Drugi slobodni trening potvrdio je ono što smo pretpostavljali nakon prvog: u ovom trenutku se čini da je Ferrari u svom svijetu na stazi Paul Ricard u Francuskoj.
Carlos Sainz obavio je najbolji posao s vremenom koje je za jednu desetinku bolje od Charlesa Leclerca, a iza njih je bio Max Verstappen s čak pola sekunde zaostatka. Drugi Red Bull – Sergio Perez – se mučio s bolidom i zapeo je na ogromnih sekundu i pol, što je bilo dovoljno za deseto mjesto.
Dva Mercedesa su bili četvrti i peti, s Georgeom Russellom dvije desetinke ispred Lewisa Hamiltona koji se vratio u svoj bolid nakon što ga je na prvom slobodnom treningu mijenjao Nizozemac Nyck de Vries.
Trening je prošao bez većih incidenata, u čemu su pomogle neskromne izletne zone koje su vozači koristili nakon nekoliko žestokih jahanja visokih pasica.
U Alfu Romeo se umjesto Roberta Kubice vratio Valtteri Bottas i završio na 12. mjestu, 1.7s iza Sainza.
Gledajući simulacije dužih stintova – Ferrari je danas izgledao najbolje, a sve ekipe su imale izraženu degradaciju guma na vreloj stazi, što bi sutra i preksutra mogao biti važan faktor. Svejedno, Ferrari trenutno uživa ugodnu prednost i na Red Bullu i Mercedesu je da pokušaju preokrenuti situaciju i približiti im se do sutrašnjeg trećeg treninga koji se vozi u 13 sati i do kvalifikacija koje se voze u 16 sati.
P | # | Vozač | Ekipa | + | Krugovi |
---|---|---|---|---|---|
1 | 55 | C.SAINZ | Ferrari | 22 | |
2 | 16 | C.LECLERC | Ferrari | 0.101 | 22 |
3 | 1 | M.VERSTAPPEN | Red Bull | 0.550 | 17 |
4 | 63 | G.RUSSELL | Mercedes | 0.764 | 20 |
5 | 44 | L.HAMILTON | Mercedes | 0.990 | 23 |
6 | 4 | L.NORRIS | McLaren | 1.080 | 21 |
7 | 10 | P.GASLY | AlphaTauri | 1.379 | 24 |
8 | 20 | K.MAGNUSSEN | Haas | 1.401 | 24 |
9 | 3 | D.RICCIARDO | McLaren | 1.457 | 23 |
10 | 11 | S.PEREZ | Red Bull | 1.533 | 16 |
11 | 14 | F.ALONSO | Alpine | 1.732 | 24 |
12 | 77 | V.BOTTAS | Alfa Romeo | 1.737 | 27 |
13 | 5 | S.VETTEL | Aston Martin | 1.893 | 27 |
14 | 22 | Y.TSUNODA | AlphaTauri | 2.013 | 24 |
15 | 18 | L.STROLL | Aston Martin | 2.068 | 26 |
16 | 23 | A.ALBON | Williams | 2.126 | 23 |
17 | 24 | G.ZHOU | Alfa Romeo | 2.127 | 26 |
18 | 31 | E.OCON | Alpine | 2.133 | 26 |
19 | 47 | M.SCHUMACHER | Haas | 2.668 | 22 |
20 | 6 | N.LATIFI | Williams | 2.885 | 27 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
falija Ante za 1120 km 😀
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vruće je :)
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne bi se baš složio da Ferrari izgleda najbolje na dužim stintovima. Max je pred kraj treninga jedini uspijevao imati tempo ispod 1:38 po krugu,svi ostali su bili iznad toga. Također,odradio je jedan brzi krug na softu,a Sainz i Leclerc su obojica svoja najbolja vremena napravili u svom drugom krugu na softu.
Volio bi da je Ferrari u prednosti zbog zanimljivosti prvenstva,ali nisam baš siguran da je to tako.
17
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jednu bitnu stavku u cijelij priči ai zaboravio. A to su gume. Max je pred kraj treninga vozio ta vremena ali dali to može voziti 20 krugova? Max je i u Austriji djelovao najbrže dok nije krenula glavna utrka.
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jos da napomenem da je Ferrari izrazito “twitchy” sa punijim tankom. Ovako nakon danasnjeg dana rekao bi da zasad crveni imaju prednost u one lap pace-u, iako VER pravi samo jedan krug od drugog odustaje.
Race pace mi se cini RBR bolji, koliko mi se cini svi su bili na mediumu. A i ne zaboravimo koliko ce ova temperatura ljubit Ferrarijev problematicni turbo…
Ovako “seljacki” gledano Ferrari prvi sektor, RBR drugi s, Ferrari treci s u one lap pace-u. Potrosnja mediuma manja na RBR u race pace-u. Temperatura staze oko 50 stupnjeva
Jos jedan mozebitni problem je idiotski bollard ako se promasi treci zavoj, poprilicno nelogicno ukoliko se jako kasno zakoci za treci i cetvrti zavoj. Nema sanse da se vozac tamo vrati na stazu
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ovo su velike razlike u vremenima. Takve su ili kad netko ima veliku prednost ili kad netko privlači sponzore pa vozi na softu, praznom rezervoaru i nabrijanom motoru. Ne čini mi se da Scuderija treba sponzore, pa mi ipak vuče na to da zaista imaju prednost.
Iako tko zna što će Merc i RB izvući iz šešira u noćnoj smjeni svojih ekipa.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Slažem se.. Gledao sam trening i slušao analize.. Max je imao najbolji race pace.. Ključna stvar za utrku.. No dobro još je jedan trening sutra možda nešto iskemijaju u Ferrariu..
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
RB se moze tuci nogom u guzicu sa trecim mjestom na kraju sezone.
Ja i dalje smatram da je mercedes najbolji, tj. da ce biti. Nemam nikakvo obrazovanje da pametujem, ali kada god pogledam mercedesov bolid vidim nesto sto je kreirano u vakumu ili slicno. Zanimljivo je da ne odustaju od koncepta.
Moje predvodjanje je sljedece: mercedes u narednim godinama dominira zasluzeno kao i do sada. Trenutno samo razvijaju platformu koja nema konkurenciju. I zbog toga ne sumnjam da ce rekordni broj titula ici u ruke….
4
23
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ljudi, mercedes se prije par sedmica borio za pobjedu, tj. bio je najbrzi. Nije merc samo toto i lewis vec stotine ljudi koji pripadaju kremi danasnje civilizacije.
Mislim da su nasli rjesenje za nova pravila i samo poliraju dijamant koju imaju. Nije slucajno da lewis razvijao bolid pola sezone sto i kolega otvoreno potvrdjuje.
Kada se skinu navijacke cvike mislim da je jasno. Naravno, ovo iznad je poslednje sto ja zelim da vidim. Ali zivot nije “fer”. Imaju vozaca koji je jedan od najboljih ikada… i premazanog svercera koji stoji iza strebera.
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Može podsjetnik, gdje se to desilo
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
ne razumijem prvu rečenicu i molim pojašnjenje.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Još da Merc otkine koji bod Maxu 😁
8
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Prije će Ferrariju pošto Sainz dobiva 10 mjesta kazne zbog promjene upravljačke elektronike tako da je počelo ono što govorim već neko vrijeme tj. problem sa brojem korištenih dijelova od strane Ferrarija. To ostavlja Leclerca u sendviču Maxa i Sergia ukoliko bude sve kako bi trebalo biti sutra u kvalifikacijama. Kako je netko spomenuo, pitanje je da li će izdržati Ferrarijev turbo na paklenim vrućinama, ali sve su to prognoze. Sve će se vidjeti danas i pogotovo sutra
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ajmo senzori uaaa
Šalu na stranu, nadam se da Ferrari neće previše odvrnuti taj motor sutra, da ne bi prokuhao na ovoj žegi.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Čitaš članak Ferrari bolji, čitaš komentare redbull bolji, jeste vi gledali isti trening?
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Simulaciju race pacea Maxa možemo slobodno baciti u vodu, odradio je koliko 4-5 krugova. Potrosnja guma će biti veliko pitanje, temperature staze ce biti astronomske. U nedjelju treba doći do cilja.
2
0