Izdvojeno

Pogrešna informacija službenog sustava o kraju VSC-a koštala Pereza podija

Piše: Lovro Andraka

Prije 5 mjeseci, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Sergio Perez izgubio je treće mjesto u borbi s Georgeom Russellom na restartu nakon virtualnog safety cara tri kruga prije kraja, no razlog zašto se činilo da je Meksikanac “zaspao” u tom trenutku bile su pogrešne informacije službenog sustava o završetku VSC-a.

Prema pravilima, vozači po završetku perioda VSC-a dobivaju poruku “VSC ENDING” putem službenog sustava za obavijesti i u periodu između 10 i 15 sekundi nakon te obavijesti upalit će se zelena svjetla koja označavaju nastavak utrkivanja. U ovom slučaju je taj period trajao gotovo minutu, a šef Red Bulla Christian Horner otkrio je kako vodstvo utrke zbog određenih problema nije moglo ugasiti VSC i morali su resetirati sustav, o čemu Horner želi prodiskutirati s FIA-jom.

“Iskreno, šteta je što je virtualni safety car utjecao na rezultat. To se ne bi smjelo događati, ali danas se to dogodilo”, rekao je Perez nakon utrke.

“Dobio sam poruku da će završiti na izlazu iz zavoja 9, stoga sam krenuo. Ali nije završio i dobio sam poruku da će završiti kroz zavoj 12.”

“Bio sam jednostavno preblizu. Izgleda je George imao drukčiju informaciju i mogao se bolje pripremiti. Sustav je bio u potpunosti u krivu, nešto se događalo. Pisalo je da će završiti na izlazu iz zavoja 9, a završio je tek nakon zavoja 13.”

Perez ni bez tog problema nije odvozio briljantnu utrku:

“Nije bilo sjajno danas. Imam par stvari za analizirati. Nisam uspio pronaći dobar balans s kojim bih se osjećao ugodno.”

Komentiraj

10 komentara

  1. Sebastian Vettel 5
    battery992 Prikaži

    Kako njemu tako i Russellu… Opet ostaje činjenica da ga je ovaj iznenadio i relativno lako mu uzeo poziciju.



    14

    15
  2. Ma to sa SC virtualnim ili na stazi je obična prevara
    Voziš na na nož ,prvi si ,napraviš ogromnu prednost i onda iz tebe bam nesreća ,a ti prođeš box ,ostali svrate u box stave nove gume i još ti se lijepo iza SC približe na metar sa svježim gumama ,i sad se ti bori
    Odgovor kao sreća ovo ono ,pa onda neka vade iz šešira pobjednika ,za mene će to biti velika prevara i laž ,to nije utkrkivanje ,to je totalno sranje
    Ne razumijem zašto se to pravilo ne promijeni ,no to je f1 i politika ,loby ,tko jači taj kvaći …



    4

    8
    • Sebastian Vettel
      Pastor Prikaži

      Šta da se promijeni? Kako bi ti to promijenio? Da ne bude SC-a uopšte? Na šta bi onda utrkivanje ličilo? Da se vozi punim gasom sa zaustavljenim ili skršenim bolidima pored staze ili na stazi? Stvarno ima logike, radi toga što će nekoga zadesiti loša sreća…

      Da su ne znam kakva pravila, nekome se mora desiti ta loša sreća. Uvijek će neko izvisiti.



      7

      4
    • Jenson Button
      Maracos Prikaži

      Jedan dio se i slažem, ali opet mislim da bi to bilo jako teško za izregulirati.. SC služi da se čisti staza dok cijeli “čopor” vozi usporeno na drugom dijelu staze i neizbježno je da ih moraju sabiti jednog iza drugog da se to postigne, VSC je kad se ne mora čistiti staza ali zbog sigurnosti redara koji u blizini staze moraju nešto obaviti moraju svi ići sporo iliti u zadanom Delta vremenu ali nije potrebno da se skupe jer se ne izlazi direkt na stazu sa ljudima. I sad ako recimo i zatvore pit lane ulaz u takvim situacijama da bi spriječili prednost izmjene guma sa minimalnim gubitkom vremena pod tim uvjetima, onda bi oni koji su svakako trebali izmjenu, a imali su prednost od vozača iza da to obave i ne gube puno, opet bili u gubitku jer pri izmjeni nakon SC, recimo, bi odletili na začelje a ne gubili samo poziciju ili ni to. Tako da nema tu idealnog riješenja, u svakom slučaju netko gubi netko dobiva. Slažem se da je to onda malo lutrija i ako te pogodi možeš profitirati ajme a da nema veze s trkanjem ali mislim i da nema nekog idealnog riješena. Čak i da je svaki put crvena zastava (zanemarimo što bi utrke trajale ajme svaka), pod kojom je u p.lane-u dozvoljena izmjena guma, opet će biti netko ko je odradio dugi stint, razvukao gume do kraja i trebao se, dio bar sigurno, poništiti boxom kako to inače ide i dogodi se crvena i on zadrži poziciju iako svi stave nove gume. Nezgodno jako za izregulirati da ne bude zakinutih, tako da jbg, nekad dobiješ nekad izgubiš i pomiri se.

      U biti sam napisao isto što ti je i Pastor odgovorio, samo se meni dalo dugo pisati i objašnjavati 😁
      sori na dugom postu..



      6

      0
  3. …i bilo mi je čudno jer je stvarno u jednom trenutku, nakon šikane mistral sergio odjurio dok sam pomislio da george ima neki problem, nakon toga mu se opet približio i onda je uslijedila track clear poruka nakon 4-5 zavoja…za svo prijašnje vrijeme je stajalo vsc ending na ekranu…



    7

    0
  4. Perez je nekoliko puta preko radija javio da je Russell izišao van staze, ali ništa.
    Mali Shumacher izišao sa staze 5 centimetara i izbacili ga s kvala.

    Imam osjećaj da su ova dva veća komedija od Massija. Bilo bih ih zanimljivo vidjeti u prošloj sezoni kada je grmjelo svaku utrku.

    Spašava ih to što javnost ne vidi kako rade.



    8

    0
  5. the pinnacle of motorsport.



    2

    0
  6. Nije Perezu kasno dojavljeno već svima. Svi su isčekivali restart i dobili poruku u isto vrijeme.

    “It is very unfortunate that Checo was asleep at the restart,” Marko told ServusTV.

    “A certain third place was lost there.”

    Iz naslova se sugerira kako je samo Perez kasno dobio poruku.



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni