Izdvojeno

Vettel: Stroll me iznenadio kočenjem na izlasku iz posljednjeg zavoja

Piše: Ante Vetma

Prije 4 tjedana, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Sebastian Vettel kaže da se u posljednjem zavoju posljednjeg kruga Velike nagrade Francuske skoro zabio u stražnji dio bolida svog timskog kolege Lancea Strolla.

Dvojac se borio za posljednji bod, ali je na kraju ipak Stroll bio taj koji iz Francuske odlazi s desetom pozicijom.

“Sustigao sam, mislim da sam bio brži, ali to nije važno. Ekipa je u svakom slučaju dobila taj jedan bod.”

“Zakočio je ponovo prije ubrzavanja iz posljednjeg zavoja, što me iznenadilo pa sam izgubio momentum. Na kraju krajeva, ekipa je dobila bod.”

Vettel vjeruje da je mogao biti bolji od 11. pozicije da se uspio riješiti gužve na stazi:

“Trebao sam nešto slobodnog prostora da pokažem brzinu, ali to danas nije bilo moguće. Ionako nismo imali tempo za pobjedu u utrci. Svejedno, mislim da smo mogli biti bolji.”

Vettel je tijekom perioda sigurnosnog automobila otišao posljednji na promjenu guma što ga je nepotrebno koštalo dodatnog vremena:

“Što se tog tiče, bio sam posljednji koji je ušao u boks. Moramo pogledati što se tu dogodilo.”

Lance Stroll je rekao da je izgubio kontrolu nad bolidom na izlasku iz posljednjeg zavoja:

“Bolid mi je pobjegao jer sam se mučio s gumama na samom kraju. Bila je to dobra borba sa Sebastianom, ali najvažnije je da smo ekipi priskrbili jedan bod.”

Stroll je imao izvrstan prvi krug i prošao je Vettela dok je ovaj ostao blokiran iza Estebana Ocona koji se zabio u Yukija Tsunodu.

“Prvi krug je bio odličan i nakon toga je sve bilo spremno za dobru utrku. Skoro sam i ja naletio na Ocona u 9. zavoju, ali je bilo važno odraditi dobar start.”

“Na kraju sam skoro ulovio Ricciarda, osjetio sam da imam momentum za to. Nastavljamo svoj trend boljih utrka od kvalifikacija, tako da je u Francuskoj bilo vidljivo da imamo dobar temelj za budućnost.”

Stroll je jedan od vozača koji se ove sezone muči s novim bolidima i zaostaje za timskim kolegom. Najbolji rezultati su mu četiri 10. mjesta pa je u očigledno problematičnom Aston Martinu dosad osvojio samo 4 boda, dok je Vettel trenutno na 15.

Komentiraj

2 komentara

  1. Ayrton Senna
    OffLiberyMedia Prikaži

    Bilo je lijepo vidjeti ovu bitku. Polako se bolidi i promjena pravilnika pokazuju kao pogodak FIA-e. No ipak mislim da smo još daleko od praćenja i stabilnosti koju smo vidjeli u V8 eri, prvenstveno zbog dimenzija bolida



    2

    0
  2. Vettelu treba pravi bolid, Mercedes bi bio ko naručen, da ga još malo gledamo u vrhu. Nije on za penziju.



    2

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Pogled u budućnost – 3. dio: Alpine, Williams i Sauber

Lociranje // Lovro Andraka

Posljednji dio serijala o juniorima donosi kratke biografije mladih vozača iz Alpinea, Williamsa i Saubera Pogled u budućnost – 1 dio: Mercedes i Red BullPogled u budućnost – 2 dio: Ferrari i McLaren Alpine Alpineova akademija pod raznim nazivima postoji još od 2002 godine, a radi se o istim promjenama naziva koje su pratile momčad iz Enstonea, što znači da su dosad djelovali kao Renaultova, Lotusova i zatim ponovo...

Pogled u budućnost – 2. dio: Ferrari i McLaren

Lociranje // Lovro Andraka

U prvom dijelu serijala mogli ste se upoznati s potencijalnim budućim zvijezdama Mercedesa i Red Bulla, a sada su na redu dvije najdugovječnije, a po mnogim kriterijima i najuspješnije momčadi - Ferrari i McLaren Ferrari Mladunci Propetog konjića uzgajaju se već gotovo 13 godina, a prvi član Ferrarijeve vozačke akademije bio je Jules Bianchi koji je predstavljen u prosincu 2009 godine Bianchi je stigao do F1 u sezoni 2013 s...

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Još kolumni