Izdvojeno

Szafnauer: Siguran sam da ćemo biti bolji od Aston Martina i dok je Alonso tamo

Piše: Ante Vetma

Prije 4 mjeseci, 23 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Alpineov šef Otmar Szafnauer vjeruje da će njegova ekipa nastaviti pobjeđivati Aston Martin i dok Fernando Alonso bude u njihovom kampu.

Alpine je trenutno četvrta ekipa s 99 bodova, što je 79 bodova više od pretposljednjeg Aston Martina. Szafnauer dobro poznaje ekipu iz Silverstonea jer je do početka ove godine bio njihov šef:

“Poznajem obje ekipe jako dobro. 12 sam godina bio u toj drugoj ekipi. Njih poznajem bolje od nekih ljudi u Alpineu, još uvijek.”

“Otkad sam otišao u prosincu znam da su zaposlili neke nove ljude, a za neke od njih sam i ja sudjelovao u dovođenju, poput Dana Fallowsa ili Erica Blandina. Znam što pokušavaju napraviti.”

“Obje ekipe imaju veliki potencijal. Ali, u ovom trenutku – Alpine je na puno višoj razini od Aston Martina. Teško je predviđati budućnost, ali u bližoj budućnosti će ova ekipa nastaviti biti na ovom nivou, ako ne i bolje.”

Aston Martin se širi i regrutira nove ljude, ali isto čini i Alpine.

“Imamo interni program pod nazivom ‘Mountain Climber’. Cilj je zaposliti novih 75 ljudi u strateški određenim područjima kako bismo poboljšali ekipu.”

“Osim tih 75 ljudi – radimo na nekim stvarima poput simulatora, povećavanja proizvodnih kapaciteta, nadogradnjama zračnog tunela… Usredotočeni smo na cilj pobjeđivanja unutar idućih 100 utrka.”

“Te stvari se događaju vrlo brzo. Trenutno smo na 850 ljudi. Uvjeren sam da možemo pobijediti momčad u koju Fernando odlazi tijekom perioda dok on bude tamo.”

Komentiraj

23 komentara

  1. Ok! Ovo ide malo predaleko!
    Smatram da si ozbiljan šef ozbiljne ekipe ne bi smio dopuštati ovakve izjave……
    Očito se jako razočarao u Aston Martinu ali ovo nije na nivou profesionalnosti.
    Uostalom……Alpine me razočarao kao ekipa sa svojim medijskim “izljevima”, a situacija s Piastriem je razočaranje dovela do maximuma!
    Sad ostaje još samo vidjeti kakav će biti odnos između ekipe i Alonsa do kraja sezone…..



    35

    0
  2. Nekome su osjećaji povrijeđeni hahaha



    22

    0
  3. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Živi bili pa vidjeli.



    9

    0
  4. Nelson Piquet
    graho Donator Prikaži

    Malo lik postaje prejadan sa izjavama, heh. Bitno je da ima on svog mezimca Ocona uz sebe, dva govnara.



    21

    1
  5. Michael Schumacher
    Unwoken European Prikaži

    Ljutito je to rekao, dok su mu išle suze na oči. I neće se više nikada s Ferdom igrati.



    10

    0
    • Da su oni mislili nastaviti daljnu suradnju sa Alonsom, nastavili bi, drzali bi ga i pazili bolje od Ocona i to je sve sto bi im bilo potrebno da ostvare taj cilj, ali ocito da to nisu htjeli – zapravo su oni šutnuli Alonsa, samo sto je Alonso napravio da to ne izgleda tako.

      Na kraju, mislim da je više izgubio Alonso, barem u vidu plasmana na ljestvici vozača…



      9

      2
      • Bas, sutnuli su Alonsa i to tako fino isplanirali da mu ni zamjenu ne mogu nac. Taj dio mislim da si pogrijesio. Alonso je sutnuo njih i to dobro spakovao sa Webberom. Istina, ide u losiji bolid, ali je osigurao sebe visegodisnjim ugovorom, a njima zapaprio dobrano jer su ostali bez Piastria i pitanje tko ce sjesti u taj bolid kad svi bjeze od tamo.
        Vjerojatno je Alpine nudio 1 godinu i mislili su da ce pristati jer nije bilo drugih opcija dok nije Vettel objavio mirovinu.
        Jos samo da napomenem, odnos Alpinea i Alonsa je bio cudan od pocetka, pogotovo sa Otmarom, nesto tu nije stimalo.



        10

        2
        • Prica sa Piastrijem je drugi par cipela, tu se izblamirali dobro…
          Pronaći će se netko, Hulkenberg, moguće možda i Gasly, Ricciardo, mislim da nije baš neki problem popuniti F1 sjedalo solidnim vozačem…



          3

          0
  6. Mclaren
    raca Prikaži

    samo vam još fali da uzmete Ricciarda i ja vam želim svu sreću. Od srca



    11

    0
  7. Od tima koji cilja na pobjede u iducih 100 utrka (cca 5 godina) do tima koji cilja pobjediti predzadnju momcad na tablici.. i to sve u istom intervjuu.. jako perspektivno i optimisticno :D



    24

    0
    • di si to pročita u ovom članku , izjavama otmara da alpina cilja /namjerava pobjedit AM ? “Obje ekipe imaju veliki potencijal. Ali, u ovom trenutku – Alpine je na puno višoj razini od Aston Martina. Teško je predviđati budućnost…” meni ova izjava otmara zvuči korektno . niti podcjenjuje AM niti uzdiže alpinu . s obzirom da se obe ekipe “šire” .dovode nove ljude i ako “pogode sa kupovinom” normalno da će to uticati na potencijal oba tima . otmar je bija u FI/AM od 2009. do kraja 2021. pod njegovim “šefovanjem” iako sa nevelikim budžetom FI je konstantno napredovala , istina ne baš te njegove prve sezone jer su završili 9. isto ka i 2008. ( rookie sezona FI ) , ali su zato 2009. osvojili 13 , 2008. nula bodova . poprilična zasluga mu ide i zbog prelaska na mercedesov motor ( dugoročan ugovor je potpisan ) kojim su zamjenili motor ferraria . i zbog toga ( motora ) su od 2010. do 2014. “plesali” između šeste i sedme pozicije u konstruktorskom da bi ih 2015. “ugura” među prvih 5 timova . 2016. i 2017. je “pod” otmarom FI “preskočila” williams i te sezone završavala ka the best of the rest šta je ako želimo bit objektivni veliki uspjeh “malog tima” gledano sa financijskog aspekta . posli mađarske , a zbog financija tim je nsatupa ka FI racing point , bodovi su im se počeli “računat iz početka” i zato su na kraju sezone završili tek 7. sa osvojena 52 boda iako su vozači osvojili 111 čime bi i tu sezonu završili 5. jbte sa tako malo financija tim je pod vodstvom omara , a “preko” šereza ostvarija 7 podija od kojih je onaj u sakhiru bija na najvišoj stepenici . iako je “ubaćeno” ono racing point svi znamo da je to zapravo bila još uvik FI . ako šef tima može bit zaslužan za uspon tig tima ( ka npr seidl čijim dolaskom se McL “pokrenija” ) kako to da su sad zaboravljene zasluge otmara , a mnogi su se recimo divili koliko je “mali” tim dobar , kako napreduje ? sad je otmar papak , govno , nesposoban itd jer je sad “izbor” između otmara i fernanda . ako itko dobro poznaje AM onda je to njihov bivši šef szafnauer ma šta mnogi mislili o njemu jer FI/AM je napustija tek u siječnju 2022. da bi se u veljači 2022. pridružija alpini ka šef . mnogi bi volili da je alpina uspješnija ALI samo ako bi alonso i dalje vozija za njih no bez alonsa svi vide katastrofu alpine jer je zapravo FI vrlo uspješni szafnauer sad posta papak ?!?!?



      1

      2
      • “Uvjeren sam da možemo pobijediti momčad u koju Fernando odlazi tijekom perioda dok on bude tamo.”

        Zadnja recenica :)



        1

        0
        • da , ali ko kaže da će AM tada bit predzadnja momčad na tablici ? ti pišeš o sadašnjoj situaciji , a otmar govori o budućnosti ako je sudit po ovom šta si citira ” “Uvjeren sam da možemo pobijediti momčad u koju Fernando odlazi TIJEKOM PERIODA DOK ON BUDE TAMO ” alonso još nije tamo zar ne ? ;)


          0

          0
      • Avalon, oko Otmara si potpuno u pravu, ako se gleda uspješnost na tablici u zadnjih 10 godina momčadi koje je vodio u odnosu na budget koji je imao, tada po tom kriteriju Otmar spada u top managere u f1. Zato je i između ostalog i doveden u Alpine jer je sa malim budgetom znao napraviti sjajan rezultat.
        A na pretpostavljam novinarsko pitanje oko toga koja će momčad u slijedećih par godina (dok je Alonso tamo) biti uspješnija logično je čovjek odgovorio…pa mi. Neće valjda reći Aston.


        0

        0
        • Alpine.. nikad mi neće bit jasno kako , zašto ljudi o nekome u jednom trenutku pričaju pozitivno , da bi ga u drugom degradirali !?!? tako je npr u nogometu … igrača koji nekolko utakmica odigra vrhunski uzdižu da bi ga posli jedne loše odmah prodavali jer nije to to . tako je i sa otmarom . interesantan mu je put/životopis . završija elektrotehniku , magisterij iz poslovanja i financija ( valjda je zato uspješno vodija tim i sa manjim budžetom) i već 1986. pridružija se fordu i za to vrime je pohađa Jim Russell Racing Driver School i počeja se utrkivati u formuli ford . posli je bija direktor BAR – a da bi ga posli angažirala honda . do 2008 . je napredova do potpredsjednika honda racing developments i član upravnog odbora honda F 1 tima , da bi 2009. doša u FI . znači otmar je “skuplja” iskustvo od 1986. do danas tj već 36 godina . nije ga honda zbog lipih očiju angažirala i plaćala 8 godina i omogučila mu da napreduje u njihovoj hijerarhiji . za to je valjda trebalo imat rezultate , a otmar ih je ima i u hondi u FI samo jbga u “pripetavanju” sa alonsom usprkos odličnom radu , karijeri otmar mora bit gubitnik zar ne ? sve njegovo dobro urađeno se instant zaboravilo . a možda bi otmar u timu koji ima budžet ka npr RB , MB bija uspješan šef ka i horner , toto mada ni ovako nije daleko s obzirom na disproporcije u budžetu RB , MB i FI . lakše je sa puno napravit puno ali kda sa relativno malo napraviš puno… ovo napisano o otmaru moga je svak pronaći na netu ali lakše ga je omalovažit nego klikat i tražit
          otmarove reference zar ne ? ;)



          1

          0
  8. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    Ova vijest je oličenje novinarstva u vremenu kiselih krastavaca (ljetna pauza)



    2

    1
  9. Jesi ti nabavio broj od svojih vozača ili još uvijek zovete na team radio?



    3

    3
  10. Dovedite Russella. Uklapa se s tobom. Govno ti, govno on. Isprike, ali baš hejtam Engleza.



    4

    5
  11. Bolid Aston Martina što je najbitnije dolazi do cilja svaku utrku, nije najbrzi posebno subotom, ali mislim da bi Alonso s obzirom na svoj renome mogao ga pozicirati 2-3 stepenice više nego što inače bolid može. A nedjeljom Aston Martin se može boriti sa svim bolidima iz middlefielda.
    Svaka čast Alpineu, ali Aston ima veći potencijal, još dolazi nova tvornica…



    8

    2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni