Izdvojeno

Boullier: Ne znam odakle Alonsu reputacija uništavača ekipa; on dobro funkcionira kad je vozač broj 1

Piše: Ante Vetma

Prije 2 tjedana, 17 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Foto: Red Bull Content Pool, VN Mađarske 2014.

Sedma promjena ekipe u F1 karijeri Fernanda Alonsa nije prošla ništa manje spektakularno nego bilo koja od prošlih šest. Alonso napušta Alpine i odlazi u Aston Martin, a iza sebe ostavlja neobičan nered i ljutitog šefa ekipe Otmara Szafnauera koji, kako se čini, trenutno ne zna odakle da krene sa svime što mora obaviti.

Istovremeno, Alonsov bivši šef Eric Boullier je prokomentirao cijelu situaciju:

“Ne znam odakle Alonsu ovakva reputacija. On nikad nije bio tip koji uništava ekipe. On ima pravi duh ekipe, ali nije uvijek u dobrom odnosu s tipom s druge strane garaže.”

Boullier kaže da Alonso situacije s timskim kolegama svrstava u dvije kategorije: ili će raditi za njega, ili će biti neprijatelji.

“On dobro funkcionira u okruženju gdje je on vozač broj 1, a kraj sebe ima vozača broj 2 koji će mu pomoći, i onda oni mogu surađivati.”

“Kad je bio s Jensonom Buttonom, bili su dovoljno mudri da poštuju jedan drugog. Sa Stoffelom – koristio je Stoffelove povratne informacije u svoju korist i zato je taj odnos funkcionirao.”

“Ako ne može iskoristiti kolegu – onda ta osoba postaje njegov neprijatelj.”

“Ali, ja sam ga uvijek smatrao najboljim graditeljem ekipa svih vremena. Sjajan je natjecatelj, usredotočen na sebe, ali želi uključiti i sve oko sebe kako bi pobijedili.”

Boullier nema zamjerke ni na radnu etiku:

“Fernando pazi na svaki detalj. Sakrije se u svoj kutak u motorhomeu, a dok mislite da odmara – on zapravo radi.”

“Studira trajnost guma svih konkurenata od petka, a onda nedjeljom zna protiv koga se bori, a koga treba izbjegavati. U utrci primijeti detalje s ekrana pokraj staze i koristi to u svoju korist. Nevjerojatno je dobar strateg.”

“On je jedan od onih vozača koji shvaćaju sve tehničke aspekte bolida. Nije inženjer, ali zna kako što radi i daje savjet kako to poboljšati, a da ih pritom on ne redizajnira. To je mala, ali važna distinkcija.”

Eric Boullier je 2018. godine dao otkaz u McLarenu, da bi se godinu kasnije priključio organizacijskom odboru Velike nagrade Francuske kao savjetnik i ambasador. 2020. godine je postao direktor tog događaja.

Komentiraj

17 komentara

  1. Vidi postave na pressici.
    Samo je Kiki još uvijek šef ekipe.



    6

    0
  2. “Ako ne može iskoristiti kolegu – onda ta osoba postaje njegov neprijatelj.” Ne suradnja nego iskorištavanje a to bogami nije isto. Ako nije izgubljeno u prijevodu.



    8

    0
    • Fernando Alonso
      Lux Prikaži

      Ne mora nužno biti. Ključno je da li informacije teku u oba smjera.
      Inače je i Alonso sam jednom rekao da ako kolega neće surađivati s njim, da onda mu ni on neće dati ništa.
      Npr, poznato je da je i prošle i ove godine Oconova strana garaže imala puno informacija o Alonsovom setupu. A i on i Button su jako dobro surađivali, iako nije bilo jasne podjele na #1 i #2 vozača.



      5

      1
  3. Vijay Mallya vrati se.



    8

    2
  4. …ma plišani medvjedić taj alonso…svako’ bi ga u svojoj ekipi poželio…



    10

    2
  5. Sebastian Vettel 5
    Pastor Prikaži

    Neki su pisali nedavno da hoće da se vrati Abiteboul. Meni su on i ovaj Boullier najgori šefovi ekipa ikad.

    A čudno mi da se u onoj situaciji sa Piastrijem niko nije sjetio ove gore sa slike… Svima je pala na pamet nedavna situacija iz IndyCar-a, a bila je slična situacija i sa Monishom u Sauberu.



    5

    0
  6. Nevezano za temu
    Nico Rosberg dobio svoju Rimac Neveru ,Nice Job
    https://youtu.be/Dtl6irGiLQE



    9

    0
  7. alonso je old school vozac koji se ne uklapa u modernu f1 politiku… legenda



    13

    3
  8. Kimi car
    Alonso kralj

    Hamilton princeza 😁



    18

    9
  9. Dobar vozač dostojan 2 titule koliko i ima. Kao covjek nula, (nisam pio kafe sa njim ali nije teško zaključiti). Lažov, prevarant, manipulator. Nije htio biti u Ferariju stalno drugi, pa je otišao u Mclaren da bude među zadnjima, kao u Alpineu i sad u Aston Martinu. Jedini tim koji ga verovatno i želi jer je zatvorio vrata dupetom, i nadam se poslednji.



    9

    10
    • Michael Schumacher
      Unwoken European Prikaži

      Nikada nije imao strpljenja. Želio je sve i želio je to odmah. Ipak, jedan od najkompletnijih vozača ikada. Manje grešaka je radio od svih “velikana” koji su se pojavili nakon njegovih naslova.



      9

      4
      • Slažem se, slično mislimo, samo što ja to grublje kazem. Brzina nije bitna, talent generacije, covjek koji je skinuo velikog Šumija. Prva trka u životu što sam gledao bila je pobjeda Trulija u Monaku. Imao sam 10 godina, naravno kao i svaki klinac počeo odma navijati za “najboljeg” odnosno za Renault pa kasnije Alonsa, i na kraju sa svim svojim mimotrkackim sranjima se i meni uspio zgaditi..



        3

        3
  10. zar nije jedan vid “uništavanja” ekipe i gledanje na sve one koji nisu uz tebe ( alonsa) ka neprijatelje iako svi “rade” za ISTI tim ? naravno da ka No 1 makar i ne objavljeno na “sva zvona” na sve gledaš ka na prijatelje jer svi rade za tebe ( ko jbe kolegu ) , titraju ti . naravno da se sa svim kolegama FA dobro slaga jer ga nisu ugrožavali osim 2007. kad mu je kolega bija lewis koji mu je iako rookie “pokaza zube” i sad ocon koji i nije bija baš loš kolega 2021. zar ne ? pametan je i lukav fernando i zna kako može ” gristi” tim za koji vozi ako nije No 1 . usprkos svemu meni je on simpa lik naročito zbog talenta , iskustva , kvalitete , često iskrenih izjava ali zašto zbog osobina negirat i njegovu “tamnu stranu” ?



    1

    0
  11. odlična slika na vrhu.
    jedino je horner još tu.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Pogled u budućnost – 3. dio: Alpine, Williams i Sauber

Lociranje // Lovro Andraka

Posljednji dio serijala o juniorima donosi kratke biografije mladih vozača iz Alpinea, Williamsa i Saubera Pogled u budućnost – 1 dio: Mercedes i Red BullPogled u budućnost – 2 dio: Ferrari i McLaren Alpine Alpineova akademija pod raznim nazivima postoji još od 2002 godine, a radi se o istim promjenama naziva koje su pratile momčad iz Enstonea, što znači da su dosad djelovali kao Renaultova, Lotusova i zatim ponovo...

Pogled u budućnost – 2. dio: Ferrari i McLaren

Lociranje // Lovro Andraka

U prvom dijelu serijala mogli ste se upoznati s potencijalnim budućim zvijezdama Mercedesa i Red Bulla, a sada su na redu dvije najdugovječnije, a po mnogim kriterijima i najuspješnije momčadi - Ferrari i McLaren Ferrari Mladunci Propetog konjića uzgajaju se već gotovo 13 godina, a prvi član Ferrarijeve vozačke akademije bio je Jules Bianchi koji je predstavljen u prosincu 2009 godine Bianchi je stigao do F1 u sezoni 2013 s...

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Još kolumni