Izdvojeno

Verstappen uvjerljivo najbrži na trećem treningu za VN Francuske

Piše: Lovro Andraka

Prije 4 mjeseci, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Max Verstappen bio je najbrži na posljednjem slobodnom treningu u Francuskoj s popriličnom prednošću ispred Ferrarijevog dvojca, od kojih je Carlos Sainz bio je brži s tri desetinke zaostatka, dok je Charles Leclerc imao dvostruko veći zaostatak od šest desetinki.

Lewis Hamilton bio je posljednji unutar sekunde zaostatka, a petoplasirani Sergio Perez kasnio je punu sekundu za timskim kolegom na vrhu. Slijede ih George Russell i Fernando Alonso koji je ulio barem malo nade Alpineu nakon što su dosad na svim treninzima na domaćem terenu s oba bolida bili izvan top 10. Esteban Ocon bio je tek 17., šest desetinki iza timskog kolege.

Alex Albon uspio je ponoviti odličan plasman za Williams s prvog treninga i završio osmi, a najbržu desetorku zaključili su Lando Norris i Yuki Tsunoda. Stvari ne izgledaju dobro za Aston Martin uoči kvalifikacija – Lance Stroll i Sebastian Vettel bili su tek 18. i 20.

Većina vozača u početku je izlazila na stazu na medium gumama i na njima je Verstappen postavio najbrže vrijeme 1:32.808 koje je srušeno tek 10 minuta prije kraja, iako je Sainz u međuvremenu postavio drugo vrijeme na softu. Španjolac je bio taj koji je za nešto manje od dvije desetinke skinuo Verstappenovo vrijeme, no Nizozemac je ubrzo izašao na softu i postavio tri desetinke brže vrijeme koje je do kraja ostalo najbrže. Leclerc je svoj najbrži krug prije onog na softu odradio na hardu, a tijekom treninga je imao jedno izvrtanje u 12. zavoju. I ovaj trening prošao je bez većih incidenata.

Kvalifikacije počinju u 16 sati.

Rezultati

VozačBolidZaostatakKrugovi
1Max VerstappenRED BULL RACING RBPT1:32.27222
2Carlos SainzFERRARI+0.354s13
3Charles LeclercFERRARI+0.637s19
4Lewis HamiltonMERCEDES+0.983s21
5Sergio PerezRED BULL RACING RBPT+1.021s24
6George RussellMERCEDES+1.104s17
7Fernando AlonsoALPINE RENAULT+1.233s17
8Alexander AlbonWILLIAMS MERCEDES+1.286s18
9Lando NorrisMCLAREN MERCEDES+1.397s15
10Yuki TsunodaALPHATAURI RBPT+1.479s18
11Daniel RicciardoMCLAREN MERCEDES+1.516s16
12Nicholas LatifiWILLIAMS MERCEDES+1.569s15
13Pierre GaslyALPHATAURI RBPT+1.597s17
14Valtteri BottasALFA ROMEO FERRARI+1.600s19
15Zhou GuanyuALFA ROMEO FERRARI+1.639s18
16Kevin MagnussenHAAS FERRARI+1.759s22
17Esteban OconALPINE RENAULT+1.850s17
18Lance StrollASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES+1.905s19
19Mick SchumacherHAAS FERRARI+1.950s11
20Sebastian VettelASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES+2.264s11

Komentiraj

4 komentara

  1. Po nekima bi ovo mogao biti dosadan vikend 😂



    4

    0
  2. Charles Leclerc 16
    ferarista Prikaži

    Jučer Ferrari uvjerljiv, danas red Bull, ovi smjesni komentatori na SK1 srbija govore kako je jučer red Bull najbrži na simulaciji trke,a vaši smjesni urednici pišu kako je Ferrari najbrži, maheri nema kaj.



    1

    7
  3. Toliko o dominaciji Ferrarija. (prethodni članak) A ako sam dobro shvatio Saintza niti nema u konkurenciji jer kreće zadnji zbog novog motora



    1

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni