Izdvojeno

Wolff negira raskol između momčadi i FIA-e

Piše: Ante Vetma

Prije 1 mjesec, 21 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Mercedesov šef Toto Wolff kaže da ne postoji nikakav razdor između FIA-e i ekipa Formule 1, kao što se po raznim medijima moglo pročitati proteklih nekoliko mjeseci.

Wolff kaže da je njegova bivša savjetnica Shaila-Ann Rao transparentna osoba od visokog integriteta, te nema nikakve sumnje da će biti nepristrana sad kad je postala zaposlenica FIA-e.

Samo ove sezone razglabali smo o temama poput utrkivanja pokraj projektila koji nadlijeću Saudijsku Arabiju na samo par kilometara udaljenosti, ili o zabrani nošenja nakita. Nije bilo mirno ni na stazi kao ni pokraj nje. U Austriji je još jednom do izražaja došao amaterski način vođenja sporta kad su suci golim okom morali procijeniti koji su bolidi izlazili izvan granica staze, a burno je i među vozačima koji smatraju da se pravila ne provode konzistentno.

Wolffa su upitali ima li FIA trenutno previše požara za gasiti:

“Mislim da je FIA na dobrom putu i ne smijemo zaboraviti da Mohammed mora tek uigrati svoju ekipu.”

“Shaila-Ann Rao je odvjetnica, ona je transparentna osoba od integriteta i mislim da je to važno. Imali smo previše kontroverznih situacija u prošlosti koje nisu bile transparentne, a ona je garancija da će sad biti.”

U velikoj rošadi unutar FIA-e novi posao je dobio Francois Sicard, koji je sad sportski direktor za jednosjede.

“Što se tiče Sicarda, svi u paddocku znaju da je on bio na ovoj strani, sve je vidio, on je trkač. Bio je šef ekipe DAMS dugi niz godina i on je prava osoba za tu poziciju.”

“Ovi ljudi znaju kako donijeti odluke i što činiti s direktorima utrka. Može li se raditi na treningu i razvoju ili postoje neka druga rješenja?”

Komentiraj

21 komentara

  1. Pirelli Wet
    r2d2 Donator Prikaži

    Drugi odlomak bilo bi bolje: nema nikakve sumnje da će biti (ne)pristrana.

    Ili Toto uistinu ne sumnja u njenu pristranost? ;)



    5

    4
  2. Njihova veza je neraskidiva



    2

    3
  3. Max Verstappen
    derfahrer1996 Prikaži

    Pozdrav
    Zna li tko kakva su pravila za motore od 2026 na maxf1 pise 2,6 litreni turbo motor bez mgu h ali koliko znam raspravljali su o postojecem 1.6 turbo motor s vise elektricne snage tj 350kW? Zna li tko vise?


    0

    0
  4. Shaila-Ann Rao je odvjetnica, ona je transparentna osoba od integriteta

    oksimoron 🤐



    11

    2
  5. Ja ne znam koja budala moze da poveruje u to da ce neko ili neka koja je radila u ekipi Mercedesa ili nekog drugog tima da poveruje da nece biti nepristrana prema toj ekipi sada kada je u FiA. A Berni je vec rekao da je ta doticna gospodja koja je radila u Mercedesu davala informacije timu kakve ce Fia promene izvrsiti na podu bolida i bamm evo ga mercedes u desetinku sa RB i Ferarijem slucajnost.



    10

    1
    • Kimi Raikkonen 7
      Pitstop Prikaži

      Znači ovogodišnji uzlet Ferrarija možemo zahvaliti svim bivšim zaposlenicima koji su trenutno zaposleni u FIA-i i Libertyu?



      4

      3
      • Robert Kubica
        Yura Prikaži

        Kakav uzlet? Ferrari je dobar od pocetka sezone, Mercedes je taj koji je carobno nadoknadio sekundu zaostatka za RB i Ferrari



        4

        3
        • Lewis Hamilton
          smr201 Prikaži

          Kako misliš čarobno? Riješili su poskakivanje i shodno tome dobili masu vremena. No još uvijek nisu stigli RB i Ferrari.



          2

          8
        • @smr201 sta ti nije jasno carobno RB i Ferari su jednako brzi od pocetka sezone sa svim nadogradnjama jednino je mercedes taj koji je smanjio skoro sekund zaostatka pogotovo od Kanade a gle cuda tu su bas doneli pod koji im je Fia spremila i eto carobno. I oni i dalje najavljuju velike nadogradnje bolida tokom sezone mogle bi druge ekipe da proprate koliko je para spucano sa budzeta.



          2

          2
        • Lewis Hamilton
          smr201 Prikaži

          Ili je MB također jednako brz od početka sezone samo su morali imati veći ride height od predviđenog, pa se to nije vijdelo?
          Pod koji su donijeli nije nikad korišten u utrci jer su se ostale ekipe žalile, tako da ta uredba FIAe nema nikakvog utjecaja na trenutnu brzinu.



          2

          2
        • Nikolar95

          Tko garantira da netko od bivsih zaposlenika, a sadasnjih FiAe/Libertya nije prije početka sezone “do šapnuo” nešto?

          Tako se spekuliralao sa Mercedesom i “kupljenim sezonama”… Ili možda nema niti pomisli da bi Ferrari ucino tako nešto?

          Ja osobno ne vjerujem u ovakve scenarije, a ti?



          2

          2
  6. “Imali smo previše kontroverznih situacija u prošlosti koje nisu bile transparentne, a ona je garancija da će sad biti.”

    sve rečeno da nemože jasnije :) prevedeno sprcili ste nas prosle godine necete vise nikad. samo jbga sprcilo ih ove sto nisu skuzili pravila ko drugi.



    1

    0
  7. Ako Toto veli nema problema onda sa sigurnošću možemo zaključiti da sve puca po šavovima.

    Sve OK a vozaći šalju sudce i FIA u 3 pm i bivaju kažnjeni zato što govore istinu i onda se izvinjavaju reda radi (Čisti PR) a u biti nakon svakog satanka mišljenje im se samo pogoršava o stanju u F1.
    I kad to napravi osoba kao što je Vettel inaće krajnje mirna i staložena osoba onda ne moraš biti psiholog da zaključiš koliko je sati.
    Ali eto bitno je da Toto kaže da je sve u najboljem redu.



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Pogled u budućnost – 3. dio: Alpine, Williams i Sauber

Lociranje // Lovro Andraka

Posljednji dio serijala o juniorima donosi kratke biografije mladih vozača iz Alpinea, Williamsa i Saubera Pogled u budućnost – 1 dio: Mercedes i Red BullPogled u budućnost – 2 dio: Ferrari i McLaren Alpine Alpineova akademija pod raznim nazivima postoji još od 2002 godine, a radi se o istim promjenama naziva koje su pratile momčad iz Enstonea, što znači da su dosad djelovali kao Renaultova, Lotusova i zatim ponovo...

Pogled u budućnost – 2. dio: Ferrari i McLaren

Lociranje // Lovro Andraka

U prvom dijelu serijala mogli ste se upoznati s potencijalnim budućim zvijezdama Mercedesa i Red Bulla, a sada su na redu dvije najdugovječnije, a po mnogim kriterijima i najuspješnije momčadi - Ferrari i McLaren Ferrari Mladunci Propetog konjića uzgajaju se već gotovo 13 godina, a prvi član Ferrarijeve vozačke akademije bio je Jules Bianchi koji je predstavljen u prosincu 2009 godine Bianchi je stigao do F1 u sezoni 2013 s...

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Još kolumni