F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Alonso: Hondine ideje će biti teško kopirati

Marko Rakić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Honda

Unikatni dizajn Hondinog F1 motora će biti teško kopirati, kaže Fernando Alonso. Iako je teško povjerovati da bi trenutno netko želio kopirati ono što Honda radi, postoji mogućnost da neki aduti japanskog proizvođača postanu prednost ako počnu raditi kako je zamišljeno. Fernando se nada da će Hondino prepoznatljivo, drugačije razmišljanje, na kraju pokazati kao prednost.

“To može biti slabost ili pobjednička formula. Želim vjerovati da je naša pobjednička. Ako želite kopirati Mercedes, možete im se približiti, ali nikad nećete biti bolji od njih.”

“Neki radni rituali su ove godine išli teže nego što je to uobičajeno, ali mislim da su neke naše ideje vrlo unikatne. Konkurencija će teško moći kopirati Hondine ideje ako prorade na način na koji je to zamišljeno.”

Podsjetimo, Honda je najviše igrala na kartu kompaktnosti, što omogućava dizajneru bolida ekstremno uzak zadnji dio. Do sada se kompaktnost motora nije iskazala kao dobra strana, no ostaje nam za vidjeti što su Japanci zamislili ako koncept proradi.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Marko Rakić
Pulsmedia autor
1193 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

15 komentara

  1. Honda zekohonda Donator Prikaži

    ovo što se tiče kopiranje me podsjetilo na jednu anegdotu, davno sam o ovome čito, pa ne znam o kojoj se stazi radi:
    kad je honda došla u indycar ’94. stvari nisu išle po planu (zvuči poznato). i na jednoj utrci motor je eksplodiro i djelići motora (ili ono što je od njih ostalo) su se razasuli po stazi. japanac iz honde je htio izletit na stazu i pokupit sve kako se konkurencija ne bi dočepala tih ‘vrijednih’ dijelova. njegov kolega amer ga u čudu pogleda i spriječi njegov izlazak na stazu pitanjem u stilu ‘zar misliš da je ikoga briga za naš motor?’.
    ’95. slijedi prva pobjeda, ’96. trofeji.
    nažlost sad smo u 2015. i sumnjam u pozitivan razvoj situacije. jedan podij dogodine, i ja zadovoljan.


    0

    0
    • Mclaren raca Prikaži

      Ja ne. Bez obzira na katastrofu ove godine, naredne očekujem više od jednog podija


      0

      0
      • Prijateljski Raca – ako smanjiš očekivanja, manje ćeš se i razočarati, a u slučaju da se tvoja (takva, umjerena) očekivanja nekim slučajem i nadmaše, to je tek fešta i razlog za slavlje!
        Zato Zekin zaključak ima smisla, i podloga mu je dugogodišnje praćenje honde na svim sportskim poljima, a ako ispadne da je i bolje od toga, to je ekstra bonus zadovoljstva, dok u tvom slučaju, koji nije loš i većina tako razmišlja (želi) svojim timovima, šansa da se ispune očekivanja je znatno manja, a da se nadmaše – ne postoji.
        Samo želim reć, (kao čovjek koji je odrastao i formirao se kao navijač u doba velike ferrarijeve suše) jer znam da si lojalan timu i dobar kolega ovdje, da manja očekivanja u startu donose manje nervoze i razočarenja kasnije, a ako bude dobro, ima mjesta za još bolje, samo to :pivo:


        0

        0
      • Mclaren raca Prikaži

        Ma ja to hrabrim samog sebe i ne očekujem čuda. Samo malo više od jednog podija


        0

        0
  2. Fernando Alonso Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Hondin projekt je trebao zazivjeti 2016.
    Denis je napravio pogrešku ubrzavši hondin povratak. Ako se moze nesto pozitivno izvuci na kraju sezone je to da Honda ima uvid u rad motora i njegovo ponasanje na stazi, njegove bolesti i mane. Godinu dana iskustva su skupili. Ne sumnjam da ce se boriti s Williamsom i RBRom sljedece sezone. Mercedes kao i Ferrari su nedostizni barem naredne sezone. A onda slijedi nam lutrija 2017.


    0

    0
    • Mclaren raca Prikaži

      Nije Dennis ništa kriv po tom pitanju. Honda, nakon odluke o povratku u f1, nije odmah počela sa razvojem, što je greška velika, pa makar se radilo i o samo jednom mjesecu rada više, a bio je veći period od toga


      0

      0
  3. Ključno je ono ‘ako prorade ideje’ .A ako ne prorade ?


    0

    0
  4. KoKo Donator Prikaži

    Nije mi jasno sada pravilo vezano za motore, jel’ preko zime mogu razvijati koliko žele i šta žele pa onda poslije dobiju one tokene koje opet u sezoni mogu iskorisiti? ili je nekako drugačije ?


    0

    0
  5. David Croft Ferrari Prikaži

    Sada slijedeće sezone vidimo novi McLaren nazad širok ko’ autobus.


    0

    0