Izdvojeno

Ricciardo: Gasly je vjerojatno najviše podcijenjen vozač u Formuli 1

Piše: Marko Litvić

Prije 2 mjeseci, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Odnos Francuza Pierrea Gaslyja i Red Bulla je i dan danas zanimljiva tema. Još uvijek se ne zaboravlja kako je 2019. nakon samo jedne pune sezone u Formuli 1 bio promoviran iz Toro Rossa u Red Bull, samo da bi ponovno bio spušten u Toro Rosso nakon 12 utrka.

Nedugo nakon povratka u Toro Rosso, ostvario je svoje prvo postolje u Formuli 1. Bilo je to na poprilično kaotičnoj VN Brazila, gdje je zadnjih 300 metara utrke imao malu utrku ubrzanja s Lewisom Hamiltonom. Godinu dana kasnije na jednako kaotičnoj VN Italije je ostvario svoju prvu pobjedu u Formuli 1 i to na domaćoj utrci za rebrendirani Alpha Tauri. Gaslyjeva upornost i odbijanje priznanja poraza je nešto što je nanovo izgradilo njegovu reputaciju u sportu i podiglo poštovanje njegovih kolega. Jedan od najvokalnijih po tom pitanju je upravo vozač kojega je Gasly zamijenio u Red Bullu – Daniel Ricciardo.

Australca su nedavno pitali tko je po njegovom mišljenju najviše podcijenjeni vozač u Formuli 1.

„Osobno, mislim Pierre Gasly. Neka se zna, on nije jedini koji mi je drag. Drag mi je kao osoba, ali i po pitanju toga što je pokazao. I opet kažem, nije jedini.“

„Došao je do vrha s Red Bullom, dobio je veliku priliku, koja je nažalost jako kratko trajala. Došao je do vrha, ali koliko brzo je tamo dospio, jednako brzo je i gurnut natrag prema dolje. Pokazuje jako dobar karakter jer se nastavlja boriti.“

„Uz sve to, zapravo je uspio pobijediti na utrci 2020. , te je imao nekoliko postolja. Mislim da što su ga ljudi više otpisivali, vratio se još jači. Sretan sam za njega kao osobu jer mi je drag, ali i kao protivnika ga poštujem. Jako je teško stići do vrha, ali ostati na vrhu je još teže.“

„Prošao je kroz jako zanimljivih 12 mjeseci i znam kako se jako borio da se vrati iz otpisanih.“

Daniel Ricciardo

Ricciardo trenutno prolazi kroz turbulentno razdoblje karijere dok se povećava broj glasina o odlasku iz McLarena i sve se više postavljaju pitanja o njegovoj budućnosti od 2023. na dalje.

Komentiraj

10 komentara

  1. Pierre Gasly
    jenson Donator Prikaži

    Nadam se da Alpine cilja na Gaslyja. Kako god nakon sljedeće sezone mora gledati da ode iz AT



    1

    1
    • Gaslyu i je jedina opcija da ode u Alpine, Mclaren ili neku takvu momčad. U Red Bullu će teško ostvariti pravu karijeru. Odnosno karijeru u kojoj neće biti vodonoša. Iako mislim da su glavni vozači za naredno desetljeće ionako određeni. Tu su Max Superstapen RB, Leclerc i Nico Carlos Rosberg pardon Sainz – Ferrari i George Russell a.k.a novi DC. Lando je u Mcl-u ako ovaj kojim slučajem dobije na brzini.



      3

      2
  2. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Ako će Ricciardo put Alpinea za 2023., a konkurencija mu je i Gasly za to mjesto u 2023., čemu ova Australčeva spika?

    Hoću reći da ugovori ( i za 2023. ) ništa ne vrijede, kada uvijek postoje neke zakulisne klauzule.


    0

    0
  3. Blue Flag
    nino0o Prikaži

    bilo bi zanimljivo čuti i što Ricciardo misli tko je najviše precijenjen vozač na gridu …



    5

    0
  4. Ayrton Senna
    MCLfan Prikaži

    Kad se pogleda omjer di navodno istim bolidom kao max nemože ni do postolja a sa puno slabijim pobjedi i to zasluženo,nešto tu ne štima
    Ja i dalje mislim kad bi gasly dobio u rb bolid koji prilagođen njemu mislim da bi uvelike parirao maxu
    Ako se pogleda ispod crte taj dio sezone di je vozio za Rb i za At onda ispada da je At bolja momčad



    6

    1
  5. Mclaren
    raca Prikaži

    Zato si ti najprecjenjeniji vozač u povijesti f1


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni