Izdvojeno

Binotto: Nema razloga zašto ne bismo pobijedili na svih 10 utrka do kraja

Piše: Lovro Andraka

Prije 4 tjedana, 55 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nova propuštena prilika za pobjedu Ferrarija u Francuskoj očito nije poljuljala samopouzdanje šefa momčadi Mattije Binotta koji je izjavio da nema razloga zašto talijanska momčad ne bi slavila u svim preostalim utrkama do kraja sezone.

Max Verstappen pobjegao je na 63 boda prednosti ispred Charlesa Leclerca, dok je Ferrariju bliži trećeplasirani Mercedes s 44 boda manje nego što su oni vodećem Red Bullu za kojim kasne 82 boda. Binotto se, međutim, ne zamara brojkama:

“Ne znam, ne pratim bodove. Da ste me prije ove utrke pitali koliki je zaostatak za Red Bullom ili Maxom, ne bih vam mogao odgovoriti jer ne pratim.”

“Fokusirani smo na pojedinačne utrke i pokušaj maksimiziranja rezultata na njima. Na Paul Ricardu se to nije dogodilo, ali mislim da smo sada već fokusirani na Mađarsku, gdje idemo po 1-2.”

“Svaka utrka se računa kao i ostale. Na kraju sezone ćemo računati i vidjeti gdje smo.”

Dodaje kako je najbitnije imati dobar bolid:

“Nema razloga zašto ne bismo pobijedili na 10 utrka od sad do kraja. Mislim da je to pozitivan način gledanja na situaciju, a ja volim biti pozitivan i ostati optimističan. Bi li se nešto moglo dogoditi Maxu i Red Bullu? Već im se dogodilo, kao i nama. Možda se to ponovi.”

“Ali ne računam na to. Mislim da moramo biti fokusirani na sebe i odraditi najbolji posao.”

Činjenica da Leclercu ni pobjeda na svim preostalim utrkama teoretski ne garantira naslov najbolje ilustrira koliko je njegovo trenutno stanje loše, no i ovdje Binotto okreće na pozitivu:

“Charlesu sam rekao da su stvari kompliciranije, ali nisu nemoguće. Jednostavno ćemo više uživati u slučaju da na kraju pretvorimo ovo u pobjedu.”

“Moramo zadržati fokus na svakoj pojedinačnoj utrci. Pogledamo li zadnje utrke, na svima smo imali veliki potencijal. To se nije pretvorilo u najbolje rezultate po pitanju prvenstvenih bodova, ali trenutno nema razloga zašto se to ne bi dogodilo u idućih 10 utrka.”

“Potencijal postoji. Vozači su fantastični. Zato sam poprilično pozitivan.”

Komentiraj

55 komentara

  1. Narain Karthikeyan
    Narain Karthikeyan Prikaži

    Ovaj je na nekim drogama.



    25

    1
  2. “Da ste me prije ove utrke pitali koliki je zaostatak za Red Bullom ili Maxom.”

    Po meni prilično neodgovorno ako je istina, za jednog manegera.

    Makar ne vjerujem da on nezna vrlo dobro pojedinačno i to za nekoliko vozača koliko koji ima bodova.

    No velim , ako je istina, onda prilično neodgovorno & onda mi je jasno zašto je Ferrari u banani.



    16

    0
    • Pirelli Intermedium
      crofessional Donator Prikaži

      Poprilicno dvije nevjerovatne izjave za TP-a koje će ući u povijest. Ova koju si naveo i legendardna: “Ferrarijev cilj nije naslov prvaka, cilj je da napredujemo kao ekipa”. Mislim da je ovo izjavio dok su bili vodeći u oba prvenstva, ili netom poslije nego ih je Max prestigao. Facepalm!



      12

      0
  3. Max Verstappen 1
    vlado Pretplatnik Prikaži

    Joj, ja ga bas gotivim, mislim da je iskren streber. Ali covjece na toj poziciji izjaviti da ne znas razliku u bodovima je nevjerovatno. Opet, mozda i najbolje zbog fokusa i cilja koji je odredjen.

    Ocigledno da mu njegovi vjeruju u italiji tako da… Mozda je on nova generacija.



    10

    0
  4. Mclaren
    raca Prikaži

    Ni ja ne vidim razlog zašto McLaren ne bi osvojio sve utrke do kraja



    25

    0
  5. “Činjenica da Leclercu ni pobjeda na svim preostalim utrkama teoretski ne garantira naslov”…

    Lovro, ovo je interesantna situacija, jer ovdje je matematika kurva… lol

    Deset pobjeda donosi Charlesu 250 bodova, a Maxu 10 drugih mjesta 180 bodova & razlika je 70 bodova.
    Dok je trenutačno stanje 233-170=63 & to bi bilo dovoljno.

    No ipak znamo da svaka utrka donosi i po jedan bod za svaki najbrži krug.

    Dakle Max bi sa deset najbržih krugova i deset drugih mjesta imao : 233+180+10=423 boda

    A Charles sa deset pobjeda bez najbržih krugova imao samo : 170+250=420 bodova.

    Fora situacija zasada.



    11

    0
  6. Michael Schumacher
    karte_m0lim Donator Prikaži

    ajd još malo pa će Monza i onda će napokon može reć da se okreću 2023-oj..



    8

    0
  7. Tricolore Gorila
    Zendo Prikaži

    To nije uspio čak ni mercedes uz svu silu što inženjersku i taktičku, što političku, istina bili su na korak.



    9

    0
  8. Ferrari
    TJ7 Prikaži

    Mislio sam da jedino ja cugam utorkom 😂😂



    27

    0
  9. Moje mišljenje je da Ferrari iz ovoga može izvući sam RB i nitko više. Ako RB i Max budu imali peha na barem 2 utrke onda je izvedivo. Sve ostalo su fantazije. Još jedna bi solucija postoji a to je ako bi Ferrari vise pobjeđivao od RBa a Mercedes npr uspijevao otkidati bodove bikovima odnosno Maxu. Čak mi je ta zadnja varijanta vjerovatnija nego da Ferrari pobijedi svih 10 utrka. Možda da jednu utrku odrade kao Bottas lani u Mađarskoj? 😂🤣😂 Sada za ozbiljno, moje mišljenje je da Ferrari i Leclerc imaju prednost koju sada ima RB i Max da bi to do kraja prokockali.



    7

    0
  10. Sebastian Vettel
    Icestorm Prikaži

    Kako nema?

    Inaki Rueda, neznanje razvijanja bolida kroz sezonu, sporost odlučivanja, nepouzdan motor, pritisak na Lecrercu da vozi na nož…

    Evo ja ih napamet nabrojio čak 5 koji ovise samo o vama.



    4

    0
  11. Mate, džaba vama i da imate najbolji auto i najpouzdaniji, kad imate tim koji je sastavljen od idiota. Imate toliko resursa i novaca, a ispadate takvi amateri da je to jadno.



    7

    1
  12. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    Možda jedino da netko iz Ferrarija otme Maxa i strpa ga u podrum do sljedeće sezone :-)
    A i tada bi klauni izveli nešto maestralno i opet zasrali.
    Lijepo je bit optimističan i vjerovat u sve pobjede do kraja, ali ne možeš očekivat da će ti glavni konkurent imat toliko grešaka da ga dobiješ. Dapače skloniji sam mišljenju da ćete upravo vi bit oni koji će do kraja sezone napravit više grešaka.



    4

    1
  13. Ah sve pet ipak ste mlada momčad



    7

    0
  14. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    Red Bull kao tim je velika prevaga, Max vozi što najbolje može i to je to! A Binotto… pa ok je ovo razmišljanje i ako je daleko od realnog. Što se tiče bolida, mislim da Ferrari odavno nije ovako pratio konkurenciju što se tiče razvoja aerodinamike… motor je slaba tacka, ali valjda će i to riješiti! Treba napasti, pa šta bude… ako ostanu pravila, Ferrari ce sigurno biti konkurentan i narednih godina, tako da me to ne brine… brine me samo šlampavost tima i piwalla i jedino je ona konstantna i ne mijenja se…



    8

    0
    • Max Verstappen
      derfahrer1996 Prikaži

      Neka bude i 2023 mogu jos prvaci biti naucit ce Ferrari ali ako se nazalost opet promjene pravila u korist mercedesa izvisit ce i red bull i ferrari i na kraju narod koji voli istinsku borbu.



      5

      0
      • Ferrari
        nelinjo Prikaži

        Nemam i nijesam imao uopste dilemu zašto se Mercedes vratio u F1 sa Schumijem i ekipom! :) pravila su prethodnih 8 godina pisana za njih i to je sada jasno. Licno mislim da se pravila neće mnogo mijenjati i da Mercedes ima problem motora, ne toliko šasije… jer oni sada imaju brz bolid, i jednako su riješili poskakivanje kao mnogi timovi, ali motor je taj koji ih koci za sami vrh! Mislim da je to nenadoknadivo obzirom na “zamrzavanje” motora…



        5

        5
        • Max Verstappen
          derfahrer1996 Prikaži

          Problem je u tome sto red bull i ferrari rade na bolidu za 2023 sa zadanim pravilima a mercedes ceka odluku fia-e. To moze biti velika razlika. Novi dogovori su navodno 2.8. pa cemo vise znati. Posto su jedino merc i mclaren za nova pravila



          4

          0
    • @nelinjo
      šta je najbolje, nije im na ruku išao ni safety car sad ovu utrku (sa sainzom), a mislim da je to bar drugi put ove sezone da im je safety car dodatno uprskao strategiju… da nije bilo sc-a, sainz bi vjerojatno bio na postolju… no svejedno, da su šlampavi, jesu… treba malo više odlučnosti



      2

      0
      • Ferrari
        nelinjo Prikaži

        Kako da ti kažem u najkraćem… :)

        Kad je sve u redu sa taktikom, vozačima, timom, onda se desi loša sreća (sudbina)…

        Kada posluži sreća onda zakaze jedno od ovo prvo troje… :)

        Nisu ovo čista posla sa Ferrarijem! Pocinjem da sumnjam u neke vradzbine ili sihr! :) Previše pratim F1 i Ferrari i po nekad se pitam, šta će meni sve ovo, skoro 30 godina stresova!? I malo je 6 titula za sve te godine, a previše uzbudjenja! :) ali valjda tako mora sa crvenima… sudbina! :)



        4

        0
        • ako ništa, bar je utrkivanje bolje ove godine… ja pratim formulu otkad znam za sebe, ali kad čuješ zvuk onog v10 motora, stari moj osmijeh dolazi sam od sebe 😂 doći će i naših 5 minuta valjda 🙂 kako ono ide, iduća sezona je naša 😂



          4

          0
        • Ferrari
          nelinjo Prikaži

          Idućih sezona neće nestati :)



          2

          0
  15. Mick Schumacher 47
    senna66 Donator Prikaži

    Inače sam vrlo iskusan navijač Ferrarija i malo toga me može iznenaditi, ali ovaj čovjek je posebna priča.
    Ovo bi mogla postati poznata izjava poput : x utrka je još do kraja, mlada smo momčad itd…



    8

    1
  16. Sebastian Vettel 5
    marx Prikaži

    Sjebao si vettela sad ces i leclerca



    10

    0
  17. Ja više ne znam jel on nas sve za*ebava ili on to stvarno misli…



    6

    0
  18. Daj bre ne seri vise molim te pun mi je k…… tebe kad tako moram da se izrazim.



    4

    0
  19. Trebaju dvostruke pobjede. Idemo od Mađarske za početak.



    1

    1
  20. Tako je Mate!!
    Nema labavo!!

    Ludi su! Nema dalje



    4

    0
  21. Činjenica da Leclercu ni pobjeda na svim preostalim utrkama teoretski ne garantira naslov

    Kako ne garantira kad se za prvo mjesto dobije 7 bodova više, nego za drugo? 7×10=70, a 70 je više nego 63 koliko bježi Max Charlesu. Naravno, dijele se bodovi i za najbrži krug, a tu je opet Charles vladar svoje sudbine, naravno isto kao i Max.



    2

    1
  22. Fernando Alonso
    Brane FA14 Prikaži

    Da ponovim: raspustit kompletan team, od ovog klauna do čistačice…inače ništa još godinama neće biti u vitrinama Ferrarija…žalosno je i frustrirajuće šta rade od ikone sporta, čak i mislim i za one koju nisu simpatizeri Ferrarija



    3

    2
  23. kakav ignorantni panj


    0

    0
  24. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Sve će se vidjeti u Spa i koliki će učinak imati zabrana savitljivih ( višedjelnih) podnica.


    0

    1
  25. F1puls
    ivanh Prikaži

    Ima šanse ima…pitajte Botasa kako se to radi…😉…..ili ako Honda barem jednom pusti dim..😉…


    0

    0
  26. Sebastian Vettel 5
    marx Prikaži

    Vettel napravio instagram acc🤣 kiša će



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Pogled u budućnost – 3. dio: Alpine, Williams i Sauber

Lociranje // Lovro Andraka

Posljednji dio serijala o juniorima donosi kratke biografije mladih vozača iz Alpinea, Williamsa i Saubera Pogled u budućnost – 1 dio: Mercedes i Red BullPogled u budućnost – 2 dio: Ferrari i McLaren Alpine Alpineova akademija pod raznim nazivima postoji još od 2002 godine, a radi se o istim promjenama naziva koje su pratile momčad iz Enstonea, što znači da su dosad djelovali kao Renaultova, Lotusova i zatim ponovo...

Pogled u budućnost – 2. dio: Ferrari i McLaren

Lociranje // Lovro Andraka

U prvom dijelu serijala mogli ste se upoznati s potencijalnim budućim zvijezdama Mercedesa i Red Bulla, a sada su na redu dvije najdugovječnije, a po mnogim kriterijima i najuspješnije momčadi - Ferrari i McLaren Ferrari Mladunci Propetog konjića uzgajaju se već gotovo 13 godina, a prvi član Ferrarijeve vozačke akademije bio je Jules Bianchi koji je predstavljen u prosincu 2009 godine Bianchi je stigao do F1 u sezoni 2013 s...

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Još kolumni