Izdvojeno

Hamilton: Verstappena sad čeka lagano krstarenje, s obzirom na bodovnu prednost koju ima

Piše: Ante Vetma

Prije 4 tjedana, 22 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Lewis Hamilton kaže da su Ferrarijeve nevolje na Velikoj nagradi Francuske pružile Maxu Verstappenu “ogromnu” bodovnu prednost u ovogodišnjoj borbi za naslov svjetskog prvaka.

“Žao mi je Charlesa, on je odrađivao sjajan posao, kao što je bio slučaj i s Carlosom.”

“No, nije jednostavno imati takav tempo, takve performanse, i držati ih konstantno.”

“Težak je to posao i suosjećam sa svima u ekipi jer znam kakav je to osjećaj. No, oni su sjajna ekipa i nastavit će marljivo raditi.”

Verstappen sad ima 63 boda prednosti u odnosu na Charlesa Leclerca, iako sirova brzina bolida Ferrarija i Red Bulla nije dala naslutiti da bi prvenstvo moglo ići u ovom smjeru.

“To je ogroman zaostatak u ovom dijelu sezone. Rekao bih da je to sad za Maxa lagano krstarenje, uglavnom.”

“No, puno toga može poći po krivu pa bih im savjetovao samo da nastave pritiskati.”

Već idućeg vikenda čeka nas Velika nagrada Mađarske na stazi Hungaroring.

Komentiraj

22 komentara

  1. Krstarenje bi bilo kad bi imao 1sek brzi bolid od ostalih kao sto je doticni imalo pola karijere…
    Ovako mislim da za Maxa nema opustanja…jer su tu negdi..mozda i malo sporiji



    33

    17
    • Još je 10 utrka, gledajuci na sistemske probleme ferraija oko motora koji dok se ne poprave uvijek moze eksplodirat i maxovu robotsku voznju mislim da nema sanse, ubost ce jos koju pobjedu a onda krstarenje na drugom mjestu.



      9

      0
    • Sebastian Vettel 5
      Pastor Prikaži

      Pa mislim da neće biti opuštanja, ali je Maxu dovoljno da bez rizika samo završava utrke. Samo ne smije odustajati i gubiti velike količine bodova sa tim. A sad, hoće li biti drugi, treći, nebitno. Mislim da će opet prije Ferrari odustati zbog nekih problema, ili možda startati sa začelja još koji put zbog promjene motora…
      Možda je Leclercu dovoljno da pobjedi svaku utrku do kraja, pa i da Max bude drugi, ali teško da će se desiti da budu baš najbrži na svakoj utrci do kraja. A da pri tom budu 100% pouzdani…



      4

      1
  2. Max Verstappen
    Leo4 Prikaži

    Ako netko zna o krstarenju to si onda ti. A mislim da nece biti bas samo lagano krstarenje za Maxa, ima tu jos jako puno bodova, naravno sve ovisi i o RB i Ferrariju i Maxu i Charlesu.



    22

    9
  3. A gle.. čovjek govori iz iskustva.. taj se dobrano nakrstario kroz karijeru. Šalu na stranu, RB i Ferrari su u nekakvom egalu, manje-više… dovoljno da jednom i Maxu vrisne motor ili slično i opet se sve može zakuhat. Prednost je velika, ali nije nedostižna..naravno, malo se karte sreće moraju okrenut, a i Ferrari mora uhvatit konstantu pobjeda. Uz ovako brilijantan pitwall, ko bi sumnjao u drugo 🤦‍♂️



    21

    4
    • Lewis Hamilton
      smr201 Prikaži

      E da je meni optimizam kakav vi navijači Ferrarija imate, svaka čast.
      Realno uz ovoliko bodova prednosti i iz Ferrarijevo sposobnosti da dobivenu utrku razjebe bez nekih kvarova ili sudara za Maxa teško da se Leclerc može vratiti u igru.
      Pogotovo ako se MB približi do kraja sezone, pa krene uzimati pobjede.



      9

      0
      • smr201.. koliko je to dobivenih trka ferrari razjeba ? puno ovisi o faktoru sriće . recimo da su ispustili pobjedu u MC zbog “dvostruke” izmjene guma koju je odma poli njih uradija i RB . da je CL bija 500 m dalje na vrime bi primija poruku da ne ulazi u box ali j ebija preblizu ulaska i poruka je došla nekoliko sekundi prekasno za njega . u engleskoj je opet srića kumovala gubitku pobjede CL jer bez SC vjerovatno bi pobjedija . SC je zgusnija poredak i omogučija maxu da “reducira” štetu jer je u trenutku izlaska SC vozija na P 9 = 2 boda . jučer niko nije kriv CL šta je iša forsirat i razbija se te izgubija potencijalno moguću pobjedu .
        nisi ni ti daleko od optimizma fanova ferraria kad razmišljaš kako je moguće da MB krene uzimat pobjede . u 12 odvoženih trka najbolji plasman vozača MB je jučerašnji P 2 lewisa , a posli pauze bi mogli uzimat pobjede !?!?!? možina , znači više njih … pobjeda ? usprkos tvog razmišljanja ( i popriličnog broja drugih ) jedan od velikih sukrivaca za ova velika 63 boda prednosti maxa je glavom i bradom sam leclerc . jučerašnjim gubitkom pobjede i greškom u imoli CL je “prosuja” 32 boda . sa njima na “kontu” max bi danas ima 24 boda prednosti pa n ebi moga baš “krstarit” u preostalih 10 trka . bilo bi tu ljute borbe mada bi j ai tada da prednost maxu jer ima “bolju glavu” od leclerca .



        8

        1
        • Lewis Hamilton
          smr201 Prikaži

          A sad bi ti da ti idem brojati zadnjih 10 godina šta su sve kiksali. Ovako iz glave Vettelu su pukle gume jer su ga u Austriji ostavili na gumama predugo, Monza ne kažu Kimiju da se makne Vettelu, pa ovaj upadne u duel sa Hamom i izvrti se, jučer taktika od Sainza je bila kriminalno loša iako nije bio u igri za pobjedu, itd.. Svatko tko detaljno prati sport vidi da je Ferrarijev pit wall lošiji od RB/MB pit wallova.
          Daleko od toga da vozači isto nisu kumovali lošim rezultatima, Leclercove greške su nedopustive ako želi naslov protiv likova kao Max ili Lewis. No to ne znači da obje tvrdnje ne mogu biti točne, možemo oboje biti u pravu, ima tu i loše sreće naravno. Nema tu jednog krivca, niti su ovi nastupi Leclerca razina za uzeti naslov, ali bome niti izvedbe od Ferrarija nisu isto tako.
          A što se tiče MBa, zapravo mislim da će uzeti jednu pobjedu sigurno ako ništa drugo jer će biti neka kaos utrka, prošlih sezona su puno sporiji bolidi od MBa uzimali pobjede (Ocon u Alpineu recimo). Trenutno nemaju brzinu za više.
          To može ići na više pobjeda samo ako pravila o podnici nakon Belgije pogode ostale više nego njih.
          No i bez toga meni se čini da MB najbrže napreduje od prve tri ekipe, tako da treba vidjeti kako će ići razvoj iza ljeta, tu je MB oduvijek bio užasno jak.
          Plus meni je lakše biti optimista, nadati se 2 ili 3 pobjede umjesto 1 je bolje nego se nervirati oko naslova. :D



          5

          1
      • To su ti, stari moj, godine iskustva… kad više otupiš na mučenje, otupiš na sve.. pa onda samo iz godine u godinu navijaš… ili smo samo naivni. Ali nitko nam ne može to oduzet.. haha!



        3

        0
  4. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    Kao što si ti “lagano krstario” 6-7 godina! Sad bar znaš kako je bilo drugim vozacima! 😀



    14

    17
  5. Tko zna više o krstarenju od našeg Blagoslovljenog? Drži rekorde zahvaljujući predominantnom PU koji su malo po malo odvrtali. Od kada mu je Batteri Voltas došao pa do 2021. nakrstario se najviše u povijesti F1.
    Nakon svakog krstarenja s jahtom otvara šampanjac jer misli da je pobijedio…



    29

    15
  6. Michael Schumacher
    karte_m0lim Donator Prikaži

    a koji svizac jbt ..



    9

    10
  7. Kimi je 2007 okrenuo 17 bodova prednosti Lewisa u svoju korist i uzeo naslov. To bi danas bilo kao da sustigne i prestigne 43 boda zaostatka u zadnje dvije utrke. Po tom primjeru, sve je moguće dok nije gotovo. No treba biti realan, Max ne griješi dok Leclerc griješi (manje ali i dalje griješi) bolidi su tu negdje ali bi rekao da je RB u prednosti zbog potrosenog broja komponenti, a o pitwallu jedne i druge ekipe mislim da nije potrebno trošiti riječi . Kad se to uzme u obzir mislim da je Ferrari u nemogućoj misiji i da će vjerovatno Max uzeti svoj drugi naslov.



    17

    0
  8. Sve tačno rečeno. Ko se iole razumije u F1 i prati više od 6 mjeseci zna da je RB puno bolji u razvoju bolida u drugom dijelu sezone od Fer. Jedina šansa Ferarija je bila pravljenje bodove razlike u prvom dijelu i prebacivanje pritiska na Maxa koji bio išao glavom kroz zid i možda napravio neka sranja. Ovako će prednost samo rasti i na kraju će ga Max osisati za preko 100 bodova..



    9

    2
  9. Ferrariju treba pokoja dupla pobjeda. Nije da ne mogu. Mogu, samo se trebaju posložiti. Nije još gotovo iako je stanje jako loše.



    4

    0
  10. Sa ovakvim Pitwallom Ferrari se bori za 2 poziciju.
    Naslov je već izgubljen



    8

    1
  11. Matematika je prejednostavna…charles moze pobijedit sve do kraja i opet nije sigurno da je naslov njegov. Koliko god bi voljeli napetu borbu do zadnje utrke ona bojim se nije realna


    0

    0
  12. Sebastian Vettel
    Icestorm Prikaži

    Naravno, ti imaš najviše iskustva u tome.



    2

    1
  13. 22 utrke u sezoni, a prvenstvo odlučeno nakon 10. 4 bolida u stanju boriti se za pobjedu od čega tri imaju dopuštenje. Eh formulo, s Mercedesom ili bez njega, nema zabave. Dajte poravnajte malo te odnose snaga. Treba nam F1



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Pogled u budućnost – 3. dio: Alpine, Williams i Sauber

Lociranje // Lovro Andraka

Posljednji dio serijala o juniorima donosi kratke biografije mladih vozača iz Alpinea, Williamsa i Saubera Pogled u budućnost – 1 dio: Mercedes i Red BullPogled u budućnost – 2 dio: Ferrari i McLaren Alpine Alpineova akademija pod raznim nazivima postoji još od 2002 godine, a radi se o istim promjenama naziva koje su pratile momčad iz Enstonea, što znači da su dosad djelovali kao Renaultova, Lotusova i zatim ponovo...

Pogled u budućnost – 2. dio: Ferrari i McLaren

Lociranje // Lovro Andraka

U prvom dijelu serijala mogli ste se upoznati s potencijalnim budućim zvijezdama Mercedesa i Red Bulla, a sada su na redu dvije najdugovječnije, a po mnogim kriterijima i najuspješnije momčadi - Ferrari i McLaren Ferrari Mladunci Propetog konjića uzgajaju se već gotovo 13 godina, a prvi član Ferrarijeve vozačke akademije bio je Jules Bianchi koji je predstavljen u prosincu 2009 godine Bianchi je stigao do F1 u sezoni 2013 s...

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Još kolumni