Izdvojeno

Russell: Pole position u Mađarskoj pokazuje da smo bili u pravu oko zadržavanja koncepta bolida

Piše: Ante Vetma

Prije 2 mjeseci, 19 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Dok su Red Bull i Ferrari od početka sezone pokazali impresivnu brzinu, Mercedes se s drukčijim konceptom bolida dugo mučio i tražio optimalan setup kako bi poboljšali performanse. Vikend u Mađarskoj napokon im je donio i prvi pole position sezone, a za Georgea Russella je to dokaz da su bili u pravu kad su se odlučili držati tog koncepta.

“Ne vjerujem da će nas promjena koncepta ubrzati. Možda je situacija upravo suprotna, iskreno. Ponekad se morate držati procesa i nastaviti pritiskati.”

“To je teško kad vam fali brzine i ne izgleda kao da vam puno toga ide u prilog. Osobno, vjerujem u apsolutno svaku osobu u ovoj ekipi i mislim da pokazujemo ogromne korake napretka.”

“Vidjeli smo kako je to izgledali u kvalifikacijama, a vidjeli ste i tempo nas obojice u utrci. Mislim da smo na početku sezone završavali minutu iza pobjednika, a u posljednje dvije utrke to je bilo unutar 10 sekundi.”

“Definitivno idemo u pravom smjeru.”

Dok su neke ekipe inspirirane Red Bullovim i Ferrarijevim rješenjima, Mercedes se drži svojih ideja koje smo vidjeli još na predsezonskom testiranju. Toto Wolff kaže da su na slobodnim treninzima imali problema koji su im naposljetku pomogli oko pronalaska pravog smjera:

“Mađarska je bila u globalu težak vikend. U petak nismo znali u kojem smjeru da idemo. Možda nam je baš to pomoglo da sve posložimo u nedjelju, skoro u potpunosti.”

“Imamo jako puno podataka za analizu, puno pozitivnih stvari iz Francuske i iz Mađarske. Na tome ćemo graditi drugi dio sezone.”

Komentiraj

19 komentara

  1. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    Bit ce zanimljivo vidjeti je li ovaj prikljucak konacan ili privremen



    6

    0
    • Mađarska je uvijek bila malo drugacija. Alonso je jednom s McLaren Hondom postigao odličan rezultat u Mađarskoj dok je na ostalim stazama bio daleko iza.
      Ako na Spa Mercedes bude ovako blizu onda je napredak stalan.
      Iako mi se gade zbog načina na koji pokušavaju sustići vodeće spominjući oštećenja mozga i sl.



      12

      6
    • Po meni privremen. Kad se pokažu u 2 vikenda zaredom u kvalifikacijama i utrci, u kojoj oba Ferrrarija i RB imaju čist vikend onda će biti pravo stanje. Ovo što imaju su samo jaaaako dobro pokupili poklone od vodećeg dvojca. I Hamiltonovi podiji su poklon promašaja vodećih.
      Russelon pole je u promjenjivim uvjetima gdje pola minute kasnije odraditi brzi krug je pola sekunde gore dolje, gdje su oba RB bila izvan borbe, a oba Ferrarija sa setupom za vruće vrijeme. U utrci Ferrariji su si pucali u noge, a brži RB ih je pobijedio s 10. mj.

      Da si samo Ferrariji ne pucaju u noge, Merc bi imao 30-40 bodova manje

      Iako očito da počinju razumijevati taj bolid i koncept. Sjetite se samo fijaska npr u Australiji, a gdje su sad



      1

      1
  2. Uf, kak bi bilo super da Mercedes proradi, a Ferrari da se uozbilji (U SVAKOM POGLEDU😯😯) pa da imamo troboj za konstruktorski naslov do kraja sezone!



    4

    1
    • Uopšte ne bi bilo super Mercedes da proradi, bar ne dok ovako kukaju i dok su u ovom sastavu. Želim im da se pate i pate, kao što su se ostali patili dok su oni od ’14 dominirali i dok su “željeli konkurenciju” lol.



      20

      9
      • Zao mi je zbog tebe, ali to nećeš doživiti u skorijoj budućnosti.. Mercedes će biti samo jači i jači..



        7

        9
      • @Graho, teško ćeš to vidjet.
        Ako se počnu “patit”, sješće glavonje u Stuttgartu i odlučiće kako je F1 nepotreban trošak / kako nije prioritet / kako se fokusiraju na zero CO2 koncept / šta ti ja znam….. i ćao, drugari. 😉
        Ne moraju se početi ni patiti, dovoljno je da ih Porsche i/ili Audi (ako uđe) počnu pobjeđivati i tjt.
        Znači, nećeš doživjeti glede Benza, kao što @Vetma reče u zadnjem podcastu za Alonsa “Ja ne želim da on napusti F1, ja želim da vozi, ali da ima loše rezultate”.
        Ferdo dodatno obezbjeđuje sebe (zaboli ga), ovi su ipak kompanija i moraju “paziti na troškove”.



        3

        2
        • “Ja ne želim da on napusti F1, ja želim da vozi, ali da ima loše rezultate”.

          Što je stvarno to rekao?


          0

          2
        • Da, tako nešto, ne mogu se sjetiti da li su bile baš te riječi, ali definitivno taj kontekst. 😂
          Naravno, bilo je u nekoj zajebanciji, pošto do Vetme sjedi Lovro (@croatic), koji je, s druge strane, veliki fan Alonsa.
          A i znaš da Ferdo zauzima posebno mjesto u Vetminom srcu. 😉

          PS. I Wapijevom, takođe.



          8

          0
        • Al pored toga meni su najjači ovi njihovi “navijači” i kad krenu u odbranu istih. Pa poređenja sa dominacijom Ferarrija i pravljenja nekih paralela itd. Tek zbog toga je lijepo sad kad se pate. E dokle će, ne znam, ali nadam se da se neće uskoro oporaviti. Više bih volio recimo vidjeti Alonsa, Vettela (jbg) da imaju konkurentne mašine…



          1

          3
        • Boli Alonsa ona stvar šta misli vetma ,on je na odmoru a lova na konto sjela



          4

          2
        • Tako je. I u mojem srcu je jedno vrlo posebno mjesto za Alonsa :)



          4

          1
      • Ma razumijem Te brate, ali moj komentar nije bio u smislu “yes, Mercedes je konkurentan”…..pa ko od nas navijača želi dominaciju jedne momčadi ?!
        Nego, bilo bi super imati troboj…..a trenutno nijedna momčad osim Mercedesa ne ukazuje na to…..



        1

        0
  3. Bezveznjak. Mercedes ima totalne bezveznjake za vozače otkad je NR otišao. Cijenim ja i poštujem Hamiltona, ali cendrav je i dobio je sve na poklon, Bottas jbg, fali muda i karaktera, ali ovaj mi ne sjeda ali nikako.



    7

    8

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni