Izdvojeno

Verstappen s 10. mjesta pobijedio unatoč izvrtanju, Mercedesu dvostruki podij, Ferrari u svom stilu do novog fijaska

Piše: Ante Vetma

Prije 4 mjeseci, 188 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 5 minuta

Start utrke donio nam je prilično jasnu situaciju na vrhu. Russell je imao dobro lansiranje i zadržao prednost ispred Sainza i Leclerca. Kompletan poredak prošao je bez većeg incidenta, ali je uz par dodira ipak uprava utrke odredila uvjete virtualnog sigurnosnog automobila, konkretno, zbog slomljenog krila Alexandera Albona koje je ostalo na stazi.

U prvoj četvrtini utrke vidjeli smo proboj Maxa Verstappena i Sergija Pereza, a onda i troboj Norrisa, Hamiltona i Verstappena. Max je u jednom trenutku imao problem s bolidom, ali je problem riješen resetiranjem senzora po uputama iz garaže.

Prvi su u boks ušli Russell i Verstappen, a krug nakon njih i Carlos Sainz koji je bio na medium gumama. Nakon što je većina s vrha odradila promjenu guma – u vodstvu je ostao Charles Leclerc na starim medium gumama, a iza njega je bio Russell, pa Sainz, Verstappen i Hamilton.

Charles Leclerc je po svoje nove gume otišao četiri kruga kasnije, i to opet na medium, što je zagarantiralo da će morati ući bar još jednom. Međutim, Ferrari je preko strategije zamijenio pozicije svojih vozača pa je Leclerc izišao ispred Sainza.

U 27. krugu Leclerc je ušao u DRS zonu Georgeu Russellu i krenula je borba za prvu poziciju. Krug kasnije Leclerc je pokušao proći, ali je Russell zalupio vrata i zatvorio sve prolaze. Idući krug donio je novu bitku i sjajno pozicioniranje Russella u očigledno sporijem Mercedesu. Dok je vodeći dvojac radio vremena 1:24.5, iza njihs u Sainz i Verstappen bili po sekundu brži po krugu. 31. krug donio je napokon promjenu vodstva. Leclerc se lansirao na kočenju u prvom zavoju i prošao daleko ispred Russella, toliko da se Britanac nije mogao vratiti niti na kočenju za idući zavoj.

Prva ozbiljnija naznaka kiše došla je na team-radio Red Bulla u 32. krugu, ali to nije utjecalo na strategije. Ipak, izazvalo je par manjih incidenata, uključujući i izvrtanje Yukija Tsunode u šikani na novim soft gumama.

U 39. krugu je Max Verstappen ušao u boks po novi set medium guma, što je bio pokazatelj da Red Bull ne očekuje pljusak. Odmah je odgovorio Mercedes i pozvao Russella po medium, kao i Ferrari sa Charlesom Leclercom. Leclerc je dobio najtvrđi set guma. Kad su se vratili na stazu – Max je bio ispred Russella i na repu Charlesa Leclerca koji se mučio sa tvrđim gumama. Par zavoja kasnije odradio je izvrsno pretjecanje u prvom zavoju i prošao ispred Ferrarija. Međutim, sreća nije dugo trajala jer je Verstappen napravio pogrešku i izvrtio se u pretpostljednjem zavoju. Leclerc je prošao naprijed, a Max je uspio ostati ispred Russella. Ekipi je javio da mu nije sasvim jasno što se dogodilo i zašto se izvrtio na uobičajeno dodavanje gasa.

Ono što je to značilo za nas je nova bitka Verstappena i Leclerca koji se nikako nije mogao sastati s novim gumama. 45. krug pružio nam je novi duel i Verstappen je ponovo prošao na treću poziciju. U tom trenutku vodeći Sainz i drugoplasirani Hamilton nisu još bili na drugom promjeni guma.

Carlos Sainz je po novi set soft guma ušao u 48. krugu, ali je Ferrari opet imao problema s promjenom guma i zadržao je Sainza skoro 5 sekundi. U istom krugu incident su imali Stroll i Ricciardo. McLarenov vozač je proklizao i izvrtio Aston Martin, vjerojatno jer nije mogao pronaći grip na novom setu tvrđih guma. Za taj je potez dobio kaznu od 5 sekundi.

Pedesetprvi krug potvrdio nam je koliko je Ferrari loše odradio ovu utrku s vjerojatno najbržim bolidom. George Russell mu se priljubio uz difuzor i tri kruga kasnije prošao ispred na treće mjesto. Ferrari je u tom trenutku pozvao Leclerca u boks, a s obzirom kako su odradili ovu utrku – mogli su ga slobodno tamo i ostaviti.

U 62. krugu je Lewis Hamilton na soft gumama stigao Carlosa Sainza na puno starijem setu i već u idućem krugu prošao bez problema. Ovim pretjecanjem Ferrari je ostao bez pobjedničkog postolja u utrci u kojoj su imali drugu i treću startnu poziciju i vjerojatno najbolji bolid.

Hamilton je vrlo brzo zaobišao i Georgea Russella koji se na starijim gumama nije mogao nositi s Lewisovim tempom.

Žutu zastavu dva kruga prije kraja izazvao je Valtteri Bottas koji je ostao bez pogona pred kraj drugog sektora. Zbog toga je aktiviran virtualni sigurnosni automobil. Taj duži krug upravo je doprinijeo da kiša stigne pojačati prije kraja utrke. Međutmi, ipak nije bilo veće drame i Verstappen je došao do svoje 28. pobjede u karijeri s 10. startne pozicije!

Rezultati

PVozačEkipa+
1M.VERSTAPPENRed BullLAP
2L.HAMILTONMercedes7.834
3G.RUSSELLMercedes12.337
4C.SAINZFerrari14.579
5S.PEREZRed Bull15.688
6C.LECLERCFerrari16.047
7L.NORRISMcLaren78.300
8F.ALONSOAlpine1 krug
9E.OCONAlpine1 krug
10S.VETTELAston Martin1 krug
11L.STROLLAston Martin1 krug
12P.GASLYAlphaTauri1 krug
13G.ZHOUAlfa Romeo1 krug
14M.SCHUMACHERHaas1 krug
15D.RICCIARDOMcLaren1 krug
16K.MAGNUSSENHaas1 krug
17A.ALBONWilliams1 krug
18N.LATIFIWilliams1 krug
19Y.TSUNODAAlphaTauri2 kruga
20V.BOTTASAlfa Romeo

Komentiraj

188 komentara

  1. Binotto nekidan: nema razloga zašto ne bismo pobijedili na svih 10 utrka do kraja

    Binotto danas: jedinom vozaču sa šansama za naslov daje najgoru moguću strategiju i pušta glavnom rivalu da pobijedi sa desete startne pozicije

    Šteta za Russella, ali junačka utrka Maxa! 👏



    41

    2
  2. Carlos Sainz
    VVTi Prikaži

    strategy regretti



    7

    0
  3. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    Idioti, kreteni, majmuni, klauni, moroni, (ubaci vlastitu uvredljivu riječ)
    …poslat kompletnu ekipu u neku špageteriju ili pizzeriju jer za drugo očito nisu.
    Svaki pokušaj opravdanja njihovih postupaka je uvreda za normalan mozak!

    P.S.
    Količina gluposti (grešaka je preblaga riječ) koju su napravili u pola sezone zaslužuje da im do kraja Mercedes uzme i to drugo mjesto.

    P.P.S.
    Čestitke Maxu koji je unatoč pirueti došao do pobjede! Kapa dolje i Mečkinom dvojcu.
    Svaka vam čast što ste danas pošteno i zasluženo klaune postavili na svoje mjesto.

    @avalon nemoj ni pokušavat ovo danas branit svojim liturgijama i statistikama :-)



    40

    3
    • Bio sam jednom u raspravi sa njim, čovjek iznosi nebulozne i nepotrebne činjenice prilikom rasprave.



      6

      5
      • dzeno … nebuloza potječe od latinskih riječi nebula, koja znači magla , a ako navodim ČINJENICE ( kako pišeš ) makar bile po tvom mišljenju i nepotrebne ne mogu bit magla ( nebuloza) ;)
        zamisli da napišeš stvarno kvalitetan komentar i neko ko ga ne razumi “napadne” te . onda ja tom liku napišem “kontru” u kojoj te podržavam 100 % i da mu bolje predočim koliko je u krivu iznesem “nepotrebne” ČINJENICE . vjerovatno ti tada te ČINJENICE ne bi bile nepotrebne već korisne jer bi potvrdile točnost i kvalitetu tvoga komentara . ali ako ti ne idu u prilog makar te i donekle demantiraju naravo da su onda nebuloze i nepotrebne zar ne ?



        1

        0
    • Brate, nemožeš ono ni čitati,
      bez točke, zareza, velikog/malog slova, vozače, stratege, šefove, celebritiye, čistačice,… oslovljava sa inicijalima pa ti sad pogađaj ko je GB, FZ, HU, ĐA, ŽD, QD,… 😁



      2

      1
      • Kimi Raikkonen 7
        Pitstop Prikaži

        Nikad niti jedan post nisam pročitao od početka do kraja



        1

        1
      • Renault_F1_team … Za mala/veli slova si u pravu . Za točke , zareze , upitnike , uskličnike , navodnike , hm … valjda je tome razlog istrošenost vrpce za moj pisaći stroj na kojem pišem komentare pa je otisak slab . A možda je i tvoj vid popustio pa ih zbog toga ne vidiš ? Istina , najčešće navodim inicijale vozača , šefova timova ali reci ti meni kao fan F 1 koliko vozača ili šefova timova ima identične inicijale pa to tebe zbunjuje tj ne znaš na koga mislim kad npr napišem VB , CS , CL , GR ili kad spominjem timove MB , AT , RB , AM ? Možda nisi primijetio da stratege uvijek oslovljavam imenom, neke i prezimenom jer su oni „van fokusa“ pa navođenje inicijala mnogima ne bi značilo ništa . Isto tako postupam i kad spominjem i šefove timova , a spomenem tek Tota , Mattiu i Hornera . Možda ćeš ovo moći pročitati , a možda i Pitstop konačno pročita jedan moj komentar do kraja što do sada nije uspijevao .
        a sad malo “klasike” … pusto ovo svoje prose*avanje i pokušaje cinizma spominajem celebritija , čistačica i ostalog osoblja , koncentriraj se na poantu ako možeš . ako ne ko te tira da čitaš moje komentare ? preskočiš i miran si zar ne ? e ali pošto nas ima svakakvih možda ne možeš odolit pa se dobro nasmiješ meni nepismenom kad donekle pročitaš . drago je meni šta neke uspijem nasmijat svojim neznanjem , nepismenošću , nebuloznim ČINENICAMA . iskreno bi volija sjesti sa takvima i uz piće . časkanje uvidit ko je razborit , objektivan elokventan i još nekoliko stvari ;) možda bi onda bolje shvatija jer u verbalnom nema velikih slova , točaka , zareza = interpunkcija :) :) u svakom slučaju sam počašćen šta ste posli ovakve treke našli vrimena da me spomenete , “poklonite” mi vašu pažnju iako u negativnom kontekstu . ali meni to ne smeta , navika sam na to . MS ( to ti je michael schumacher da ne pomišaš sa mickom :) ) je jednom izjavija ( parafraziram) “ne možeš tražit od svih da te vole ali bože moj …” nadam se da si uspija shvatiti onaj prvi dio ( i Pitstop također) , gramatički ispravan , bez dijalekta sa pravilnom upotrebom velikih/malih slova i sa interpuncijama nadam se na pravom mistu . stoj te mi dobro dragi moji kritičari i lektori . ja ću io dalje ostat dosljedan i nepismen ka i sve ove godine pa ko voli , ako ne … daleko mu lipa kuća ;)



        2

        0
    • monkeyseat … naravno da neću branit neobranjivo jer jučer je možda pit ferraria ( i box naravno ) napravija najviše grešaka ne samo u ovoj nego u bar nekoliko zadnjih sezona . možda im se može “oprostit” šta su carlosa prerano pozvali u box jer su valjda želili “pokrit” GR koji je u box otiša u 16 . , CS u 17. krugu . ali tu su uke*ali duplo … carlos je u boxu izgubija sekundu i zbog toga se vratija na stazu iza russella . greška je ( bar tako mislim ) i ponovno stavljanje srednje tvrdih guma . GR je minja na srednje tvrdim i da je sve bilo po “zanatu” CS bi izaša ispred GR na bržim gumama koje je lakše zagrijati . 17 na mediumu + 16 na softu ( ako je 16 krugova moga na softu vozit russell moga je valjda i carlos )= 33 kruga tj gotovo pola trke . medium , a s obzirom na manje goriva bi sigurno izdrža preostalih 37 krugova u solidnom stanju pri kraju trke . možda čak i naizgled prerano pozivanju u box CS i nije bilo prerano jer npr i lewis je M “zamjenija” za M . 3 kruga kasnije istu stvar rade i u ferrariu tj M za M . ali onda počima košmar ruede . posli samo 9. krugova ( 30 krugova do kraja ) CL ponovo ide u box po H !?!? jbte , LH je do izmjene na S više od 30 krugova vozija na M , a CL tek 9 i izmjena na H ?????? a prvih 5 svi na M ! sa H leclerc nije ima nikakve šanse tim više šta je tada 5. lewis zaostaja za CL ( 31. krug ) 6,3 s šta je bila šala mala dostić i prestić jer H nije moga parirat M . ovakav potez “direktora taktike” ruede ne bi ni ja napravija šta nemam veze sa taktikom . promjenom sa H na S je valjda bila zadnja slamka spasa za ruedu da ispravi svoje ke*anje sa taktikom ali naravno da je sve već bilo prekasno . i kako bi moga ovo branit ? ovo j etrebala bit pobjeda CL uz pamet ruede koju izgleda ovaj nema ili puca pod pritiskom kad treba donit ispravnu odluku . njega su se trebali riješit odavno , bar tako mislim . jedino šta mi konstantno smeta su napadi na binotta mada on nema veze sa taktikom isto ka šta u vrime MS nije ima todt . tamo je o taktici brinija brawn , sad rueda zar ne ? ove sezone su u ferrariu napravili sve po “zanatu” .. odličan , brz bolid , odlični vozači , OK box katkad zašteka ( ka jučer , naročito CS ) još da su prije par sezona ruedi dali nogu sve bi izgledalo puno bolje . novi taktičar bi ima vrimena “shvatit radnju” samo je pitanje ima li na “tržištu” neko ko bi bija jako dobar da parira taktičarima RB i MB . eto , opet litanija ali će ti ova valjda odgovarat jer ne branim nego napadam ka i svi drugi :) :) :) . navodija sam i neke brojke pa je valjda za tebe to statistika mada brojke nisu svaki put statistika ;)



      2

      0
      • James Hunt
        Luca Badoer Prikaži

        Pitam se ja zasto pokrivat? Znaci Russell odlazi u boks i “daruje” ti track position kultni.

        Ako nekog napadas a u ovom slucaju cemo i zanemarit idiotsku cinjenicu da su na razlicitim gumama onda si ti taj koji ide prvi u boks i pokusavas sa undercutom. A taj koji je ispred tebe odlucuje da li ce u boks pokrivat te. Znaci dobijes poziciju, skratis stint na tvrdoj komponenti od protivnika i vratis se iza njega totalno zanemarujuci cinjenicu da bi na mediumu trebao odvozit odokativno oko 25 krugova. Ti imas loptu u svojim rukama al je predas protivniku.

        Mislim da bi Rueda u nogometu na zaostatak svoje ekipe od 0-2 pozvao igrace da stanu iza lopte svih 10 i marljivo grade bunker. A onda kada dobije i treci negdje u 54′, bi izvadio napadaca i jedno krilo i stavio zadnjeg veznog i stopera. Pritom igraju protiv malo slabije ekipe i to doma.

        E onda bi se nakon utakmice gazda spustio na intervju i branio svog trenera te tvrdio kako je stanje na ljestvici nerealno i da je gostujuca ekipa zapravo bolja. Npr kvota na domacu momcad je bila 1.20…

        E sad kad u ijednom sportu pronadem ovakav konstantni ekstremni debilizam bez promjena i otkaza, mislim da cu otic pjehe u Maranello i poklonit se tom kvintetu idiota…



        1

        0
  4. Ferrrari 1,2 ni u snovima



    19

    0
  5. Ovo sta Ferrari radi je teski kriminal.. Kakva hrpa mamlaza.



    14

    0
    • Lewis Hamilton 44
      NRteamLH44 Prikaži

      Ferrari nam je uspio dobro zamaskirati cinjenicu da je ustvari trka bila vrhunska !!!

      Poveo jedan Mercedes , drugi se probija kroz grid zajedno sa Maxom , krecu prvi odlasci u boks ,Ferrari napada u oba pravca prvog Mercedesa, samo mi nije jasna strategija da Sainz odlazi u boks kad i Russell , a covjek je na medium gumama,koja je fora onda sam sebi oduzimas tu prednost koju imas nad njim , ali ok ,

      Max se probija undercutom ispred Hamiltona , Leclerc preuzima vodstvo, , Hamilton vidi da je izgubio pa mijenja strategiju zajedno sa Sainzom , Max pravi jos jedan undercut kockajuci se sa kisom , Max se okrece po stazi,Leclerc Max Russell troboj , u tom trenutku se ne zna , je li to stvarno troboj za 1 mjesto na trci ili ce puci neki SF ili kisa , pa ce Sainz i Hamilton preuzeti sve , kisa hoce nece , Hamilton i Sainz shvataju da se moze ici po Soft za kraj , postavlja se i pitanje tada mogu li oni dovoljno skidati na soft gumama da dodju do pobjede ?

      Max preuzima vodstvo , Leclerc gubi od Russella , Leclerc odlazi u boks za njega je trka zavrsena opet neshvatljivo , mogao je biti neki SF neka kisa , bilo sta pa da Leclerc pokusa nesto, gledaju se vremena Sainza , moze li dovoljno skidati na softu dok drugi cuvaju gume da uopste mogu zavrsiti trku ? Ustvari Hamilton radi ono sto je Sainz trebao , prestize dvojicu ispred , ima li dovoljno vremena za Maxa , hoce li kisa? Udara VRSC ,sto daje jos vise vremena mogucnosti da kisa pocne , ona pocinje u zadnjem krugu , hoce li se neko izvrtiti …

      staaaa se sve izdesavalooo , nije samo Ferrari bila trka :))))))))))))))))))))))



      6

      1
  6. Felipe Massa 19
    mrgud88 Prikaži

    Bravo Ferrari, moja baba bi bolje vodila momčad i strategiju 👏👏👏 Glavni strateg otkaz, ali znajući šta se do sada dešavalo, neće se ništa promijeniti.



    8

    0
  7. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Uh muke nase, sta nam sve oci gledaju. Ferrari zvanicno ne zna sta radi, totalno su polupana momcad sa hrpom resursa. Ovo zvuci kao onaj vic, kada “ludom covjeku daju sladoled, jer je pokazao inteligenciju na jednom zadatku, pa na kraju taj sladoled zabije sebi u glavu”. Uzas.



    13

    0
  8. Narain Karthikeyan
    Narain Karthikeyan Prikaži

    Ova utrka je dokaz da u Ferrariju rade id..ti



    11

    0
    • Postali su sprdnja ,cijeli svijet im se smije
      I sam navijam za ferrari preko 40 godina ,pa mi se gade šta bitange rade
      Ovo mogu pokušati opravdati samo blesavi navijači ferrarija ,a znamo da ih ima ,budala nikada ne ,nedostaje
      Realni navijači ferrarija govore o ovom problemu godinama ,i ne mrze druge ekipe ,bar ljudi koje ja poznajem
      Sramota ,blentoto je morao davno ponuditi ostavku,ali on i ekipa računaju valda na sljedeću sezonu ,ludilooo
      Uvijek sam se čudom čudio da ekipa kakva je ferrari nije u stanju pronaći ljude sposobne brzo zamijeniti točkove ,sječate se prije kako su znali biti loši ,spori u boxu ,pa tu odmah vidiš ako imalo imaš mozga da nešto ne štima ,a kada ne štima na tako jednoj jednostavnoj stvari ,kao što je pronaći ljude koji će mijenjati točkove u rangu red bulla ,mercedesa onda ti je jasno kako ostale stvari funkcioniraju



      4

      1
      • Ferrari umjesto da smanjuje razmak oni svakom utrkom ga još više povećaju i govore dobro je ,stigneml mi to
        Koji diletanti
        Kao nemaju vozača 1 i 2 isto totalna glupost ,moraš imati ako ti samo jedan vozač može stići novog-starog svjetskog prvaka Maxa ,moraš budaletine
        Jedino šta je dobro što sada uistinu nema prvog i drugog vozača ,Sainz se ravnopravno može boriti



        3

        0
  9. Formula1
    f1zd Prikaži

    :klanjam: za Ferrari
    Masterclass!



    25

    0
  10. Binotto: Nema razloga zašto ne bismo pobijedili na svih 10 utrka do kraja

    A-men to that 👍



    17

    0
  11. cestitke ferarriju. trebalo je znat ovako zajebat utrku…



    30

    0
  12. Bernie Ecclestone
    Ronaldinho Prikaži

    Za koga ja navijan, za koga ja navijan 😡😡



    14

    0
  13. Verstapen i Hamilton klasa za sebe . Točka ..



    31

    6
  14. James Hunt
    Mata98 Prikaži

    Kad si prvi i imaš najmlađe gume pa te pozovu u boks da pokriješ Maxa umjesto da voziš što duže i pređeš n soft….



    28

    1
    • Blue Flag
      dFixxx3r Prikaži

      a dobro nisu bile najmlađe. ali potpuno se slažem.koga qurca su ga zvali i to na hard. pored alpineovog pace-a. ajde da su mu soft stavili… neznam reko bi ajde.. agresivno i glupo. ali za hard.. ne znam šta reći. konzervativni/ziheraški pacovi!



      11

      1
  15. Molite Boga da sledece godine Mercedes napravi konkurentan bolid I da gledamo borbu kao prošle godine. Ferari je jadan da ne može jadniji biti..

    Pozdrav



    29

    0
  16. Ayrton Senna
    cenki95 Prikaži

    Nazvati pitwall Ferrarija majmunima je velika uvreda za IQ majmuna.



    30

    0
  17. Formula 1
    tomz Prikaži
    x1

    Dakle dva RB-a su startali 10. i 11.

    Na ovoj stazi danas je uvjerljivo najbrži combo bio Leclerc i ovaj Ferrari, na ispravnim gumama.
    Russell u Mercedesu na softu nije mogao pobjeći Leclercu na više od par sekundi, u početku utrke.
    Čim ga je Leclerc prešao na Mediumu, vrlo brzo mu je pobjegao na 5 sekundi.
    Dakle Ferrari je uspio toliko usrati da je najbrži vozač u najbržem bulidu završio 6., dakle kao NAJGORI od top 6 bolida, iako je danas bio “najbrži”.

    Uz sve to, Verstappen ne samo da je startao 10. nego i uzima pobjedu uz činjenicu da se čak i izvrtio tijekom utrke.
    Svaka čast Red Bullu na strategiji i egzekuciji. Čovjek ima dojam da valjda u gotovo svakoj sekundi, svakoj situaciji donose dobre odluke. Slična situacija je i s Mercedesom, samo što je Mercedes u ovom trenutku sporiji.

    Ne znam kako se Charles osjeća i što misli, no pored svega što se događalo ove sezone (posebice oko strategije), svaka mu čast ako je staložen. Mislim da bi većina vozača bila bijesna. Apsolutna katastrofa od utrke i s ovakvim strateškim odlukama Charles i Carlos nemaju nikakve šanse za vozački naslov, niti Ferrari za konstruktorski. Niti jedan vozač ne bi to mogao carryati. Retrospektivno, sada znamo zašto je ljudima žao Vettela i Alonsa.



    61

    2
    • Blue Flag
      dFixxx3r Prikaži

      sve si reko. sve.



      17

      0
    • Potpis @tomz
      Pogotovo na ovo

      Na ovoj stazi danas je uvjerljivo najbrži combo bio Leclerc i ovaj Ferrari, na ispravnim gumama……
      Dakle Ferrari je uspio toliko usrati da je najbrži vozač u najbržem bulidu završio 6., dakle kao NAJGORI od top 6 bolida, iako je danas bio “najbrži”.

      Samo bi dodao da, koliko god to Alpine i/ili Alonso/Ocon fanovi, tvrdili da je Alpine “tu negdje” što se tiče taktika sa Ferrarijem, milsim da ipak nisu u pravu, jer danas je Ferrari postavio novi (i teško dostižan) level u kategoriji “kako usrati trku i potencijalnih 1-2 pretvoriti u 4-6, i to bez problema sa bolidima te bez ikakvih vanjskih faktora (safet, kiša, kontakt….) a da to još posjeduje fenomenalan umjetnički dojam“. 🤣

      “Prekucali” braća danas 💪💪



      9

      0
    • Ferrari
      nelinjo Prikaži

      Komentar dana! Sve je napisano! Ali šta vrijedi ovim mamlazima… kad pomislis da ne mogu više zasrati, sacekaj… to je pitwall Ferrarija!



      1

      1
  18. svaka čast za moj Ferrari…. koji amaterizam… ako ništa, nadam se da će “padati glave” nakon ovakve sramotne utrke…odo popit nešto za smirenje… sami sebi najgori neprijatelji



    17

    0
  19. Dietrich Mateschitz
    toky13 Donator Prikaži

    Naklon do poda Max!!!



    11

    0
  20. Ayrton Senna
    FerrariF1 Prikaži

    Ovaj pitwoll ferraria je toliko glup da je to zapanjujuće.. Čarli bježi odatle čim prije.. Bilo kamo.. Ovo je jednostavno nevjerovatno.. čestitke Mercu i Red bullu vrhunski majstori taktike.. Do kraja sezone vidim Ferrari u borbi za 3 mjesto sa Mclarenom i Alpinom..



    14

    0
  21. Kakva hrpa debila na jednom mjestu. Znate na koga mislim. Čestitke Maxu , RB u i to je to. Današnja utrka pokazuje što je kadar RB sa svojom strategijom a što Ferrari. Čovjeka od borbe za pobjedu u trenutku dok je bio prvi bace na strategiju kakvu ni majmun sa retardacijom mozga ne bi odabrao. Danas je Ferrari preslikao svoju sezonu u ovu utrku. Garantiram do kraja da neće biti ni drugi.



    11

    1
  22. Ferrari..ubijte se..kolektivno svi na pitwallu. Što reći na ovo.. Utrka F3 tvrde gume koma… Utrka F2 tvrde gume koma.. i što Ferrari napravi…
    E moj Isuse, ne znaš ti što je muka…



    18

    2
  23. katafuckingstrofa, sve te takticare iz Ferrarija potjerati i to odmah



    11

    0
  24. Ne bih bio LEC danas… imaš 10 sec ispred VER i poslije par krugova si 30sec iza… GG ferrari pitwall… strašno… uvijek smisle novi način za sje8ati stvar… jaooo… šta reć’ a ostat’ normalan… jao ferkane šta nam radiš… kao najbrži bolid a nema ih u top 3…. nemre bolid i vozač napraviti koliko pitwall može zasrati.



    20

    0
  25. Ayrton Senna
    Ayrton_Honda Prikaži

    Nadam se dogodine jacem mercedesu, pa da opet gledamo prave borbe vozaca i takticara, ovo je sramota.



    31

    0
  26. Mislim da je vrijeme da se podijelimo na 2 ekipe na portalu :)

    Ona koja shvaća koliko je jak RB i da nema te taktike koja bi donijela Ferrariju pobjedu. I onu drugu koja misli da su Ferrari klaunovi i da je Max čudo u lošijem ili podjednakom bolidu.

    Umjesto da Ferrari preskoči RB,Mercedes prestigne/sustigne Ferrari. Ah, barem je bilo pretjecanja na ovoj stazi :)



    9

    2
  27. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    dajte mi djete od 10 godina koje u zivotu nije gledalo F1 na 10 minuta da mu objasnim pravila, garantiran da bi bilo bolji strateg od ovih budala u Ferrariu, da me pitas koji je najgori moguci potez mapravit reka bi zovi Leclerca na novijim gumama na Hard gume, koje ne radu ni na Alpinu ni na Hasu, kolko debil moras bit za ovo



    22

    1
  28. E to se zove front lockup, ali s bolognese umakom…

    Dobro je, za Red Bull i Mercedes, jako loše za ekipu s najbržim bolidom – Ferrarijem!



    21

    1
  29. Narain Karthikeyan
    Narain Karthikeyan Prikaži

    Treba Ferrari obuc RB odijela pa da malo i RB zaj.bu.



    6

    1
  30. Max Verstappen
    CroBottas Prikaži

    Ferrari sam sebe nadmašuje…Ovo je komedija…Od realno, s razlogom očekivanog 1 2, oni naprave ovo…Utrka koja je pokazala koja su tri trenutno najjača vozača na gridu…. Verstapen, Hamilton i Alonso….



    8

    5
    • Ayrton Senna
      Scuderia Prikaži

      A što je to loše leclerc danas napravio? Bio najbrži na stazi i bježao rapidno russelu i onda ga zovu kreteni u boks i stave ga na provjereno užasne gume, a bio je u savršenoj poziciji da replicira hamiltonovu taktiku i uvjerljivo pobjedi.



      12

      1
      • Mogao bi tu i tamo sam složit taktiku. Jer gore od ovoga ne može



        5

        0
      • Max Verstappen
        CroBottas Prikaži

        Ferrari nije spreman dati šampiona. Leclerc je potencijal, svakako. No, trenutno, msm da je Max osjetno zreliji vozač.



        4

        1
        • Vjerovatno si u pravu da je zreliji i iskusniji no ovdje nije problem vozac Ferrarija. Leclerc je izgubio ove godine 4,5 pobjeda zbog ekipe i motora. Jednu je usrao sam a i to je upitno dali bi se dogodilo da se nije dogodilo sve što je jer ne bi morao riskirati toliko. Ne zaboravimo da je Max do 2021 i borbe sa Hamom radio daleko više grešaka a to mu je bila koja sezona? Ovo je isključivo do momčadi koja može upropastiti sve živo. Ne kužim čemu prebacivati ikakvu ulogu na vozača u svim ovim ludorijama koje je Ferrari izveo ove godine?



          1

          0
      • Max Verstappen
        CroBottas Prikaži

        Scuderia, možda si me krivo shvatia. Samo da razjasnim dodatno svoj komentar. Dakle, u komentaru se nigdje ne spominje Leclerc. Kritizira se Ferrari.
        Alons1983 nema pribacivanja uloge, Ferrari je smješan i smatram da praktički oni snose 90% odgovornosti za gubljenje bodova. A ovo za godine provedene u F1. Misliš da je bez razloga Max u F1 već toliko godina i da ima toliki broj pobjeda?


        0

        0
  31. Mercedes
    OldFox44 Prikaži

    Ferrrari lagano 1-2! AHAHAHAHA



    15

    0
  32. Lewis Hamilton
    smr201 Prikaži

    Kakve masterclass vožnje Maxa i Lewisa, svaka čast klase za sebe. Šteta da kiša nije pala 5 krugova ranije onda bi bio kaos 😄
    Alpine se potrudio imati najgluplju taktiku, ali Ferrari nije mogao dopustiti da mu netko uzme titulu najvećih glupana. Oni bi 1-2, još im Max dao fore da je startao 10. i izvratio se, pa i to nije pomoglo. Mercedes ih sad već redovito šamara.
    Čak i na softu Leclerc nije bio brz kao Lewis.
    Sve u svemu Max laganini do kraja prvenstva bez neke serije kvarova.



    30

    0
  33. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Alpine i Ferrari mogu zajedno pod ruku, kakvi genijalci.. A Ocon je ljigavac prve klase, sakriven ispod bebine face.



    48

    2
  34. Kao sto sam rekao juce(za razliku od nekih lozana navijaca skuderije), Ferari nece nista osvojiti, odlicna taktika za Maxa i Luisa.



    10

    0
  35. Michael Schumacher
    Lovac Prikaži

    Onog trena kad su ga na novijim gumama rano pozvali i stavili ‘hard’ smo baš komentirali, zbogom podij, ne samo pobjeda. Ovo do ljeta može samo Ferrari nakon što počnu sezonu s najbržim bolidom.

    RBR školski, odlična taktika kao i kod Merca. Max odradio svoje greški unatoč i zasluženo će opet uzeti naslov.



    12

    0
  36. Charles Leclerc 16
    ferarista Prikaži

    Ja sam spaval, kako su ovo uspjeli ovi kreteni?



    9

    0
  37. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    ferari kriminal kriminal.
    Ne da neznaju pogoditi tajming boxa, nego ne znaju pogoditi broj ulazaka u box

    ovo je ruganje kolegama inžinjerima koji su napravili top auto, ruganje dvama kvalitetnim vozačima. ruganje navijačima.

    sa copy paste strategijom i vožnjom svoje trke ferari bi bio u top 3

    odsad navijam za alonsa, šumija i alfu.

    čestitam ostatku na urednom preuzimanju ferari poklona. max nestvarno do pobjede. mečke vrhunski rezultati s obzirom na potencijal.
    norris ubija ričija.



    16

    0
  38. Svaki put kada pomislim da me Ferrari više ne može iznenaditi, oni dokažu da mogu. Žao mi je stvarno, ali mislim da je vrijeme da se i oni i mi pomirimo s tim da više nemaju šanse za osvajanje šampionata. Potrebna su im čuda. Ostatak sezone neka provedu dobro prateći šta rade, da ne bi ponovili isto i iduće godine. Žao mi je i Charlesa koji mi djeluje kao da ga greške tima koštaju i njegove psihe ponekad…

    A, iako zaista volim Charlesa i navijam za njega, moram priznati da ono što Max radi je stvarno vanserijski. Sa desetog na prvo mjesto uz par grešaka, lu di lo🤯



    17

    1
  39. Sebastian Vettel 5
    Vordas Donator Prikaži

    Ferrari pod hitno otpustiti sve i tražiti mlađu ekipu da se uigra za slijedeću godinu. Manje će grješiti. Nema tu kruha od kad su talijani šefovi ekipe.
    Max standardno uzeo što mu se pruža, RBR odradio bez greške. Merc se diže, više zahvaljujući Ferrariu nego sebi ali radi dobar posao. Alpine usrale motku sa hardom, Ocon teži mulac. Ostali standard, Mick bolji od upgrade K-Maga. Vettel u bodovima.



    11

    0
  40. Najgore od svega je to kaj sam u birtiji u Hagu gledao utrku okruzen Orange armyjom.. a cak nisam niti Ferrarist, ali nemrem organski podnijet Red Bull.. strasno kaj su ti Talijani sposobni napravit..

    Cestitake Maxu i Red Bullu.. pokazali su zasto su realno najbolja momcad na gridu

    Alpine.. ovog Ocona treba nalupat.. nikakvog respecta prema Fernandu.. al na kraju unatoc promasenoj taktici s hardom solidna 8. pozicija.. da nije bilo Ocona, mozda bi Fernando Norissa skinuo.. al nebitno, bitno da je na kraju (opet) ispred ovog samodopadnog Francuzica



    24

    1
  41. Mick Schumacher
    Ante Maras novinar Prikaži

    Joj, joj, ne mogu, moždani me uhvati kad vidim ove taktičke “bravure” pizza majstora u crvenom. Jel postoji ikakva mogućnost da zapravo već godinama rade s loše kalibriranim senzorima i kompjuterima, tj da je neko krivo kablove spojio pa zbog toga donose ovakve bizarne odluke, jer i to bih prije prihvatio nego da su oni stvarno toliko nesposobni. Jedan veliki remont na ljeto i priprema za 2023. godinu u pripremi.
    This time next year…



    21

    1
  42. Cestitke Maxu, Lewisu i Gerogu i stratezima RB i Merca, lep su samar lupili ferkanu. Nije mi samo jasno koji mastermind se je sjetio staviti Leca na hard kad su svi vidjeli da Alpine i Haas na hardu samo gube. Najtuznije je sto nije bilo nikakve potrebe da to ucine, pustili bi ga vani, pa na kraju stavili na svijezi soft, losiji od P2 ne bih bio.



    14

    0
  43. Sebastian Vettel 5
    GP2Engine Prikaži

    Mercedes trenutno izgleda al pari s Ferrarijem i Red Bullom po paceu (ovisno o gumama),, ali mogu reći, vratili su se. Kad odvrnu 3. motor do kraja jer ovaj je bio u konzervativnom modeu i nadograde ERS, plus još ostale nadogradnje koje su najavljivali, Max će otploviti do titule i povremeno s Lewisom se natjecati za pobjede, a Binotto, Mekies, Rueda i svi ostali kreteni u Ferrariju će se češkati po glavi, kako, zašto?



    17

    0
  44. RB i Mercedes na nivou najjačih. Ferrari ima bolid, ali nažalost ne znaju što s njim. Koma, koma. Navijam i za Maxa i za Čarlija koliko god čudno zvučalo i ovo danas je bilo teško gledati.

    Otmar i Ocon nazad u Aston Martin. Dovesti Buliera i Oscara pod hitno.

    Max krene deseti, prestigne prvoga, izvrti se i prestigne ga opet… kao da se sprdaju s Ferrarijem
    Inače, Mađarska opet super uzbudljiva, odlična utrka i akcija na stazi.

    Goatifi skinuo K-maga za P18 u jednom momentu i bio je ispred Albona, ali uz sve svoje talente opet je pao iza njih i dalje sačuvao P18. GOAT



    17

    1
  45. Ovaj Ferrari šta radi se direktno kosi sa svakom normalnom percepcijom!
    Koji degeneci majko Mila.



    8

    0
  46. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Cestitke Maxu na jos jednoj pobjedi, Mercedesima na jos jednom podiju.

    Ferrari motaj kablove i okreci razvoj za 2026u.

    Ocon je najgori timski kolega na gridu, na startu gura Alonsa prema zidu da bi Hamilton prosao naprijed, onda poslije boxeva gura Alonsa na vanjski dio zavoja na hladnim gumama da bi Ricciardo prosao naprijed. Bravo momcino dosljedan si svog stava prema timskim kolegama od 2017e.

    E moj Charles, onako obic Russela s vanjske i onda lijepo cekat da te ekipa izuje iz cipela. Sretno u buducnosti, ali brzo ce sijede izrast ako ostane kose na glavi.



    39

    0
  47. Max Verstappen
    Kenzo Donator Prikaži

    Bravo Max!!! #1



    10

    1
  48. Trebao bi prestati pratiti Formulu, jel ne mogu prestati navijati za Ferrari. Ove idiotarije ćeme psihički ubiti. Svaku nedjelju misliš da ne mogu toliko sjebat, a oni opet to uspiju.

    Glave moraju letjeti u Ferrariju, nema drugog rješenja. #binottoout



    23

    1
  49. Fernando Alonso 14
    tapa-tapa Prikaži

    Još jučer se vidjelo da ovi uvjeti ne odgovaraju ferkanu u većoj mjeri – možda je ovo i dobar rezultat na kraju. Razmisljanje i nije bilo loše da se ode na hardove ali očito nisu funkcionirale kak su se nadali.



    3

    8
    • Lewis Hamilton
      smr201 Prikaži

      Da mi je raditi za tebe sa takvim kriterijima 😄
      Ako je sa 2. i 3. mjesta na startu i vodstva od preko 5 sek u jednom trenutku 4. i 6. Dobar rezultat onda ne zna šta je loš.
      Pogotovo jer nisu imali incidenata nikakvih.



      22

      1
    • Blue Flag
      dFixxx3r Prikaži

      šta nije odgovaralo??, na mediumu su letili, lec na stazi kresnuo russela… samo je trebalo ostat na mediumu i na kraju na soft.
      max je soft vozio preko 20 krugova..



      8

      2
      • Fernando Alonso 14
        tapa-tapa Prikaži

        Kolko sam vidio ni soft nije funkcionirao kod sainza a niti lec nije uspio FL napraviti… Kako su bili lakši prema kraju trke ferkan je bio sve sporiji i to je problem čini mi se…



        1

        0
        • Blue Flag
          dFixxx3r Prikaži

          Stoji. Al mislim da je to prividno, psiha odradila svoje..
          Sainz niti na mediumu nije mogo do russela za razliku od lec, tako da mi nije mjerodavan..
          A lec na softu na kraju em nemotiviran, em perez u rb nije russel u mercu..



          4

          1
  50. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži

    Slika nekog djeda, a ispod.
    “Vozač Ferrarija nije stresno zanimanje”- Charles (23)



    17

    0
  51. Dobro ti je reka Seb biži ča odatle Čarli ne gubi vrime.



    14

    0
  52. Ne znam jel tužnije gledat kako Sainza namjerno sabotiraju ili Charlesa slučajno….
    Max i Lewis šampionski, respect!!!



    38

    0
    • Blue Flag
      dFixxx3r Prikaži

      ništa tu nije namjerno, ja sam siguran da oni nisu imali kalkulaciju za odlazak u prvi box, saniz je išao prvi jer je bio bolji vozač u poretku pa je imao primat, sve ostalo je bio kaos i neznanje.



      10

      2
      • Aston Martin
        tiptronic Prikaži

        Zbog cega su Sainza zvali tako rano u box ..bio je na medium gumama bez izraženih problema.
        Ako su planirali tako rani box trebali su mu na startu staviti soft gume, tako je bar mogao napasti Rusella.
        Jedini (glupi) razlog je da ga maknu sa puta Leclercu.
        Greška je što na startu nisu imali hrabrosti na jedan bolid postaviti soft i tako razdvojiti strategije.
        Setap nije bio dobar ni na jednom Ferrariu , ako se vidi sa kojom lakocom je na kraju Lewis prošao pored Sainza tj. kojom ga je brzinom stizao ..a pri tom u slicnoj situaciji Leclerc se namucio sa Rusellom.



        9

        0
      • Ma ja sam ovo mislio za 2×4.6s za Sainza, dakle obave mu promjenu guma i drze ga jos sekundu i pol gore da eto, o’ladi tabarku

        Ali da, definitivno nisu imali cojones za izazvat, doslovno sve sto su radili je pokrivali i krpali druge, rb je isao agresivno i svezao im ruke, trebali su u ferkanu barem razdvojit kako ti kazes. Zanimljivo da je Horner nakon trke izjavio da su u zadnji tren donijeli odluku da promijene strategiju nakon sto su lock upali na softu u krugu za grid, izgleda da su i oni htjeli na hard. Ali to je ono sto najvise zamjeram Ferrariju u ovoj prvoj polovici sezone, drze se kao pijan plota zacrtane strategije prije utrke, uopce ne gledaju toliko sto se dogada oko njih i ne prilagodavaju, pa imali su KMaga koji ima isti zadnji kraj kao i oni npr koji je vozio na hardu na pocetku utrke i imali su dovoljno vremena procijenit da to nije dobra guma, nevjerojatno koliko su izgubljeni u vremenu i prostoru



        7

        0
  53. Čestitke Maxu i Redbull-u na naslovu prvaka. Jednostavno ove godine nemaju konkurenciju. Isto tako čestitke Ferrariju što su onemogućili Leclercu da se pokuša boriti za naslov. Kakvi debili



    12

    0
  54. Kimi Raikkonen 7
    Kos Prikaži

    Max zvijer i svaka čast na vožnji. Za Hamiltona vrijedi isto. George veliki potencijal ali još treba žganaca pojest da se svrsta među velke dečke. Ostali ok osim Riciardda koji je opet razočarao po koji ko zna put zadnje dvije sezone. A sada nek mi neko objasni moj tako voljeni Ferrari koji me nakon zadnjih deseteka godina u kojima su činili sve i svašta i kada sam mislio da me ništa više nemože iznenadit oni izvedu ovakvu pizdariju. Da se mene pita u Ferrariju bi ostala ova dva vozača i one tri predivne djevojke koje su danas bile u kadru garaže, svi ostali bi dobili otkaz a onaj očalinko bi dobio i zabranu ulaska u Italiju. ovdje ću stati jel bi mogao pisati danima. Ako ništa drugo Ferrari je danas dao novu definiciju pucnja u nogu, oni ispucaju cijeli sanžer…..



    18

    1
  55. Cool down soba je show. Max se trudi pričati s Hamiltonom i razbiti napetost, a ovaj svugdje gleda samo ne u njega. :rofl: :rofl: :rofl:



    19

    0
  56. Max i Red Bull savršena kombinacija



    17

    0
  57. Drago mi je zbog Maxa, drago mi je zbog Mercedesa i drago mi je što Ferrarijem upravljaju šupci (tko ih šljivi).



    11

    0
  58. Formula 1
    tomz Prikaži

    Kolega iz paddocka me upravo zvao, kaže Charles se dere na Binotta, viče mu “raskini mi ugovor!”.



    26

    0
  59. Felipe Massa 19
    mrgud88 Prikaži

    Dok Mattia Binotto i Inaki Rueda ne dobiju otkaz, nema ovdje napretka…
    https://twitter.com/i/status/1553754018492682240



    5

    0
  60. Zaletila se alpina sa produzavanjem ugovora Oconu. Ja nisam nikad vidio nekog vozaca da se tako bori protiv teammatea. A Alonso se jako dobro odnosi prema njemu.

    Ferrari presao sve granice upropastavanja sa strategijom. Al jos su gori ovi u vrhu Ferrarija sto im vjeruju.



    32

    0
  61. Mclaren
    Tachy Prikaži

    Lakše je biti navijač Williamsa nego Ferrarija. Šta ljudi rade bukvalno je sjesti i plakati.



    28

    0
  62. Dođe mi da zaplačem na nesposobnost Ferrarijeva pitwalla. Ovo je postalo ludo van svake pameti.



    10

    0
  63. Kimi Raikkonen 7
    Pitstop Prikaži

    Da je Sainz bio na mjestu Leclerca, pobijedio bi jer bi od.ebao ove iz boxa kad bi ga zvali da relativno nove gume zamijeni za hard



    17

    0
  64. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Kad kreće kontrola podnica i onih daski? Pa da zapaprimo još malo.



    9

    3
  65. Ferrari opet izvlači taktike iz šešira. Debakl. Odličan drugi i treći stint Hamiltona. Imao je pace za pobjedu. Mercedes je tu definitivno.

    Da nije bilo VSC mozda bi i Perez uhvatio Sainza i onda bi to tek bio debakl, mada svakako je ružno za vidjeti.



    7

    0
  66. Alonsa su 100 puta pitali dali je pogrijesio sto je napustio Ferrari….mislim da su sad i svi skeptici uvjereni u njegov odgovor :)



    14

    0
  67. Mene zanima dali postoji i jedna tvrtka u svijetu u kojoj menadžment tjedan za tjedan radi sranja i ne odgovara za to (osim HŽ-a)? Mislim stavit hard a da nisu 2 kruga odvozili na njima. Sreća da imamo mjesec dana pauze, taman vremena za kompletnu čistku i spašavanje šta se spasiti da. Jedva čekam Belgiju



    9

    0
  68. …krusty clown episode 9742…



    4

    0
  69. Ayrton Senna
    Scuderia Prikaži

    Samo kratak osvrt na članak.
    Po anti je prvo leclerc prošao russela u očigledno sporijem mercedesu, ali je zato verstappen obavio izvrsno pretjecanje na leclercu (nema veze što je ovaj vozio na drvenim gumama i što je bilo komično gledati ferrari koliko kliže po stazi). Nije uopće očigledno tko se favorizira…



    4

    16
    • Bruce Mclaren
      Widowmaker Prikaži

      Odspavaj malo, umij se i onda ponovo pročitaj članak.
      Piše da je Leclerc prošao Russela u očigledno sporijem Mercedesu što je u tom momentu zaista i bio.
      Isto tako piše da se Leclerc mučio sa hard gumama kada ga je Max pretekao .
      Malo te peru frustracije, ali morao si se do sada naviknuti na crvene klovnove…



      8

      2
      • Ayrton Senna
        Scuderia Prikaži

        Evo umio sam se, a u članku i dalje piše izvrsno pretjecanje verstappena, iako je bilo jednostavno obilaženje na drastično bržim gumama. Ne bih ovo ni komentirao da mi nije zapelo za oko da svaki put kad lec prođe verstappena on nastoji rastumačiti kako ver nije imao šanse u sporijem bolidu ili na sporijim gumama, dok je u imoli na primjer izjavio (u podcastu čini mi se) da je ver prošao leclerca u podjednakom bolidu i na gumama koje su u sličnom stanju, iako je slijepac vidio da su se lecu gume raspale do te mjere da ga je skoro i perez prošao.



        2

        10
      • Ayrton Senna
        Scuderia Prikaži

        Usput, preporučam da ne lajkaš svoje komentare da ispadneš pametniji, polučit ćeš kontra efekt.



        4

        13
        • Bruce Mclaren
          Widowmaker Prikaži

          Kao što sam i mislio, frustracije :)



          6

          1
        • moze se i po prijasnjim clancima istu stvar zakljuciti tako da se slazem s tobom… lec pobijedi austriju- naslov “ferrari brz i nepouzdan”… ver pobijedi francusku – naslov ” lec se razbio iz vodstva”… ko da jedva cekaju da mogu posrat lec ili ferrari :)



          4

          1
        • Ayrton Senna
          Scuderia Prikaži

          Da, frustracije, u pravu si (ipak navijam za ferrari). Neću analizirati tvoje psihičko stanje, makar nam činjenica da lajkas sve svoje komentare može dosta toga reci.



          1

          2
        • Bruce Mclaren
          Widowmaker Prikaži

          Lajkam ih i po 5-6 puta :D
          Evo lajkao sam i tvoj da ti bude lakše ;)


          0

          0
  70. Max i RB jako teska masinerija…odlicna voznja ….jos bolja taktika…Ferrari taktikom pobijedio sam sebe….
    Odlazak binota s pit walla prije kraja utrke sve govori…



    7

    0
  71. Lewis Hamilton
    smr201 Prikaži

    Slušam sad Binotta frajer je smiren i uopće se ne čini uzrujan oko ničega.
    Da je problem bio da nisu imali brzine na ni jednim gumama. Kako u onda Charles imao preko 5 sekundi prednosti u jednom trenutku genije moj?
    I da je zadovoljan radom odjela za strategiju 🤣🤣



    18

    0
  72. Jučer su svi pljuvali po Hamu, kak ga je Russell opro, a nije imo drs u zadnjem pokušaju i kaj sad nakon utrke… i da danas se bodovi broje 😂😂😂😂



    16

    1
  73. Pirelli Wet
    F12013 Prikaži

    Ovi diletanti na pitwallu… pa i pizzerija je za njih NO GO zona.



    5

    0
  74. Lewis Hamilton 44
    LH1985 Prikaži

    Vraćamo se lagano ali sigurno, bit će jako teško protiv Maxa, to je svijet za sebe.
    Ferrari mrvicu bolji nego prošle sezone al vratiti će se oni. LoL



    9

    1
  75. Bruce Mclaren
    Widowmaker Prikaži

    Potonuće Ferrarija i bijesan Alonso.
    Savršeno nedjeljno popodne… :D



    8

    6
  76. Fernando Alonso
    Lovro Andraka urednik Prikaži

    Još jedna fantastična utrka u Mađarskoj, sjećam se kako je uvijek bila na glasu kao jedna od dosadnijih, a u zadnjih nekoliko godina se teško sjetiti neke koja nije bila dobra :thumbs:

    Čestitke Maxu na pobjedi s P10, čovjek je jednostavno ubojica na stazi i sa zadovoljstvom preuzima svaki Ferrarijev poklon. Moram priznati da mi kao neutralnom navijaču nedostaje borba Max vs Lewis, tj. RB vs Merc, nije fora ovako kad je samo jedna ekipa u borbi za naslov sposobna za tu borbu… Sudeći po trenutnim formama, neću ni dugo čekati na reprizu tog duela.

    Alpine se na kraju izvukao sa solidnim bodovima na 1 stop strategiji s hardom koji očito u ovim hladnijim uvjetima nije nikako funkcionirao, njihovi stintovi su izgledali grozomorno, svi su ih samo zaobilazili. Drago mi je da je Alonso završio ispred Ocona, ali potražio sam onboard snimku jer mislim da u prijenosu nije bilo prikazano (neću odmah popljuvati režisera jer na trenutak nisam bio pri ekranu) i vidio da tu nije bilo borbe, već ga je Ocon propustio.



    12

    0
    • Fernando Alonso
      Brane FA14 Prikaži

      Moguće da su iz Alpinea malom francuskom š**ku rekli da ne pravi više gluposti po stazi, nakon one sramote sa starta…
      Za Ferrari više neću trošiti riječi
      Red Bull je sve ono što Ferrari nije…odlično organizirana ekipa u podjednakom bolidu
      Čestitke RB na duploj kruni, a Mercu na 2.mjestu



      1

      0
  77. Stoffel Vandoorne 2
    Superformula Prikaži

    Nadam se da ce sad prestat ovu stazu zvat monaco bez zidova ili kako vec. .



    11

    0
  78. Koliko sam vidio niti soft nije na Ferrariju radio



    7

    0
  79. -utrka vrlo zanimlijva, konačno pravi troboj!
    -rezultat odličan za rb, loš za at
    -čestitke maxu (usprkos pirueti) i hamu na odličnim vožnjama
    -ocon opet radi probleme timskom kolegi
    -lijepo je vidit odličnu popunjenost i istrčavanje na stazu, hrvatske zastave i tako…
    -također je lijepo vidi tkako bolidi blizu prate jedan drugoga na izlazu iz zadnjeg zavoja i kako kratka druga drs zona ima smisla.
    -još jednom: grazie ferrari!



    15

    0
  80. Stefan Bellof
    Znalac krivina Prikaži

    Jedna od najboljih utrka Maxa Verstappena. Cisti masterclass koji zasluzuje cestitke bez obzira za koga navijali.



    19

    1
  81. Kimi Raikkonen 7
    Dragan1980 Prikaži

    Jebite se crveni.Nemam vise zivaca za vas.Dosta je bilo!



    5

    0
  82. Formula1
    Zeko Prikaži

    wow kakva utrka Ferraria…bravooooo



    2

    0
  83. Sebastian Vettel 5
    battery992 Prikaži

    Od danas navijam za Red Bull… J*bo ovo…. Usr*t će još jednog genijalnog vozača jer što totalno idioti….
    Ne mogu više…. 15 godina ovoga je dosta!



    8

    0
  84. Trka ok…ali brate mili…ovaj Ricardo…ne znam što bih više rekao….ne znam da li sam bijesan ili tuzan ili jadan….. Molim Boga da moj McLaren nađe nekog drugog…. ako treba već od Belgije… Fale mi ona vremena davna… McLaren, Ferrari, Williams…



    8

    0
  85. Blue Flag
    nino0o Prikaži

    Šok i vjeverica, zabavna trka u Mađarskoj (ako nisi Ferrari fan). Bravo Max, RB i Mercedes.
    Ferrari bolje da pošalje headhuntere u lov na nove stratege/race engineere, čak bi i najmlađa ekipa iz vrtića teško baš toliko sjebala da biraju strategiju na eci-peci-pec, gotovo je nevjerojatna količina gluposti što rade.
    Nevjerojatno.



    2

    0
  86. Nelson Piquet
    graho Donator Prikaži

    I što je najgore, neće ni Mate niti bilo ko od glavešina ispaštati već vozači. Više se ne može pronaći nikakva riječ za ovo što rade ovi idioti, kao da ih TW plaća a ne Ferrari. Sva sreća pa sam prespavao drugu polovinu utrke…



    3

    0
  87. Aston Martin
    stiff Prikaži

    Da Mecka ima brzinu Ferarria sigurno Max nebi imao toliku bodovnu prednost..



    5

    0
  88. Kako je krenuo Max ce u Spa startovati iz pit lane i pobijediti trku jer ce se dva ferarija na startu zakucati jedan u drugog..



    3

    0
  89. Ferarri… O moj bože šta sam to upravo gledao ja ne kontam. Alpine?!?! Znači da sam na mjestu nekog odlučivanja momentalno bi prodao 5 % dionica ferarrija i doveo citav strateski tim Red Bulla kolko god da zinu love. A da sam faktor u Alpineu uz strateški tim najurio bi onog šarlatana Otmara i onog plačipičku koji misli da je vrhunski vozač Ocona. Pa lik je sve o sebi rekao kad je sjebao Maxu pobjedu dok ga pretiče za čitav krug tako da me ne iznenađuje ovo sa Alonsom. Moj kralju Alonso će i za 10 godina za tebe bit institucija i pojam brzine.

    Kakva fantastična vožnja Maxa i Luje. Jako mi je drago da se Merc diže iako sam crven do kosti ali očito nemože biti uzbudljiva sezona osim ako je Merc ne začini.



    1

    0
  90. Trudim se biti korektan u komentarima ali kako nazvati u Ferrariju ljude odgovorne za strategiju nego šarlatanima. Smije im se doslovno svatko. Ferari mora biti svjestan da ako žele nešto postići da moraju dovoditi ljude iz vana, stručnjake. Nijemce po mogućnosti. Angažirati bivše vozače, ali ne Prosta, Alesija i slične nego neke koji su unutra i koji mogu dati koju pametnu. Možda Vettel sad kad ode u penziju da se stavi u neku ulogu gdje će se donositi odluke. Ovo je van pameti. Ovakve gluposti. Imaju bolid sposoban boriti se za prvenstvo, a oni kasne tri utrke.


    0

    0
  91. Bok svima, ja sam nov ovdje ali da vam iskreno kažem interesantije je ovdje čitati vaše komentare od gledanja formule (pratim vas redovno) …navijam za RB godinama ali da budem iskren ovo je stvarno teško gledati što Ferrari radi…žao mi Leclerc-a i Sainza jer dečki daju sve od sebe… I da opet nema Hamiltona i teške perspektive Russella bilo bi nam dosadno… Ne volim dosadne trke a najmanje dosadnu sezonu…nema se potrebe vraćati na prošlu sezonu i sve one pogreške ali barem je bilo napeto do kraja… Što reči više, RB pokazuje visoki nivo i samo uzima ponuđeno, Ferrari me jako razočarao, drago mi je što se mercedes vrača.



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni