Izdvojeno

Vettel će voziti 100 godina star Aston Martin s održivim gorivom

Piše: Lovro Andraka

Prije 1 godinu, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Sebastian Vettel i ovog će vikenda voziti jedan stari bolid, a ovog puta radi se o čak 100 godina starom Aston Martinu.

Vettel je tijekom prošlog trkaćeg vikenda u Silverstoneu vozio Williams-Renault FW14B iz 1992. godine koji je u njegovom privatnom vlasništvu već tri godine. Za vožnju je korišteno održivo, ugljično neutralno gorivo, a RaceFans prenosi kako će takvo gorivo biti i u Aston Martinu iz 1922. godine kojeg će voziti po Paul Ricardu.

“Strastven sam u vezi povijesti sporta, stoga će biti zaista posebno voziti jedan od originalnih Aston Martinovih Grand Prix bolida iz 1922. godine ovog vikenda”, rekao je Vettel.

“Kao prvo, sjajno je saznati da je ovaj bolid još uvijek živ, da i dalje radi te je u tako dobrom stanju. Bolid je sada otprilike 100 godina star, stoga je ludo kad razmislite koliko dugo je tu, ali je sjajno vidjeti da je još uvijek tu i iznimno se veselim sjedanju za volan.”

“Pretpostavljam da će biti jako, jako drukčije u odnosu na ono na što sam navikao, ali to je i cijela ideja – da povežemo priču o sadašnjosti i početku, stoga sam definitivno veoma uzbuđen.”

Konkretno se radi o prvom Aston Martinovom trkaćem bolidu nadimka “Green Pea”, u prijevodu “zeleni grašak”, koji je debitirao upravo na Velikoj nagradi Francuske održanoj u Strasbourgu prije 100 godina. Louis Zborowski bio je za volanom TT1, a u TT2 je sjedio Clive Gallop. Gallop je bio peti, a Zborowski 11. u kvalifikacijama, dok su u utrci obojica odustala zbog kvara na motoru.

Povodom stogodišnje obljetnice trkaćeg debija, Aston Martin će na nosu bolida nositi izvorni znak kompanije.

Foto: @AstonMartinF1 (Twitter)

Komentiraj

9 komentara

  1. Fernando Alonso 14
    Brane FA14 Prikaži

    Nek mi ne zamjere Vettelovi fanovi, ali kad se bivši svjetski prvak počne baviti ovakvim stvarima, mislim da je svaka motivacija za neko ozbiljno utrkivanje nestala i miriši na kraj karijere



    1

    16
  2. Ovo me jako veseli budući da daje bar malo nade u mogućnost nastavka korištenja vozila koja imaju motor s unutarnjim izgaranjem (i za nas obične ljude i u F1).
    Bilo bi jako lijepo da održiva goriva zažive u komercijalnoj upotrebi.



    8

    1
  3. Kada nakon ove promo voznje sjedne u “pravi” bolid, nece ni osjetiti razliku…



    8

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Jochen Rindt – kratak podsjetnik na jedinog posthumno okrunjenog prvaka Formule 1

Kolumna // Luka Gregorić

Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...

Tržište vozača za 2024. – hoće li svi zadržati iste postave?

Lociranje // Lovro Andraka

Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...

Radio komunikacija između Verstappena i Red Bulla u završnici utrke u Austriji

Radio transkript // Ante Vetma

Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...

Još kolumni