Izdvojeno

Leclerc: Ne smijem više raditi ovakve pogreške; kad je ovako vruće onda je jako teško biti konzistentan

Piše: Ante Vetma

Prije 4 tjedana, 45 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Charles Leclerc kaže da je izlijetanje na Velikoj nagradi Francuske bila njegova pogreška koja nije prihvatljiva i koja se ne smije više ponoviti.

Ovo je treći put da Leclerc odustaje iz vodstva, a s ovom greškom Maxu Verstappenu je omogućio da lagano krstari do pobjede i novih 25 bodova.

Na upit novinara radi li se o problemu s bolidom ili o pogrešci, Leclerc je rekao:

“Pogreška. Mislim da vozim kao nikad prije u karijeri, ali ako nastavim raditi ovakve pogreške onda to nema smisla.”

“Gubim previše bodova. Mislim 7 u Imoli, 25 ovdje… Imali smo najbrži bolid na stazi vjerojatno, a ako izgubim prvenstvo na kraju za 32 boda onda ću znati gdje su izgubljeni.”

“Nije prihvatljivo. Moram srediti ove stvari.”

Leclerc kaže da će još proanalizirati podatke da vidi je li postojao nekakav problem na bolidu jer mu je bolid neobično pobjegao u 11. zavoju:

“Odradim uvijek isti proces – proučimo sve podatke. Gubitak kontrole je bio pomalo čudan, tako da ćemo vidjeti postoji li nešto čega nisam svjestan ili se radi o mojoj pogrešci, to je to. Ne vjerujem da je bilo nešto s tehničke strane. Ako ovako nastavim – ne zaslužujem osvojiti naslov.”

“Pokušao sam pritisnuti previše i izgubio stražnji kraj. Bio je ovo za mene vrlo težak vikend i mučio sam se s balansom bolida, s nadupravljanjem.”

“Kad je ovako vruće onda je jako teško biti konzistentan i teško je slagati dobre krugove. Pogriješio sam u lošem trenutku.”

Komentiraj

45 komentara

  1. Carlos Sainz 55
    Tudum Donator Prikaži

    Pošteno od njega. Brzinu definitivno ima ali glava još nije tu da bi se borio sa robotom iz Red Bulla. Možda dogodine…



    24

    0
    • x1

      Na konto toga “robot iz Red Bulla”, kaže komentator na SK nakon Maxove reakcije na pobjedu: “On kao da je pobijedio na turniru klikera ispred zgrade s obzirom kakva mu je reakcija” 🤣



      26

      1
      • Sebastian Vettel 5
        battery992 Prikaži

        Pa neće skakat od sreće k’o lud kad zna da mu je Leclerc poklonio pobjedu…



        11

        2
        • Michael Schumacher
          VRSV546 Prikaži
          x1

          baš zato cjenim Maxa, navijam za Leclreca, ali prema svima se ponaša po zaslugama, ne glumi zrtvu itd….
          i moram teska srca priznat, bolji je za dlaku od Lecreca, ali nadan se da ne zadugo



          41

          0
        • Robert Kubica
          Yura Prikaži
          x1

          @VRSV546 Vidis ja navijam za Maxa, ali iz istih razloga kao sto ti postujes Maxa, ja postujem Charlesa. Obojica uzimaju zasluge samo kad trebaju.

          Cak i kad bi Charles osvojio titulu ove godine, uopce mi ne bi bilo krivo, decko je super simpatican i strasan vozac.

          Mislim da je Max za nijansu sad bolji jer ima iskustva u šamaranju za titulu, a i pritisak mu je manji obzirom da vec ima jednu. Ali kad Charles sazrije kao sto je sada Max, gledati cemo duel dvije masine



          27

          2
  2. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    This time next year…



    8

    0
  3. …priznao je grešku iako imam zrno sumnje oko toga, no komentar je zbog krusty clowna : a! a! are you ok?…pipi piiip piip the throttle pedal was ‘nešto nešto’ again!…replikaa: now it’s 0% …crusty clown episode two: sav team radio od sainza, pogotovo onaj dio : carlos box box, dok ovaj pretječe sjajnim potezom pereza….uglavnom mogalo je biti opet pobjeda i možda čak i 4 mjesto ali cirkus se nastavlja…nije mi jasno kako već godinama isti ljudi prosipaju pobjede, bodove, ugled i čast da ne kažem nešto drugo…



    12

    0
  4. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    3 utkra u kojoj Leclerc uzima pole I odustaje iz utrke. Mozda biti protagonist u cijeloj prici za Leclerca nije dobra stvar. On kao da ima glavu koja pršti od iskri, tilta u momentima kada treba da razum preovlada! Strasno je brz vozac, ali ako je tacno da je ovo njegova krivica bila, a ne tima (iskreno se nadam da ih ne stiti), onda njegova glava nije za titulu prvaka!

    Zar je moguce da se ovako glupo grijesi, pogotovo kada si proslu utrku vrhunski odradio. Kada si se poceo priblizavati Maxu I ti ko junac izletis vani??????

    Ovo je nepodnosljivo da nikako ne mogu naci neki smiraj ili balans u ekipi, vec uvijek ima nesto sto ce nas izbiti iz cipela…



    5

    0
    • znaš gdje je problem?? šta Charles zna da mu je Max za leđima, a ovaj ne da ne griješi, nego kad vrši pritisak na nekoga, meni osobno izgleda još skuliraniji i jači nego kad je sam u vodstvu. Max ima nevjerovatno hladnu glavu i strašan talent i brzinu. … njega možeš dobiti samo istim pristupom, a to je jako jako teško….

      btw… pozdrav kolega…. ;)



      2

      0
  5. Formula1
    Zeko Prikaži

    Ferrari zataškava problem.



    4

    8
  6. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    Ma dečko voli gas, pa to ti je… 😀



    4

    0
  7. Stari moj bilo bi lijepo da uzmeš naslov ,nitko sretniji od nas koji volimo ferrari i formulu 1,naravno sve je moguće dok god je matematićki Max dohvatljiv ,no realnost nam govori da je Max u velikoj prednosti ,pa samo da osvaja druga mjesta treba puno utrka da ga Leclerc stigne
    No ,šta je tu je ,ajde naravno da vjerujemo da je dostižno😉



    1

    0
  8. x1

    Kad je Vettel izletio u Njemačkoj drvlje i kamenje ste bacali po njemu, a sada Ferrari zataškava tehnički problem, ili je Čarli neiskusan i mlad, u 5. sezoni. 🤡🤡🤡



    39

    1
    • Da,ovi ljudi su neverovatni,Vettela od te Nemacke gleda da opljune ko i kako stigne,covek unistio Fer, i najpotcenjeniji i najoklevetaniji vozac ikada od tada ,a ovi danas stvarno veruju da se Carli zrtvuje za tim i preuzima na sebe krivicu iako je u stvari Fer imo tehnicki problem koji se zataskava. Za neverovati… Ovaj bolid je neuporedivo bolji i konkurentniji nego onaj Vetrelov a onda je on napravio gresku kao i Carli danas ,tada je bila kisa . Probajte da svatite razliku u greskama ….



      18

      1
    • Lewis Hamilton 44
      NRteamLH44 Prikaži

      Vettel je nabio komplekse u RB svima koji su protiv RB , tada je malo ko navijao za RB , pa je i Vettel vjerovatno vecini bio trn u oku,zato se na njega lako baca kamenje.

      Da ne pricam o Hamiltonu , on je nabio duple komplekse , a svojim ponasanjem dodao ulje na vatru.

      Leclerc i Max su se probili na vrh kroz novo osnovane skole voznje u manjim ekipama, tj privatnim poligonima jacih timovima. Tako da je to bilo lijepo za gledati pa nisu nikome trn u oku sada kada dodju u vec jake timove sa vec velikom bazom navijaca.

      Oni se sada predstavljaju kao spasioci dosadne F1, bas kao sto je to onda bio Alonso , kad je 2006 imao cijelu armiju navijaca , koji su ustvari samo bili protivnici Michaela Schumachera i Ferraria, nemojte mi samo molim vas reci da ste stari navijac i da ste navijali za Renault. :)



      13

      5
    • Vettelu je to bila 11. sezona…. Ima još vremena. :)



      3

      8
      • Tu utrku je Vettel bio prvi sa preko 10 sec ispred Kimija Bottasa i Hama na 4 poziciji. Nije bilo pritiska na njega i uz to je imao bodovnu proednost. Ovdje je Leclerc bio pod pritiskom što zbog svakavih problema kroz sezonu, zaostatka od 40+ bodova i undercuta s kojim bi vjerovatno bilo na knap oko borbe za prvo mjesto. Uz to je Vettel bio u tom trenutku 4x wdc a ovo je Leclercu prva borba za naslov. Po meni to nije ni iz bliza ista situacija jer tamo je Vettel imao sve pod kontrolom i Hama na p4. Na kraju krajeva Vettelu su bile opravdane kritike jer bilo je jos grešaka te sezone. Isto naravno zaslužuje sada i Leclerc.



        2

        3
        • Sebastian Vettel 5
          Pastor Prikaži

          Ozbiljno? Ovo je daleko lakša stiuacija bila nego ta. Pustimo sada koliko ko ima titula i sezona. Oba su bila već više nego dovoljno iskusna, da se na to ne može vaditi. Vettel je vozio po blagoj kiši na slickovima, a usput mu je smetao Kimi koji mu je pregrijavao te gume sa kojim je ionako jedva ostajao na stazi u takvim uslovima., bez ikakve potrebe… Ova situacija je bila kamilica u odnosu na tu…



          3

          2
  9. Max Verstappen
    MV33rbr Prikaži

    Charles: 16 pole pozicija – 5 pobjeda
    Max: 16 pole pozicija – 27 pobjeda

    Po meni, to je kljucna razlika izmedu njih dvojice. Charles je mozda najbrzi vozac u jednom krugu trenutno na gridu, ali Maxov racecraft je vjerojatno na razini najvecih ikada. Jasno, ima tu i puno drugih aspekata, raznih sretnih i nesretnih okolnosti, ali ovaj statisticki pokazatelj sad vec ima poprilican uzorak prema kojem mozemo zakljuciti u cemu je razlika izmedu njih dvojice. Isto tako, proslogodisnje prvenstvo i borba s Lewisom je od Maxa napravilo mentalno “cudoviste”. Uz nekoliko izuzetaka, djeluje kao da pritisak na njega ne djeluje i zbog toga pomalo postaje bas tezak zadatak za bilo koga da ga pobjedi.



    25

    0
    • Ima tu i do Ferrarija jer lani je Leclerc uzeo dva puta pp a tamo mu nije bilo mjesto. Slicno je bilo i 2019 na nekim utrkama. Neki koji su sjedili kraj njega nisu uzimali ni pp ni pobijede kao ni sada Sainz. Uostalom ne može se uopće usporediti ono što su do ove sezone vozili Max i Leclerc. Uz to treba uzeti u obzir koliko je puta izgubio p1 zbog Ferrarija. Onako iz glave, u rusiji 2019 sc donio Mercedesu pobijedu, u MC lani nije ni startao jer nije otkriven problem na autu, ove godine baku i španjolska otkazivanje motora, monaco i VB taktika ferrarija. I dvije pobijede koje je uzeo 2019 od 6 pp a su bile na jedvite jade jer realno ferrari nije bio ni blizi Mercedesa u utrci. Prva prava prilika za pobjedu 2019 u bahreinu je imao problem pa je pao na treće mjesto do kraja utrke. Bilo je tu dosta problema , dok Vettel i Sainz nisu uspjeli doći do tih rezultata. Sve u svemu u toj lošoj statistici velike zasluge ima i momčad i nepouzdanost Ferrarija. Naravno, bilo je i grešaka uz sve to navedeno kao ovaj vikend.



      2

      1
    • Uz sve navedeno Leclerc nikako nije mogao imati ni sličan broj pobjeda kao Max. 2019 je uzeo 2 i to jedva. Mogao je evenutalno pobijediti Singapur umjesto Vettela. Prošle dvije godine odnosno 2020 i 2021 Ferrari je bio miljama daleko od ikakvih pobijeda. Ove godine je mogao maximalno imati 7 pobijeda s obzirom na odnose snaga na svim stazama. Da je sve bilo tip top i bez gresaka tima te da nije imao kvarova teško da bi imao više od 11 ili 12 pobjeda jer ovo mu je tek prva prava sezona da se ravnopravno može boriti na vrhu.



      1

      0
  10. Mozda sam nesto,propustio ali nisam vidio komentar u smislu zasto Ferrari nije odmah pozbao u box CL, krug iza Verstapena. Imali su 2 sekunde prednosti i Verstapen je malo zaglavio iza Norrisa. Mislim da bi se čisto vratili u vodstvo sa sekundu prednosti. Gume mu nisu bile nesto i to je po meni logicno



    2

    0
  11. Nije Leclerc pogriješio iz ničega. Max je odradio odličan posao stvarajući mu pritisak cijelo vrijeme. Iako ga nije mogao preteči ni uz DRS, nastavio je s maksimalnim pritiskom ne dajući mu niti sekunde prednosti. RB ih je iznenadio s ranim ulaskom u box, a Leclerc je tu htio iskoristiti zagrijane gume (u odnosu na Maxove u izlaznom krugu) da izbjegne undercut i ajde ća.
    Nije opravdanje za grešku, a možda i je. Normalno je griješiti i svi griješe pa čak i oni sa 7 naslova u džepu gdje u Imoli ’21. ode đir po šljunku i u Bakuu stisne krivi botun…

    Leclerc je odličan vozač i karakter, a svoju veličinu je opet pokazao u izjavi nakon utrke gdje se vidi koliko je tešku pililu gorčine progutao, ali nije glumio žrtvu baš kao ni Max u takvim trenutcima što se ne može reći za neke glumce tamo.

    Baš su pravi trkači i užitak ih je gledati na stazi. Ne treba još prekrižiti sezonu, ima još puno utrka i mogućih situacija.
    Ono što mene brine je Mercedesovo lobiranje da se pravilnici njima prilagode, a očito ih ima još u FIA-i koji bi htjeli vidjeti blagoslovljenoga s 8 titula… Nadam se da će ih RB ili Ferrari zaustaviti na tom putu.



    13

    2
    • Lewis Hamilton
      smr201 Prikaži

      Naravno da svi griješe, no Hama su te dvije greške koštale naslova to je poanta.
      S tim da Imola po onim uvjetima je po meni manja greška nego izletiti ovako po suhom. No greška je greška.
      Leclerc nema šanse uzeti naslov dok god ima takve greške kroz sezonu. S tim da je Ham te dvije napravio kroz cijelu sezonu, a tu smo tek na pola sezone.
      Max je isto uzeo naslov prošle godine jer je sveo greške na minimum, pogotovo takve neforsirane.
      Da jer RB i Ferrari ne lobiraju za neke stvari koje njima pašu. Svi oni lobiraju, samo je pitanje tko je koliko uspješan.
      A sa ili bez lobiranja ako se u bilo kojem trenutku MB koncept krene pokazivati kao najbrži ostali su u grdim problemima jer ovi imaju toliko drugačiji koncept od svih da je to moguće iskopirati na brzinu. Izgubili bi barem sezonu da se prebace na ovu “zero pod” filozofiju.



      1

      0
  12. James Hunt
    Luca Badoer Prikaži

    Mislite li onda da ima logike sto je Ferrari kroz povijest uglavnom imao najmanje jednu iskusnjaru vozaca a ne dva mladica kao posljednje dvije sezone?

    Uopce ne sumnjam da bi nekakav “Prost” bio par bodova udaljen od Verstappena.

    Nije kritika Leclercu niti Sainzu ali jednostavno Ferrari toliko rijetko slozi bolid koji moze konkurirat za naslov da je poprilicno pozeljno da se u tom trenutku u bolidu nade netko ko je vec bio u par borbi za naslov.



    2

    0
  13. sad sam nekako mirniji jer kad leclerc izjavi da ne smije više radit ovakve greške onda ih sigurno neče više nikad radit . mislim da je opet glavni krivac ferrari jer su RB i MB svojim vozačima ugradili mini klima uređaje pa njima nije bilo vruće tokom trke ka charlesu koji zbog vrućine nije moga bit maksimalno koenzistentan za razliku od maxa , lewisa . e d a ferrari nije škratarija na klimi u bolidu …..



    6

    2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Pogled u budućnost – 3. dio: Alpine, Williams i Sauber

Lociranje // Lovro Andraka

Posljednji dio serijala o juniorima donosi kratke biografije mladih vozača iz Alpinea, Williamsa i Saubera Pogled u budućnost – 1 dio: Mercedes i Red BullPogled u budućnost – 2 dio: Ferrari i McLaren Alpine Alpineova akademija pod raznim nazivima postoji još od 2002 godine, a radi se o istim promjenama naziva koje su pratile momčad iz Enstonea, što znači da su dosad djelovali kao Renaultova, Lotusova i zatim ponovo...

Pogled u budućnost – 2. dio: Ferrari i McLaren

Lociranje // Lovro Andraka

U prvom dijelu serijala mogli ste se upoznati s potencijalnim budućim zvijezdama Mercedesa i Red Bulla, a sada su na redu dvije najdugovječnije, a po mnogim kriterijima i najuspješnije momčadi - Ferrari i McLaren Ferrari Mladunci Propetog konjića uzgajaju se već gotovo 13 godina, a prvi član Ferrarijeve vozačke akademije bio je Jules Bianchi koji je predstavljen u prosincu 2009 godine Bianchi je stigao do F1 u sezoni 2013 s...

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Još kolumni