Izdvojeno

Ferrari najbrži i na drugom slobodnom treningu za VN Mađarske

Piše: Ivan Barin-Turica

Prije 4 mjeseci, 12 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Dva sata nakon kraja prvog, u 17 je započeo drugi slobodni trening za Veliku Nagradu Mađarske 2022.


Na njemu je ponovno najbrži bio Ferrari, ovaj put onaj Charlesa Leclerca, s vremenom 1:18.445. Iza njega su se plasirali Lando Norris (1:18.662) te vodeći nakon prvog treninga, Carlos Sainz Jr., s 231 tisućinkom sporijim vremenom. Prvih pet zatvaraju Max Verstappen i drugi McLaren, Daniel Ricciardo.


Početak treninga bio je dosta prometan, jer svi vozači na stazi su bili već u prvih nekoliko minuta. A već nakon pet, Charles Leclerc se (i to na srednjim gumama) spustio ispod 1:19. Na ranijem eventu to su uspjeli tek Sainz i Verstappen.


Nakon dvadeset minuta vidjeli smo prvu i jedinu žutu zastavu dana, nakon izlijetanja Alexandera Albona u prvom zavoju. Srećom za njega, ali i za momčad, zaustavio se prije zaštitne ograde te je ubrzo uspio pokrenuti svoj Williams.


Ime Charlesa Leclerca stajalo je na vrhu sve do polovice treninga, a onda je Lando Norris s vremenom 1:18.662 na dvije minute preuzeo vodstvo. No, odmah se, s 1:18.445, na vrh vratio upravo Leclerc.


I to je više-manje bilo to što se tiče brzih vremena, jer do kraja se većina vozača prebacila na tvrđe komponente guma i koncentrirala na prikupljanje potrebnih podataka za nedjeljnu utrku.


Prvim vremenima na oba treninga unatoč, momčad, ali i navijači Ferrarija, s knedlom u grlu iščekivat će daljnji razvoj situacije tijekom vikenda. Naime, Leclerc je 15 minuta prije kraja treninga pozvan u boks zbog navodnih problema, a iako se ubrzo vratio na stazu, sama činjenica da je negdje uočen problem, uz prošlotjednu situaciju, sama nameće zabrinutost.


Sutra u 13 sati slijedi posljednji, treći slobodni trening, dok prvi krug kvalifikacija za utrku kreće u 16. Obje sesije trebale bi biti kišne.

Poredak FP2 za VN Mađarske:

P#VozačMomčadVrijemeZaostatakKrugovi
116Charles LeclercFerrari1:18.44526
24Lando NorrisMcLaren1:18.662+0.217s28
355Carlos SainzFerrari1:18.676+0.231s29
41Max VerstappenRed Bull1:18.728+0.283s25
53Daniel RicciardoMcLaren1:18.872+0.427s26
614Fernando AlonsoAlpine1:19.049+0.604s29
75Sebastian VettelAston Martin1:19.253+0.808s31
863George RussellMercedes1:19.355+0.910s28
911Sergio PerezRed Bull1:19.397+0.952s28
1077Valtteri BottasAlfa Romeo1:19.411+0.966s30
1144Lewis HamiltonMercedes1:19.547+1.102s22
1224Zhou GuanyuAlfa Romeo1:19.605+1.160s26
1331Esteban OconAlpine1:19.614+1.169s26
1418Lance StrollAston Martin1:19.702+1.257s29
1510Pierre GaslyAlphaTauri1:19.730+1.285s27
1620Kevin MagnussenHaas1:19.818+1.373s28
1747Mick SchumacherHaas1:19.985+1.540s27
186Nicholas LatifiWilliams1:20.488+2.043s29
1922Yuki TsunodaAlphaTauri1:20.521+2.076s30
2023Alexander AlbonWilliams1:20.615+2.170s20

Komentiraj

12 komentara

  1. Mclaren
    Piro Prikaži

    Nadam se da ovo sa Mclarenom nije ono ; tresla se brda, rodio se miš.



    6

    1
    • Mclaren
      raca Prikaži

      Na žalost, mislim da je. Međutim, ako bude dobar pole, a to se još i može,, ima šanse za najbolji rezultat ove sezone. Ipak je staza koja ne pravi preveliku razliku za vodećim bolidima i Alpinea kao konkurenta za 4. mjesto konstruktora. Samo da ne bude odustajanja.



      4

      0
  2. Malo sam se uspio uključiti tek na kraj treninga kad su odrađivali long run… Ferrari i tu izgleda najbolje, RB je sljedeći ali ima zaostatak… Zanimljivo je da je McL čisto treći u long run, Mercedesa nigdje..čak lošiji i od Aston Martina.. Ne mora ništa značiti..samo primjećujem



    5

    0
  3. Samo kišne kvalifikacije ili neki kvar mogu uzrokovati to da Ferrari ne završi 1,2 ovaj vikend,ništa drugo.



    7

    0
  4. Znam da vremena slobodnih treninga nisu relevantna ali svejedno……lijepo je vidjeti McLaren na 2. mjestu…..



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni