Izdvojeno

Kiša na posljednjem treningu: Nicholas Latifi najbrži

Piše: Ante Vetma

Prije 4 mjeseci, 23 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Posljednji slobodni trening bio je jedan od onih za koje ne vrijedi trošiti vrijeme na analize konačnog poretka i ostvarenih vremena. Vremenski uvjeti bili su loši od samog početka, a kroz 60 minuta vidjeli smo kišu različitih intenziteta. Prvi je na stazi bio Charles Leclerc, i to na full wet gumama, a iako je Fernando Alonso ubrzo pokušao napraviti kompetitivno vrijeme na intermedijima – bio je više od dvije sekunde sporiji, što je za ostale bio znak da još nije vrijeme za rizične krugove niti intermedij gume.

S obzirom na sve to – vidjeli smo relativno čist trening. Prvi incident vrijedan pažnje izazvao je Pierre Gasly koji se izvrtio nakon agresivnog jahanja pasice u šikani. Nije udario u barijere, a oko njega u tom trenutku nije bilo nikog pa se Gasly uspio vratiti u pravi smjer i nastaviti s treningom.

Par minuta kasnije Charles Leclerc je izveo piruetu koja, nasreću po njega, nije završila u barijerama nego zaokretom od 360°.

10 minuta prije kraja kiša je popustila i vozači su na intermedij gumama počeli voziti bolje sektore. Najprije je Fernando Alonso ostvario drugo najbolje vrijeme, a onda je Max Verstappen počeo slagati solidne sektore. Međutim, sve je to prekinuo Sebastian Vettel koji je izgubio bolid u 10. zavoju i zabio se u barijere zbog čega je oglašena crvena zastava.

4 minute prije kraja trening je nastavljen, ali nismo vidjeli ništa značajno osim briljantnog kruga Nicholasa Latifija koji je bio 6 desetinki brži od Leclerca.

Hoće li Latifi zadržati formu i biti u igri za pole position vidjet ćemo za dva sata u kvalifikacijama.

Rezultati

PVozačEkipaVrijeme+Krugovi
1N.LATIFIWilliams1:41.48017
2C.LECLERCFerrari1:42.1410.66114
3A.ALBONWilliams1:42.3810.90119
4M.VERSTAPPENRed Bull1:43.2051.72510
5G.RUSSELLMercedes1:43.4341.95413
6F.ALONSOAlpine1:43.5702.09016
7C.SAINZFerrari1:43.5892.10915
8L.NORRISMcLaren1:43.7432.26313
9S.VETTELAston Martin1:44.1782.69814
10K.MAGNUSSENHaas1:44.6553.17520
11L.HAMILTONMercedes1:44.8323.35211
12M.SCHUMACHERHaas1:45.1563.67618
13E.OCONAlpine1:45.5704.09017
14D.RICCIARDOMcLaren1:45.6244.14411
15L.STROLLAston Martin1:45.6384.15817
16G.ZHOUAlfa Romeo1:45.6914.21117
17Y.TSUNODAAlphaTauri1:45.8504.37017
18V.BOTTASAlfa Romeo1:45.9304.45020
19P.GASLYAlphaTauri1:46.0914.61118
20S.PEREZRed Bull1:48.2406.76011

Komentiraj

23 komentara

  1. Hahahahahaahahah, Leclerc na radiu koji k, kako je on prvi 😂



    18

    0
  2. Cijelu sezonu skriva brzinu…znao sam😂😂😂



    27

    0
  3. Felipe Massa 19
    mrgud88 Prikaži

    Jbg Ferrari stvarno nema sreće ove godine. Prvo u Monacu, i sada druga dominantna staza za njihov bolid na kojoj kiša pokvari vjerojatni 1 – 2.



    8

    3
  4. Nelson Piquet
    graho Donator Prikaži

    Čim se otvorilo mjesto u AM Latifi pokazuje formu. Forma je prolazna, klasa je vječna!



    38

    0
  5. Začepi usta hejterima Nicolase!!!!



    12

    0
  6. Dietrich Mateschitz
    toky13 Donator Prikaži

    Goatifi kralju !!!!!!



    5

    0
  7. Pirelli Intermedium
    crofessional Donator Prikaži

    Latifi Lorde!
    Srušit ćes internet od komentara 🙉



    15

    0
  8. Sebastian Vettel
    Facooo Prikaži

    Verstapen ni u vlaznom cinimi se da ce da ide slabo protiv ferrarija…. Ubio ga leclerc u istom krugu



    6

    0
  9. Formula 1
    tomz Prikaži

    Kažu da se na kiši vidi tko je najbolji vozač! Sakajte ga hejteri! :P



    27

    0
  10. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    Lijepo je rekao Warhol: “In the future, everyone will be world-famous for 15 minutes”.🐐



    8

    0
  11. “Hoće li Latifi zadržati formu i biti u igri za pole position vidjet ćemo za dva sata u kvalifikacijama.”
    lapsus se potkrao… ali sam se lijepo sam se scimao da ću zakasniti



    2

    0
  12. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži

    Nitko neće pobjeđivati Latifija na FP 1324 puta za redom.



    10

    0
  13. Williams slaže bolid samo za mokro.
    Možda im voda kapa u zračnom tunelu.
    Da je kiša svaki trkaći vikend, bili bi prvaci. 💪



    9

    1
  14. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Hoće li Latifi zadržati formu i biti u igri za pole position vidjet ćemo za dva sata u kvalifikacijama.

    Duhovitost na razini. Svaka čast.



    7

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni