Izdvojeno

Sainz P1, Leclerc P2: Ferrari u svom svijetu na drugom treningu u Francuskoj

Piše: Ante Vetma

Prije 4 mjeseci, 16 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Drugi slobodni trening potvrdio je ono što smo pretpostavljali nakon prvog: u ovom trenutku se čini da je Ferrari u svom svijetu na stazi Paul Ricard u Francuskoj.

Carlos Sainz obavio je najbolji posao s vremenom koje je za jednu desetinku bolje od Charlesa Leclerca, a iza njih je bio Max Verstappen s čak pola sekunde zaostatka. Drugi Red Bull – Sergio Perez – se mučio s bolidom i zapeo je na ogromnih sekundu i pol, što je bilo dovoljno za deseto mjesto.

Dva Mercedesa su bili četvrti i peti, s Georgeom Russellom dvije desetinke ispred Lewisa Hamiltona koji se vratio u svoj bolid nakon što ga je na prvom slobodnom treningu mijenjao Nizozemac Nyck de Vries.

Trening je prošao bez većih incidenata, u čemu su pomogle neskromne izletne zone koje su vozači koristili nakon nekoliko žestokih jahanja visokih pasica.

U Alfu Romeo se umjesto Roberta Kubice vratio Valtteri Bottas i završio na 12. mjestu, 1.7s iza Sainza.

Gledajući simulacije dužih stintova – Ferrari je danas izgledao najbolje, a sve ekipe su imale izraženu degradaciju guma na vreloj stazi, što bi sutra i preksutra mogao biti važan faktor. Svejedno, Ferrari trenutno uživa ugodnu prednost i na Red Bullu i Mercedesu je da pokušaju preokrenuti situaciju i približiti im se do sutrašnjeg trećeg treninga koji se vozi u 13 sati i do kvalifikacija koje se voze u 16 sati.

Rezultati

P#VozačEkipa+Krugovi
155C.SAINZFerrari22
216C.LECLERCFerrari0.10122
31M.VERSTAPPENRed Bull0.55017
463G.RUSSELLMercedes0.76420
544L.HAMILTONMercedes0.99023
64L.NORRISMcLaren1.08021
710P.GASLYAlphaTauri1.37924
820K.MAGNUSSENHaas1.40124
93D.RICCIARDOMcLaren1.45723
1011S.PEREZRed Bull1.53316
1114F.ALONSOAlpine1.73224
1277V.BOTTASAlfa Romeo1.73727
135S.VETTELAston Martin1.89327
1422Y.TSUNODAAlphaTauri2.01324
1518L.STROLLAston Martin2.06826
1623A.ALBONWilliams2.12623
1724G.ZHOUAlfa Romeo2.12726
1831E.OCONAlpine2.13326
1947M.SCHUMACHERHaas2.66822
206N.LATIFIWilliams2.88527

Komentiraj

16 komentara

  1. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    falija Ante za 1120 km 😀



    2

    0
  2. Ne bi se baš složio da Ferrari izgleda najbolje na dužim stintovima. Max je pred kraj treninga jedini uspijevao imati tempo ispod 1:38 po krugu,svi ostali su bili iznad toga. Također,odradio je jedan brzi krug na softu,a Sainz i Leclerc su obojica svoja najbolja vremena napravili u svom drugom krugu na softu.
    Volio bi da je Ferrari u prednosti zbog zanimljivosti prvenstva,ali nisam baš siguran da je to tako.



    17

    0
    • Jednu bitnu stavku u cijelij priči ai zaboravio. A to su gume. Max je pred kraj treninga vozio ta vremena ali dali to može voziti 20 krugova? Max je i u Austriji djelovao najbrže dok nije krenula glavna utrka.



      12

      0
    • James Hunt
      Luca Badoer Prikaži

      Jos da napomenem da je Ferrari izrazito “twitchy” sa punijim tankom. Ovako nakon danasnjeg dana rekao bi da zasad crveni imaju prednost u one lap pace-u, iako VER pravi samo jedan krug od drugog odustaje.

      Race pace mi se cini RBR bolji, koliko mi se cini svi su bili na mediumu. A i ne zaboravimo koliko ce ova temperatura ljubit Ferrarijev problematicni turbo…

      Ovako “seljacki” gledano Ferrari prvi sektor, RBR drugi s, Ferrari treci s u one lap pace-u. Potrosnja mediuma manja na RBR u race pace-u. Temperatura staze oko 50 stupnjeva

      Jos jedan mozebitni problem je idiotski bollard ako se promasi treci zavoj, poprilicno nelogicno ukoliko se jako kasno zakoci za treci i cetvrti zavoj. Nema sanse da se vozac tamo vrati na stazu



      6

      0
    • Ovo su velike razlike u vremenima. Takve su ili kad netko ima veliku prednost ili kad netko privlači sponzore pa vozi na softu, praznom rezervoaru i nabrijanom motoru. Ne čini mi se da Scuderija treba sponzore, pa mi ipak vuče na to da zaista imaju prednost.

      Iako tko zna što će Merc i RB izvući iz šešira u noćnoj smjeni svojih ekipa.



      7

      0
    • Ayrton Senna
      FerrariF1 Prikaži

      Slažem se.. Gledao sam trening i slušao analize.. Max je imao najbolji race pace.. Ključna stvar za utrku.. No dobro još je jedan trening sutra možda nešto iskemijaju u Ferrariu..



      4

      0
  3. Max Verstappen 1
    vlado Donator Prikaži

    RB se moze tuci nogom u guzicu sa trecim mjestom na kraju sezone.

    Ja i dalje smatram da je mercedes najbolji, tj. da ce biti. Nemam nikakvo obrazovanje da pametujem, ali kada god pogledam mercedesov bolid vidim nesto sto je kreirano u vakumu ili slicno. Zanimljivo je da ne odustaju od koncepta.

    Moje predvodjanje je sljedece: mercedes u narednim godinama dominira zasluzeno kao i do sada. Trenutno samo razvijaju platformu koja nema konkurenciju. I zbog toga ne sumnjam da ce rekordni broj titula ici u ruke….



    4

    23
    • Max Verstappen 1
      vlado Donator Prikaži

      Ljudi, mercedes se prije par sedmica borio za pobjedu, tj. bio je najbrzi. Nije merc samo toto i lewis vec stotine ljudi koji pripadaju kremi danasnje civilizacije.

      Mislim da su nasli rjesenje za nova pravila i samo poliraju dijamant koju imaju. Nije slucajno da lewis razvijao bolid pola sezone sto i kolega otvoreno potvrdjuje.

      Kada se skinu navijacke cvike mislim da je jasno. Naravno, ovo iznad je poslednje sto ja zelim da vidim. Ali zivot nije “fer”. Imaju vozaca koji je jedan od najboljih ikada… i premazanog svercera koji stoji iza strebera.



      2

      3
    • ne razumijem prvu rečenicu i molim pojašnjenje.



      1

      0
  4. Još da Merc otkine koji bod Maxu 😁



    8

    4
    • Kimi Raikkonen 7
      Pitstop Prikaži

      Prije će Ferrariju pošto Sainz dobiva 10 mjesta kazne zbog promjene upravljačke elektronike tako da je počelo ono što govorim već neko vrijeme tj. problem sa brojem korištenih dijelova od strane Ferrarija. To ostavlja Leclerca u sendviču Maxa i Sergia ukoliko bude sve kako bi trebalo biti sutra u kvalifikacijama. Kako je netko spomenuo, pitanje je da li će izdržati Ferrarijev turbo na paklenim vrućinama, ali sve su to prognoze. Sve će se vidjeti danas i pogotovo sutra



      1

      0
  5. Formula 1
    tomz Prikaži

    Ajmo senzori uaaa

    Šalu na stranu, nadam se da Ferrari neće previše odvrnuti taj motor sutra, da ne bi prokuhao na ovoj žegi.



    8

    0
  6. Charles Leclerc 16
    ferarista Prikaži

    Čitaš članak Ferrari bolji, čitaš komentare redbull bolji, jeste vi gledali isti trening?



    4

    2
  7. Simulaciju race pacea Maxa možemo slobodno baciti u vodu, odradio je koliko 4-5 krugova. Potrosnja guma će biti veliko pitanje, temperature staze ce biti astronomske. U nedjelju treba doći do cilja.



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni