Mercedesov šef Toto Wolff nije vjerovao da je moguće zaostati devet desetinki za pole positionom na stazi Paul Ricard u Francuskoj.
“Da ste mi rekli da ćemo završiti ovako daleko, ne bih vjerovao da je to moguće. Ovo nam je na kao šamar.”
Mercedes je imao ohrabrujuće vikende na Silverstoneu gdje je u nekim periodima utrke bio i najbrži bolid, i na Red Bull Ringu u Austriji gdje su u kvalifikacijama izgledali kao da se mogu boriti za pole position prije nego su oba vozača napravila grešku i zabili se u barijere.
“Polako, ali sigurno smo se vraćali prema vrhu poretka. Dobre pokazatelje smo vidjeli već u Silverstoneu. U Austriji inače nismo kompetitivni i mogli smo vidjeti zašto zaostajemo, ali smo bili blizu. To je staza na kojoj krug traje jednu minutu, a mi smo zaostali tri desetinke, što je bio prihvatljivo.”
“Tu smo donijeli lijepi paket nadogradnji, staza je glatka, optimizam je tu. Mislili smo da ćemo ih uloviti, ali ne, performanse nisu bile tu. Ne možemo shvatiti što je pošlo po krivu.”
“Eksperimentirali smo sa stražnjim krilom. Isprobali smo skoro najveće krilo koje imamo, a Lewis je rekao da je osjećaj kao da vuče padobran iza sebe. Onda smo isprobali najmanje krilo, a ono nam je pak gubilo previše brzine u zavojima. Eksperimentirali smo s temperaturama guma…”
Wolff je priznao da ekipa trenutno ne može objasniti drastične razlike u performansama od vikenda do vikenda:
“Tijekom jedne sesije budemo potpuno nekompetitivni u prvom sektoru, a onda u drugom pokušaju u Q3 u tom sektoru budemo najbolji. Definitivno se nešto događa, ali ne znamo radi li se o vjetru ili o gumama. Nešto ne funkcionira na našem bolidu. Bolid je na rubu i jako je tanka linija između sjajnog i lošeg kruga. To trenutno ne možemo pogoditi i ne možemo shvatiti.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Posljednji dio serijala o juniorima donosi kratke biografije mladih vozača iz Alpinea, Williamsa i Saubera Pogled u budućnost – 1 dio: Mercedes i Red BullPogled u budućnost – 2 dio: Ferrari i McLaren Alpine Alpineova akademija pod raznim nazivima postoji još od 2002 godine, a radi se o istim promjenama naziva koje su pratile momčad iz Enstonea, što znači da su dosad djelovali kao Renaultova, Lotusova i zatim ponovo...
U prvom dijelu serijala mogli ste se upoznati s potencijalnim budućim zvijezdama Mercedesa i Red Bulla, a sada su na redu dvije najdugovječnije, a po mnogim kriterijima i najuspješnije momčadi - Ferrari i McLaren Ferrari Mladunci Propetog konjića uzgajaju se već gotovo 13 godina, a prvi član Ferrarijeve vozačke akademije bio je Jules Bianchi koji je predstavljen u prosincu 2009 godine Bianchi je stigao do F1 u sezoni 2013 s...
Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Možda je stvar u povratnim informacijama vozača? Ipak se voze predivni krugovi😁 šala mala! Donjeli su i drugi nadogradnje tako da…
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jednostavno, nadogradnje ne rade.
Vjerojatno je problem (opet) u korelaciji zracni tunel – stvarni uvjeti na stazi.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kaže Wolf u Austriji smo kasnili 3 desetinke po krugu. To je na 10 krugova 3 sekunde , što je za cijelu utrku malo preko 21 sekunde. Malo ga matematika je..! Koliko ja znam Lewis je bio iza 40 sekundi a Russel oko minute iza vodećeg.
7
5