Izdvojeno

Wolff negira raskol između momčadi i FIA-e

Piše: Ante Vetma

Prije 1 godinu, 21 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Mercedesov šef Toto Wolff kaže da ne postoji nikakav razdor između FIA-e i ekipa Formule 1, kao što se po raznim medijima moglo pročitati proteklih nekoliko mjeseci.

Wolff kaže da je njegova bivša savjetnica Shaila-Ann Rao transparentna osoba od visokog integriteta, te nema nikakve sumnje da će biti nepristrana sad kad je postala zaposlenica FIA-e.

Samo ove sezone razglabali smo o temama poput utrkivanja pokraj projektila koji nadlijeću Saudijsku Arabiju na samo par kilometara udaljenosti, ili o zabrani nošenja nakita. Nije bilo mirno ni na stazi kao ni pokraj nje. U Austriji je još jednom do izražaja došao amaterski način vođenja sporta kad su suci golim okom morali procijeniti koji su bolidi izlazili izvan granica staze, a burno je i među vozačima koji smatraju da se pravila ne provode konzistentno.

Wolffa su upitali ima li FIA trenutno previše požara za gasiti:

“Mislim da je FIA na dobrom putu i ne smijemo zaboraviti da Mohammed mora tek uigrati svoju ekipu.”

“Shaila-Ann Rao je odvjetnica, ona je transparentna osoba od integriteta i mislim da je to važno. Imali smo previše kontroverznih situacija u prošlosti koje nisu bile transparentne, a ona je garancija da će sad biti.”

U velikoj rošadi unutar FIA-e novi posao je dobio Francois Sicard, koji je sad sportski direktor za jednosjede.

“Što se tiče Sicarda, svi u paddocku znaju da je on bio na ovoj strani, sve je vidio, on je trkač. Bio je šef ekipe DAMS dugi niz godina i on je prava osoba za tu poziciju.”

“Ovi ljudi znaju kako donijeti odluke i što činiti s direktorima utrka. Može li se raditi na treningu i razvoju ili postoje neka druga rješenja?”

Komentiraj

21 komentara

  1. Pirelli Wet
    r2d2 Donator Prikaži

    Drugi odlomak bilo bi bolje: nema nikakve sumnje da će biti (ne)pristrana.

    Ili Toto uistinu ne sumnja u njenu pristranost? ;)



    5

    4
  2. Njihova veza je neraskidiva



    2

    3
  3. Max Verstappen
    derfahrer1996 Prikaži

    Pozdrav
    Zna li tko kakva su pravila za motore od 2026 na maxf1 pise 2,6 litreni turbo motor bez mgu h ali koliko znam raspravljali su o postojecem 1.6 turbo motor s vise elektricne snage tj 350kW? Zna li tko vise?


    0

    0
  4. Shaila-Ann Rao je odvjetnica, ona je transparentna osoba od integriteta

    oksimoron 🤐



    11

    2
  5. Ja ne znam koja budala moze da poveruje u to da ce neko ili neka koja je radila u ekipi Mercedesa ili nekog drugog tima da poveruje da nece biti nepristrana prema toj ekipi sada kada je u FiA. A Berni je vec rekao da je ta doticna gospodja koja je radila u Mercedesu davala informacije timu kakve ce Fia promene izvrsiti na podu bolida i bamm evo ga mercedes u desetinku sa RB i Ferarijem slucajnost.



    10

    1
    • Kimi Raikkonen 7
      Pitstop Prikaži

      Znači ovogodišnji uzlet Ferrarija možemo zahvaliti svim bivšim zaposlenicima koji su trenutno zaposleni u FIA-i i Libertyu?



      4

      3
      • Robert Kubica
        Yura Prikaži

        Kakav uzlet? Ferrari je dobar od pocetka sezone, Mercedes je taj koji je carobno nadoknadio sekundu zaostatka za RB i Ferrari



        4

        3
        • Lewis Hamilton
          smr201 Prikaži

          Kako misliš čarobno? Riješili su poskakivanje i shodno tome dobili masu vremena. No još uvijek nisu stigli RB i Ferrari.



          2

          8
        • @smr201 sta ti nije jasno carobno RB i Ferari su jednako brzi od pocetka sezone sa svim nadogradnjama jednino je mercedes taj koji je smanjio skoro sekund zaostatka pogotovo od Kanade a gle cuda tu su bas doneli pod koji im je Fia spremila i eto carobno. I oni i dalje najavljuju velike nadogradnje bolida tokom sezone mogle bi druge ekipe da proprate koliko je para spucano sa budzeta.



          2

          2
        • Lewis Hamilton
          smr201 Prikaži

          Ili je MB također jednako brz od početka sezone samo su morali imati veći ride height od predviđenog, pa se to nije vijdelo?
          Pod koji su donijeli nije nikad korišten u utrci jer su se ostale ekipe žalile, tako da ta uredba FIAe nema nikakvog utjecaja na trenutnu brzinu.



          2

          2
        • Nikolar95

          Tko garantira da netko od bivsih zaposlenika, a sadasnjih FiAe/Libertya nije prije početka sezone “do šapnuo” nešto?

          Tako se spekuliralao sa Mercedesom i “kupljenim sezonama”… Ili možda nema niti pomisli da bi Ferrari ucino tako nešto?

          Ja osobno ne vjerujem u ovakve scenarije, a ti?



          2

          2
  6. “Imali smo previše kontroverznih situacija u prošlosti koje nisu bile transparentne, a ona je garancija da će sad biti.”

    sve rečeno da nemože jasnije :) prevedeno sprcili ste nas prosle godine necete vise nikad. samo jbga sprcilo ih ove sto nisu skuzili pravila ko drugi.



    1

    0
  7. Ako Toto veli nema problema onda sa sigurnošću možemo zaključiti da sve puca po šavovima.

    Sve OK a vozaći šalju sudce i FIA u 3 pm i bivaju kažnjeni zato što govore istinu i onda se izvinjavaju reda radi (Čisti PR) a u biti nakon svakog satanka mišljenje im se samo pogoršava o stanju u F1.
    I kad to napravi osoba kao što je Vettel inaće krajnje mirna i staložena osoba onda ne moraš biti psiholog da zaključiš koliko je sati.
    Ali eto bitno je da Toto kaže da je sve u najboljem redu.



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Jochen Rindt – kratak podsjetnik na jedinog posthumno okrunjenog prvaka Formule 1

Kolumna // Luka Gregorić

Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...

Tržište vozača za 2024. – hoće li svi zadržati iste postave?

Lociranje // Lovro Andraka

Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...

Radio komunikacija između Verstappena i Red Bulla u završnici utrke u Austriji

Radio transkript // Ante Vetma

Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...

Još kolumni