Izdvojeno

Alpine objavio Piastrija kao vozača za 2023., on se zasad nije oglasio

Piše: Lovro Andraka

Prije 4 mjeseci, 14 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Momčad Alpinea kratkom je objavom na društvenim mrežama potvrdila kako će njihovu vozačku postavu iduće sezone činiti Esteban Ocon i Oscar Piastri.

“Postava za 2023. potvrđena: Esteban Ocon i Oscar Piastri.”

“Nakon četiri godine u sklopu Renault i Alpine obitelji, rezervni vozač Oscar Piastri promaknut je na trkaće mjesto pored Estebana Ocona s početkom 2023.”

– Alpine F1 Team

Iako se ovo čini kao prilično jednostavno rješenje novonastale situacije izazvane iznenadnim prelaskom Fernanda Alonsa u Aston Martin, nove komplikacije nisu nemoguće.

Postoje glasine o tome da su Piastri i njegov menadžer Mark Webber potpisali ugovor s McLarenom, misleći da u Alpineu neće biti mjesta za iduću godinu i da će mladi Australac morati voziti za Williams. Šef Alpinea Otmar Szafnauer tvrdi da je sve jasno, no očito nije najbolje upoznat sa situacijom i priznao je da se nije čuo s Webberom nakon Alonsove iznenadne objave:

“Imamo pravni ugovor s njim za ’23., a ako iskoristimo opciju, i za ’24. Ne znam što je napravio s McLarenom. Kao što sam rekao, nisam upoznat s tim”, rekao je Szafnauer.

Potencijalna naznaka novih zavrzlama svakako je činjenica da se sam Piastri još uvijek nigdje nije oglasio o vožnji za Alpine, već je Alpine objavio samo ovu kratku poruku, bez ijedne Piastrijeve izjave. Unatoč vremenskoj razlici između Europe i Australije na koju se Szafnauer osvrnuo kod priče o tome da se nije čuo s Webberom, pomalo je čudno da se momčad nije uskladila s vozačem oko objave tako bitne vijesti.

Ostaje nam za vidjeti čeka li nas novi slučaj Alexa Paloua, IndyCar prvaka koji je nedavno doživio sličnu situaciju – njegova trenutna momčad Chip Ganassi Racing objavila je kako su iskoristili opciju produljenja ugovora za 2023., da bi Španjolac nekoliko minuta kasnije demantirao tu vijest, a baš McLaren, koji bi i ovdje mogao biti sporan, objavio da ga je potpisao za narednu sezonu. Njihov slučaj završio je na sudu.

Komentiraj

14 komentara

  1. Dietrich Mateschitz
    toky13 Donator Prikaži

    Sretno Oscar !!
    Čekamo Drugovica i Pourchaira !!



    4

    0
  2. Pirelli Intermedium
    crofessional Donator Prikaži

    Ipak se isplatilo odraditi apsolventsku.
    Super auto za započet karijeru u F1.
    Odmah u vatru i borba za bodove.
    Ocon će biti dobra referenca za njega.
    Sretno



    4

    1
  3. x1

    Odlične vijesti!

    Piastri je klasan mladi vozač budućnosti, a Alpine će moći preusmjeriti oko 20 milijuna eura koje su godišnje bacali na Alonsa koji im je uzvratio s par dobrih utrka, medijskim ratom i neprofesionalnim odlaskom bez najave

    Zapravo, ako drže do sebe trebaju Alonsu odmah dati otkaz kao što je Ferrari napravio s Prostom



    7

    14
    • Antonio Giovinazzi
      Osella Prikaži

      Možeš ti voljet Alonsa ili ne, ali reći da je Alpine bacao novac na njega je apsurdno. Čovjek je u ovih sezonu i pol vozio sasvim korektno, imao i više nego par dobrih utrka s bolidom koji je takav kakav je. Uz to, jednom se popeo na podij, a – budimo realni (rekao bi Kazo) – direktni je ‘krivac’ za jedinu pobjedu momčadi dosad nakon, mećimo ribrendinga (Gazda 😀) u Alpine. Da nije bilo njega ne bi Ocon došao do pobjede na Hungaroringu.

      Da ne govorim koliko je marketinški isplativo imati Alonsa u momčadi. Dvostruki je svjetski prvak te je svakako jedno od najprepoznatljivijih lica Formule 1. Netko tko uopće ne prati F1 vrlo vjerojatno zna tko je Alonso. Također, njegovo ime je više nego pomoglo u povećanju prodaje cestovnih modela Alpinea. Sponzore i ostalo neću niti spominjati.

      Da zaključim ovaj komentar, gledano s vozačke, a i marketinške strane, sigurno nisu uzaludno bacali novce na Alonsa.



      26

      1
    • Fernando Alonso
      Kimi Prikaži

      Tako je, Alonsu otkaz i umjesto njega nek vozi Otmar. Ocon – Szafnauer postava za ostatak 2022



      5

      0
  4. Drama: Piastri upravo na Instagramu javlja da neće voziti za Alpine iduće godine!

    Ma moraš voljeti ovaj cirkus



    11

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni