Unikatni dizajn Hondinog F1 motora će biti teško kopirati, kaže Fernando Alonso. Iako je teško povjerovati da bi trenutno netko želio kopirati ono što Honda radi, postoji mogućnost da neki aduti japanskog proizvođača postanu prednost ako počnu raditi kako je zamišljeno. Fernando se nada da će Hondino prepoznatljivo, drugačije razmišljanje, na kraju pokazati kao prednost.
“To može biti slabost ili pobjednička formula. Želim vjerovati da je naša pobjednička. Ako želite kopirati Mercedes, možete im se približiti, ali nikad nećete biti bolji od njih.”
“Neki radni rituali su ove godine išli teže nego što je to uobičajeno, ali mislim da su neke naše ideje vrlo unikatne. Konkurencija će teško moći kopirati Hondine ideje ako prorade na način na koji je to zamišljeno.”
Podsjetimo, Honda je najviše igrala na kartu kompaktnosti, što omogućava dizajneru bolida ekstremno uzak zadnji dio. Do sada se kompaktnost motora nije iskazala kao dobra strana, no ostaje nam za vidjeti što su Japanci zamislili ako koncept proradi.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 20 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je sfzd.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ovo što se tiče kopiranje me podsjetilo na jednu anegdotu, davno sam o ovome čito, pa ne znam o kojoj se stazi radi:
kad je honda došla u indycar ’94. stvari nisu išle po planu (zvuči poznato). i na jednoj utrci motor je eksplodiro i djelići motora (ili ono što je od njih ostalo) su se razasuli po stazi. japanac iz honde je htio izletit na stazu i pokupit sve kako se konkurencija ne bi dočepala tih ‘vrijednih’ dijelova. njegov kolega amer ga u čudu pogleda i spriječi njegov izlazak na stazu pitanjem u stilu ‘zar misliš da je ikoga briga za naš motor?’.
’95. slijedi prva pobjeda, ’96. trofeji.
nažlost sad smo u 2015. i sumnjam u pozitivan razvoj situacije. jedan podij dogodine, i ja zadovoljan.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja ne. Bez obzira na katastrofu ove godine, naredne očekujem više od jednog podija
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prijateljski Raca – ako smanjiš očekivanja, manje ćeš se i razočarati, a u slučaju da se tvoja (takva, umjerena) očekivanja nekim slučajem i nadmaše, to je tek fešta i razlog za slavlje!
Zato Zekin zaključak ima smisla, i podloga mu je dugogodišnje praćenje honde na svim sportskim poljima, a ako ispadne da je i bolje od toga, to je ekstra bonus zadovoljstva, dok u tvom slučaju, koji nije loš i većina tako razmišlja (želi) svojim timovima, šansa da se ispune očekivanja je znatno manja, a da se nadmaše – ne postoji.
Samo želim reć, (kao čovjek koji je odrastao i formirao se kao navijač u doba velike ferrarijeve suše) jer znam da si lojalan timu i dobar kolega ovdje, da manja očekivanja u startu donose manje nervoze i razočarenja kasnije, a ako bude dobro, ima mjesta za još bolje, samo to :pivo:
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma ja to hrabrim samog sebe i ne očekujem čuda. Samo malo više od jednog podija
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hondin projekt je trebao zazivjeti 2016.
Denis je napravio pogrešku ubrzavši hondin povratak. Ako se moze nesto pozitivno izvuci na kraju sezone je to da Honda ima uvid u rad motora i njegovo ponasanje na stazi, njegove bolesti i mane. Godinu dana iskustva su skupili. Ne sumnjam da ce se boriti s Williamsom i RBRom sljedece sezone. Mercedes kao i Ferrari su nedostizni barem naredne sezone. A onda slijedi nam lutrija 2017.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije Dennis ništa kriv po tom pitanju. Honda, nakon odluke o povratku u f1, nije odmah počela sa razvojem, što je greška velika, pa makar se radilo i o samo jednom mjesecu rada više, a bio je veći period od toga
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ključno je ono ‘ako prorade ideje’ .A ako ne prorade ?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije mi jasno sada pravilo vezano za motore, jel’ preko zime mogu razvijati koliko žele i šta žele pa onda poslije dobiju one tokene koje opet u sezoni mogu iskorisiti? ili je nekako drugačije ?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ne, nego imaju 32 tokena (ako su potrošlii sve ove godine) za koristit u sljedećoj sezoni.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
zekohonda, pošto vidim da razumiješ, reci mi oće li svi imati 32 tokena?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
da, minimalno. nisam siguran je li se prenose nepotrošeni iz ove godine.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U redu, hvala ti na objašnjenju. Po meni bi bilo pošteno da svi imaju isto, dakle 32 tokena bez mogućnosti prijenosa iz ove godine.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
neiskorišteni se ne mogu prenijeti
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svi ce imati po 32 tokena i kao sto Raca kaze neiskoristene iz ove sezone nemozete koristiti dogodine.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sada slijedeće sezone vidimo novi McLaren nazad širok ko’ autobus.
0
0