Izdvojeno

Sainz: Nije u redu da nas se toliko kritizira zbog strategije

Piše: Ante Vetma

Prije 4 tjedana, 15 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Carlos Sainz smatra da je Ferrari dobio previše neopravdanih kritika oko strateških odluka, te da su kvalifikacije u francuskoj primjer kako ekipa dobro funkcionira.

Podsjetimo, od upečatljivijih strateških falingi pamtimo nepovlačenje Leclerca u boks nakon izlaska sigurnosnog automobila u Britaniji i neobične odluke u Monaku, također za Leclerca.

No, u Francuskoj su odlučili povući Leclerca na pravcu jer je Sainz ionako imao kaznu zbog koje će krenuti sa začelja poretka. Taj plan je uspio i Leclerc je tim potezom uštedio oko jedne desetinke u srednjem sektoru.

“Mislim da smo primili dosta kritika zbog strategije. To nije pošteno jer svaka ekipa ponekad pogriješi s gumama i ostalim.”

“Mislim da je ova ekipa imala vrlo solidnu strategiju i to dokazuju ove kvalifikacije. Odnos s Charlesom dokazuje da ekipa funkcionira vrlo dobro i da dobro surađujemo.”

“Lijepo je to vidjeti. Mora se priznati da je Ferrari jučer odradio jako dobar posao.”

Sainz će se danas pokušati probiti prema podiju, a u prvom dijelu vikenda je pokazao da je možda i najbrži vozač u ovom trenutku. Njegov Ferrari je i jučer izgledao izvrsno i u Q2 je odradio najbolji kvalifikacijski krug uopće.

“Razmišljanja su mi ista kao i dosad – moram se vratiti na prošlogodišnju razinu svoje brzine. Ove kvalifikacije pokazuju da idem prema tome i pokušat ću se boriti za naslov dok ekipa ne kaže suprotno.”

“Što se mene tiče – pola sezone je ispred nas i ako pogledate što se sve dogodilo u prvom dijelu – sve je još na stolu.”

Komentiraj

15 komentara

  1. Kad je nešto sfušano – onda se kritizira.
    Kad je nešto napravljeno kako treba – onda se hvali.
    Ne vidim tu nikakav problem.



    12

    0
  2. Sve lijepo funkcionira kada broj dva prihvati da je broj dva.



    1

    6
  3. “..u prvom dijelu vikenda je pokazao da je možda i najbrži vozač u ovom trenutku. Njegov Ferrari je i jučer izgledao izvrsno i u Q2 je odradio najbolji kvalifikacijski krug uopće.” da carlos najbrži vozač u ovom trenutku i to pokraj živih maxa i CL na gridu ?!?!? najbolji ( nabrži ? ) krug u Q 2 je sigirno plod sriće ili krivo mirenog vrimena jer mnogi znaju da carlos nije dovoljno ni brz ni sposoban za to zar ne ?
    “Razmišljanja su mi ista kao i dosad – moram se vratiti na prošlogodišnju razinu svoje brzine. Ove kvalifikacije pokazuju da idem prema tome i pokušat ću se boriti za naslov dok ekipa ne kaže suprotno.” da ovakvih ljudi nema trebalo bi ih izmislit jer carlos je tako pristojan , normalan , kooperativan i podređen timu da je to rijetkost za vozače u top timovima . mada je CS te karakteristike pokaziva od svog debia u TR i svim ostalim timovima za koje je vozija . jednostavno , nije bahat , tašt , konfliktan i sa svim se kolegama jako dobro slaga . kroz svo vrime njegove dosadašnje karijere u F 1 jedinu ljutnju , frustraciju na njemu sam vidija u ovogodišnjoj austriji kad je odusta sa P 3 u 56. krugu dok je bija u izglednoj šansi da ferrari završi na 1 i 2 . da je odvozija do kraja pomoga bi CL da još smanji zaostatatak za maxom , isto tako i ferrariu u borbi konstruktora , a on sam bi se bodovno izjednačija sa perezom . razlika između njega i kolege mu bila bi 19 , a ovako je 37 bodova . osim toga carlos je i poprilično veliki pehista . možda ponašanjem , izjavama nije dovoljno “tvrd” pa izgleda da nema gard potecijalnog prvaka ali ima vještinu , brzinu , a i drago mi je šta na gridu postoji neko takav ka on , bez vidljive taštine , ega , koji je uz tim i spreman da uradi ono šta od njega tim traži ….baš zato bi volija da podcijenjeni carlos ( u odnosu na npr maxa , leclerca ) uspije , po meni ne bi bilo nezasluženo . zd1400rt piše “Sve lijepo funkcionira kada broj dva prihvati da je broj dva.” a zašto bi CS bija No 2 u odnosu na kolegu ? da nije bilo kazne možda bi danas on starta sa P 1 sudeći po trkačem vikendu i činjenici koju navodi vetma “u prvom dijelu vikenda je pokazao da je možda i najbrži vozač u ovom trenutku. ” znači i ako si u uzlaznoj formi , ako si sad brži od kolege treba te “uškopit” jer … šta ?



    9

    3
    • Carlos je super jako dobar lik ,i radi za tim ,što je jedino ispravno i normalno u trenutku u kakvom se našao radi promjene motora
      Carlos je uistinu izgledao odlično ovog vikenda ,najbrži no već je dosta utrka iza nas i realno je da jedino Leclerc ima šansu dostići Maxa i po meni jedino normalno je da Sainz pomogne Leclercu i ekipi
      Više puta smo vidjeli da je Sainz odličan vozač ,jako brz i ne vidim zašto neki smatraju da on nije kapacitet za prvaka ,ja mislim ako ferrari sljedeće godine bude ovako dobar kao ove ,da Sainz ima snage i šanse biti prvak ,odnosno sve je na njemu ,jednostavno je mora biti brži i bolji od Leclerca ,naravno i od Maxa ,Pereza i ostalih ,može on to ,no da će biti lako ne neće



      1

      1
    • Kao prvo taj krug 1:31:081 nije najbži krug uopće jer je Leclerc bio brži u q3 od tog vremena. Na kraju krajeva kako bi znali ljudi reći jedna lasta ne čini proljeće. Sainz je tek od Kanade proradio kako treba. Leclerc je na nivou cijele sezone i ako je imao itko peha to je upravo on jer je izgubio 3 sigurne pobjede i jednom je odustao dok je vodio u Baku a vjerovatno bi završio 2 ili 3. Ako je Sainz pehist zbog odstajanja u Baku i Austriji te kada ga je izvrtio Riciardo (pozcije na stazi p4,p9,p3) što reći za drugoga koji je redom gubio prva mjesta u više navrata? Mogu si misliti što bi pisao da je Sainz odustajao sa P1 u više navrata . Jasno nam je da Leclerca ne možeš vidjeti nacrtanog, očito je iz aviona. Prvi trening p1 Leclerc p2 Max p3 Sainz. 2 trening p1 Sainz , p2 Leclerc p3 Max . 3 trening p1 Max p2 Sainz p3 Leclerc. Po pozicijama treninga u zbroju Sainz p3+p1+p2 = 6 % 3 = 2, Max p2 + p3 + p1 = 6 % 3 = 2 , Leclerc p1 + p2 + p3 = 6 % 3 = 2.


      0

      1
      • U prevodu svaki od njih troje je u prosjeku zavrsio kroz tri treninga na drugoj poziciji u prosjeku odnosno svaki je bio , na p1 , na p2 i p3 odnosno imali su isti učinak tako da ta tvrdnja da je netko djelovao najbrži nema nikakvog uporišta ni smisla.


        0

        0
  4. Alain Prost
    Alain Prost Prikaži

    Bravo Carlos, šteta kazni, trenutno najbrži vozač u Francuskoj lijepo timski odradio, nezamislivo za većinu.



    6

    0
    • Vrhunski ,netko možda misli da je to bilo lagano za odraditi ,moje mišljenje da niti malo nije
      Morali su savršeno tempirati ,bila je velika brzina ,po meni vrhunski timski odrađeno
      Mislim da će mu se ovo vratiti ,dobro se dobrim vrača
      Forza Ferrari !!!



      1

      0
  5. Mclaren
    raca Prikaži

    Mora se pohvaliti timski rad i strategija, ali što znaju usrat Ferrari, pa i njima uz bok McLaren, treba kritizirat. Ne treba zbog poneke dobre strategije, ignorirati bedastoće u i iz boxa



    5

    0
  6. Charles Leclerc 16
    ferarista Prikaži

    Eto danas si shvatio da je u redu da ih se kritizira



    3

    0
  7. F1puls Portal
    JTrulli11 Prikaži

    Nakon utrke, pametnom dosta!



    3

    0
  8. bas me zanima jel ima isti komentar nakon ove utrke :)


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Pogled u budućnost – 3. dio: Alpine, Williams i Sauber

Lociranje // Lovro Andraka

Posljednji dio serijala o juniorima donosi kratke biografije mladih vozača iz Alpinea, Williamsa i Saubera Pogled u budućnost – 1 dio: Mercedes i Red BullPogled u budućnost – 2 dio: Ferrari i McLaren Alpine Alpineova akademija pod raznim nazivima postoji još od 2002 godine, a radi se o istim promjenama naziva koje su pratile momčad iz Enstonea, što znači da su dosad djelovali kao Renaultova, Lotusova i zatim ponovo...

Pogled u budućnost – 2. dio: Ferrari i McLaren

Lociranje // Lovro Andraka

U prvom dijelu serijala mogli ste se upoznati s potencijalnim budućim zvijezdama Mercedesa i Red Bulla, a sada su na redu dvije najdugovječnije, a po mnogim kriterijima i najuspješnije momčadi - Ferrari i McLaren Ferrari Mladunci Propetog konjića uzgajaju se već gotovo 13 godina, a prvi član Ferrarijeve vozačke akademije bio je Jules Bianchi koji je predstavljen u prosincu 2009 godine Bianchi je stigao do F1 u sezoni 2013 s...

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Još kolumni