F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Alonso: Gore je završavati drugi ili treći nego biti na mom mjestu

Marko Rakić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Alonso

Mučenje i nepouzdanost McLaren Honde su manja frustracija naspram završavanja na drugom i trećem mjestu, kaže Fernando Alonso. Još jedno njegovo odustajanje je ovaj put bilo popraćeno i na društevim mrežama uz tag “#PlacesAlonsoWouldRatherBe”, pa smo bivšeg svjetskog prvaka mogli vidjeti u pustinji, na moru, u raznim automobolima, na Titanicu, pored Foresta Gumpa itd. Unatoč tome, kaže da je veća frustracija stalno završavati na drugom ili trećem mjestu, nego biti na njegovom mjestu.

“Istina je da imam frustrirajuću sezonu. Ali, gore je završavati na drugom ili trećem mjestu. Kada vidite lica nekih prvaka ove godine, ili neslaganja s timskim kolegom, definitvno je bilo čudnih trenutaka ove sezone. Nisam siguran što ljudi očekuju. Kada ste primorani odustati, onda čekate motor ili sigurnosni automobil kako bi se vratili u boks, pa sam stajao na jednom mjestu. Mislim da nisam napravio nipta drugačije.”

Kaže da je fokus na sljedećoj godini:

“Moja glava je u sljedećoj godini, i nadam se da ćemo sada iskusiti sve probleme i nemati ih sljedeće sezone. Ovo je proces učenja i jedini put ka uspjehu. Učenje iz vlastitih grešaka je najbolji put, i mi to radimo.”

Opravdao je i svoj odlazak iz Ferrariju u McLaren:

“Svi mi želimo pobijediti i teško je kada shvatite da ne možete pobijediti onda kada se borite za prvenstvo. Znamo da je Red Bull bio brži od ostalih jednu sekundu, te da je sada Mercedes brži od ostalih jednu sekundu. To je bio jedan od razloga zašto sam prešao u McLaren Hondu. Jedini način za pobijediti Mercedes u bližoj budućnosti je snažan projekt, drugačije razumijevanje nove Formule 1.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Marko Rakić
Pulsmedia autor
1193 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

33 komentara

  1. Pirelli Hard Monty Prikaži

    Je,projet snažan do te mjere da su i dugogodišnji sponzori jedva
    spasili živu glavu. :facepalm:


    0

    0
  2. dataxtd Donator Prikaži

    Alonso bi trebao znati da je uz nekonkurentni Ferrari postao jedan od najvećih vozača, iako nije postao s nijma prvak, a sada se opravdava da je napravio pravi potez otišavši u McLH. Bio sam njegov strastveni navijač, ali me je jako razočarao (kao i Lujo) svojim neprofesionalnim izjavama. U Japanu govori da je motor Honde iz (za) GP 2 serije, a sad vidi u budućnost ko baba vračara kako će McLH prestići sve ove koji će spavati cjelu zimu. E da mi je vidjeti ako se sljedeće sezone (ne želim to) opet budu koprcali na dnu, koje izljeve će onda davati… “fokusiramo se na 2035.g.” . Jedini tko može iznositi negodovanja na Ferrari je Massa, jer je svima osim Raikkonenu bio vodonoša i isprobavao aerodinamičke dijelove iz nefunkcionalnog zračnog tunela.


    0

    0
  3. Charles Leclerc 16 senna66 Donator Prikaži

    U Alonsovom slučaju nije bolje. Gube vjeru mnogih navijača, sramote se, čelni ljudi obećavaju postolja a završavaju na dnu, polako gube i sponzore, novac koji je itekako potreban da bi se barem nekako smanjio zaostatak za vodećima. Ovako velik zaostatak teško da se može ove sezone sanirati….strah me je kakva će biti budućnost ove momčadi ukoliko se ponovi isti scenarij i sljedeće godine, jer ako se ne varam, neće napredovati samo oni, valjda će i drugi napredovati, dakle Mclaren ima najveći posao od svih. Jednostavno se ne mogu složiti s Alonsovom izjavom da je bolje biti tamo gdje je on nego drugi ili treći. Redovita postolja donose bodove, novac, motivaciju u momčadi, smanjenje zaostatka itd itd….znači po njegovom i dečki iz Manora bi se mogli opravdavati da je bolje biti zadnji nego drugi….


    0

    0
  4. Charles Leclerc 16 senna66 Donator Prikaži

    Već drugi put pokušavam komentirati, piše da je komentar poslan ali ja ga ne vidim. Ukoliko ih drugi vide nekim slučajem ispričavam se što sam posalo 2 slična komentara, pokušao sam ponovno komentirati međutim ne vidim niti jedan……(?)


    0

    0
  5. Joj joj Alonso! Po ovim izjavama je itekako jasno koliko žališ za Ferrarijem i borbama u vrhu…..


    0

    0
    • Mclaren raca Prikaži

      Nije da ga branim, ali kad jednom osvojiš vrh, slijedeći put mu dođeš u drugoj opremi samo nadomak pa te razočara. Onda to ponoviš još par puta i ne ide. Baciš to i ne žališ za tim.Tada uzmeš opet novu opremu, vratiš se u podnožje i započneš nov uspon. E taj je tek trnovit, ali daje ti nadu.


      0

      0
  6. Jednostavno ne vjerujem da Alonso govori istinu. Jer ako si drugi ili treći onda znači da si vrlo blizu pobjedi. Recimo da se vodećem vozaču nešto dogodi ili kvar ili udes ti si prvi .Mislim da se Alonso samo tješi i da je svjestan u kakvom kršu od auta sjedi!


    0

    0
  7. David Croft Ferrari Prikaži

    Ajme Nando ne seri.
    Vidjeli smo po izjavama poput toga da izgledaš kao amater u ovom bolidu, da imaš GP2 motor, da te drugi manje sposobni prelaze samo zato šta imaju bolji bolid…
    Kakve gluposti…


    0

    0
  8. Pastor Maldonado vlado Donator Prikaži

    “It’s true that I’ve had a frustrating season but I think we are learning a lot,” he said.
    “I think it’s even more frustrating when you are second or third on the podium.”

    Nije fer citiran u clanku iznad.
    Ustvari, on zeli recu da je tesko iz iskustva biti 2-3. Nista cudno u tome. Na prvu sam skocio kako opet serucka, ali eto nije do njega koliko je do bacanje koske…
    Ili ovako, Alonos samo kaze da misli to i to. S obzirom na iskustvo, tesko je kontrirati njegovu izjavu.


    0

    0
  9. Bmw Marko Rakić novinar Donator Prikaži

    Ljudi, imamo problema sa spam folderom, pa nasumično sprema komentare u spam, bez obzira tko što napiše.
    Ispričavamo se zbog problema. Radovi su u tijeku.


    0

    0
  10. Lewis Hamilton 44 rizla Prikaži

    Fernando ukljuci mozak prije nego progovoris…


    0

    0
  11. avalon Donator Prikaži

    “Jedini način za pobijediti Mercedes u bližoj budućnosti je snažan projekt, drugačije razumijevanje nove Formule ” hm , interesantno ali bar meni ovo zvuči malko šuplja priča . za sada se projekt McLH čini slab , a izvedba tanka šta pokazuju i ovosezonski rezultati tima sa 2 iskusna svjetska prvaka u kokpitima . ako se prisjetimo lanjskih testiranja renault je bija očajan . u sezoni poprilično bolji ( čak i 3 pobjede ) , a imali su uprkos nepouzdanosti puno manje odustajanja , manje su “trošili” motore … uglavnom , u svim segmentima u 1. sezoni turba bili su bolji od honde i to masu . ovo je hondina 1. sezona i u komparaciji sa renaultom ( koji je podbacija u odnosu na merc i ferrari ) su se propisno obrukali . šta to znači drugačije razumjevanje nove F 1 o kojem fernando priča ? pa prije nekoliko miseci hakkinen koji je u odnosu na fernanda poprilično “van” F 1 je kaza da bi McLH mogle trebat i do 3 sezone da postane konkurentan . znači li to da je mika ka ex vozač posli pola prvenstva “razumija” novu F 1 , a ekipa McLH uključujući i vozače još nije ?!?!? možda su oni ka stari dizelaši koji bi sporo kretali ali kad bi se zaletili … ;) možemo ovo drugačije razumijevanje nove F1 o kojem alonso govori gledat i npr kroz williams ….. 2013. su bili totalna šteta , bottas 17. sa 4 boda , maldonado 18. sa bodom , tim 9. sa 5 bodova . već 1. sezone ove nove F 1 bottas je završija na 4. mistu sa 186 , “otpisani” massa na 7. sa 134 , a tim na 3. mistu sa 320 bodova . u PRVOJ sezoni nove F 1 u kojoj je sada McLH di je button 16. sa 16 , fernando 17. sa 11 , a tim 9. sa 27 bodova i bolji su samo od manora ! pitanje je ako bi uzeli izjavu fernanda za ozbiljno kako to da je williams uz pomoč mercedesa odma razumija novu F 1 , a McL uz pomoč honde nije razumija ništa ? možda za koju sezonu ( to je valjda bliža budučnost ) ovi projekt i bude snažan , shvate novu F 1 ali … ima li alonso ( a i button ) toliko vrimena s obzirom da će u zadnjoj trečini novog prvenstva navršit 35 , button prije početka nove sezone 36… biologija nije na strani vozača McLH . i kad su drugi napadali njegove izjave ( u vrime ferraria ) mislija sam ( i branija ) da su mu izjave na mistu no sada , ove sezone mislim da fernando brblja .. od onih izjava kako su loši ali da ga pitaju pri kraju prvenstva kakvi su pa do onoga kad je izjavija da mogu “skinit” 1,5 s iduče sezone . zna iz ferraria ( koji je u najgorem izdanju 2014. bija pun kur bolji od sadašnjeg McLH i nikako nisu uspjevali ( od 2010. ) “skidat” razliku koju im je “nabiva” RB. između ovih priča cilo vrime su se “provlačile” izjave kako napreduju , kako uče iz grešaka koje im se više neče ponovit , a danas vidimo da je sve bilo samo brbljanje . dok tim drugčijim razumjevanjem nove F 1 “ubere” način za pobjedit mercedes ( i ferrari , a možda još ponekoga ) bojim se da bi fernando i jenson već mogi bit u vozačkoj mirovini … bar šta se tiče F 1 .


    0

    0
  12. Sebastian Vettel mzf1 Prikaži

    “Znamo da je Red Bull bio brži od ostalih jednu sekundu, te da je sada Mercedes brži od ostalih jednu sekundu” -dvostruki prvak, na dnu tablice, ispod timskog kolege, neko bi reka da je to najgore što ti se može dogoditi. No ipak Alonso pokazuje da je izvor njegovih frustracija na nekom drugom mistu i da mu je sadašnje stanje kamilica kad se siti čovika koji ga već 7 sezona zaredom uništava, na stazi i van nje. I koliko god pokušava staviti masku ravnodušnosti i fairplaya svaki malo ovako neka otrovna strelica pokaže što mu na srcu stoji. Nije lako biti Fernando Alonso.


    0

    0
    • Chase Carey hattrick Donator Prikaži

      Istina, u cijelom intervjuu jedino su te riječi od bitnog značaja. Čisto da ne zaboravi mantru.. :D


      0

      0
    • avalon Donator Prikaži

      u svojih 14 sezona fernando je samo jednom bija lošiji nego sada … 2001. kad je debitira u minardiu i završija 23. sa 0 bodova . već u svojoj 2. sezoni je završija prvenstvo na 6. mistu , a sad posli toliko sezona i akumuliranog iskustva završava na 17. mistu , jedino bolji od manora i on je navodno zadovoljan jer bolje završit prvenstvo na začelju nego završavat 2. ka šta je završava 2010./12. ?!?!? a valjda je to istina kad to stalno ponavlja ili samo ubjeđuje sebe da je to istina ?


      0

      0
  13. Alonso u 14 godina nije imao manje bodova od svog momcadskog kolega, nadam se da nece ni ove.


    0

    0
  14. Iako se definitivno tješi, ipak je u pravu. Alonso je dvostruki prvak i njega više postolja ne zanimaju, zanimaju ga samo pobjede i naslovi – njemu je svejedno bio treći, šesti ili 12. Gledajući s te strane odlazak iz Ferrarija nije pogreška, jer koliko god Ferrari bio preporođen, opet nije pobjednički bolid a nije ni na nivou 2010. ili 2012. Dakle, čak i da je ostao ponovo bi bilo frustracija zbog nemogućnosti pobjeđivanja i borbe za titulu. Kao što sam već u jednoj kolumni napisao – Alonso nije pogriješio pri odlasku iz Ferrarija, nego je pogriješio pri dolasku u McLaren. Ali, nije ni da je imao puno izbora.


    0

    0
  15. Michael Schumacher Slavenowsky Donator Prikaži

    Mahh, razumij”€”m ga :)


    0

    0
    • Fernando Alonso 14 alonso5 Prikaži

      Zar stvarno mislis da mu je do para stalo!?Mislim da bi on radije da dobije dobar bolid nego sve pare ovog svijeta.On je sebe sbrinuo s novecm do kraja zivota a meni kao njegovom navijacu iskreno bi bilo draze da ga gledam na podiumu i da je pobijedio 3 puta ove godine a ne da se vucara po 15 mjestu i odustaje svaku drugu utrku.Al eto ostaje nada da ce doc bolji dani.


      0

      0
      • Michael Schumacher Slavenowsky Donator Prikaži

        Da nije masno placen, rekao bi on sto – sta, ali ne smije jer ima neka fer granica.

        Redovna je meta noviraskih provokacija, on njima kontrira na pogresan nacin, a uostalom, ne mozes novinaru kontrirat, oni su spremni na sve i svasta, dok Alonso bi trebao kulturno ignorisati ta pitanja, a ne davat svakakve izjave koje ga same pobijaju.

        Jel mislis nakon sto je otisao iz Ferrarija da je imao vise opcija? Mozda da se Mercedesu ponudio recimo za 5 mil € ponudio, ko zna mozda bi ga ovi i prihvatili? Dobar vozac, malo placen idealno, nego da Hamiltona kesiraju.

        Al hajde necemo ici u dubiozu, realna slika je ocajna, novi projekat je uzasan, on nije ni svjestan gdje je dosao. U teoriji Honda je fenomenalna, ali u praksi ne trebam ni da govorim sta je.

        Sad je tu gdje jeste, njegovo je da govori sve u superlativu. On ima 34 godine, pa je malo smeksao, valjda to ide s godinama :), zamisli ga sa 27 godina?

        Jedino sto ga moze malo sad motivisat je lova.


        0

        0
  16. Marros Donator Prikaži

    Ok, Fernando kaže bolje ovako nego kako se je završavalo za vrijeme njegovog vremena u Ferrariju. Sječam se izjave Jensona Buttona, koji je na početku 2009. godine za vrijeme dominacije Brawna izjavio da mu ta nova situacija ne paše. Mislio je na utjecaj njegovog privatnog života. Jenson je rekao da je godinu prije kada je utrke u Hondi završavao na 11. mjestu, poslije utrka otišao na tulum i uživao u privatnom životu, a da sada za vrijeme pobijeđivanja, misli samo na sljedeću utrku. Dakle postoji privatan život vozača i njihov nastup na utrkama. I naravno vozači su svaki za sebe privatno vrlo različiti ljudi. Fernando je talenat o tome nema sumnje. Ne znam da li je baš najbolja “karta” za razvijanje bolida, no da zna izvuči iz bolida najviše moguče, zna. Ove godine, ako ništa drugo, pokazao je da ako se pojavi šansa, onda će je i iskoristiti (Hungaroring). Više se u situaciji u kojoj se nalazi i ne da. To i Jenson dokazuje. E, sada zašto se Fernando nalazi u trenutačnoj situaciji? Englezi kažu: “Burned too many bridges behind”. Kod Fernanda možda jeste problem u njegovom karakteru. I zbog toga ga neki ne vole. To što skače iz jedne u drugu momčad i nije takav problem, nekada je to redovito radio legendarni Juan-Manuel Fangio. No dok je Fangio imao nos biti na pravom mjestu u pravo vrijeme, Fernando očigledno takav nos nema. Jer poslije svjetskih naslova, ako izuzmemo odlazak 2007. godine u McLaren, nikada nije imao 100% konkurentan bolid za osvajanje naslova. Bile su pobijede, no bile su i situacije kada je jednostavno završio najviše što je mogao. Drugi njegov problem je u tome što je čovjek jednostavno u globalu “underdog”. Još za vremena nižih kategorija bio je naučen da iz onoga što ima na raspolaganju izvuče najviše što se može, a ispred sebe uvijek je imao sliku nejasne budučnosti. Na takav način je i ušao u F1. U zadnji trenutak u najslabiju momčad. I odlično odvožena sezona. Kada je u prvom razdoblju vozio za Renault, nalazio se je u sličnoj situaciji, kao i Michael Schumacher u svojoj eri u Benettonu. Ne najbogatija momčad, vrlo dobar bolid, Flavio na čelu, iskusniji, stariji i manje agresivni momčadski kolege, relaksirajuča situacija i evo uspijeha. Kao i Michael dva uzastopna naslova prvaka i odlazak u “nove ratne pobijede”. No dogodio se je šok sličan onome što ga je doživio Nelson Piquet 1986. godine. Momčadski kolega brz ko vrag. U Alonsovom primjeru još i “rookie”. Kraj priče. Odlazak u Renault bila je na pola podignuta bijela zastava. I tu je u stvari dokazao da je briljantan vozač, jer u te dvije sezone bolid je bio vrlo, vrlo rijetko koliko toliko konkurentan. Odlazak u Ferrari na početku pokazao se je dobar potez, no kako su godine prolazile i naslov nije dolazio frustracija je rasla. Na obje strane. Nije Fernando prvi svijetski prvak koji u Ferrariju nije uspio do kraja. Nije ni prvi koji je otišao na ne najljepši način. Čovjek je jednostavno prejaka ličnost. Svi znamo koliko se u stvari Ron i Alonso “vole”. No Honda je htijela zvijezdu u momčadi, a Fernando je ipak “racer”. Mislim da je bio svjestan problema koji ga čekaju, iako sigurno ne u ovakom omjeru. To što mjenja priču na svakih toliko vremena u stvari je stvar diplomacije. Več je i prije nešto govorio o tome da mu neće biti žao što je prešao u Mclaren ako Ferrari neće biti svijetski prvak. Da možda više nikada neće osvojiti naslov svijetskog prvaka. Izjave koje govore o tome da Fernando zna u kakvoj se situaciji nalazi. I da je možda i pomiren sa time. Dakle za njega sve Ok. Mislim da je raca vrlo blizu tome što i kako se osječa Fernando. Umoran od godina pokušavanja, uvijek pri vrhu i sa samo dva naslova svjetskog prvaka. Nešto slično što je doživljavao i njegov sunarodnjak u rallyiu Carlos Sainz. No, osobno mislim da je največa pogreška Fernanda Alonsa bila u stvari učinjena 2006. godine. Več tada je trebao učiniti sve da bi prešao u Ferrari. Michael je momčad napustio u dobrom stanju. Massa je bio u naletu i tjerao bi Fernanda. I vjerujem da bi Fernando osvojio naslov 2007. godine. I stvari bi u budučnosti izgledale potpuno drugačije. Ovako, je Kimi osvojio naslov “ni kriv ni dužan”, Hamilton je profitirao na račun imiđa i brzine nove zvijezde, a Fernando je ostao uvijek tu negdije. U stvari njegova reakcija u Brazilu je poprilično simbolična. Ljudi ja sam relaksiran radim najviše što mogu, to sam uvijek radio, ovo je tehnički sport i što se može. Život je i nešto više nego što je samo F1.


    0

    0
  17. Fernando Alonso Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Ja bi radije gledao kako se boris za drugo, trece mjesto umjesto za15, 16.


    0

    0
  18. Sebastian Vettel 5 Ronin Donator Prikaži

    Ja bi ipak rađe bio drugi nego zadnji.


    0

    0