Izdvojeno

Massa upozorava Leclerca da ne smije izlaziti u javnost protiv Ferrarija

Piše: Ante Vetma

Prije 2 tjedana, 16 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Bivši Ferrarijev vozač Felipe Massa je upozorio Charlesa Leclerca rekavši mu da ne smije u javnosti govoriti protiv svoje ekipe.

Leclerc ove sezone ima najviše pole positiona od svih vozača (7), ali je barem tri pobjede izgubio zbog nepouzdanosti bolida, strateških i vozačkih pogrešaka.

Brazilac kaže da unatoč svemu Leclerc mora zadržati hladnu glavu:

“Definitivno se može reći da nije sretan, ali sve što treba je strpljenje. Ako se počnete boriti [protiv ekipe] – to vam definitivno neće pomoći.”

“Ne smijemo zaboraviti da je i on griješio. Na kraju krajeva – morate biti strpljivi, morate biti profesionalni i ne pokazivati nezadovoljstvo.”

“Ako u javnosti pokazujete da niste zadovoljni – to nikome ne pomaže. Čak i ako Ferrari napravi još grešaka ove sezone – neće pomoći boriti se protiv njih u medijima.”

Massa kaže da bi cijela ova situacija mogla postaviti Mattiju Binotta u vrlo nezavidan položaj:

“Poznajem Binotta vrlo dobro, dugo smo surađivali. On je radio na motoru i onda je postao šef tog odsjeka. Nakon toga je bio tehnički direktor i sad je postao vođa ekipe, ali tad ja više nisam bio u ekipi.”

“Bio je dobar inženjer, profesionalac koji je shvaćao puno toga s tehničke strane. Dopada mi se kao osoba, ali kad se sve zbroji – rezultati nisu tu, a trebali bi biti.”

“On je dio ekipe, a ekipa mora biti mirnija u donošenju odluka. Moraju shvatiti što se događa jer su na početku sezone radili iste strateške pogreške koje sada rade. To se ne smije događati. Mora promijeniti smjer brzo jer će u protivnom on platiti za sve.”

Komentiraj

16 komentara

    • Max Verstappen 1
      vlado Pretplatnik Prikaži

      Ucuto se u zadnje vrijeme, ili mozda on sam sebe. Sto je jako dobro.

      Evo sada bez pritiska vozaca on zavrsava na tvrdim gumama. Sada javnost upire prst ka odgovornima.

      Sada je puno lakse locirati prave probleme. Jer ferrari trenutno ima brz bolid i vozacku kremu.

      Massa, lupa. Eto gdje ga je dovelo njegovo ulizivanje ekipi. Trauma za citav zivot.



      4

      6
  1. Zbog toga stava i nisi prvak. Nema svetih krava, mit Ferrarija je i nastao jer mu svi uvijek tepaju i daju posebni tretman na temelju ničega

    Momčad je poluprofesionalna i predmet izrugivanja, Charles bi trebao polako lobirati na mjesto u Mercedesu jer s ovim ljudima nikad neće osvojiti ništa



    16

    9
    • Niki Lauda : [Testing his Ferrari at Fiorano] It’s terrible. Drives like a pig.

      Lauda’s Mechanic : [Offended] Oh, you can’t say that.

      Niki Lauda : Why not?

      Lauda’s Mechanic : It’s a Ferrari!

      Niki Lauda : It’s a shitbox! It under-steers like crazy and the weight distribution is a disaster. It’s amazing – all these facilities, and you make a piece of crap like this.



      34

      0
  2. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Previse se pravi dreka oko ovog. Leclerc je opsjednut Ferrarijem, a Ferrari mu je dao sve u zivotu. Ferrari mu je sredio u Alfi zanat, onda ga doveo u svoje redove.

    Istina je da Ferrari pogubljen, opet Leclerc nema bolje riješenje od Ferrarija, jer otici u Mercedes, a tamo 2 Britanca i koji god od njih ode, Britanac ce biti njihov prioritet. RBR je Max I ko onda treci ostaje????

    Svijestan je da njegova kvaliteta donosi I vecu zaradu, na kraju isteka ugovora on dobija troduplo skuplji ugovor, a Ferrari je spreman toliko da plati, tako da mu sve ide u korist. S druge strane on reda pole positione, pa I pobjede, a jos je mlad da bude toliko ogorcen na Ferrari!

    Razumio bih da ima 30+ godina, koliko su imali Alonso I Vettel, pa cekanje nije bas dobra opcija, dok Leclercu su tek 24 godine, tako da on ce sigurno biti na vrhuncu i do svoje 30-e, a do tada moze imati brdo opcija I ko zna (molim Boga) bude titula sa Ferrarijem.

    Leclerc samo treba da vozi odlicno I pusti nas navijace da skacemo na grbacu timu! Ferrari kad tad mora da se sabere, jer veca sramota ide timu, nego vozacu.



    17

    0
  3. Michael Schumacher
    Unwoken European Prikaži

    Možda prema van. Tu se slažem s Massom. Prema unutra treba na svakom sastanku šakom o stol i pepeljare bacati 10 cm pored glava stratega.



    17

    0
    • Sigurno, dvadeset i nesto par godina mlad momak će lupati sakom od stol pa i u prenesenom smislu, a zamjenjiv je skoro koliko i čarapa…

      Nijeeeesam siguran da to može biti tako, pomalo mi je to smijesno i zamisliti.



      6

      1
      • Michael Schumacher
        Unwoken European Prikaži

        Nažalost to je jedino što ih može pokrenuti. Osoba koja si može priuštiti da bude agresivni luđak i da ih pobaca sve i lijevo i desno. Recimo u jednom danu 5 velikih otkaza, nešto malo manjih. Natjerati ih da se uozbilje. Pokrenuti masovnu hajku na “engleziće” i dovesti u svaki sektor nekoga iz drugih ekipa, a tko može odmah pomoći masovnoj reorganizaciji cijele ekipe.



        3

        0
        • Ja mislim da takav vozač trenutno ne postoji i pitanje je da li je ikad postojao, a tko zna da li bi i takvo ponašanje urodilo plodom.

          Ferrari zapravo nije toliko očajan kako izgleda, zapravo da se Red Bull i Mercesedes prije 10ak godina nisu uključili u sport Ferrari bi izdominirao sport – pojavili se bolji, vidjeli svoju priliku, organizirali se, iz/dogradili infrastrukturu, okupili kvalitetnije ljude nego ostale ekipe i sada uživaju plodove svoga rada dok se Ferrari i druge ekipe muče. Jednostavno, Mercedes i Red Bull su učinili da npr. strategija i popravljane pouzdanosti izgledaju kao najjednostavniji posao, sto je rijetko kada nikada bila stvar do njihovog dolaska…



          3

          0
  4. Formula1
    Zeko Prikaži

    masa ne kaki. dok si ti vozio nisu toliko sranja radili i zabušavali



    2

    3
    • Sebastian Vettel
      The Best F1 Driver Prikaži

      Ne uopće pa nisu…
      Pa Masa kao Massa bi bio prvak 2008 da nisu radili sranja još i gora od ovoga, sjetimo se samo singapura i gluposti u boksu sa crijevom za gorivo….



      13

      0
      • Formula1
        Zeko Prikaži

        nisam precizirao dok je vozio sa šumijem. ali uglavnom su iza 2007 nakon kimijevog osvajanja počeli gremlini jače. svi griješe i ferarri u godinama sa šumijem, ali ne ovoliko koliko zadnjih preko nekoliko godina
        ipak je Ferrari najtrofejniji. pa mora malo pustiti ostalima da se nagrabe. bilo bi im dosadno da se miševi razbježe


        0

        2
  5. Npr. Vettel ih je branio pa su ga šutnuli ko staru kantu…Lec samo oštro !!



    19

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Pogled u budućnost – 3. dio: Alpine, Williams i Sauber

Lociranje // Lovro Andraka

Posljednji dio serijala o juniorima donosi kratke biografije mladih vozača iz Alpinea, Williamsa i Saubera Pogled u budućnost – 1 dio: Mercedes i Red BullPogled u budućnost – 2 dio: Ferrari i McLaren Alpine Alpineova akademija pod raznim nazivima postoji još od 2002 godine, a radi se o istim promjenama naziva koje su pratile momčad iz Enstonea, što znači da su dosad djelovali kao Renaultova, Lotusova i zatim ponovo...

Pogled u budućnost – 2. dio: Ferrari i McLaren

Lociranje // Lovro Andraka

U prvom dijelu serijala mogli ste se upoznati s potencijalnim budućim zvijezdama Mercedesa i Red Bulla, a sada su na redu dvije najdugovječnije, a po mnogim kriterijima i najuspješnije momčadi - Ferrari i McLaren Ferrari Mladunci Propetog konjića uzgajaju se već gotovo 13 godina, a prvi član Ferrarijeve vozačke akademije bio je Jules Bianchi koji je predstavljen u prosincu 2009 godine Bianchi je stigao do F1 u sezoni 2013 s...

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Još kolumni