Mercedesov šef Toto Wolff kaže da ne postoji nikakav razdor između FIA-e i ekipa Formule 1, kao što se po raznim medijima moglo pročitati proteklih nekoliko mjeseci.
Wolff kaže da je njegova bivša savjetnica Shaila-Ann Rao transparentna osoba od visokog integriteta, te nema nikakve sumnje da će biti nepristrana sad kad je postala zaposlenica FIA-e.
Samo ove sezone razglabali smo o temama poput utrkivanja pokraj projektila koji nadlijeću Saudijsku Arabiju na samo par kilometara udaljenosti, ili o zabrani nošenja nakita. Nije bilo mirno ni na stazi kao ni pokraj nje. U Austriji je još jednom do izražaja došao amaterski način vođenja sporta kad su suci golim okom morali procijeniti koji su bolidi izlazili izvan granica staze, a burno je i među vozačima koji smatraju da se pravila ne provode konzistentno.
Wolffa su upitali ima li FIA trenutno previše požara za gasiti:
“Mislim da je FIA na dobrom putu i ne smijemo zaboraviti da Mohammed mora tek uigrati svoju ekipu.”
“Shaila-Ann Rao je odvjetnica, ona je transparentna osoba od integriteta i mislim da je to važno. Imali smo previše kontroverznih situacija u prošlosti koje nisu bile transparentne, a ona je garancija da će sad biti.”
U velikoj rošadi unutar FIA-e novi posao je dobio Francois Sicard, koji je sad sportski direktor za jednosjede.
“Što se tiče Sicarda, svi u paddocku znaju da je on bio na ovoj strani, sve je vidio, on je trkač. Bio je šef ekipe DAMS dugi niz godina i on je prava osoba za tu poziciju.”
“Ovi ljudi znaju kako donijeti odluke i što činiti s direktorima utrka. Može li se raditi na treningu i razvoju ili postoje neka druga rješenja?”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Drugi odlomak bilo bi bolje: nema nikakve sumnje da će biti (ne)pristrana.
Ili Toto uistinu ne sumnja u njenu pristranost? ;)
5
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A gle ako smo mogli trpiti ferrarijevca Todta kao šefa fia-e, nemamo se kaj buniti.
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa i ja bih ga trpio da sam za njegova mandata ostvario neviđenu dominaciju jedne ekipe u F1.
E je vam bilo teško boriti se sa vjetrenjačama.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Njihova veza je neraskidiva
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pozdrav
Zna li tko kakva su pravila za motore od 2026 na maxf1 pise 2,6 litreni turbo motor bez mgu h ali koliko znam raspravljali su o postojecem 1.6 turbo motor s vise elektricne snage tj 350kW? Zna li tko vise?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
pravila još nisu službeno objavljena.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisu da,na maxf1 pise da raspravljaaju o 2.6 litrenom motoru to su bili motori do 2013 atmosferski doduše 2.4. Nema mi to smisla čudno nekako
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
vijest od 28.06.:
https://www.motorsport.com/f1/news/mercedes-2026-f1-engine-rules-delay/10329464/
pa dan kasnije:
29.06.22
”The World Council was given an update on the progress of the 2026 Power Unit Regulations, which are due to be finalised and presented before the next World Motor Sport Council meeting, following considerable work and consultation between the FIA, Formula 1, the incumbent Power Unit manufacturers and potential newcomers.”
Upcoming World Motor Sport Council Meetings
Dates of future FIA World Motor Sport Council meetings in 2022 are as follows:
19 October Venue tbc
07 December Venue tbc, on the occasion of the FIA Annual General Assembly Week
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://www.motorsportmagazine.com/articles/single-seaters/f1/fia-confirms-new-low-cost-f1-engines-for-2026
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
da, to su najavili, ali dok ne bude službeno ostat ću sudržan.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
oksimoron 🤐
11
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tako je, Masa.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja ne znam koja budala moze da poveruje u to da ce neko ili neka koja je radila u ekipi Mercedesa ili nekog drugog tima da poveruje da nece biti nepristrana prema toj ekipi sada kada je u FiA. A Berni je vec rekao da je ta doticna gospodja koja je radila u Mercedesu davala informacije timu kakve ce Fia promene izvrsiti na podu bolida i bamm evo ga mercedes u desetinku sa RB i Ferarijem slucajnost.
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znači ovogodišnji uzlet Ferrarija možemo zahvaliti svim bivšim zaposlenicima koji su trenutno zaposleni u FIA-i i Libertyu?
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakav uzlet? Ferrari je dobar od pocetka sezone, Mercedes je taj koji je carobno nadoknadio sekundu zaostatka za RB i Ferrari
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako misliš čarobno? Riješili su poskakivanje i shodno tome dobili masu vremena. No još uvijek nisu stigli RB i Ferrari.
2
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@smr201 sta ti nije jasno carobno RB i Ferari su jednako brzi od pocetka sezone sa svim nadogradnjama jednino je mercedes taj koji je smanjio skoro sekund zaostatka pogotovo od Kanade a gle cuda tu su bas doneli pod koji im je Fia spremila i eto carobno. I oni i dalje najavljuju velike nadogradnje bolida tokom sezone mogle bi druge ekipe da proprate koliko je para spucano sa budzeta.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ili je MB također jednako brz od početka sezone samo su morali imati veći ride height od predviđenog, pa se to nije vijdelo?
Pod koji su donijeli nije nikad korišten u utrci jer su se ostale ekipe žalile, tako da ta uredba FIAe nema nikakvog utjecaja na trenutnu brzinu.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nikolar95
Tko garantira da netko od bivsih zaposlenika, a sadasnjih FiAe/Libertya nije prije početka sezone “do šapnuo” nešto?
Tako se spekuliralao sa Mercedesom i “kupljenim sezonama”… Ili možda nema niti pomisli da bi Ferrari ucino tako nešto?
Ja osobno ne vjerujem u ovakve scenarije, a ti?
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Imali smo previše kontroverznih situacija u prošlosti koje nisu bile transparentne, a ona je garancija da će sad biti.”
sve rečeno da nemože jasnije :) prevedeno sprcili ste nas prosle godine necete vise nikad. samo jbga sprcilo ih ove sto nisu skuzili pravila ko drugi.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako Toto veli nema problema onda sa sigurnošću možemo zaključiti da sve puca po šavovima.
Sve OK a vozaći šalju sudce i FIA u 3 pm i bivaju kažnjeni zato što govore istinu i onda se izvinjavaju reda radi (Čisti PR) a u biti nakon svakog satanka mišljenje im se samo pogoršava o stanju u F1.
I kad to napravi osoba kao što je Vettel inaće krajnje mirna i staložena osoba onda ne moraš biti psiholog da zaključiš koliko je sati.
Ali eto bitno je da Toto kaže da je sve u najboljem redu.
2
0