Izdvojeno

Verstappen stigao do pobjede u Francuskoj nakon što se Leclerc razbio iz vodstva, oba Mercedesa na podiju!

Piše: Lovro Andraka

Prije 5 mjeseci, 129 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 5 minuta

Max Verstappen osvojio je Veliku nagradu Francuske na Paul Ricardu, dok je njegov glavni konkurent za naslov Charles Leclerc izletio iz vodstva u 18. krugu, čime je Nizozemčeva prednost u prvenstvu narasla na ogromna 63 boda.

Odličan nastup u svojoj 300. utrci imao je Lewis Hamilton koji je na startu preskočio Sergija Pereza i do kraja mirno ostao ispred Red Bulla te zauzeo drugo mjesto u cilju. Ne samo da Perez nije uspio pratiti Hamiltonov tempo, već je do kraja izgubio mjesto na posljednjoj stepenici podija nakon velike borbe s Georgeom Russellom u posljednjih desetak krugova utrke.

Carlos Sainz probio se s 19. mjesta do petog, no ostaje upitno bi li rezultat bio još bolji da ga Ferrari nije povukao u boks 10 krugova prije kraja, u trenutku kada je prošao na treće mjesto ispred Pereza. Ferrarijevu timsku ekspertizu svakako smo ponovo vidjeli prilikom njegovog prvog boksa, kada je Sainz pušten u putanju Nicholasa Latifija, što mu je donijelo kaznu od pet sekundi, a strateški dio ponovo je bio uvelike na Sainzovim leđima – kazna mu je prvo pogrešno javljena kao stop-and-go, što je Španjolac odmah propitao, a uoči drugog boksa, oko kojeg je Sainz negodovao i prvotno je bio pozvan usred bitke s Perezom, slušali smo standardnu abecedu Ferrarijevih planova.

Sainz se iz boksa vratio na deveto mjesto, no do kraja je letio na svježem mediumu i stigao do petog mjesta, uz osvajanje dodatnog boda za najbrži krug.

Fernando Alonso ugrabio je najbolje mjesto iza vodeća tri tima kao šesti u cilju, uz još jednu zanimljivu taktiku tijekom utrke, kada je na inženjerovo upozorenje o prilasku Landa Norrisa unutar sekunde zaostatka rekao da ga i želi blizu kako bi mu mogao “ubiti” gume.

Esteban Ocon završio je osmi i tako pred svojom i Alpineovom domaćom publikom omogućio momčadi da se popne na četvrto mjesto u konstruktorskom poretku ispred McLarena, čiji su vozači bili sedmi i deveti. Razmak između njih sada iznosi četiri boda. Posljednji bod pripao je Lanceu Strollu koji se u posljednjem krugu morao oduprijeti ogromnom pritisku timskog kolege Sebastiana Vettela.

Početak utrke obilježila je borba za vodstvo između Leclerca i Verstappena. Iako nije bilo izravnog napada, Verstappen je većinu vremena proveo unutar sekunde zaostatka iza Leclerca. Hamilton je preskočio Pereza na startu za treće mjesto, a odlično je startao i Alonso koji je sa sedmog došao do petog mjesta, ali ga je ubrzo prošao Russell. Njegov timski kolega Ocon udario je u Yukija Tsunodu i izvrtio ga prilikom napada na deveto mjesto – Ocon je dobio pet sekundi kazne, a Tsunoda je pao na začelje i kasnije odustao u 20. krugu. Briljantno je startao Kevin Magnussen i sa zadnjeg mjesta stigao do 13. na kraju prvog kruga.

Leclerc se počeo odvajati od Verstappena i u 16. krugu Verstappen odlazi u boks, a ključan trenutak utrke dogodio se samo dva kruga kasnije. Leclerc se izvrtio u 11. zavoju i zabio u barijere, čime je njegova utrka bila završena. Na radio je javio kako ne može pustiti gas, što je problem koji se na njegovom bolidu u manjoj mjeri već pojavio u završnici prošle utrke u Austriji. Na stazu je izašao sigurnosni automobil, što su gotovo svi vozači iskoristili za promjenu guma, koja na Paul Ricardu zbog duljine boksa i ograničenja brzine inače košta preko 25 sekundi pa je skoro svima to bio jedini ulazak u boks. Skoro svi su prešli s mediuma na hard – Sainz i Gasly su startali na hardu pa su prešli na medium, dok je Bottas ponovo uzeo hard i pri kraju utrke uzeo medium.

Do kraja utrke vidjeli smo nekoliko manjih sudara – Zhou je izvrtio Schumachera i dobio pet sekundi kazne, a sudar je imao i drugi Haasov vozač Magnussen u borbi s Latifijem. Obojica su nakon toga parkirali bolide u garažu, dok je Zhou stao pokraj staze četiri kruga prije kraja i izazvao kratki period virtualnog safety cara.

Upravo je kraj VSC-a sjajno iskoristio Russell koji je na restartu u predzadnjem zavoju uspio proći ispred Pereza i do kraja obraniti treće mjesto. Ranije su imali kontakt kod Russellovog napada u osmom zavoju, pri čemu je Britanac bio uvjeren da je Perez skrenuo u njega, no čak ni Mercedes nije dijelio mišljenje i javljeno mu je da se fokusira na borbu.

Već za tjedan dana čeka nas nova utrka, VN Mađarske na Hungaroringu, nakon čega slijedi mjesec dana pauze do Belgije.

Rezultati

VozačBolidZaostatak
1Max VerstappenRED BULL RACING RBPT
2Lewis HamiltonMERCEDES+10.587s
3George RussellMERCEDES+16.495s
4Sergio PerezRED BULL RACING RBPT+17.310s
5Carlos SainzFERRARI+28.872s
6Fernando AlonsoALPINE RENAULT+42.879s
7Lando NorrisMCLAREN MERCEDES+52.026s
8Esteban OconALPINE RENAULT+56.959s
9Daniel RicciardoMCLAREN MERCEDES+60.372s
10Lance StrollASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES+62.549s
11Sebastian VettelASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES+64.494s
12Pierre GaslyALPHATAURI RBPT+65.448s
13Alexander AlbonWILLIAMS MERCEDES+68.565s
14Valtteri BottasALFA ROMEO FERRARI+76.666s
15Mick SchumacherHAAS FERRARI+80.394s
16Zhou GuanyuALFA ROMEO FERRARIodustao
Nicholas LatifiWILLIAMS MERCEDESodustao
Kevin MagnussenHAAS FERRARIodustao
Charles LeclercFERRARIizletio
Yuki TsunodaALPHATAURI RBPTodustao

Komentiraj

129 komentara

  1. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    “Oprosti im Enzo, ne znaju šta rade”

    Ferrari je leglo idiota I amatera..



    41

    2
    • Ja mislim da njima jedino može pomoći Vidoviti Milan,on je jednom spominjao Enca 😉
      Hitno bi ga trebali nazvati 😉👍
      Pozdrav ,koje hladno pivo popravit će raspoloženje
      Živio 😉👍



      6

      1
  2. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! 😭😭



    7

    0
  3. Narain Karthikeyan
    Narain Karthikeyan Prikaži

    Uopce nije stresno navijati za Ferrari



    34

    0
  4. Felipe Massa 19
    mrgud88 Prikaži

    Ferrari katastrofa. Greška Charlesa, loša strategija za Carlosa. Jedino dobro je što dvije utrke zaredom, imaju nabrzi bolid. Mislim da su stvari gotove za oba prvenstva. Moguće da će uz probleme sa motorom izgubiti i drugo mjesto konstruktora od Mercedesa.
    Pohvala za Mercedes i marljivo grabljenje poena.



    18

    1
  5. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    e ovo je Njemačka 2018 ispocetka 😭
    Max neizgleda sretan, izgleda bi mi puno sretniji da ima više borbe s Lecrecom



    22

    1
  6. Najgori Mercedes u zadnjih 10 godina ima sličan broj bodova kao najbolji Ferrari u zadnjih 10 godina. Neka onda neko kaže da je Ferrari imao šanse 2018.

    Sainz je komodno mogao biti treći da ostatak ekipe nije ovoliko nesposoban.



    50

    3
    • i još veli da nije u redu da ih se kritizira za strategiju… jaoooo



      23

      1
    • Formula1
      f1zd Prikaži

      I onda ljudi vrijeđaju Vettela, a s ovim amaterima je dvaput do pola sezone bio u borbi za naslov.



      27

      2
      • Nije se ni Vettel proslavio te sezone skupa sa Ferrarijem, ali da su imali šanse (gledajuci samo bolid) mislim da jesu, baš kao što je imaju ove sezone (veća šansa), ali kao sto to gledamo i sada – nemaju pouzdanosti, i vozač je svojom greškom prosuo sigurnih +50 bodova.



        12

        4
        • Daniel Ricciardo 3
          Kicker Prikaži

          Da, samo kako i ne bi vozač prosuo kad apsolutno svi očekujemo da će Ferrari napraviti neku glupost, pa sigurno to dolazi i do vozača i evo opet su se zblesirali sa Sainzom.

          Ja smatram da Leclerc vozi sa idejom u glavi da mora voziti čim brže u slučaju da naprave grešku u pitstopu ili sa strategijom, jer je to redovita pojava.

          Isto je bilo sa Vettelom.

          Nevjerojatno je koliko su RB i Mercedes dobri po tom pitanju da uvijek očekuješ da će profitirati u škakljivim situacijama jer to pretežno i uspijevaju dok svi očekujemo da će Ferrari zeznuti jer to pretežno i radi.



          8

          0
    • Bernie Ecclestone
      Dani Donator Prikaži

      Pa imao je odličnu šansu ferrari. Bodovnu prednost i brzinu bolida. Problem je bio Hamilton u mercedesu i nekoliko grešaka ferrarija i vettela.



      10

      9
      • Ayrton Senna
        OffLiberyMedia Prikaži

        Ipak je glavni problem bio promjena pravilnika u sred sezone, kako mene sjećanje dobro služi, kada pričamo o sportskom aspektu.
        Sa druge strane tu je i takmičarski aspekt gdje Ferrari nije rekao ko je br. 1 u timu, te na konto toga Vettel gubi oko 30ak poena.
        I na kraju VN Njemačke i izlijetanje Vettela, možemo reći da je on kriv, ali isto tako možemo reći i da je tražio INT pneumatike krug ranije…

        Sve u svemu Ferrari NIJE bio sposoban za titulu te godine, isto kao što nije ni ove, i boga pitaj koliko još narednih godina.

        Da su u daleko boljoj poziciji po performansama nego 2018. – jesu. Ali njihova mentalna pozicija je ostala ista “fokus na iduću godinu”, i potrudiće se svim silama da Kimi ostane zadnji šampion još nekolicinu godina jer su nesposobni.



        7

        2
  7. Charles Leclerc 16
    ferarista Prikaži

    Kaj je ovo, horor?



    8

    1
  8. Ferari sve ide preko svog limita,kako sa motorom tako i sa vožnjom. Perez truba žešća,Sainz je za njega doktor



    13

    1
  9. Cijela ferrarijeva garaža kombinirano nema 60 IQ poena…



    19

    0
  10. Ferrari
    jura718 Prikaži

    When I die, I want Ferrari to lower me into the grave so they could let me down one more time :(



    26

    0
  11. Sainz pretječe Pereza a ovi ga zovu u box… komedija



    24

    0
  12. Fernando Alonso 14
    tapa-tapa Prikaži

    Šteta za grešku LEC-a-bila bi dobra završnica čini mi se. Ovak imamo šta imamo. Glavu dole i stisnut do ibera pa šta bude bude💪💪 ajmo ferkane!



    7

    2
  13. Ne znam je li bolnije samo ispadanje ili vrisak Charlesov.
    Ali koliko smijanje je ono pozivanje Sainza u box prilikom preticanja i dalje ne vjerujem hahah



    12

    0
  14. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    U Ferrariju jedino čistačica radi svoj posao kako treba.



    17

    0
  15. Nakon što prožvačem da je Lec izletko utrka je zapravio bila zanimljiva.



    14

    0
  16. Sebastian Vettel 5
    GP2Engine Prikaži

    Kad se sve sagleda, ako Mercedes u Mađarsku donese tu “najveću nadogradnju” do sada, a u Belgiji direktiva za flexi podnicu upali, vidjet ćemo opet borbe Hamilton vs Verstappen, a Ferrari će zaostati u razvoju, jer u strategiji su ionako već najgori na gridu.

    Muka mi je podržavati ovaj tim. Sad vidite da što se dogodilo Vettelu, jednom od najboljih svih vremena, dogodilo se i Leclercu.



    33

    2
    • Carli treba da ide odma negde cisto da vozi ako ostane prolupace ko Seb ,vidite sad posledice … :)
      Nije smesno ali jbg velika cena nositi taj crveni kombinezon…….



      7

      0
    • Kimi Raikkonen 7
      Pitstop Prikaži

      Leclercu se u dobroj mjeri dogodio Leclerc. Ne može se osvajati naslov sa toliko grešaka. Malo previše za, kako se kolokvijalno počelo upotrebljavati, top gun vozača



      9

      1
      • Koliko ih je lani imao Hamilton? Koliko Vettel 2018 , 2019 i ranije Max? Greške se događaju. Najmanji problem bi bio kod Leclerca da je danas odustao svojom greškom . Problem je što su već popušili 4,5 prilika za pobjedu što zbog njega danas tako i zbog drugih stvari . Ne osvaja se naslov ovakvim greškama no ne osvaja se naslov ni sa explodiranjem motora ili sa strategijama kakve samo Ferrari zna izvesti.



        7

        4
    • Lewis Hamilton
      smr201 Prikaži

      Nisam vidio da MB donosi neke jake nadogradnje u Mađarskoj. Za Francusku su donijeli neke nove stvari na prednjem krilu.
      Ali da s ovim tendencijom će prestići Ferrari do kraja godine.



      3

      0
  17. Napokon cisti vikend za Alonsa i eto.. lagani P6 bez kapi znoja.. nadmasio Ocona i u kvalama i u utrci..
    Ferrari being Ferrari again.. skupa skupa greska Leclerca.. Carlosa su vrlo vjerojatno zaje s tim boksom, iako kibi dabi jel bi te gume izdrzale i bi li imao 5 sek prednosti ispred russela i pereza. Usputno bravo za Žorža i potez na Perezu koji je još jedan vikend ispod razine.
    Šteta i za borbu za P1 jer ovo je Max uzeo prelako na kraju.. Hamda uzeo maksimalno kaj je mogao. Vraća se ocito u formu jer niže postolja iz utrke u utrku.
    Alpine je evidentno 4. momcad po brzini, ali bez nekog velikog čuda s nadogradnjama, druga polovica sezone biti ce kao i ova utrka.. best of the rest i nadat se odustajanjima i greskama ovih ispred njih pa da se koje postolje ubode.



    26

    0
  18. Lec se sada i sam izbacuje iz prvenstva, šteta, ali ocigledno su ove sve turbulencije utjecale na mentalnu stabilnost…

    Za sve kritičare Ferrarijeve taktike, je li bolje završiti P5 ili P5 + bod za FL?

    Rus izveo zanimljivo pretjecanje, ali mislim kako bi trebalo zabraniti takve korekcije u delti.



    14

    3
  19. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži

    Ja.mislim kad bi moji slagali kinder suprise da bi zaboravili igračku stavit unutra.
    Ja ne znam tko je bacio kletvu na nas ali ovo nemre raskinut ni skup šamana.



    10

    1
  20. Lewis Hamilton
    smr201 Prikaži

    Bravo Maxa, Mercedesi odlični. Alonso i McL isto super.
    Sa ovim Ferrarijevim stratezima ni kombinacija Fangia, Clarka, Senne, MSC i Hama nebi bio prvak.
    A Leclerc sam rekao da je njegova greška i da je sam sebe koštao 32 boda dosad, Max takve poklone ne ispušta, pogotovo kad je sad tu MB da uzima bodove.
    Nadam se dobroj Mađarskoj.



    15

    1
  21. Robert Kubica
    Yura Prikaži

    Opet VSC, a bolid u izletnoj zoni na brzom zavoju…



    3

    1
  22. Navijam za Maksa, ali i meni je Lec zao čak. Perez loš ovaj vikend skroz, ovo spavanje nez kak će objasnit. Russell sa svojim cviljenjem i ponašanjem opcenito postaje sve više ko Ham. Gade mi se. Sad bude preuveličavanje za Merc podije već vidim.



    14

    15
    • Mclaren
      Tachy Prikaži

      Kmečanje Russela ćemo spomenuti, a Pereza ćemo zanemariti?



      15

      1
      • Sebastian Vettel 5
        Vordas Donator Prikaži

        Koje točno?



        1

        6
      • To je bilo upozorenje timu da probaju Russellu sredit kaznu, to svi rade i pokusavaju se i tak izborit. Russell je bio nije me pustio napred kmee kmee, tolko je cvilio da se Toto moro javljat i rec mu da zasuti i vozi. Dakle Perez se opravdano javio a Rus je cvilip u situaciji kad je bio skroz u krivu, a mislim da cak je trebo i kaznu dobit.



        6

        7
        • Mclaren
          Tachy Prikaži

          Uopšte ne sipmatišem Mercedes, ali plakanje na radiju je plakanje. To što ti kao navijač nećeš da svariš je drugo. Možda boli ono pretjecanje Russella 🤣



          11

          5
        • Sebastian Vettel
          Pastor Prikaži

          Kao prvo, ne znam šta neko smatra pod plakanjem. Plakanje kao plakanje podrazumijeva suze, a to se ne može vidjeti preko radija. A i ne vjerujem da će se neko baš rasplakati u bolidu… A kmečanje, to ti je ono kao kada malom djetetu otmeš igračku. To se moglo primjetiti u Russellovom tonu. Ovo što smo čuli od Pereza bilo je jako smireno, ono tipično odrađivanje posla. Prijavi ako se ima šta prijaviti, pa ako prođe prođe. Isto tako ni kod Maxa nikada nisam čuo to što bih mogao okarakterisati kmečanjem. Ima situacija kada se osjeti ljutitost, zbog nekih problema koji su ga zadešavali, i to je to. U borbama sa drugima, opet ne mogu se sjetiti neke situacije da mi je njegov govor zvučao kao kmečanje. Mislim, u zadnje vrijeme se počelo pričati za svaku poruku preko radija da je kmečanje. Mislim da neki nisu ni skontali šta je to kmečanje…



          4

          2
  23. I dalje uživam u sado mazo igrama koje mi pruža momčad za koju navijam!!
    Bravo Ferrari, jbt, nisu normalni



    15

    1
  24. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Kakav cirkus kolorado u režiji Ferrarija. Bez riječi sam.



    4

    1
  25. Max Verstappen 1
    Kuko11 Prikaži

    Cijeli dan jucer se pisalo o genijalnoj strategiji Ferrarija, sta cemo sad?



    6

    0
  26. Max je novi -stari svjetski prvak
    Rekao sam prije prve utrke da se treba kladiti na Maxa
    Čestitke Magnusenu kakav start i napredak 7 vozača bam
    Alonso svaka čast ,čovjek zna i gotovo
    Uh,uh šta reći za ferrari i Leclerca ,priča je gotova
    Ova utrka je slomila ferrari isto kao što smo se mi navijači nadali pobjedi i nekako smanjivanje te velike razlike ,mislim da je Leclerc pogriješio u želji da napravi razliku jer Max je bio strašno brz ,u repu i vršio pritisak
    Ponovo razočarani ,no šta je tu je !!
    Lijep pozdrav svima koji vole utrke i formuli 1 & moto gp …
    Svako dobro 👍



    7

    2
  27. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Jeli tko vidio Maxa nakon Safety cara, cestitke na pobjedi, cestitke Lewis i George, Checo lijepo ubio oko za vrijeme VSCa.

    Carlose moj Carlose, mozes ti branit strategije u medijima ali ovi nemaju blage veze sta rade, u pola borbe oni njega zovu u box i onda kad je vec prosao uvuku ga, pa mogli su pokusat nebi bio ispod P5 u bilo kojem scenariju, al eto we are checking…
    Svejedno cestitke na borbi i jako dobro odvozenoj utrci.

    Charles mora smanjiti ovakve poogreske, ali svejedno cestitka na priznavanju pogreske, mnogi bi se mogli ugledati na to.

    Ponovno bi ponovio da s ovim novim bolidima uopce nije lakse za pretjecat, jesu par desetinki blize ali je i zavjetrina puno slabija. Treba ih skratit i olaksat, samo nazalost mislim da se to nece nikad dogodit.



    6

    0
    • Je on je pogriješio danas i usrao vjerovatno p2. No uz onu piruetu u imoli , što je još pogriješio? Izletavaju i Alonso, Ham , Vettel itd pa može i on. Ni prvi ni zadnji, naspram prošle godine griješi manje. No nemojmo sad sve greške ekipe i kvarove utrpavati pod njegove greške jer mu je ovo druga u sezoni.



      4

      1
      • Michael Schumacher
        ZJ11 Prikaži

        Nije problem u kolicini gresaka vec u posljedicama tih gresaka kada se boris za naslov.

        Ovo danas je bila neforsirana greska i to se ne smije dogodit ako se zeli borit za naslov.

        Problem je u tome sto je zbog 2 odustajanja gdje je izgubio 43 boda i dvije super strategije gdje je izgubio 26 bodova u situaciji da mora dobit Maxa, a njegov stil voznje koji je dosta agresivan je stalno na rubu i dovoljno je da malo bolid pobjegne i on je u zidu.

        Ove godine se manje razbija jer je i bolid puno stabilniji, osim sto je on malo bolji u tome.

        A i cisto mi nije jasno kako vec ne skontaju da podese taj bolid malo vise kao Red Bull.
        Red bull doslovno ima 4-5 desetinki besplatnog vremena po krugu i naravno da onda ne moraju forsirat.



        3

        0
  28. Sebastian Vettel 5
    Vordas Donator Prikaži

    Kaj izvodi Hamilton sa tim ležanjem na podu?



    10

    6
  29. -utrka zanimljiva, rezultat još bolji za rb. at loše.
    -čestike maxu na rutinskoj pobjedi, mercovima na uzimanju ponuđenog i alonsu na odličnoj vožnji.
    -perez loš cijeli vikend osim kvala, ovo na kraju sa russellom ko franucska sobarica i kmečanje na tr. užas.
    -grazie ferrari.



    9

    1
  30. ovaj ferrari je jedna k****** od ekipe, kakva sramota majkoooo moja



    6

    1
  31. Grozno je što od Austrije do danas nisu sredili papučicu gasa. U sportu gdje stotinke odlučuju pobjednika, svaka sumnja na kvar treba se ozbiljno testirati, a svaki kvar treba se u potpunosti otkloniti.
    Ovi su ipak u nekom svom filmu i mislim da su danas, iako možda je rano, izgubili prvenstvo.
    I nije ga izgubio Leclerc, izgubio ga je Ferrari.



    8

    9
  32. Znači ekipa iz ferarija je ekipa totalnih amatera i fušera. Ovakva neozbiljnost to je nešto neviđeno. A Leclerc mislim da i bez svoje ekipe nije materijal za prvaka. Saintz trenutno možda najbrži vozač



    10

    13
    • Ferrari
      nelinjo Prikaži

      Ko je onda materijal za prvaka? Prosvijetliti nas? 😀

      Cuveni Schumi se u ovom timu 4 sezone maltretirao, cukao, gurao, tukao, dok nije konačno postao prvak! Polako… Lecu će ova sezona dobro doći… prvi put je u bici za prvaka… neka ovi rijese pouzdanost doći će i ta titula! Njemu ne zamjeram nista… jedini on se trka sa Maxson i može da ga pobjedi! A nešto i sumnjam da je rekao istinu na kraju. Mislim da bi Scuderiu Ferrari razapeli svi mediji da je ovo sa gasom tacno!

      Forzza!!!



      11

      4
  33. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži

    Želim Alonsu da vozi do 53 svoje godine.
    Samo radi ovih TR poruka.😂
    Utrka ok, Perez popušio lažnjak.
    Sainza za No 1 vozača i sve ok, ako se potvrdi greška Lec.
    Jest da je brz ali slabih živaca.



    15

    4
  34. Fernando Alonso
    Brane FA14 Prikaži

    Je** te koje budale u Ferrariju….pa to treba kompletan tim raspustit, od vozača(ajd Sainz ok), vodstva, inženjera (ako to uopće jesu) pa do čistačice, SVE….i krenuti iz početka
    Perez se iskazao…koja lignja bkte
    Čestitam Mercu
    Čestitam Alpini i vozačima



    13

    2
  35. Novo u produkciji Ferrarija, 90-minutna tragikomedija u tri čina



    10

    0
  36. Sainz je najbolji inžinjer i strateg u Ferrariju.



    25

    0
  37. Kaže đorđ he turn into to me…pfff



    8

    2
  38. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži

    E btw jel tko primjetio teta koja je pjevala himnu imala je zeleni kombinezon sa.brojem 44 na rukavu 😁



    3

    1
  39. Ayrton Senna
    OffLiberyMedia Prikaži

    Pjesma za Ferrari: Brkovi – Opasno se drogiram

    Trka zanimljiva, konstantno je bilo neko dešavanje na ekranu. Đorđo (karakterno) polako pada u očima, al ništa specijalno za Britance.



    5

    4
  40. Sebastian Vettel 5
    battery992 Prikaži

    Ponovno jedan od Leclercovih “I am stupid” momenata, ali me i ne čudi kad ti na pit-wallu sjede moroni pa voziš čekajući da nešto zase*u… Prevelik je to pritisak.
    Završetak utrka Russel vs. Perez utrka na stazi i na radiju tko će više kmečati…
    ….
    Sve u svemu loša utrka, jako loša staza, a najveća tragedija je režija… Sainz napreduje kroz grid, a režiser prikazuje kako se Ver i Lec voze stazom…

    Nevjerojatno je da VN Francuske ne može biti na boljoj stazi od ove testne hot lap staze….



    8

    4
  41. Fernando Alonso 14
    tapa-tapa Prikaži

    Vidim hrpu kritika na račun ferkana ali treba bit realan i rec da je strašan posao obavljen na bolidu u odnosu na prošlih par sezona. Naravno da i vozači imaju dodatan pritisak pogotovo kad ih je toliko odustajanja spustilo u poretku i LEC je danas po meni bio ja rubu i ne krivim ga za stiskanje. Lunjo je prošlu sezonu također gubio hrpu bodova radi pritiska a ima 7 titula tako da tako je to-pod pritiskom se i griješi.



    10

    0
  42. Kimi Raikkonen 7
    Dragan1980 Prikaži

    Kimi 2007 pa ko zna kada🙈



    3

    0
  43. zanima me vaše mišljenje, jel kriva papučica gasa ili Leclerc? na team radiu je zvučalo kao da krivi papučicu da bi na kraju čak presamouvjereno izjavio da je to čista njegova pogreška…. sve mi je to nekako nategnuto… kako god, novih 25 bodova otišlo u vjetar



    2

    0
    • Jenson Button
      Maracos Prikaži

      Leclerc was heard to make a reference to his throttle pedal in his first radio message after the crash, but Binotto says that the incident was purely down to driver error and was not influenced by the throttle.

      “[It was a] genuine driver error,” Binotto added.

      “[His comment] about the throttle is [because] he put [it into] reverse and he tried to move back from the barriers.

      “Without going into the details, somehow he felt that the torque of the engine was not responding to the throttle, but [it was] nothing to do with the mistake.”



      6

      0
  44. To je razlika izmedju sampiona i ostalih samo talentovanih vozaca. Hamilton kada je imao najbolji bolid uzimao je titule, Lekler koji sada ima izlece sa staza nicim izazvan.



    2

    8
    • Fernando Alonso 14
      tapa-tapa Prikaži

      Hamilton nije morao tolko vozit na rubu i imao je puno veću prednost i komfor-kao danas max npr. Pogledaj Hamiltona prošlu godinu kad je bio pod nešto većem pritisku kako je glupe pogreške imao a ima 7 naslova…



      14

      1
  45. Mene zanima kakve su kazne za prekoracenje budzeta? Malo sam razmisljao i s obzirom da Merc ima love koliko hoces njima se doslovce ove godine isplati tipa potrositi 500$ na bolid i popusiti nekakvu kaznu. Ali zato su od sljedece godine u borbi za naslov. Jer ovaj njihiv tempo nije normalan s obzirom na RB i Ferrari. Pogotovo kad se sagleda koliko su zaostajali.


    0

    0
  46. Fernando Alonso 14
    alonso05espana Prikaži

    Situacija jako podsjeća na 2018. Nakon pobjede na domaćem terenu Red Bulla (tako je i Vettel odnio pobjedu u Silverstoneu 2018 na terenu Hamste) utrku poslije greška vozača i odustajanje iz vodstva (kao Vettel u Njemačkoj 2018).

    Ništa, čestitam Maxu na pobjedi i prvenstvu, Mercedes lagano profitira svaki udes Red Bulla i Ferraria i na kraju bi se više oni mogli borit za konstruktore nego Ferrari.

    Alonso me po 1000 put podsjetio zašto navijam za njega.



    11

    0
  47. Max Verstappen
    derfahrer1996 Prikaži

    Čestitke Maxu iako izgleda jako nesretno zbog Leclercove greške. Max je istinski vozac i svaka mu čast na pobjedi. Koliko sam sretan zbog pobjede toliko i tužan zbog Leclerca. Danas u intervju se pokozao kao velik vozać. Konacno borba i strast koju smo dugo cekali.



    8

    0
  48. Zanimljivo danas bilo,strategija D kod crvenih nije pomogla,kasnije prešli na A,ali prekasno,M3cka je na podiju to je bitno,nekome se sreća okrenula nekome ograda,jbga Čarli ima problem u glavi i mora se ga riješiti,puca po šavovima bez razloga,kao da je debitant



    2

    0
  49. Verstappen niti sekunde ugrožen od strane Mercedesa, dok je Perez završio iza oba. Nastup ispod standarda za Meksikanca, u jednoj iscrpljujućoj utrci u kojoj se baš trebalo pokazati ono za čega slovi kao majstor – kontrolirana potrošnja guma. Čini se da smo ga malo precijenili u tom aspektu kao vozača.

    Tragičar dana, doduše, je Leclerc, koji tvrdi da ga je iznenadilo koliko je njegov bolid bio ‘pointy’ u nekim krivinama. Prekoračiti slip angle gume nije nešto neoubičajeno za vidjeti na utrkama, ali učiniti to na ovoj razini i u ovim okolnostima, jest. Teško je ostati objektivan u ovoj situaciji, a ne biti kritičan, jer nije prvi put da Leclerc rotira zadnju osovinu oko prednje u trenutku kada mu ekipa javlja komandu ‘push’. Vratimo se na prvi Q3 pokušaj u Španjolskoj, kada je Leclerc u posljednjoj šikani prekoračio steering granicu onog što mu bolid može prihvatiti. Često zaboravljamo, ali nisu svi vozači sposobni kontrolirati rear-limited setup bolida konzistentno i bez greške (Schumacher, Raikkonen itd.). Ovo je jedan rudimentaran dio Leclercove vožnje koji će morati prihvatiti kao realnost i korigirati ga u budućim sezonama ako želi postati F1 prvak. Sudeći po njegovim izjavama, mislim da je dovoljno samokritičan da se iz ovog poboljša. Nastupi u ekstremno mokrim i ekstremno vrućim uvjetima nisu nešto što muči Verstappena, već predstavljaju rutinu.



    8

    0
  50. dođe i meni da se pridružim pljuvanju po ferrariu i popravim svoj jadni skor/postotak odnosa +/- šta je meni prevažno . osim toga pljuvanjem po ferrariu bi zanemarija grešku CL zbog koje je potencijalnu pobjedu “poklonija” maxu . fanovi CL me podsjećaju na fanove thompsona . oni su tvrdili na jednom forumu kako je thompson svo vrime bija u ratu na prvoj crti iako je on na svom FB profilu pisa da je bija na bojišnici tek nekoliko miseci . njegovi fanovi ni njemu nisu virovali . tako je jučer CL prizna svoju grešku ali fanovi mu ne viruju jer on ne može pogriješit , greška je ferrarieva … naravno .
    drago mi je šta je i CS posta važan kad treba oplest po ferrariu jer najednom su vidili grešku pita koji je pozva CS na izmjenu guma . ali nije primjećeno da je prednja desna guma carlosa bila u dosta lošem stanju iako je gro snimak to pokaza . na to je svom pitu ukaza i max . da carlosa nisu pozvali i da je odusta ili pada u tempu zbog problema sa gumom bija bi kriv pit , kad su i zbog sigurnosti to napravili opet su ispali .. krivi , glupi , nesposobni . jedina greška jučer je po meni bilo nesigirno puštanje carlosa iz boxa čime je dobija kaznu + 5 s . ne mogu ni zamislit šta bi bilo da se carlosu desilo ono šta perezu nakon restarta ….



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni