Izdvojeno

Leclerc s manje od desetinke ispred Verstappena najbrži na prvom treningu u Francuskoj

Piše: Lovro Andraka

Prije 4 mjeseci, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Ferrarijev Charles Leclerc postavio je najbrže vrijeme prvog slobodnog treninga za Veliku nagradu Francuske na Paul Ricardu koje je bilo samo 91 tisućinku brže od Maxa Verstappena u Red Bullu.

Tri desetinke sporiji bio je Leclercov timski kolega Carlos Sainz, dok je Mercedesov George Russell bio posljednji vozač unutar sekunde zaostatka.

Odlično vrijeme imao je petoplasirani Pierre Gasly u nadograđenom AlphaTauriju, dvije desetinke ispred Sergija Pereza u Red Bullu koji nije imao sasvim idealan prvi trening u Francuskoj. Prvo se izvrtio u četvrtom zavoju, ali se srećom zaustavio prije zida, a kasnije mu se bačena folija s vizira zaglavila na stražnjem desnom ovjesu – opet je imao sreću u nesreći jer nije otišla u unutrašnjost bolida pa je mehaničar mogao samo brzinski ukloniti foliju kod kratkog zaustavljanja u boksu.

Lando Norris završio je sedmi s McLarenom, a dobro je izgledao i njegov timski kolega Daniel Ricciardo koji je bio deseti. Između njih su se ugurali Alex Albon u Williamsu i Nyck de Vries koji je danas vozio Mercedes Lewisa Hamiltona zbog pravila o dvjema obaveznim vožnjama za vozače s manje od tri odvožene F1 utrke.

Na 11. mjestu završio je Guanyu Zhou u Alfi Romeo koja je u drugom bolidu također imala promjenu vozača – rezervni vozač Robert Kubica preuzeo je bolid Valtterija Bottasa i postavio 19. vrijeme treninga, no on ne ispunjava Alfinu obavezu za neiskusne vozače.

Aston Martinovi vozači Stroll i Vettel bili su 12. i 14., dok vozači domaćeg Alpinea nisu imali obećavajuća vremena i završili su 13. i 15. Iza njih su se smjestila dva Haasa te Tsunoda, Kubica i Latifi koji jedini nije postavio vrijeme na softu, već na mediumu.

Drugi slobodni trening počinje u 17 sati.

Rezultati

#VozačMomčadZaostatakKrugovi
116Charles LeclercFERRARI1:33.93022
21Max VerstappenRED BULL RACING RBPT+0.091s18
355Carlos SainzFERRARI+0.338s20
463George RussellMERCEDES+0.951s24
510Pierre GaslyALPHATAURI RBPT+1.049s20
611Sergio PerezRED BULL RACING RBPT+1.244s20
74Lando NorrisMCLAREN MERCEDES+1.302s20
823Alexander AlbonWILLIAMS MERCEDES+1.484s23
919Nyck De VriesMERCEDES+1.496s22
103Daniel RicciardoMCLAREN MERCEDES+1.730s20
1124Guanyu ZhouALFA ROMEO FERRARI+1.746s20
1218Lance StrollASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES+1.880s18
1331Esteban OconALPINE RENAULT+1.898s20
145Sebastian VettelASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES+1.921s23
1514Fernando AlonsoALPINE RENAULT+1.945s21
1647Mick SchumacherHAAS FERRARI+2.092s18
1720Kevin MagnussenHAAS FERRARI+2.174s21
1822Yuki TsunodaALPHATAURI RBPT+2.197s25
1988Robert KubicaALFA ROMEO FERRARI+2.402s19
206Nicholas LatifiWILLIAMS MERCEDES+3.113s22

Komentiraj

3 komentara

  1. Charles Leclerc 16
    ferarista Prikaži

    Ovaj krug Verstapena je legalan? Ili?


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni