Izdvojeno

Boullier: Ne znam odakle Alonsu reputacija uništavača ekipa; on dobro funkcionira kad je vozač broj 1

Piše: Ante Vetma

Prije 4 mjeseci, 17 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Foto: Red Bull Content Pool, VN Mađarske 2014.

Sedma promjena ekipe u F1 karijeri Fernanda Alonsa nije prošla ništa manje spektakularno nego bilo koja od prošlih šest. Alonso napušta Alpine i odlazi u Aston Martin, a iza sebe ostavlja neobičan nered i ljutitog šefa ekipe Otmara Szafnauera koji, kako se čini, trenutno ne zna odakle da krene sa svime što mora obaviti.

Istovremeno, Alonsov bivši šef Eric Boullier je prokomentirao cijelu situaciju:

“Ne znam odakle Alonsu ovakva reputacija. On nikad nije bio tip koji uništava ekipe. On ima pravi duh ekipe, ali nije uvijek u dobrom odnosu s tipom s druge strane garaže.”

Boullier kaže da Alonso situacije s timskim kolegama svrstava u dvije kategorije: ili će raditi za njega, ili će biti neprijatelji.

“On dobro funkcionira u okruženju gdje je on vozač broj 1, a kraj sebe ima vozača broj 2 koji će mu pomoći, i onda oni mogu surađivati.”

“Kad je bio s Jensonom Buttonom, bili su dovoljno mudri da poštuju jedan drugog. Sa Stoffelom – koristio je Stoffelove povratne informacije u svoju korist i zato je taj odnos funkcionirao.”

“Ako ne može iskoristiti kolegu – onda ta osoba postaje njegov neprijatelj.”

“Ali, ja sam ga uvijek smatrao najboljim graditeljem ekipa svih vremena. Sjajan je natjecatelj, usredotočen na sebe, ali želi uključiti i sve oko sebe kako bi pobijedili.”

Boullier nema zamjerke ni na radnu etiku:

“Fernando pazi na svaki detalj. Sakrije se u svoj kutak u motorhomeu, a dok mislite da odmara – on zapravo radi.”

“Studira trajnost guma svih konkurenata od petka, a onda nedjeljom zna protiv koga se bori, a koga treba izbjegavati. U utrci primijeti detalje s ekrana pokraj staze i koristi to u svoju korist. Nevjerojatno je dobar strateg.”

“On je jedan od onih vozača koji shvaćaju sve tehničke aspekte bolida. Nije inženjer, ali zna kako što radi i daje savjet kako to poboljšati, a da ih pritom on ne redizajnira. To je mala, ali važna distinkcija.”

Eric Boullier je 2018. godine dao otkaz u McLarenu, da bi se godinu kasnije priključio organizacijskom odboru Velike nagrade Francuske kao savjetnik i ambasador. 2020. godine je postao direktor tog događaja.

Komentiraj

17 komentara

  1. Vidi postave na pressici.
    Samo je Kiki još uvijek šef ekipe.



    6

    0
  2. Sebastian Vettel 5
    Vordas Donator Prikaži

    “Ako ne može iskoristiti kolegu – onda ta osoba postaje njegov neprijatelj.” Ne suradnja nego iskorištavanje a to bogami nije isto. Ako nije izgubljeno u prijevodu.



    8

    0
    • Fernando Alonso
      Lux Prikaži

      Ne mora nužno biti. Ključno je da li informacije teku u oba smjera.
      Inače je i Alonso sam jednom rekao da ako kolega neće surađivati s njim, da onda mu ni on neće dati ništa.
      Npr, poznato je da je i prošle i ove godine Oconova strana garaže imala puno informacija o Alonsovom setupu. A i on i Button su jako dobro surađivali, iako nije bilo jasne podjele na #1 i #2 vozača.



      5

      1
  3. Vijay Mallya vrati se.



    8

    2
  4. …ma plišani medvjedić taj alonso…svako’ bi ga u svojoj ekipi poželio…



    10

    2
  5. Sebastian Vettel
    Pastor Prikaži

    Neki su pisali nedavno da hoće da se vrati Abiteboul. Meni su on i ovaj Boullier najgori šefovi ekipa ikad.

    A čudno mi da se u onoj situaciji sa Piastrijem niko nije sjetio ove gore sa slike… Svima je pala na pamet nedavna situacija iz IndyCar-a, a bila je slična situacija i sa Monishom u Sauberu.



    5

    0
  6. Nevezano za temu
    Nico Rosberg dobio svoju Rimac Neveru ,Nice Job
    https://youtu.be/Dtl6irGiLQE



    9

    0
  7. alonso je old school vozac koji se ne uklapa u modernu f1 politiku… legenda



    14

    3
  8. Kimi car
    Alonso kralj

    Hamilton princeza 😁



    18

    9
  9. Dobar vozač dostojan 2 titule koliko i ima. Kao covjek nula, (nisam pio kafe sa njim ali nije teško zaključiti). Lažov, prevarant, manipulator. Nije htio biti u Ferariju stalno drugi, pa je otišao u Mclaren da bude među zadnjima, kao u Alpineu i sad u Aston Martinu. Jedini tim koji ga verovatno i želi jer je zatvorio vrata dupetom, i nadam se poslednji.



    9

    10
    • Michael Schumacher
      Unwoken European Prikaži

      Nikada nije imao strpljenja. Želio je sve i želio je to odmah. Ipak, jedan od najkompletnijih vozača ikada. Manje grešaka je radio od svih “velikana” koji su se pojavili nakon njegovih naslova.



      9

      4
      • Slažem se, slično mislimo, samo što ja to grublje kazem. Brzina nije bitna, talent generacije, covjek koji je skinuo velikog Šumija. Prva trka u životu što sam gledao bila je pobjeda Trulija u Monaku. Imao sam 10 godina, naravno kao i svaki klinac počeo odma navijati za “najboljeg” odnosno za Renault pa kasnije Alonsa, i na kraju sa svim svojim mimotrkackim sranjima se i meni uspio zgaditi..



        3

        3
  10. zar nije jedan vid “uništavanja” ekipe i gledanje na sve one koji nisu uz tebe ( alonsa) ka neprijatelje iako svi “rade” za ISTI tim ? naravno da ka No 1 makar i ne objavljeno na “sva zvona” na sve gledaš ka na prijatelje jer svi rade za tebe ( ko jbe kolegu ) , titraju ti . naravno da se sa svim kolegama FA dobro slaga jer ga nisu ugrožavali osim 2007. kad mu je kolega bija lewis koji mu je iako rookie “pokaza zube” i sad ocon koji i nije bija baš loš kolega 2021. zar ne ? pametan je i lukav fernando i zna kako može ” gristi” tim za koji vozi ako nije No 1 . usprkos svemu meni je on simpa lik naročito zbog talenta , iskustva , kvalitete , često iskrenih izjava ali zašto zbog osobina negirat i njegovu “tamnu stranu” ?



    1

    0
  11. odlična slika na vrhu.
    jedino je horner još tu.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni