Izdvojeno

Krack: Moramo se poboljšati u kvalifikacijama ako želimo osvajati ozbiljnije bodove

Piše: Ante Vetma

Prije 2 mjeseci, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Šef momčadi Aston Martin Mike Krack kaže da njegova ekipa mora riješiti problem loših performansi subotom ako želi redovito osvajati solidnije bodove u utrkama.

Aston Martin je trenutno na 9. mjestu u konstruktorskom poretku, a iza njih je samo Williams. Izuzev šestog mjesta Sebastiana Vettela u Azerbajdžanu – imaju jedno osmo, jedno deveto i šest desetih mjesta nakon prvih 13 utrka sezone.

Krack kaže da je za to velikim dijelom kriv loš tempo u jednom kvalifikacijskom krugu:

“Čini se da sad već imamo nekoliko pozitivnih utrka iza sebe. Ali, moramo se poboljšati u kvalifikacijama. Mislim da je sad već par vikenda slučaj da smo dobri u utrci, ali smo na startu predaleko natrag. To je problematično.”

“Kad osvajate po jedan ili dva boda – to nije dovoljno da se napreduje u konstruktorskom poretku.”

Krak kaže da ekipa zasad nema objašnjenje tog fenomena:

“Pokušavamo to shvatiti. Da znamo zašto – popravili bismo to.”

“Uvijek morate gledati vremena, ne pozicije. Sredina poretka je vrlo neizvjesna i može se dogoditi da zbog jedne sitnice izgubite tri ili četiri pozicije.”

“Ako se nekome sve posloži – može profitirati s tri, možda čak i pet ili šest pozicija. Zaista je važno ostati objektivan i pratiti vlastita vremena. Nakon toga moramo vidjeti gdje se trebamo poboljšati. No, jasno je da se subotama mučimo više nego nedjeljama.”

Krack je za britanski Autosport sažeo svoje prve mjesece na čelu ekipe:

“Iskreno, pomiješani su mi osjećaji. Vrlo sam zadovoljan načinom kako se vodi ekipa. Svi su me lijepo dočekali i sviđa mi se kako stvari napreduju.”

“No, jako sam razočaran našim performansama. Htio bih da napredujemo puno više. Istina, mi napredujemo, ali to čine i drugi, možda čak i brže od nas.”

“Moramo to popraviti ubuduće. Kako možemo brže napredovati? Ili, kako možemo imati bolju polaznu točku?”

Mike Krack

Komentiraj

4 komentara

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni