Izdvojeno

Alonso: Hondine ideje će biti teško kopirati

Piše: Marko Rakić

Prije 7 godina, 15 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Honda

Unikatni dizajn Hondinog F1 motora će biti teško kopirati, kaže Fernando Alonso. Iako je teško povjerovati da bi trenutno netko želio kopirati ono što Honda radi, postoji mogućnost da neki aduti japanskog proizvođača postanu prednost ako počnu raditi kako je zamišljeno. Fernando se nada da će Hondino prepoznatljivo, drugačije razmišljanje, na kraju pokazati kao prednost.

“To može biti slabost ili pobjednička formula. Želim vjerovati da je naša pobjednička. Ako želite kopirati Mercedes, možete im se približiti, ali nikad nećete biti bolji od njih.”

“Neki radni rituali su ove godine išli teže nego što je to uobičajeno, ali mislim da su neke naše ideje vrlo unikatne. Konkurencija će teško moći kopirati Hondine ideje ako prorade na način na koji je to zamišljeno.”

Podsjetimo, Honda je najviše igrala na kartu kompaktnosti, što omogućava dizajneru bolida ekstremno uzak zadnji dio. Do sada se kompaktnost motora nije iskazala kao dobra strana, no ostaje nam za vidjeti što su Japanci zamislili ako koncept proradi.

Komentiraj

15 komentara

  1. ovo što se tiče kopiranje me podsjetilo na jednu anegdotu, davno sam o ovome čito, pa ne znam o kojoj se stazi radi:
    kad je honda došla u indycar ’94. stvari nisu išle po planu (zvuči poznato). i na jednoj utrci motor je eksplodiro i djelići motora (ili ono što je od njih ostalo) su se razasuli po stazi. japanac iz honde je htio izletit na stazu i pokupit sve kako se konkurencija ne bi dočepala tih ‘vrijednih’ dijelova. njegov kolega amer ga u čudu pogleda i spriječi njegov izlazak na stazu pitanjem u stilu ‘zar misliš da je ikoga briga za naš motor?’.
    ’95. slijedi prva pobjeda, ’96. trofeji.
    nažlost sad smo u 2015. i sumnjam u pozitivan razvoj situacije. jedan podij dogodine, i ja zadovoljan.


    0

    0
    • Mclaren
      raca Prikaži

      Ja ne. Bez obzira na katastrofu ove godine, naredne očekujem više od jednog podija


      0

      0
      • Prijateljski Raca – ako smanjiš očekivanja, manje ćeš se i razočarati, a u slučaju da se tvoja (takva, umjerena) očekivanja nekim slučajem i nadmaše, to je tek fešta i razlog za slavlje!
        Zato Zekin zaključak ima smisla, i podloga mu je dugogodišnje praćenje honde na svim sportskim poljima, a ako ispadne da je i bolje od toga, to je ekstra bonus zadovoljstva, dok u tvom slučaju, koji nije loš i većina tako razmišlja (želi) svojim timovima, šansa da se ispune očekivanja je znatno manja, a da se nadmaše – ne postoji.
        Samo želim reć, (kao čovjek koji je odrastao i formirao se kao navijač u doba velike ferrarijeve suše) jer znam da si lojalan timu i dobar kolega ovdje, da manja očekivanja u startu donose manje nervoze i razočarenja kasnije, a ako bude dobro, ima mjesta za još bolje, samo to :pivo:


        0

        0
      • Mclaren
        raca Prikaži

        Ma ja to hrabrim samog sebe i ne očekujem čuda. Samo malo više od jednog podija


        0

        0
  2. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Hondin projekt je trebao zazivjeti 2016.
    Denis je napravio pogrešku ubrzavši hondin povratak. Ako se moze nesto pozitivno izvuci na kraju sezone je to da Honda ima uvid u rad motora i njegovo ponasanje na stazi, njegove bolesti i mane. Godinu dana iskustva su skupili. Ne sumnjam da ce se boriti s Williamsom i RBRom sljedece sezone. Mercedes kao i Ferrari su nedostizni barem naredne sezone. A onda slijedi nam lutrija 2017.


    0

    0
    • Mclaren
      raca Prikaži

      Nije Dennis ništa kriv po tom pitanju. Honda, nakon odluke o povratku u f1, nije odmah počela sa razvojem, što je greška velika, pa makar se radilo i o samo jednom mjesecu rada više, a bio je veći period od toga


      0

      0
  3. Ključno je ono ‘ako prorade ideje’ .A ako ne prorade ?


    0

    0
  4. Nije mi jasno sada pravilo vezano za motore, jel’ preko zime mogu razvijati koliko žele i šta žele pa onda poslije dobiju one tokene koje opet u sezoni mogu iskorisiti? ili je nekako drugačije ?


    0

    0
  5. David Croft
    Ferrari Prikaži

    Sada slijedeće sezone vidimo novi McLaren nazad širok ko’ autobus.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni