Izdvojeno

Leclerc na poleu u Francuskoj, Verstappen drugi, Norris u nadograđenom McLarenu razdvojio Mercedese

Piše: Ante Vetma

Prije 4 mjeseci, 44 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

33 celzijeva stupnja dočekala su vozače na stazi Paul Ricard u Francuskoj, ali je lagani maestral pomagao da i oni i bolidi lakše prežive dvanaeste ovogodišnje kvalifikacije. Za dva vozača smo startni položaj otprilike znali već prije početka, a to su Carlos Sainz i Kevin Magnussen koji su u bolide ugradili nove elemente pogonske jedinice pa će krenuti sa začelja.

U prvoj kvalifikacijskoj runidi dobili smo već nekoliko zanimljivih priča. Prvi krug donio je najbolje vrijeme Charlesa Leclerca i desetinku i pol sporijeg Maxa Verstappena, te šest desetinki sporijeg Sergija Pereza. No, sjajno vrijeme ostvario je Lando Norris, a ispred dva Mercedesa su se ugurali i Alonso i Bottas. Vikend na kojem je Mercedes trebao biti igrač za najbolje rezultate zasad tako ne izgleda. Maksimalna brzina Ferrarija na pravcu bila je 9 km/h sporija od Red Bulla, ali s boljim performansama u sporijim zavojima, što može biti pokazatelj za sutrašnju formu.

Dvije minute prije kraja krenuo je novi pokušaj vozača koji su osjetili da možda nisu dotad napravili dovoljno dobar krug. Najprije je Zhou bio preagresivan i jedva iskontrolirao bolid, a par zavoja nakon toga se Albon i izvrtio. Mick Schumacher i Daniel Ricciardo ostali su bez svojih krugova jer su izlazili izvan granica staze, ali je Ricciardo imao dovoljno dobar krug da prođe dalje. Iz prve runde tako su ispali Gasly, Stroll, Zhou, Mick Schumacher i Latifi.

U drugoj rundi smo vidjeli fantastičan krug Carlosa Sainza koji je, doduše na novim gumama, bio za devet desetinki brži od Maxa Verstappena i za sekundu i pol od timskog kolege. Leclercu je čak i drugi krug bio sporiji za jednu desetinku, iako se staza ubrzala. U posljednjem sprintu ispali su Ricciardo, Ocon, Bottas, Vettel i Albon. Među deset vozača koji su prošli dalje našli su se i Sainz i Magnussen, tako da će Ricciardo i Ocon biti promovirani za jednu poziciju.

Posljednja runda donijela nam je namješteni slipstream od strane Ferrarija koji je iskoristio Sainzovu kaznu i dao Leclercu zavjetrinu na drugom pravcu u srednjem sektoru. Leclerc je bio najbrži, ali samo za 8 tisućinki sekunde ispred Verstappena. Perez je zakasnio 4 desetinke, a Russell i Hamilton su na korištenim gumama bili četvrti i peti.

U drugom pokušaju Ferrariji su odradili još bolji posao. Leclerc je popravio svoje vrijeme za više od tri desetinke, a Verstappen za samo jednu desetinku. Lewis Hamilton je bio četvrti, iza Sergija Pereza, a George Russell šesti. Između dva Mercedesa je uletio Lando Norris sa očito sjajno nadograđenim McLarenom. Fernando Alonso je bio sedmi, ispred Yukija Tsunode, Carlosa Sainza i Kevina Magnussena.

Rezultati

PVozačEkipaVrijeme+
1C.LECLERCFerrari1:30.872
2M.VERSTAPPENRed Bull1:31.1760.304
3S.PEREZRed Bull1:31.3350.463
4L.HAMILTONMercedes1:31.7650.893
5L.NORRISMcLaren1:32.0321.160
6G.RUSSELLMercedes1:32.1311.259
7F.ALONSOAlpine1:32.5521.680
8Y.TSUNODAAlphaTauri1:32.7801.908
9C.SAINZFerrari/
10K.MAGNUSSENHaas/
11D.RICCIARDOMcLaren1:32.922
12E.OCONAlpine1:33.048
13V.BOTTASAlfa Romeo1:33.052
14S.VETTELAston Martin1:33.276
15A.ALBONWilliams1:33.307
16P.GASLYAlphaTauri1:33.439
17L.STROLLAston Martin1:33.439
18G.ZHOUAlfa Romeo1:33.674
19M.SCHUMACHERHaas1:33.701
20N.LATIFIWilliams1:33.794

Komentiraj

44 komentara

  1. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    Kakav timski rad, bravo… sutra ce biti zanimljivo s obzirom da je sve izmjesano u top 10



    15

    0
  2. Formula1
    f1zd Prikaži

    Ja stvarno ne razumijem tko radi u režiji prijenosa, jesu li ti ljudi retardirani?

    Znači gledamo Sainza kako sporo kruži i taman kad dođe zanimljivi dio gdje će dati Leclercu tow oni se prebace na Pereza??? Pa zašto smo gledali Sainza dosad kako kruži brzinom moje babe? I tako dva puta. Stvarno im treba dijagnoza.



    48

    0
    • Formula1
      f1zd Prikaži

      Btw bravo za Ferrari, napokon da oni nešto pametno/mudro naprave.



      17

      0
    • Robert Kubica
      Yura Prikaži

      Bas da cu tako nesto napisati… Prikazuju Alpine cijele kvale, a nista zanimljivo s njima, Leclerc u trecem sektoru, samo sto nije zavrsio krug a oni prebace na Verstappena koji je tek u drugom sektoru…



      17

      0
      • Jučer su također iznenada prebacili s Leclercovog kruga na kadar koji prikazuje Pereza kako se okreće u prvom sektoru i onda su još ponavljali snimku nekoliko puta. F1 direkcija opsjednuta je spektaklom kao da ovaj sport već sam po sebi nema dovoljno adrenalina i nije zanimljiv, što je krajnje iritantno iz perspektive gledatelja.



        15

        0
      • Shvacam da je nama dosadno gledat alpine ali normalno da ce francuzi pratit svoju ekipu ne vidim tu nista sporno.Situacija sainz leclerc u zadnjem dijelu kvala mi nije jasna. U tom trenutku je izgledalo da je max sport profesionalnija i skuplja televizija



        1

        0
    • Bravo ,nažalost danas na jako puno mjesta rade ljudi koji po ničemu ne zaslužuju to radno mjesto
      Ferrari izgledao cijeli vikend odlično ,lijep timski rad
      Šteta za Seinza ,no moglo bi biti zanimljivo
      Red Bull ,Max i Perez su tu opasni znamo koliko su
      Ništa nije gotovo
      Nadam se dobroj i zanimljivoj borbi
      Forza ferrari !!!!
      Sretno svima !!!



      6

      0
  3. Kimi Raikkonen 7
    Dragan1980 Prikaži

    Alonso car👌



    22

    1
  4. RB je realno trebo žrtvovat Pereza, imali su dovoljno razmaka, ali sutra s dva na jedan i cinjenicom da su brži i bolje drže gume ocekujem pobjedu RBa. A Micka mi je žao, onaj Ric se provuce a Mick odradi super krug i onda na takvoj sitnici padne.



    14

    3
  5. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Ferrari brzi dosta u jednom krugu, vidjet cemo u utrci.

    Bravo Lando



    9

    0
  6. Konačno dobra (izvrsna) taktika Ferrarija!



    12

    0
  7. Mislim da bi Charles imao pole i bez pomoći, ali odličan timski rad. Sutra Leclerc ima dva Red Bulla iza sebe i nadam se odličnoj utrci!



    16

    1
  8. Bio sam skeptičan u vezi zavjetrine kako će izgledati, ali nisu se izblamirali. Lijepo je ispalo.



    11

    0
  9. Mclaren
    Piro Prikaži

    Dobra vožnja, dobre kvale. Carlos bi mogao letjeti sutra. Ima prostora.



    12

    2
  10. Pirelli Intermedium
    crofessional Donator Prikaži

    Očekivan poredak od P1 do P4.
    Norris odličan kao i Yuki (iznenađujuće).
    Očekivanja za utrku su ipak drugačija!
    Nadam se bliskoj borbi, duelima bez sudara, barem 2 ulaska u box i jednom SCu da sve dodatno začini



    4

    0
  11. -čestitke lec-u na pp-u i sainzu na pomoći. bilo bi klanje njih dvoje za pp da sainz ne starta s kraja. da ne prođu kvale savršeno što se ferrarija i taktike tiče ipak ću napomenut onaj lecov tr iz q1 kad je pitao zašto rade drugi krug.
    -max je djelovao dosta mirno nakon kvala. perez je bio blizu. nadam se sutra pobjedi.
    -nije mi jasno zašto je kmag vozio q2.
    -nije se vidilo ali možda je izvrtanje albona zajebalo par bolida iza njega. pri tom mislim prvenstveno na gaslya.
    -lijepo mi je vidit vrlo dobru popunjenost tribina i livada.
    -stavio 1000 kn na checa kontra sainza, dobitak 1500. $)



    10

    3
  12. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    bravo Leclerc, ali ako su bolidi slicni po race paceu prednost dajem Maxu jer su 2 na 1….
    Gasly mnogo pametuje a rezultati 0
    šteta sta Sainz i Magnesen imaju kazne izgleda da im staza odgovara



    7

    0
  13. Nigel Mansell
    dusko Prikaži

    čestitke Charlesu, Landu ali i Lewisu

    njih tri su napravili extra vrijeme s obzirom na bolid koji voze… Max pa i Fernando klasik… najbolje koliko ide…
    pa i perez na svom maximumu, i on dobar



    11

    0
  14. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži

    Bravo Charli, bravo i Alonso a bome i Lujka je slozio dobar krug. Lando isto.
    Nadam se da sutra na startu nece moji krenut ko traktori



    7

    0
  15. Charles Leclerc 16
    ferarista Prikaži

    Grandissimo



    5

    1
  16. Ono sta je Sainz radio u Q3 je umjetnost.
    Znaci apsolutno u pravom trenutku i u svakom trenutku je bio tocno tamo gdje treba biti , tocna brzina koja treba biti i maknuo se tocno kada treba. I sve to dva puta.
    Sve to da se poklopi je tesko jednom izvesti , a kamoli 2x.
    Svaka cast



    21

    0
  17. Max Verstappen
    derfahrer1996 Prikaži

    Bravo Ferrari jako lijep tow napravljen, iako šteta za Maxa volio bih ga na poleu vidjet,nadam se pobjedi Maxa sutra :D
    Prvi pole za Ferrari u Francuskoj od 2008,gledam na yt sad Raikkonenov pole 2008 kakav zvuk kakav auto,kako brzo mijenjanje smjera ti bolidi su bili puno bolje upravljivi. Gušt



    7

    1
  18. Fora mi je kako se Ferrarijevi navijači vesele uspješnoj strategiji Ferrarija. Strategija koju su ostale uspješne momčadi primjenjivale nemali broj puta pa to često prođe i neprimjetno.
    Ali, kada Ferrari uspije napraviti nešto dobro onda je to stvarno senzacija! Essere Ferrari!

    Malo se šalim.

    Meni je ova staza show za gledanje onborad. Zavoji u prvom i trećem sektoru su bomba za cijepanje bolidima. Gledao sam ono nevrijeme Sainza u Q2 i uživao. Show.

    Izbacivanje malog Shumija mi je totalna debilana. Daj stavi žutu kobasicu s vanjske strane pasice i amen pa neka svatko grize koliko mu paše.

    Nadam se dobroj borbi Norrisa i Hamiltona.



    3

    1
    • Ayrton Senna
      FerrariF1 Prikaži

      Slažem se ovo sa žutom kobasicom.. Ove debilane sa granicama staze su živo sranje.. Postavi travu šljunak i kobasice pa tko voli nek izvoli.. I onda to sve još prate “na žgance”.. Uz svu super soničnu tehnologiju i milijarde senzora čovjek bi pomislio da nebi trebalo bit problema za stavit neke senzore i tako pratiti vozače.. Tako bi bar bilo donekle fer.. Ne oni ručno gledaju i pregledavaju snimke pa ak se neko provuče da ga nevide neće dobit kaznu.. To mi je zbilja debilno..



      1

      0
  19. Kimi Raikkonen
    zoka Prikaži

    Ovi komentatori sa hr SK su za 10 😶
    Obicno bude Srki i Pajo ili oboje a ne neki ko da sahranu prenose, sve istim tonom i jos imena izgovaraju pogresno. Đorđe rasel npr.. Ferstapen….



    2

    0
  20. Ne znam zašto al imam neki loš predosjećaj što se tiče Leclerca. Ovo je predobro da bi bilo istina. A što se tiče Saintza bit ću razočaran ako ne završi među prvih 5.



    4

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni