Svi oni žele ostavit svoj trag u nekoj pobjedi ili prvenstvu.
          Nije problem nikome doći u Ferrari, ali Ferrari to em ne želi, em oni koji bi možda i došli neće jer vide momčad u kaotičnom stanju.
          Samo da se ne desi još veći problem u nadolazećim godinama pa kad i veliki sponzori počnu izbjegavat Maranello. Zasada love ima, ali bacanje iste, a razultasta nema…nekoga će počet svrbit glava.


          0

          0
    • Od svih koji su se preselili jedino je RB prvi. Preseljenje nije rješenje.

      Tko je bio ekipa koja je imala najveći buđet od 2000. do 2004.? Povući MSa , Brawna i ostale nije značilo povući ih za rukice nego upucati novce.

      Ferrari je vladao jer je najviše trošio. Mercedes i RB su došli i upucali više novaca. Ja vidim rješenje u dodatnom smanjenu buđeta kako bi ostali timovi, ne samo Ferrari, imali priliku.


      0

      0
  20. Fernando Alonso
    Brane FA14 Prikaži

    Meni ovo lici na našu državu i vladu..prepisano



    3

    0
  21. Only fools and horses (black on yellow background)…..

    Kaže Matia zvani Dellboy: this time next year…..



    5

    0
  22. Sva sreća pa nisam ništa više očekivao od vas pa je razočaranje manje. Žao mi je samo vozača koji nešto pokušavajz za vas nesposobne spodobe.



    2

    0
  23. Ja nisam navijač Ferrarija, a ovaj Binotto me iz dana u dan sve više živcira, baš kao i svaka utrka u kojoj nešto zeznu. Valjda sam kao navijač F1 željan da crveni opet nešto (konačno) osvoje…



    4

    0
  24. …ovako na prvu bi rekao da su matija i ignacije u vezi…. :D



    1

    0
  25. Hahahahahaha….. E narod kaze “pametan uci na tudjim greskama a glup na svojim” …neki kazu “na greskama se uci”… i svi su oni u pravu…. a Albert Einstein je rekao “samo budala ponavlja jedno te isto i ocekuje drugaciji rezultat”…… A Ferarri je bas uporan vec godinama,a Binotto posebno….pa sretno im bilo….cobani…dok ne dodje neki novi “Hitler” ili “Napoleon” u momcad…..gledat cemo tragikomediju…..


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni